Terraformacja Marsa: Gra Kościana - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 742
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 25 times
Been thanked: 93 times

Terraformacja Marsa: Gra Kościana - pytania i wątpliwości

Post autor: kempy »

Czy znaczniki uniwersalne mogą płacić za koszty akcji z kart na stole albo za podręcznikowe akcje główne?
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
ko2a
Posty: 777
Rejestracja: 08 gru 2014, 17:06
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 202 times
Been thanked: 22 times

Re: Terraformacja Marsa: Gra Kościana - pytania i wątpliwości

Post autor: ko2a »

Pytanie co do akcji kart. Jeśli wszystkie oceany zostały wybudowane to można zagrać kartę budująca ocean ale pomijając budowę oceanu z powodu jego braku (tylko dla ikonek karty)?
Awatar użytkownika
kuleczka91
Posty: 516
Rejestracja: 10 lut 2020, 18:27
Has thanked: 903 times
Been thanked: 596 times

Re: Terraformacja Marsa: Gra Kościana - pytania i wątpliwości

Post autor: kuleczka91 »

ko2a pisze: 09 lut 2025, 12:34 Pytanie co do akcji kart. Jeśli wszystkie oceany zostały wybudowane to można zagrać kartę budująca ocean ale pomijając budowę oceanu z powodu jego braku (tylko dla ikonek karty)?
Można, świadczą o tym 2 zapiski z instrukcji:

1. Strona 5 Zagranie karty "Po opłaceniu kosztu karty gracz rozpatruje jej efekty w dowolnej kolejności. Jeśli nie może rozpatrzyć jakiegoś efektu, ignoruje go (zob. uwagi dotyczące kart na str. 10)."

2. Strona 10 Uwagi dotyczące niektórych kart "Wszystkie karty można zagrać. Aby zagrać kartę, gracz musi jedynie opłacić jej koszt. Jeśli gracz nie jest w stanie rozpatrzyć niektórych efektów karty, rozpatruje tylko te, które może. Poniżej omówiono przykładowe karty."
Awatar użytkownika
kempy
Posty: 742
Rejestracja: 17 paź 2011, 16:59
Has thanked: 25 times
Been thanked: 93 times

Re: Terraformacja Marsa: Gra Kościana - pytania i wątpliwości

Post autor: kempy »

ko2a pisze: 09 lut 2025, 12:34 Pytanie co do akcji kart. Jeśli wszystkie oceany zostały wybudowane to można zagrać kartę budująca ocean ale pomijając budowę oceanu z powodu jego braku (tylko dla ikonek karty)?
Oprócz ikonek dostajesz też 1 PZ.

Obrazek
Legend of the Five Rings CCG
- [ Sun and Moon Discord ] -

Oracle of the Void Database ◄
ODPOWIEDZ