Dungeon Legends - pytanie

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Kurzynsky
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 65 times
Been thanked: 27 times

Dungeon Legends - pytanie

Post autor: Kurzynsky »

Hej,
Nie widziałem wątku to pozwoliłem sobie na założenie nowego.
Pierwsze pytanie:
Jak rozumiecie poniższą instrukcję dot. toru umiejętności ? Kiedy może go używać i ile razy ?
Czy jak wykorzystam wszystkie karty to nadal mogę skorzystać z tego toru ?
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 901
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Dungeon Legends - pytanie

Post autor: jingowawa »

Miałem podobne przenlmyslenia, tj. nie miałem pewności jak z tym torem grać. Więc zapytałem autora gry;) Oto co powiedział:

Nie, te tory umiejętności sa jednorazowe na dany scenariusz. Możesz użyć trzech miejsc na tym torze wykonując przypisane do nich akcje. Musisz używać ich po kolei od lewej do prawej ale możesz użyć więcej niż jedna w swojej turze.
maciek-jagiel
Posty: 37
Rejestracja: 13 mar 2022, 16:30
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Re: Dungeon Legends - pytanie

Post autor: maciek-jagiel »

Mam pytanko
Czy potwór zadaje nam obrażenia podczas naszych ataków dystansowych ?
Awatar użytkownika
VivoBrezo
Posty: 876
Rejestracja: 11 sie 2019, 10:56
Has thanked: 175 times
Been thanked: 642 times
Kontakt:

Re: Dungeon Legends - pytanie

Post autor: VivoBrezo »

maciek-jagiel pisze: 15 mar 2025, 13:32 Mam pytanko
Czy potwór zadaje nam obrażenia podczas naszych ataków dystansowych ?
Nie, tylko bezpośrednie ataki.
Mac_toja
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2025, 10:30

Re: Dungeon Legends - pytanie

Post autor: Mac_toja »

Czy jeśli atakujemy potwora i zadamy mu pełną liczbę serduszek, czy bohater otrzymuje obrażenia?
Czy po dobraniu karty zaawansowanej po pokonaniu potwora, można użyć jej od razu w tej samej turze czy ląduje ona w stosie kart użytych?
ODPOWIEDZ