Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
pabula
Posty: 2109
Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 69 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: pabula »

Aba pisze:@ jax - doczytałem to i wydaje mi się że jest to pewne nie domówienie i raczej z idąc za duchem gry i pewnym zdrowym rozsądkiem trzeba stwierdzić że w podsumowaniu (czyli fazie 4) dostępni są wszyscy pracownicy - ci co licytowali, ci co pracowali w poprzedniej, ci co budowali i ci co burzyli. Nie widzę sensu w innym rozwiązaniu tak szczerze.
Sens jest = musisz wyłączać maszyny albo kupować sezonowych pracowników jak zużyłeś za dużo pracowników przy licytacji, albo przy burzeniu... Czyli dużo więcej móżdżenia :)
tak jak jax pisze - wersja hardcore :)

"I nie ma wyjątku w instrukcji" ale i runda się niby kończy w połowie rundy :)
Awatar użytkownika
Aba
Posty: 1296
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:02
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Aba »

Powiem tak - cała instrukcja wydaje mi się popierać moją wersję i te dwa zdania, gdzieś tam ze środka jakiegoś czwartego akapitu w piątek sekcji, nie zmienią raczej mojego zdania - bez oficjalnego potwierdzenia twórców.
Awatar użytkownika
Pancho
Posty: 2687
Rejestracja: 18 cze 2004, 08:40
Lokalizacja: W-wa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Pancho »

A kasa jest jawna czy tajna? :)
Awatar użytkownika
pabula
Posty: 2109
Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Been thanked: 69 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: pabula »

Aba pisze:Powiem tak - cała instrukcja wydaje mi się popierać moją wersję i te dwa zdania, gdzieś tam ze środka jakiegoś czwartego akapitu w piątek sekcji, nie zmienią raczej mojego zdania - bez oficjalnego potwierdzenia twórców.
Ale twórcy potwierdzili twoją wersję, co nie zmienia faktu, że są błędy...
Awatar użytkownika
ragozd
Posty: 3429
Rejestracja: 09 lut 2005, 14:27
Lokalizacja: W-wa CK Tar-ho-min
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: ragozd »

Coz - szykowanie gier na Essen ;)
Dla mnie naturalna jest faza przegrupowania wszystkich pracownikow - to fabryka, optymalizujemy produkcje a nie uprawiamy hardcore ;)
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Awatar użytkownika
draco
Posty: 2096
Rejestracja: 05 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Warszawa, żona też

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: draco »

Myślę jax, że za bardzo się czepiasz a za mało idziesz ze zdrowym rozsądkiem. Nie rozumiem dlaczego ludzie użyci w licytacji mieliby nie wracać do gracza w fazie reorganizacji. Żeton zmiany ceny energii odkrywa się na koniec fazy reorganizacji, czyli po wyłączeniu maszyn przez graczy. Pieniądze są oczywiście tajne, to nie spółki giełdowe. :)

Rozważania o powtarzalności po rozegraniu jednej partii uważam za nieporozumienie. Każda rozgrywka w Factory Manager jest inna tak jak każda rozgrywka w Agricolę.
Awatar użytkownika
Aba
Posty: 1296
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:02
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Aba »

Miałem przyjemność jak do tej pory rozegrać cztery rozgrywki (1x5 osób, 1x4 i 2x3) i muszę przyznać że każda rozgrywka była inna.
Inne licytacje, inny market, inne strategie i inne wyniki. Nie widzę problemu z regrywalnością.
Awatar użytkownika
Pancho
Posty: 2687
Rejestracja: 18 cze 2004, 08:40
Lokalizacja: W-wa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Pancho »

draco pisze:Pieniądze są oczywiście tajne, to nie spółki giełdowe. :)
Znam fabryki, które są spółkami giełdowymi :) To jest gdzieś w instrukcji/na BGG, czy po prostu tak sobie uważasz?
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 3 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: melee »

Wg mnie jeśli nie jest napisane, że tajne, to jest jawne. A napisane nie jest. Oczywiście można się umówić. A w Power Grid jest napisane, czy tajne, czy jawne? Nie pamiętam jak graliśmy z tymi robotnikami, ale coś mi się nie podobało w zasadach, coś właśnie było mocno nie jasne. Nie rozumiem, tak banalna gra, jak można nie zrobić porządnej i jasnej instrukcji?
Awatar użytkownika
draco
Posty: 2096
Rejestracja: 05 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Warszawa, żona też

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: draco »

Pancho pisze:
draco pisze:Pieniądze są oczywiście tajne, to nie spółki giełdowe. :)
Znam fabryki, które są spółkami giełdowymi :) To jest gdzieś w instrukcji/na BGG, czy po prostu tak sobie uważasz?
Tak mi podpowiada zdrowy rozsądek. :) Czy gdzieś w instrukcji jest napisane, że są to spółki giełdowe? :wink:
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: jax »

draco pisze:Tak mi podpowiada zdrowy rozsądek. :)
Ton twojej wypowiedzi wskazywał na to, że sam Friedmann Friese udzielił ci tej odpowiedzi. Słowa 'oczywiście' uzywałbym tylko w przypadku jeśli coś przeczytałem w instrukcji a nie jest li tylko moim domysłem.

I przepraszam, że się 'czepiam zamiast iść zgodnie ze zdrowym rozsądkiem'. Może inne instrukcje też będę sobie do woli sam poprawiał eliminując zapisy 'niezgodne ze zdrowym rozsądkiem' ? (wg mojego uznania i widzimisię oczywiście)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
draco
Posty: 2096
Rejestracja: 05 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Warszawa, żona też

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: draco »

jax pisze:Może inne instrukcje też będę sobie do woli sam poprawiał eliminując zapisy 'niezgodne ze zdrowym rozsądkiem' ? (wg mojego uznania i widzimisię oczywiście)
Nikt Ci nie zabrania tworzenia domowych reguł. :wink: Mam przed sobą instrukcję do Factory Manager i nie rozumiem waszych wątpliwości. Dla mnie jeśli nie ma toru pieniędzy, ale są w formie papierowej/żetonów/jednogroszówek :) i nie jest wyraźnie zaznaczone, że są jawne, to znaczy, że są tajne.
Awatar użytkownika
Aba
Posty: 1296
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:02
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Aba »

Tu się nie zgodzę - moim zdaniem kasa jest jawna - jeśli nigdzie nie jest napisane inaczej. Papierowe banknoty są tylko dlatego że łatwiej wtedy o dokładność co do 1€ niż na planszy i tyle.
Awatar użytkownika
DDP
Posty: 369
Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 7 times
Been thanked: 21 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: DDP »

Ja gram na tajna kase. Gdyby chcieli by byla jawna to by zrobili inny przelicznik np punktowy. Nie spotkalem sie z gra w ktorej kasa jest jednoczesnie warunkiem do wygranej (tzn kasa = pkt na koniec gry) i jest jawna. Poza tym mniej wiecej widac komu idzie a komu nie, wystarczy spojzec na produkcje/magazyn. Wiem ze nie oddaje to w 100% kto prowadzi ale daje pojecie (raczej osoba z malymi przyrostami gotowki nie prowadzi). Poza tym tajna kasa budzi emocje przy koncowym podliczaniu. No i ostatni (najslabszy) argument: WN mialo tajna kase wiec skoro porownuje sie obie te gry... :)
Zawsze gram o zwycięstwo!
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: zephyr »

Jeśli jest tyle wątpliwości to pewnie nie jest oczywiste.
(chyba że na zasadzie profesora matematyki, który stwierdza "to oczywiste", po krótkim namyśle zaczyna coś rozpisywać, liczy przez 2h, a na koniec dochodzi do wniosku "no tak, to było oczywiste")

Z jawnością domyślnie zakładam jawne, chyba że jest sprzeczne z duchem gry [Santiago, Genua] albo dodaje zbędne komplikacje [WN z jawną kasą sobie nie wyobrażam, końcówka byłaby w 200% dla kalkulatorów].

Jeśli tu nie ma takiego znaczenia jak w WN myślę że można bez staraty dla mechaniki ustalić cokolwiek w danej grupie.

Muszę w końcu zagrać w tego FM... jakoś udało mi się ominąć wszystkie nowości z essen.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
Pancho
Posty: 2687
Rejestracja: 18 cze 2004, 08:40
Lokalizacja: W-wa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Pancho »

DDP pisze:Nie spotkalem sie z gra w ktorej kasa jest jednoczesnie warunkiem do wygranej (tzn kasa = pkt na koniec gry) i jest jawna.
Choćby Chicago Express.
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 3 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: melee »

Oj, całe mnóstwo gier. Właściwie każda, która mi przychodzi na myśl ma jawną kasę (dla gier o kasie jako warunku zwycięstwa). Tajna kasa często jest tylko po to, aby przyspieszyć grę.
Awatar użytkownika
lb_lb
Posty: 209
Rejestracja: 30 mar 2009, 18:07

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: lb_lb »

Przepraszam bardzo ale w WN kasa jest jawna. Ma leżeć przed graczem... Więc wydaje mi się, że w FM też..

Co do reguł dotyczących robotników, wydaje mi się, że nie ma o czym dyskutować... Robotnicy wracają... Tak mówi instrukcja, podejrzewam, że zapisy do końca tury są o tyle nie precyzyjne, że ostatnie fazy są zakończeniem tury..

PS.
Przepraszam, ale nie miałem kiedy wrzucić poprawek.. Zdradziłem planszówkę z CoD:Modern Warefare 2, przepraszam, przepraszam ;( :D
Dziś wrzucę wieczorem:) Ktoś chciałby, żebym coś konkretnego o czym nie było do tej pory wspominane poprawił?
Awatar użytkownika
WRS
Administrator
Posty: 2179
Rejestracja: 09 sty 2009, 09:39
Lokalizacja: Ropczyce
Has thanked: 7 times
Been thanked: 96 times
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: WRS »

lb_lb pisze:Przepraszam bardzo ale w WN kasa jest jawna. Ma leżeć przed graczem...
Ja się na tym oczywiście nie znam, ale
Oficjalne FAQ wyraża to nieco inaczej:
Hide the amount of money
Question: Are you supposed to hide the amount of money you have?
Answer: The rules are not explicit on this point. You should play with hidden money, to prevent AP in the last (couple of) turn(s).
Baruk Khazad!
Jak mawia Folko:
gry logiczne to kwintesencja rozrywki, to czysta postać gry: mechanika bez dodatkowej otoczki wnoszącej, lub starającej się coś wnieść do rozgrywki
i ja się (pod) tym podpisuję
Awatar użytkownika
lb_lb
Posty: 209
Rejestracja: 30 mar 2009, 18:07

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: lb_lb »

A to przepraszam za błąd...


NOWA wersja instrukcji dostępna pod tym samym adresem: FactoryManagerPL.pdf
Co nowego:
  • -Poprawiony 1 paragraf po "Uwagach" na 5 stronie w sekcji 4.
    -Poprawiłem głupi błąd, który mógł mylić osoby uczące się gry z tłumaczenia, 3 paragraf od końca sekcji 3 "Kupowanie(...)" , poniżej "Zatrudniania(...)"
    -Uzupełniłem brakujący akapit w sekcji 1 "Licytacja(...)", tuż powyżej pogrubionego tekstu.
    -Drobne poprawki na 6 stronie, zamieniłem pozostałe słowa "kantyna" na "pokój socjalny".
Awatar użytkownika
WRS
Administrator
Posty: 2179
Rejestracja: 09 sty 2009, 09:39
Lokalizacja: Ropczyce
Has thanked: 7 times
Been thanked: 96 times
Kontakt:

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: WRS »

We Wprowadzeniu zamiast:
"śledzić konsumpcję energii"
proponowałbym:
"śledzić zużycie energii".
Baruk Khazad!
Jak mawia Folko:
gry logiczne to kwintesencja rozrywki, to czysta postać gry: mechanika bez dodatkowej otoczki wnoszącej, lub starającej się coś wnieść do rozgrywki
i ja się (pod) tym podpisuję
Awatar użytkownika
lb_lb
Posty: 209
Rejestracja: 30 mar 2009, 18:07

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: lb_lb »

ok, w następnej wersji uwzględnię tą poprawkę.
Awatar użytkownika
Visar
Posty: 41
Rejestracja: 13 sie 2007, 19:23
Lokalizacja: Nowa Osuchowa
Been thanked: 2 times

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: Visar »

Strona 5 -> Kupowanie i rozmieszczanie żetonów sprzętu, koniec akapitu 1: Cena jednej żetonu

Strona 5 -> Kupowanie i rozmieszczanie żetonów sprzętu, koniec akapitu 3: ..., mogą one być mieścić tylko pasujące żetony.

Strona 5 -> Kupowanie i rozmieszczanie żetonów sprzętu, akapit 4, w tym kontekście nie mniej powinno być napisane razem.

Strona 5 -> 4. Biurokracja i nowe ceny energii, 3 akapit, 2 linijka równierz powinno być napisane przez ż.

Dobra robota, dzięki za tłumaczenie,
Pozdrawiam, Visar
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: zephyr »

Dzięki za instrukcję, zaciekawiony tytułem przejrzałem ją, co dało mi szansę załapać się na partyjkę (dołączyłem po tłumaczeniu zasad, co bez tej instrukcji byłoby niemożliwe)

Lista mniej i bardziej sensownych uwag:
Ważne : proszę przeczytaj dokładnie dodatek A: “fabryka gracza” i dodatek B: “mechanizm rynku” przed rozegraniem pierwszej gry. Wyżej wymienione dodatki opisują schemat fabryki oraz mechanizmy centralnego magazynu.
Fajnie by było mieć przetłumaczone dodatki A i B, bo teraz instrukcja jest "trochę" dziurawa bez opisu mechanizmów.

Myślę że skoro instrukcja ma nauczyć zasad gry, a nie wiernie oddać niekompetencję osoby spisującej zasady, warto byłoby sensowniej sformułować niektóre kwestie:
Robotników, którzy brali udział w licytacji umieszcza się na tym żetonie, nie są oni już dostępni do końca tury
Skoro już ustalono, że to pomyłka wartoby wyrzucić błędny zapis
propozycja pisze:Robotników, którzy brali udział w licytacji umieszcza się na tym żetonie, nie są oni już dostępni w fazie 2 i 3
Każdy gracz wybiera jeden żeton z dowolnej spośród 6 kolumn na planszy zaopatrzenia, po jednym dla każdego dostępnego robotnika, następnie kładzie go pod planszą, w rejonie rynku (należy wybrać najtańszy żeton z wybranej kolumny). W swojej turze gracz wskazuje wszystkie swoje żetony i dopiero po nim następny gracz może wybrać swoje.
przeredagowałbym na
propozycja pisze:Gracze wybierają jakie żetony będą dostępne do nabycia w następnej fazie. W swojej turze gracz wskazuje dokładnie tyle żetonów ilu ma aktywnych pracowników (nie będących w kantynie ani nie wykorzystanych podczas licytacji) Gracz wybiera dowolną kombinację z dostępnych w 6 kolumnach na planszy zaopatrzenia, kładąc żetony pod planszą, w rejonie rynku (należy wybrać najtańsze żetony z wybranych kolumn).
hmm moja wersja też coś nie bardzo stylistycznie, ale wydaje mi się ze można to ująć czytelniej

brakuje numeru przy nagłówku fazy 3
Gracz może użyć swoich dostępnych robotników aby kupić żeton sprzętu z rynku i umieścić go w fabryce LUB aby usunąć istniejący żeton z fabryki. Każdy gracz wykonuje wszystkie swoje ruchy przed kolejnym graczem
propozycja pisze:Pozostali aktywni robotnicy mogą zmodernizować fabrykę. Aby zainstalować urządzenie trzeba zapłacić jego koszt oraz wysłać do pracy jednego robotnika (można zainstalować dowolne z dostępnych urządzeń), można również usuwać stare urządzenia, wymaga to pracy jednego robotnika. Uwaga: Można przygotować żeton do instalacji w następnej turze. Gracz w swojej turze wykonuje wszystkie akcje związane z modernizacją przed turą następnego gracza.
Jeśli gracz posiada żeton z numerami od 4 do 12
Ponieważ są żetony z takim kosztem dla jasności napisałbym
Jeśli gracz posiada żeton kolejności z numerem z zakresu od 4 do 12
mogą one być mieścić tylko pasujące żetony
W podobnym przypadku
Robotnicy sezonowi nie różnią się w żaden sposób od zwykłych robotników. Mogą uczestniczyć w takich samych akcjach: obsługa maszyn (robotnicy stojący w pomieszczeniu socjalnym), licytowanie żetonów kolejności, itd. Gracz posiada tych robotników przez całą rundę: aż do końca fazy 3 następnej rundy.

Jeżeli gracz zdecyduje się nie zapłacić za wynajęcie robotników, musi on ich zwrócić z powrotem na środek stołu. Jeżeli gracz użyje jednego lub obydwu robotników sezonowych do licytacji kolejności i tak musi ich odłożyć
hmm coś nie tak z regułami
IMO powinno być albo
1) robotników zwracam na początku fazy 3 a nie na końcu
albo
2) robotnicy są zatrudniani po modernizacji (co czytelniej byłoby zaznaczyć przerzucając ten krok do fazy 4)

bo przy tym tekście
płacę za robotnika na początku fazy 3, buduję nim coś, potem w następnej turze znowu nim coś buduję, a potem stwierdzam że już mu nie płacę i odkładam? wykorzystując go 2 razy i płacąc raz?
obstawiam małą czytelność oryginału
gracze muszą budować fabryki tak, aby zawsze posiadali jednego dostępnego robotnika
nie rozumiem o co chodzi z tą zasadą...
przy licytacji to jest jasne, muszę dodać conajmniej jeden karton do rynku, a tu...
zwłaszcza że paragraf odnosi się nie tyle do budowy, co do aktywacji urządzeń
chyba raczej coś w stylu
po wyliczeniu obsługi maszyn poza pomieszczeniem socjalnym musi zostać przynajmniej jeden aktywny robotnik
tak samo roboty - ilość włączonych robotów (symbol) nie może być większa niż ilość pracujących maszyn ilość wybudowanych nie jest istotna
czy wystarczy robotników do zasilenia wszystkich maszyn
wyszło jakby maszyny były zasilane jak w matrixie :)
Kolejność tych czynności jest przypadkowa
jeśli już to dowolna, ale IMO to zdanie kompletnie nic nie wnosi i można je usunąć
za to przy pracownikach zaznaczyłbym że musi zostać co najmniej jeden wolny pracownik

Paragraf o wyłączaniu jest mylący
powinno być coś w stylu: gracz może wyłączyć dowolne ze swoich maszyn i/lub robotów, zwykle dzieje się to w sytuacji kiedy:
-przykład
-przykład
ale może też wynikać ze strategicznej decyzji kiedy nie jest to obowiązkowe
wyłączona maszyna działa jakby jej nie było (nie zużywa niczego ale też nic nie produkuje)
zwłaszcza zdanie podczas gry coś może rosnąć albo maleć, gracz musi mieć pracowników żeby cośtam (nie musi, najwyżej coś wyłączy) jest bez sensu

Przy nowych cenach energii zaznaczyłbym że zmianę ceny losuje się po decyzji które maszyny wyłączyć i poprawieniu wskaźników
Przychody z produkcji to najniższa liczba na torze produkcji i magazynu
z kontekstu jest oczywiste, ale formalnie to najniższe na obu torach jest 20 :)
Przychód jest równy niższej z wartości produkcji i magazynu danej firmy (więc warto zadbać o zbliżony poziom tych wartości)
W trakcie gry ceny energii będą wciąż rosły, więc gracz będzie płacił coraz więcej!
Zdanie jest fałszywe, jak zmodernizuje fabrykę to będzie żarła mniej prądu i będzie płacił mniej
Raczej coś w stylu poziom zużycia energii będzie miał coraz większe znaczenie

PS Tak, jestem "gupi" i się czepiam :P, ale naprawdę lubię dobrze spisane instrukcje
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
lb_lb
Posty: 209
Rejestracja: 30 mar 2009, 18:07

Re: Power Grid: Factory Manager (Fabrikmanager)

Post autor: lb_lb »

Dobra, postaram się w niedługim czasie uwzględnić te zmiany..
ODPOWIEDZ