Too Many Bones - pytania, zasady
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
NIe jest to wprost wyjaśnione w instrukcji, ale idea 4 slotów, które posiada każdy gearlok sugeruje, że przedmiot musi znajdować się w slocie a dopiero potem może zostać użyty.
-
- Posty: 657
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Jak dla mnie jest to wprost wyjaśnione w instrukcji jednak:
You are limited to 4 loot per Gearloc at any time (when exceeded, choose 4 to keep and discard the remaining).
W żadnym momencie gearlock nie może posiadać więcej niż 4 przedmioty. Więc nie widzę opcji aby móc użyc przedmiotu natychmiastowego mając już 4 wcześniej.
You are limited to 4 loot per Gearloc at any time (when exceeded, choose 4 to keep and discard the remaining).
W żadnym momencie gearlock nie może posiadać więcej niż 4 przedmioty. Więc nie widzę opcji aby móc użyc przedmiotu natychmiastowego mając już 4 wcześniej.
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Hej.
Mam dwa pytania dotyczące Tinka:
1. Czy efekty z planu awaryjnego dotyczące botów, tj. Na gorąco i Samozniszczenie również wymagają zmniejszenia (a więc posiadania) Mocy Baterii? Niby nie ma tego w arkuszu Tinka, ale kurde skąd on bierze energię na np. przypalanie?
2. Umiejętność Poszycie Pancerza jest stała, czy do pierwszego użycia?
Mam dwa pytania dotyczące Tinka:
1. Czy efekty z planu awaryjnego dotyczące botów, tj. Na gorąco i Samozniszczenie również wymagają zmniejszenia (a więc posiadania) Mocy Baterii? Niby nie ma tego w arkuszu Tinka, ale kurde skąd on bierze energię na np. przypalanie?
2. Umiejętność Poszycie Pancerza jest stała, czy do pierwszego użycia?
-
- Posty: 657
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Nie musisz posiadać baterii. Do samozniszczenia - wiadomo. Każdy bot ma wbudowany ładunek wybuchowy, który można odpalić zdalnie. Wszystko logiczne.
Z tymi gorącymi uszczelkami faktycznie sprawa trudniejsza. Ale z drugiej strony można sobie też łatwo wyobrazic, że jednak zasilenie takiego bota tak aby się ruszał i używał swoich dodatków wymaga dużej ilosci energii, a pozostałe rzeczy są zasilane z jakiejś małej wbudowanej baterii, która jest za mała aby zasilac bota, ale wystarczająco duża aby odpalać jego backup plany w nieskonczoność

2.
Pytasz czy jego tarcza wraca na prer area czy jest wyczerpana po użyciu? Jeśli tak - to wraca na prep area. Ona działa tak samo jak inne kości.
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Dzięki, druga mała bateria wydaje się wielce prawdopodobna

Miałem nadzieję, że jest permanentną i działa dopóki bot żyje. Ale rozumiem, że chroni tylko przed jednym atakiem, schodzi na matę i potem za zręczność mogę ją położyć znowu na bocie.
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Zauważ, że ta kość ma oznaczenie Bot/Licz co oznacza, że jest licznikiem. Każda kość będąca licznikiem w tej grze (o ile jej opis nie mówi inaczej) działa przez X wystąpień pewnej sytuacji. W przypadku kości Poszycie Pancerza, każde zaabsorbowane 1 obrażenie obniża ten licznik o 1. Zatem ta kość chroni bota przed maksymalnie 2 obrażeniami, a potem wraca na obszar przygotowania (skąd może zostać ponownie użyta przez tego konkretnego bota w następnej turze).
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 13 lis 2006, 15:57
- Lokalizacja: Nowa Sól, Lubuskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 134 times
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Pytanie o karty spotkań, które zakazują używania kości umiejętności przez x rund. W instrukcji znalazłem, że kość używamy gdy chcemy nią rzucić. Jednak co z tymi w aktywnych/zablokowanych slotach i tymi które są licznikami? Ja grałem tak, że te kości wyczerpujemy/zmniejszamy licznik i odpalamy efekt ale nie jest to użycie umiejętności bo nią nie rzucam. Dobrze grałem czy źle?
Drugie pytanie o kości liczniki typu toporki i ciała u Tantrum. Czy zmniejszenie/wyzerowanie tej kości dla efektu wymaga użycia zręczności? Ja grałem, że nie bo zręczność używamy by się poruszać i rzucać kostkami ale wolę się upewnić.
Drugie pytanie o kości liczniki typu toporki i ciała u Tantrum. Czy zmniejszenie/wyzerowanie tej kości dla efektu wymaga użycia zręczności? Ja grałem, że nie bo zręczność używamy by się poruszać i rzucać kostkami ale wolę się upewnić.
-
- Posty: 657
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 20:20
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 319 times
- Been thanked: 318 times
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
Jeżeli spotkanie zakazuje używania kości umiejętności, to jedynce to możesz zrobić, to przewracać ścianki na kościach, które są licznikami. Ale już aktywować ich umiejętnosci nie możesz. Czyli taki Tantrum może zarządzać koścmi gniewu, ale nie może wyczerpać żadnej w celu odpalenia efektu.Morgon pisze: ↑03 maja 2025, 12:16 Pytanie o karty spotkań, które zakazują używania kości umiejętności przez x rund. W instrukcji znalazłem, że kość używamy gdy chcemy nią rzucić. Jednak co z tymi w aktywnych/zablokowanych slotach i tymi które są licznikami? Ja grałem tak, że te kości wyczerpujemy/zmniejszamy licznik i odpalamy efekt ale nie jest to użycie umiejętności bo nią nie rzucam. Dobrze grałem czy źle?
Dobrze grałeś.
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 13 lis 2006, 15:57
- Lokalizacja: Nowa Sól, Lubuskie
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 134 times
Re: Too Many Bones - pytania, zasady
To doprecyzujmy.venomik pisze: ↑03 maja 2025, 12:48 Jeżeli spotkanie zakazuje używania kości umiejętności, to jedynce to możesz zrobić, to przewracać ścianki na kościach, które są licznikami. Ale już aktywować ich umiejętnosci nie możesz. Czyli taki Tantrum może zarządzać koścmi gniewu, ale nie może wyczerpać żadnej w celu odpalenia efektu.
1. Mogę awansować kość gniewu na 2.0 (nie wyczerpuje to kości tylko się je zamienia) ?
2. Mogę rzucić toporkiem albo wyzerować licznik ciał żeby się wyleczyć?