Civolution - pytania i wątpliwości

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Pynio
Posty: 976
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 182 times
Been thanked: 153 times

Civolution - pytania i wątpliwości

Post autor: Pynio »

Jakoś nie znalazłem tematu odnośnie zasad, więc zapytam tutaj.

Jeśli chcę zainstalować kartę Reasearch np na 3 poziomie, a mam tylko opisany koszt np w pierwszej kolumnie, to mogę to zrobić? Na stronie 24 jest przykład gdzie instalują kartę na Stage 3 i 3 obrazek pokazuje, że płaci się wyłącznie za 2 pierwsze kolumny. Sądziłem, ze jest to maksymalny poziom na jakim można zainstalować taki Research.
Wychodzi na to, że karta z kosztem w pierwszej kolumnie może byc zainstalowana na Stage 5. Prawda to?
feniks_ciapek
Posty: 2420
Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
Has thanked: 1732 times
Been thanked: 1058 times

Re: Civolution - pytania i wątpliwości

Post autor: feniks_ciapek »

Pynio pisze: 28 mar 2025, 23:06 Jeśli chcę zainstalować kartę Reasearch np na 3 poziomie, a mam tylko opisany koszt np w pierwszej kolumnie, to mogę to zrobić? Na stronie 24 jest przykład gdzie instalują kartę na Stage 3 i 3 obrazek pokazuje, że płaci się wyłącznie za 2 pierwsze kolumny. Sądziłem, ze jest to maksymalny poziom na jakim można zainstalować taki Research.
Wychodzi na to, że karta z kosztem w pierwszej kolumnie może byc zainstalowana na Stage 5. Prawda to?
Prawda. W przykładzie jest grafika z kartą mającą tylko koszty Stage 1 i Stage 2, jest instalowana w Stage 3, więc można.

Patrząc na to, jak skrupulatnie ta instrukcja jest napisana, gdyby nie było można, to byłoby wołami napisane z przykładami i wielkimi czerwonymi X-ami :)
Pynio
Posty: 976
Rejestracja: 14 sty 2013, 14:16
Has thanked: 182 times
Been thanked: 153 times

Re: Civolution - pytania i wątpliwości

Post autor: Pynio »

Racja, już temat ogarnąłem. Instrukcja to dla mnie klasa Voidfall. Praktycznie żadnych pytań, tu miałem chwilę zawieszki.
AdamD
Posty: 5
Rejestracja: 13 lis 2017, 10:31

Civolution

Post autor: AdamD »

Mam pytanie dotyczące sytuacji w której gracz ma jedno plemię na planszy, a efekty pogodowe(z za białej linii) nakazują usunięcie plemienia(ten gracz nie jest w stanie wykonać akcji Deus Ex ponieważ jest na 1 polu przychylności) w związku z tym traci ostatnie plemię na mapie. Jaka jest możliwość wystawienia nowego plemienia? biorąc pod uwagę fakt, że do akcji prokreacji potrzebuje chociaż jednego plemienia na mapie do wystawienia w tej akcji nowego plemienia na tym terenie.
Awatar użytkownika
Montesque
Posty: 341
Rejestracja: 15 lip 2020, 18:26
Has thanked: 27 times
Been thanked: 129 times

Re: Civolution

Post autor: Montesque »

AdamD pisze: 06 maja 2025, 16:40
Spoiler:
Wykonujesz akcję prokreacji i wystawiasz nowe plemię na dowolnym terytorium, również nierozwiniętym. O tym wyjątku jest info w dodatkowych zasadach akcji kluczowej prokreacja.
ODPOWIEDZ