Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
connie_
Posty: 5
Rejestracja: 23 wrz 2024, 01:12
Has thanked: 5 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: connie_ »

Cześć, mam pytanie o kartę MAGICZNA METODA. Gramy w podstawkę w 2 osoby + rywal z Rodu Hagalów. Wszyscy mamy już po 3 dostępnych Agentów. Jeśli zagram tą kartę mając znacznik pierwszego gracza i wykonam 2 tury Agenta, to ile tur wykonuje potem rywal z Rodu Hagalów ? Po mnie 1 a potem jeszcze 2 czy już tylko 1 skoro ja mam już tylko 1 Agenta ?
Z góry dzięki za odpowiedź 😊
kunass2
Posty: 78
Rejestracja: 27 lip 2023, 10:40
Has thanked: 25 times
Been thanked: 6 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: kunass2 »

Rywal po Twoim zagraniu zagra dokładnie jedną turę. Gdy Ty będziesz wykonywał turę odkrywania (zakładając, że nie przywołasz agenta w żaden sposób), to rywal będzie miał 3 turę agenta. Na samym końcu Ty opuszczasz turę, a rywal wtedy ma turę odkrywania.
Darkolius
Posty: 40
Rejestracja: 07 gru 2021, 08:35
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: Darkolius »

Mam pytanie do Diuna Powstanie, na kartach czasami jest warunek o nazwie "Fremeńska więź", co to oznacza?
dannte
Posty: 852
Rejestracja: 15 paź 2018, 21:52
Lokalizacja: Elbląg
Has thanked: 122 times
Been thanked: 542 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: dannte »

Darkolius pisze: 06 cze 2025, 10:54 Mam pytanie do Diuna Powstanie, na kartach czasami jest warunek o nazwie "Fremeńska więź", co to oznacza?
Jest to wyjaśnione na ostatniej stronie instrukcji (okładka) pod hasłem "Fremeńska więź". W skrócie: aktywujesz ten efekt zawsze, jeśli masz więcej niż 1 kartę fremenów w grze.
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 650
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 264 times
Been thanked: 453 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: itsthisguyagain »

Tak dokładnie ale zapobiegawczo doprecyzuję bo zdarzyło mi się zagrać z osobami, które grały kilkadziesiąt razy źle (i nawet się kłóciły, że grają dobrze)

Fremeńską więź aktywuje karta, która należy do frakcji femenów. Frakcje karty są wylistowane pod jej nazwą.

Twoje karty mogą znajdować się w jednym z kilku stanów: w talii, w ręku, na stosie kart odrzuconych i w grze.

Karta w grze oznacza, że ta karta została wyłożona z twojej ręki do gry aby wysłać agenta lub aktywować efekt odkrywania. Karty "w grze" trafiają na stos kart odrzuconych dopiero na koniec rundy w kroku sprzątania.

Możliwe jest więc zagranie karty z frakcji fremenów w turze agenta by ta karta aktywowała fremeńską więź innej karty wyłożonej w turze odkrywania.
Darkolius
Posty: 40
Rejestracja: 07 gru 2021, 08:35
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Diuna/Dune: Imperium - pytania o zasady

Post autor: Darkolius »

Jak mam rozumieć ceche tej karty że Bestia nie zdobywa punktów?
Obrazek
ODPOWIEDZ