Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 lipca]
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 7 stycznia
W zasadzie Twój pomysł z przypisaniem zwierząt do konkretnych kart jest niczym innym jak powtórzeniem mojego - mianowicie np. w lesie mamy trzy symbole. Jesli na karcie znajduje się znacznik zwierzęcia, ciągniemy po jednej karcie każdego symbolu [pierwszą na jaką natrafimy]; tasujemy i ciągniemy zwierzę z ktorym walczymy.
Inna sprawa, że reszta pomysłów to teoria - ja mam tą przewagę, że w swoje prototypy grałem, w tym ST, i wiem co się sprawdzi, a co nie. Niestety twoich pomysłów "nie czuję", ale nie ma co się dołowac
Jesli skonczysz juz swoje poprzednie projekty, spróbuj stworzyć własną wersję ST. Sam zobaczysz, ze pewne pomysly w zderzeniu z teorią nie mają racji bytu.
Inna sprawa, że reszta pomysłów to teoria - ja mam tą przewagę, że w swoje prototypy grałem, w tym ST, i wiem co się sprawdzi, a co nie. Niestety twoich pomysłów "nie czuję", ale nie ma co się dołowac
Jesli skonczysz juz swoje poprzednie projekty, spróbuj stworzyć własną wersję ST. Sam zobaczysz, ze pewne pomysly w zderzeniu z teorią nie mają racji bytu.
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 23 styczni
Po krótkim romansie z dwoma innymi prototypami i szlifowaniem HT/RUSE, czas na powrót do ST.
Calosc przenoszę na heksy - wczesniej były to bowiem karty, ale byly malo wygodne/okazale dla oka. Na heksach stawia się kafelki lokacji takich jak bagna, staw etc. W zasadzie to tyle z istotniejszych zmian.
Calosc przenoszę na heksy - wczesniej były to bowiem karty, ale byly malo wygodne/okazale dla oka. Na heksach stawia się kafelki lokacji takich jak bagna, staw etc. W zasadzie to tyle z istotniejszych zmian.
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
- Aktualizacja.
- Planuję pojawić się na GRAMY; osoby zainteresowane będą miały okazję zagrać m.in. w ST właśnie.
- Planuję pojawić się na GRAMY; osoby zainteresowane będą miały okazję zagrać m.in. w ST właśnie.
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Heksy mnie odrzucaja. Zbyt duze skojarzenie z bitewniakami i tysiacem malutkich kartonowych zetonikow. Po co? Nie mozna tego normanie na kwadracikach zrobic? (poza tym, jezeli to bedzie P&P, to wycinanie heksow gre zabije, naprawde trzeba byc wtedy maniakiem)
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Heksów nie wycinamy - przynajmniej ja sobie radzę bez tego w obecnym prototypie [a plansza jest każdorazowo inna]. Szczerze powiedziawszy [jakkolwiek egoistycznie to zabrzmi] nie oglądam się na osoby, które bawią się w P&P. Wszystkie elementy robię pod siebie i tak, by było przy tym możliwie mało robotyArchibald pisze:Heksy mnie odrzucaja. Zbyt duze skojarzenie z bitewniakami i tysiacem malutkich kartonowych zetonikow. Po co? Nie mozna tego normanie na kwadracikach zrobic? (poza tym, jezeli to bedzie P&P, to wycinanie heksow gre zabije, naprawde trzeba byc wtedy maniakiem)
Swoją drogą jestem dzis po kolejnych partiach - obecnie szlifuje poziom trudności, czyli szukam złotego środka. Ale do tego potrzeba naprawdę wielu partii w różnych kombinacjach. Poza tym ma to coś, z sesji na sesję poprawiam znalezione robaczki. Symultaniczność nie powoduje większych kłopotów, gdy grupa jest zdyscyplinowana, ale nie ma uczucia pasjansa - występuje mniejsza i większa interakcja, gdy sobie tego życzymy [np. grając talią interaktywną].
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 lis 2010, 21:36
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Szczerze powiedziawszy to stoi w miejscu, ale gdy tylko skończę RUSE i znajdę ciut czasu, wrócę i do tego. Moim obecnym wrogiem nr. 1 jest chroniczny brak czasu, czego żałuję, bo ST tkwi mi w głowie, bo świadom jestem jego wartości.dawidszymonmikulicz pisze:Jak tam projekt??
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 06 lis 2010, 21:36
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Mimo tego, iż Matio raczej nie był zbyt zainteresowany moimi zmianami w grze, tak dla własnego użytku stworzyłem własną wersję gry. Jeśli ktoś chce się zapoznać z wynikiem finalnym, link do plików podaje poniżej. Pozdrawiam. No i czekam aż Matio wyda finalną wersję swojego projektu bo też jestem ciekawy jak to będzie wyglądać po jego testach:)
http://www.wrzucaj.com/846687
http://www.wrzucaj.com/846687
- Galatolol
- Posty: 2335
- Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 572 times
- Been thanked: 931 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Sugerowałbym zwiększyć czytelność instrukcji: zmienić tło, wprowadzić paragrafy itp.
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 marca]
Sporo moich pomysłów, ale też jest trochę własnych. W sumie konsultowaliśmy to na PW, ale zupełnie o tym zapomniałem i dzisiejszy post nie tylko odświezył mi pamięć, ale również mocno zaskoczyłrobsson pisze:Mimo tego, iż Matio raczej nie był zbyt zainteresowany moimi zmianami w grze, tak dla własnego użytku stworzyłem własną wersję gry. Jeśli ktoś chce się zapoznać z wynikiem finalnym, link do plików podaje poniżej. Pozdrawiam. No i czekam aż Matio wyda finalną wersję swojego projektu bo też jestem ciekawy jak to będzie wyglądać po jego testach:)
http://www.wrzucaj.com/846687
Dzięki Tobie rzucę okiem na swój, już nieco zapomniany, projekt.
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
Re: Survive THIS*! [aktualizacja pierwszej strony 3 lipca]
no widzisz, to nawet dobrze, bo jestem ciekawy jak ty rozwiążesz wszelkie kwestie w swoim projekcie. Może nawet jakoś niedługo dowiemy się o jakiś nowych pomysłach na rozgrywkę...