(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
Pierzasty
Posty: 2721
Rejestracja: 25 wrz 2011, 11:58
Lokalizacja: Otwock
Has thanked: 3 times
Been thanked: 20 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Pierzasty »

Jan Madejski pisze:Okazało się, że czasem takie rozwiązania, jak losowy arsenał lub przyspawanie urzędników do stołków mogą pomóc grze.
Co to za tytuł? Zainteresowałeś mnie. :twisted:
Awatar użytkownika
Spinus
Posty: 31
Rejestracja: 15 cze 2012, 16:58
Lokalizacja: Sierpc

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Spinus »

zapraszamy! świeża krew zawsze potrzebna :) zobacz sobie wcześniej na naszej stronie filmik "jak do nas trafić" :)[/quote]



Dzięki oopsiak za zaproszenie
A za film propagandowy pt: "Jak trafić do celu" pełen szacun :D
Do zobaczenia w środę
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9783
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 555 times
Been thanked: 1615 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: MichalStajszczak »

Spinus pisze:film propagandowy pt: "Jak trafić do celu"
Jeżeli (tak, jak to było w zeszłym tygodniu) sala 17 będzie niedostępna, należy zatrzymać się w 13 sekundzie filmu, skręcić w lewo do windy, wjechać na piąte piętro i wejść do sali na wprost windy
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Pierzasty pisze:Co to za tytuł? Zainteresowałeś mnie. :twisted:
"War on Bureaucracy: Circumlocution Office" ;) Przyjdź, to przetestujesz.
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Przykro mi ale totalny Pandemic mnie dopadł i nie będzie mnie dziś :roll:

Chciałem Ci tylko Janek powiedzieć że wczoraj prezentowałem Office klientowi i byli zachwyceni :) Dzięki za pomoc jeszcze raz. Udanych testów!
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6377
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 203 times
Been thanked: 496 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: yosz »

Nie istnieję dla świata do końca września. Over and out ;/
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
konev
Posty: 2094
Rejestracja: 22 gru 2006, 12:39
Lokalizacja: Tewkesbury (UK)

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: konev »

Wypadki losowe - mnie niestety nie będzie :(.
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Czyli ani Życia, ani Ukrycia... :( Ja w takim razie przyniosę kilka prototypów. Będę około 17:30.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Życie się ukryło :)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Jan Madejski pisze:Czyli ani Życia, ani Ukrycia... :( Ja w takim razie przyniosę kilka prototypów.
No i choć było kameralnie (sześć osób) to bawiliśmy się przy Jaśkowych prototypach przednio :)
Był Heros, była poprawiona Prohibicja, był znowy Heros i Posejdon wygrał :) czy ja już Wam mówiłem, że lubię tę grę? :D
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Jak Stalker wygrywa w euro to znaczy że coś jest zepsute, przemyśl to jeszcze Janek :wink:
A serio to zazdraszczam spotkania, ja smarcząc wczytuję się w literaturę, nasiąkając tematem kolejnej mojej gry :)
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Hehe akurat, chociaż nie jestem super graczem i rzeczywiście nie wygrywam zbyt często, to Heros mi bardzo pasuje :)

A co to za temat? Skoro się chwalisz, to chyba możesz powiedzieć.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Zaraz będziemy ciągnąć Filipa za język, jak biednego Folko, który nieopatrznie wygadał się z trylogią ;)
Fajnie było mieć Monsoona na wyłączność! Heros był testowany w trzech różnych wariantach i mam pewne wnioski, co z nim dalej począć. Prohibicja wywołała mniej zgrzytów, niż poprzednio, chociaż oczywiście nadal jest to gra z dużą dozą losowości i negatywnej interakcji, a nie na budowanie silniczków i planowanie - i tak ma być :] Powstania już nie wyciągałem, bo i tak czekam teraz na feedback zleceniodawcy - po nim gra pewnie jeszcze wróci do Monsoona.
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

To będzie moja pierwsza, częściowo, kooperacyjna gra która zrobię nie na zamówienie, tylko z własnej woli. Tematem bedą zwierzęta. Wiecej opowiem Wam na spotkaniu w środę. W najbliższy poniedziałek odpadam - mam rocznice ślubu :D
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Mnie w poniedziałek też nie będzie. Przyjdę w środę, chyba z nową grą.
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Mnie raczej też niet… więc może pytanie, czy w ogóle organizujemy spotkanie w ten poniedziałek. Jak nie, to trzeba dać znać tu i na FB.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Spinus
Posty: 31
Rejestracja: 15 cze 2012, 16:58
Lokalizacja: Sierpc

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Spinus »

Jan Madejski pisze:Mnie w poniedziałek też nie będzie. Przyjdę w środę, chyba z nową grą.


Jasiek a Herosi w środę będą?
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

Spinus pisze:
Jan Madejski pisze:Mnie w poniedziałek też nie będzie. Przyjdę w środę, chyba z nową grą.
Jasiek a Herosi w środę będą?
Po niedzielnych uwagach Koneva nt. Herosów siedzę sobie w domu i cicho płaczę na każdą myśl o tej grze. :cry:
Ale może będą, zobaczymy... :roll:
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Jan Madejski pisze:
Spinus pisze:
Jan Madejski pisze:Mnie w poniedziałek też nie będzie. Przyjdę w środę, chyba z nową grą.
Jasiek a Herosi w środę będą?
Po niedzielnych uwagach Koneva nt. Herosów siedzę sobie w domu i cicho płaczę na każdą myśl o tej grze. :cry:
Ale może będą, zobaczymy... :roll:
Janek nie łam sie - Konev i Reinera by doprowadził do płaczu :)

Ja będę jutro z życiem i nowa- stara pojedynkową dwuosobowką.
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
Awatar użytkownika
Spinus
Posty: 31
Rejestracja: 15 cze 2012, 16:58
Lokalizacja: Sierpc

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Spinus »

Jan Madejski pisze:
Spinus pisze:
Jan Madejski pisze:Mnie w poniedziałek też nie będzie. Przyjdę w środę, chyba z nową grą.
Jasiek a Herosi w środę będą?
Po niedzielnych uwagach Koneva nt. Herosów siedzę sobie w domu i cicho płaczę na każdą myśl o tej grze. :cry:
Ale może będą, zobaczymy... :roll:
Fajnie gdyby Herosi byli. A żeby nie doprowadzać Cię niepotrzebnie do płaczu przysięgam, że tym razem nie będę mylił kolorów kostek :) raczej :D
Awatar użytkownika
konev
Posty: 2094
Rejestracja: 22 gru 2006, 12:39
Lokalizacja: Tewkesbury (UK)

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: konev »

Filippos pisze:
Jan Madejski pisze: Po niedzielnych uwagach Koneva nt. Herosów siedzę sobie w domu i cicho płaczę na każdą myśl o tej grze. :cry:
Ale może będą, zobaczymy... :roll:
Janek nie łam sie - Konev i Reinera by doprowadził do płaczu :)
Taaaaa... Niedługo dzieci będziecie mną straszyć :). Ja zresztą ostatnio wiele razy mówie, że jestem kiepski w osądach. Tak więc kompletnie się moimi uwagami nie przejmujcie i mówcie tylko "dobrze konev, dobrze". :)
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2012, 10:21 przez konev, łącznie zmieniany 1 raz.
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Awatar użytkownika
stalker
Posty: 2594
Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 32 times
Been thanked: 13 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: stalker »

Filippos pisze:Ja będę jutro z życiem i nowa- stara pojedynkową dwuosobowką.
O, to znaczy, że wpadłeś na pomysł, jak ją sprzedać? ;)
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Awatar użytkownika
zephyr
Posty: 2373
Rejestracja: 27 paź 2007, 00:12
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: zephyr »

Pomysł do rubikowatej kostki - pozostałe ścianki danego koloru liczą się za 1pkt i punktują strzałki.To że punktuje tylko największy obszar jest IMO takie sobie, bo nagle duża część planszy nie ma znaczenia. Z tą regułą dalej trzeba budować spójny obszar, bo to 3pkt za ściankę to jest bardzo dużo, ale nagle zakrywanie małych ścianek i walka o strzałki robią się istotniejsze co powinno sprawić, że blokowanie będzie trochę ciekawsze i na końcówce można odbić parę pkt nawet jak cię zablokują.

AD życie doszedłem do wniosku że to głównie mój gust. Mam alergię na gry które nie są czyste w sensie głównego motywu w grze. Lubię jak coś jest albo proste i nie trzeba myśleć specjalnie albo skomplikowane i jest dużo kombinowania, jak coś jest po środku to za tym nie przepadam, ale sporo ludzi lubi takie gry. (Choć znaczenie statycznych ikon IMO za duże, chyba żeby np dać wszystkim po niezniszczalnej karcie na start z każdej kategorii żeby zmniejszyć snowball, a kostki faktycznie jako taki gratis, ale wtedy wywaliłbym w ogóle przeżuty, chyba że z efektów kart, a skupiłbym się na poprawieniu możliwości zarządzania tym co dochodzi z talii; bo inaczej gra za bardzo będzie zależeć od tego co komu kiedy dojdzie i właśnie mniej efektów ilościowych na zasadzie masz milion ikon, a więcej jakościowych, np twoje X liczy się też jako Y, masz zniżki na Z i tylko na Z itp)
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
Awatar użytkownika
Jan Madejski
Posty: 736
Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 14 times
Been thanked: 63 times

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Jan Madejski »

zephyr pisze: i właśnie mniej efektów ilościowych na zasadzie masz milion ikon, a więcej jakościowych, np twoje X liczy się też jako Y, masz zniżki na Z i tylko na Z itp)
Na zasadzie "możesz traktować zdrowie wyrzucone na kości jak pieniądze" albo "lampka wyrzucona na kości daje dwie lampki"? To brzmi bardzo ciekawie - nadal uzależniałoby graczy od kości i faktycznie zmniejszałoby kulę śnieżną. Tylko czy złożoność obliczeniowa nie wzrosłaby przy tym do jakiegoś niebezpiecznego poziomu?
Awatar użytkownika
Filippos
Posty: 2466
Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))

Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group

Post autor: Filippos »

Bardzo dziękuję za wczorajszy test i Twoją opinię Zephyr. Potrzebowałem jeszcze jednego tego typu głosu żeby jednak zmierzyć się ze zmianą systemu ekonomii w tej grze. Wyliczę wszystko jeszcze raz na "ściśniętej" ekonomii. Karty będą generować znacznie mniej symboli i mieć mniejsze koszty, dodatkowo spróbujemy grać z ograniczeniem max dwóch zdobytych kart na rundę. Jak to nie przyśpieszy rozgrywki to ja już nie wiem co. Dodatkowo właśnie zmienię część kart generujących symbole na karty pozwalające na manipulacje kostkami. Zobaczymy jak taki system zadziała i wybierze się po prostu to lepsze rozwiązanie. :)

A Intryga Heńka już błyszczy i jest naprawdę grą tak pełną negatywnej interakcji że moje wewnętrzne złe alter ego umiera z radości. :twisted:
Zwykle gram w to co mam
Moja strona o projektowaniu: http://milunski.com/
ODPOWIEDZ