Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

Sixshot pisze: 10 lut 2025, 12:50 To nie jest tak ,że sobie możesz przesuwać Adversary jak chcesz tylko on priorytetyzuje z tego co pamiętam w pierwszej kolejności poprzeczne przemieszczanie. Druga sprawa to Adversarz może przejść no przez ląd jak ma bliżej ,a nie płynąć jak Argo , symbole z godfornow i nimf pomimo że jest tylko jeden znaczek to przywołują adwersarza i to jest w instrukcji napisane .
Nie no, nie przesuwamy go jak chcemy, tylko jak mamy okrążyć np cypel, to wpierw szliśmy poziomo, żeby priorytetem miał kierunek poziomy, a potem dopiero w dół. Jak mielismy dowolnosc naszego kierunku (bo musielismy po skosie przedostac sie) to wybieralismy korzystniejszy, nie Adversary :D
Adversary moze chodzic przez lad, ale wpierw musi mieć lad. Jesli idziesz w jednej linii, no to nie ma innych plytek na ktorych moglby stanac.
Spawnowanie z Godforma nam umknelo, z tym mysle ze drugi raz zdążylibyśmy sie pobić przed końcem.
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Tak jak pisze Sixshot, nie da się Pursuera kite'ować, on się zawsze do nas rusza priorytetyzując ruch poziomy, ale poruszyć się zawsze poruszy - i to zawsze tak aby być bliżej, nie powinien jak głupi cisnąć tylko w bok, ale jak bardziej się zbliży do was pionem to idzie pionem.
No i jeden symbol z godform i nimf to już przywołanie. Więc, że tak powiem - był lekki easy mode :P albo naprawdę się zbugowało wam RNG z kart...
A ile tytanów wam padło w cyklu?
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

tommyray pisze: 10 lut 2025, 13:00 Tak jak pisze Sixshot, nie da się Pursuera kite'ować, on się zawsze do nas rusza priorytetyzując ruch poziomy, ale poruszyć się zawsze poruszy - i to zawsze tak aby być bliżej, nie powinien jak głupi cisnąć tylko w bok, ale jak bardziej się zbliży do was pionem to idzie pionem.
No i jeden symbol z godform i nimf to już przywołanie. Więc, że tak powiem - był lekki easy mode :P albo naprawdę się zbugowało wam RNG z kart...
A ile tytanów wam padło w cyklu?
Nie chce zebyscie mnie źle zrozumieli
Mając taki uklad, gdy
Spoiler:
Jak chce okrążyć cypel to czy wpierw pójdę na A czy B nie ma znaczenia, ale jeśli pójdę w A, to Pursuer ma taki sam dystans w pionie i poziomie, więc wpierw pójdzie poziomo. Jakbym wzial B, to pójdzie w dół i potem gdy ja bede chodzic w boki zeby okrazyc cypel, on na pewno bedzie isc w dol i szansa ze mnie dogoni jest wieksza. Oczywiście jak karty rzuca 2 lub 0 symboli to wszystko jedno, potem kierunek będzie oczywisty, ale z raz czy dwa dało nam to dodatkowy krok.
Z trzeciej strony, przed tym Pursuerem głównie uciekaliśmy, bo tak fabuła nam sugerowała, że to zło konieczne (i zeby zona mniej musiala znosic dlugie walki :D), ale czy warto bylo odkladac? Sie okaze w przyszlosci.

Za nimfy zdecydowanie powinniśmy mieć drugie spotkanie i rozegramy sobie je przed epilogiem, zobaczymy co się stanie.

Finalnie cykl kończymy z 5ma tytanami martwymi, z czego 3 miały fajne strainy. Jeden z nich mimo Second Chance wylosował dwa razy disembowelment, bardzo pamiętna była to walka.
A Wy z iloma kończyliście?
akasha_wl
Posty: 189
Rejestracja: 08 sie 2019, 23:10
Has thanked: 27 times
Been thanked: 20 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: akasha_wl »

W sumie to dręczy mnie jeszcze jedna kwestia, może ktoś coś delikatnie podpowie. Chodzi o te kody Centimanes. Udało nam się rozszyfrować już dwa czy trzy takie kody i praktycznie mamy (wydaje nam się) kolejny, tylko jest jeden problem. Ten naszym zdaniem zaczyna się do cyfry, którą już mamy zdekodowaną i nawet już ją wykorzystywaliśmy w innym kodzie, ale księdze nie ma drugiego paragrafu z tą łaką do góry, któy zaczyna się od tej cyfry (wcześniej już odczytaliśmy inny kod, który takową się zaczynał). O co kaman?
akasha_wl
Posty: 189
Rejestracja: 08 sie 2019, 23:10
Has thanked: 27 times
Been thanked: 20 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: akasha_wl »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 13:23 A Wy z iloma kończyliście?
Jesteśmy w 42 dniu, na karcie 3A i mamy już 6 trupów :)
Vaspher
Posty: 117
Rejestracja: 07 lis 2022, 11:11
Has thanked: 277 times
Been thanked: 22 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Vaspher »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 13:23 Finalnie cykl kończymy z 5ma tytanami martwymi, z czego 3 miały fajne strainy. Jeden z nich mimo Second Chance wylosował dwa razy disembowelment, bardzo pamiętna była to walka.
A Wy z iloma kończyliście?
Ja dopiero tak naprawdę zacząłem moją przygodę z ATO. I trochę jestem zaskoczony tą liczbą martwych tytanów - łącznie tylko 5 tytanów w całym cyklu padło Ci w walce? Ja jestem obecnie na 13 dniu (po Timeline Battle) i mamy już na koncie cztery trupy, ale może to skill issue :mrgreen:
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

U mnie to około 15 myślę na początku 2 razy Temenos nam zaorał wszystkich tytanów i była bieda ..potem jakieś pojedyncze porażki z różnymi Primo. Nie zapisywałem tego ..wiem błąd z pewnego razu względu ale trudno.

Za to cykl 2 myślę że mam dobrze zaczęty bo był wjazd z silną ekipa tj Skyseer, 2xGamechangera 2 logicbreakery 4 earthshakery. Póki co dzień 30 i jakoś idzie jeżeli chodzi o tytanów ..za to gorzej ze wszystkim innym ;D..i tu mam obawy o cykl no ale zobaczymy. Powoli technologie wchodzą różne z Save i nego to jakaś jest szansa na odbicie,a w C2 to załoga potrafi zjechać w ciągu 2-3 dni ze stabilnego 4 na 1 ;)..i Save nie wchodzą ,a Argo fate rośnie
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Mi chyba z 25 tytanów padło w c1. Jak ktoś ma jednocyfrowe straty to ja się pytam - ale jak? Z pursuerem to chyba z 6 czy 7 razy walczyłem.
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

akasha_wl pisze: 10 lut 2025, 13:27 W sumie to dręczy mnie jeszcze jedna kwestia, może ktoś coś delikatnie podpowie. Chodzi o te kody Centimanes. Udało nam się rozszyfrować już dwa czy trzy takie kody i praktycznie mamy (wydaje nam się) kolejny, tylko jest jeden problem. Ten naszym zdaniem zaczyna się do cyfry, którą już mamy zdekodowaną i nawet już ją wykorzystywaliśmy w innym kodzie, ale księdze nie ma drugiego paragrafu z tą łaką do góry, któy zaczyna się od tej cyfry (wcześniej już odczytaliśmy inny kod, który takową się zaczynał). O co kaman?
Może być i drugi kod prowadzący do tego samego skryptu. Co podpowiada że
Spoiler:
Jes ibn Jester
Posty: 128
Rejestracja: 06 paź 2015, 20:26
Has thanked: 7 times
Been thanked: 64 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Jes ibn Jester »

Sixshot pisze: 10 lut 2025, 13:33 U mnie to około 15 myślę na początku 2 razy Temenos nam zaorał wszystkich tytanów i była bieda ..potem jakieś pojedyncze porażki z różnymi Primo. Nie zapisywałem tego ..wiem błąd z pewnego razu względu ale trudno.

Za to cykl 2 myślę że mam dobrze zaczęty bo był wjazd z silną ekipa tj Skyseer, 2xGamechangera 2 logicbreakery 4 earthshakery. Póki co dzień 30 i jakoś idzie jeżeli chodzi o tytanów ..za to gorzej ze wszystkim innym ;D..i tu mam obawy o cykl no ale zobaczymy. Powoli technologie wchodzą różne z Save i nego to jakaś jest szansa na odbicie,a w C2 to załoga potrafi zjechać w ciągu 2-3 dni ze stabilnego 4 na 1 ;)..i Save nie wchodzą ,a Argo fate rośnie
Jakim cudem masz 4 earthshakerow? Użyłeś tyle hekaton corow naraz?
Klubokawiarnia Kawadzieścia - 700+ gier, planszówkowy klimat i blisko Metra
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Sixshot pisze: 10 lut 2025, 13:33 U mnie to około 15 myślę na początku 2 razy Temenos nam zaorał wszystkich tytanów i była bieda ..potem jakieś pojedyncze porażki z różnymi Primo. Nie zapisywałem tego ..wiem błąd z pewnego razu względu ale trudno.

Za to cykl 2 myślę że mam dobrze zaczęty bo był wjazd z silną ekipa tj Skyseer, 2xGamechangera 2 logicbreakery 4 earthshakery. Póki co dzień 30 i jakoś idzie jeżeli chodzi o tytanów ..za to gorzej ze wszystkim innym ;D..i tu mam obawy o cykl no ale zobaczymy. Powoli technologie wchodzą różne z Save i nego to jakaś jest szansa na odbicie,a w C2 to załoga potrafi zjechać w ciągu 2-3 dni ze stabilnego 4 na 1 ;)..i Save nie wchodzą ,a Argo fate rośnie
A kolega coś nie przestrzega BHP :D = przecież nie można produkować więcej niż jednego tytana danego typu, no chyba że trafi wam się przypadkiem ze story, str. 19 zasad.
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Apropos C2 i walka z Chimerą lvl2 to sie zastanawiam jak rozgrywać ten jej trate lvl2, który powoduje po zebraniu tokenów atak AI..wszystko fajnie tylko co w przypadku jak idzie rana która powoduje dodanie tokena ,a w response rany za wounda dostaje condition który pozwala na bonusowy atak jak jestem na VP..to czy pierw idzie bonus atak czy pier idzie ten atak potwora z trait..taka miałem ostatnio rozkmine. Wg trait jest że po zakończeniu bieżącej i by się wydawało że pierw wchodzi AI z tokenów a potem bonus atak..z drugiej strony to bonus atak wynikający z response ..
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

Vaspher pisze: 10 lut 2025, 13:32
HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 13:23 Finalnie cykl kończymy z 5ma tytanami martwymi, z czego 3 miały fajne strainy. Jeden z nich mimo Second Chance wylosował dwa razy disembowelment, bardzo pamiętna była to walka.
A Wy z iloma kończyliście?
Ja dopiero tak naprawdę zacząłem moją przygodę z ATO. I trochę jestem zaskoczony tą liczbą martwych tytanów - łącznie tylko 5 tytanów w całym cyklu padło Ci w walce? Ja jestem obecnie na 13 dniu (po Timeline Battle) i mamy już na koncie cztery trupy, ale może to skill issue :mrgreen:
Argo Sheet to partnerka ogarnia więc troche z pamięci idę. W walce 5ciu, w story 1-2.
Pozycjonowanie to był dla nas klucz, co prawda OOR dosyc późno nauczyliśmy się robić, ale staraliśmy się tak ustawiać, żeby tytan inny oberwał. Na BGG są guidy, polecam ten startowy, ziomek chyba dosc dobry jest :D
Reflex na każdym, podnoszenie na kazdym, dosyć bezpiecznie graliśmy, bez zadnych dodatkow typu dodatkowe tokeny. Tam jest tez leczace Argo Ability.
Spoiler:
A potem jak sa nimfy to juz wgl rzadko umierały nam tytany.
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

@Sixshot Robiłbym wpierw Bonus a potem dopiero odpowiedź Chimery.
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

Spoiler:
Produkować nie ,..pisałem trochę skrotowo. Zostało mi tyle core ,a nigdzie niema info że core z wcześniejszego cyklu nie przechodzi dalej .więc jak mi padnie to mogę go wyprodukować. Logi był bodajże 1 wyprodukowany a potem wpadł że story 2gi
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Sixshot pisze: 10 lut 2025, 14:14
Spoiler:
Produkować nie ,..pisałem trochę skrotowo. Zostało mi tyle core ,a nigdzie niema info że core z wcześniejszego cyklu nie przechodzi dalej .więc jak mi padnie to mogę go wyprodukować. Logi był bodajże 1 wyprodukowany a potem wpadł że story 2gi
To tylko dodam, że jeżeli w opisie jest Prototyp - to w ten sposób możemy jedynie w danym cyklu, w następnym już nie. To chyba spotkało Logicbreakera jak pamiętam.
Void
Posty: 308
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 20 times
Been thanked: 139 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Void »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 14:10 A potem jak sa nimfy to juz wgl rzadko umierały nam tytany.
A co mają do tego nimfy jak przy summon limit 1 można użyć tylko jedną nimfę aż do następnego Divine surge które nie występuje za często? Więc w trakcie cyklu 1 użyjesz nimf najprawdopodobnie łącznie chyba z
Spoiler:
Sixshot
Posty: 418
Rejestracja: 16 lis 2022, 20:37
Has thanked: 78 times
Been thanked: 63 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Sixshot »

No niestety z tym prototypem. Powiedzcie mi jeszcze jak rozumiecie negocjacje. Można robić w mieście jedna i tylko jedna danego dnia ? Czy tyle ile masz różnych techow ? No mam jeden tech co daje załogę z Nego inny daje kadłub a jeszcze inny np pozwala handlować . ja to rozumiem że mogę użyć raz danego typu czyli jak mam odpowiednią ilość Argo fate to naprawić kadłub i zarówno zrekrutować załogę.. oczywiście dane Nego tylko raz . Nie wydaje się to przegięte a miast to jak na lekarstwo jest w C2
Awatar użytkownika
Koshiash
Posty: 1121
Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 80 times
Been thanked: 205 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Koshiash »

Kanały z C2 podobają mi się mniej niż Kreta, jest zbyt chaotycznie, jak na mój gust. Jeżeli nie ma możliwości przemieszczenia Argo po mapie, to po prostu kwitnę w miejscu do kolejnego dnia, czy też przeoczyłem konieczność wykonania jakiegoś rzutu na dezercję zniecierpliwionej załogi lub skorupiaki przegryzające kadłub?
Void
Posty: 308
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 20 times
Been thanked: 139 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Void »

Sixshot pisze: 10 lut 2025, 14:27 No niestety z tym prototypem. Powiedzcie mi jeszcze jak rozumiecie negocjacje. Można robić w mieście jedna i tylko jedna danego dnia ? Czy tyle ile masz różnych techow ? No mam jeden tech co daje załogę z Nego inny daje kadłub a jeszcze inny np pozwala handlować . ja to rozumiem że mogę użyć raz danego typu czyli jak mam odpowiednią ilość Argo fate to naprawić kadłub i zarówno zrekrutować załogę.. oczywiście dane Nego tylko raz . Nie wydaje się to przegięte a miast to jak na lekarstwo jest w C2
Nie wiem jak w C2 bo my jeszcze w C1, ale jakby można było tylko jedną to by nie było w C1 technologii typu Advanced trading solutions (pierwsze użycie negocjacji w danym dniu ignoruje koszt fate), albo by była inaczej rozpisana że po prostu jest za darmo ;)
HorribleNick
Posty: 194
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 41 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: HorribleNick »

Void pisze: 10 lut 2025, 14:24
HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 14:10 A potem jak sa nimfy to juz wgl rzadko umierały nam tytany.
A co mają do tego nimfy jak przy summon limit 1 można użyć tylko jedną nimfę aż do następnego Divine surge które nie występuje za często? Więc w trakcie cyklu 1 użyjesz nimf najprawdopodobnie łącznie chyba z
Spoiler:
To zawsze są zaoszczędzone tytany.
Spoiler:
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Koshiash pisze: 10 lut 2025, 14:33 Kanały z C2 podobają mi się mniej niż Kreta, jest zbyt chaotycznie, jak na mój gust. Jeżeli nie ma możliwości przemieszczenia Argo po mapie, to po prostu kwitnę w miejscu do kolejnego dnia, czy też przeoczyłem konieczność wykonania jakiegoś rzutu na dezercję zniecierpliwionej załogi lub skorupiaki przegryzające kadłub?
Zawsze masz możliwość ruchu i nigdy nie można w jednym miejscu stać.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12798
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3732 times
Been thanked: 3931 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: japanczyk »

Koshiash pisze: 10 lut 2025, 14:33 Kanały z C2 podobają mi się mniej niż Kreta, jest zbyt chaotycznie, jak na mój gust. Jeżeli nie ma możliwości przemieszczenia Argo po mapie, to po prostu kwitnę w miejscu do kolejnego dnia, czy też przeoczyłem konieczność wykonania jakiegoś rzutu na dezercję zniecierpliwionej załogi lub skorupiaki przegryzające kadłub?
W jaki sposob osiagnales brak mozliwosci przemieszczenia argo? Black sludge?
tommyray
Posty: 2161
Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Has thanked: 585 times
Been thanked: 953 times
Kontakt:

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: tommyray »

Nawet black sludge nie blokuje nam jedynego możliwego ruchu, taki wyjątek - jakby miał blokować jedyną drogę to nie blokuje.
Void
Posty: 308
Rejestracja: 09 sie 2019, 13:18
Has thanked: 20 times
Been thanked: 139 times

Re: Aeon Trespass: Odyssey (Marcin Wełnicki)

Post autor: Void »

HorribleNick pisze: 10 lut 2025, 14:56
To zawsze są zaoszczędzone tytany.
Spoiler:
No nawet, to i tak ile razy można "sporo ugrać"? Limit jest łącznie na wszystkie nimfy, a nie każdą z nich. Może w decydującym momencie w jakiejś ważnej story walce, albo gdyby miał paść jakiś spoko odpicowany tytan. Jasne nimfy są spoko i potrafią jednorazowo ocalić tyłek, ale nie aby regularnie ratować tytany i miały mocny wpływ na to aby "rzadko umierały tytany" .
Spoiler:
ODPOWIEDZ