Space Gits: A Miniatures Game of Drunk-Ass Space Orcs (Mike Hutchinson)

Dyskusje o konkretnych grach bitewnych
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5800
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1669 times
Been thanked: 1846 times

Space Gits: A Miniatures Game of Drunk-Ass Space Orcs (Mike Hutchinson)

Post autor: Mr_Fisq »

Obrazek

Space Gits

O grze:
Pijani orkowie zgarniający fanty ze stołu, czyli figurkowa gra zręcznościowa z dość oryginalnymi mechanikami.

Za stroną autora:
You play as a gang of drunk-ass space orcs rioting through the megacity of Gnork. You are out for a thumpin’ good time, and to loot whatever isn’t nailed down.

SPACE GITS features a host of unique and innovative dexterity mechanics, supports 2-5 players and plays out in under an hour. It welcomes and encourages kitbashing, and can be played as a drinking game. It includes rules for drunken orc-on-orc combat, a full-on campaign system, and vehicle rules. (Planet Smasher Games does not condone drink-driving, except in 28mm scale). It is extremely fun.
Liczba graczy: 2–5
Ciekawe linki:
- Strona gry: Oficjalna, BGG, Kickstarter
- Przykładowa rozgrywka (Youtube, ENG)

Tagi: #MikeHutchinson #MiniaturesAgnostic
Sprzedam: Porządki po majówce - nowości, obniżki (m.in.: Nova Aetas - dodatki, Królestwa Północy, SPQR Deluxe, League of Dungeoneers)
Przygarnę: Zone Wars, Dropfleet Commander
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5800
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1669 times
Been thanked: 1846 times

Re: Space Gits: A Miniatures Game of Drunk-Ass Space Orcs (Mike Hutchinson)

Post autor: Mr_Fisq »

Gra wpadła mi w oko ze względu na ciekawą i piękną w swej prostocie mechanikę ruchu pijanego orka. Chcąc wykonać akcję ruchu dla dalej figurki:
- rzucamy 3K6 w obszarze gry,
- musimy poruszyć naszego orka kolejno w kierunku każdej z kostek,
- ruch w kierunku danej kostki odbywa się o liczbę cali równą wartości która wypadła ma kostce,
- możemy wybrać kolejność kostek.
figurki poruszają się więc mniej więcej w obranym przez nas kierunku zataczając się przy tym lekko na boki.

Punkty życia/akcje też są dość nietypowo zrealizowane. W trakcie gry ustawiamy kolumnę z pojedynczych kostek stykającą się z podstawką naszego orka: wykonaliśmy ruch - dostawiamy kostkę, oberwaliśmy - dostawiamy tyle kostek, ile zgarnęliśmy obrażeń. Przesuwamy orka - przesuwamy wieżę z kostek. Wieża się przewraca - to i nasz ork pada (a wstać może tylko z pomocą kolegi).

Do piwka wydaje się jak znalazł. Raczej do śmiania, niż złożonych optymalizacji.
Sprzedam: Porządki po majówce - nowości, obniżki (m.in.: Nova Aetas - dodatki, Królestwa Północy, SPQR Deluxe, League of Dungeoneers)
Przygarnę: Zone Wars, Dropfleet Commander
ODPOWIEDZ