Moze bedzie chociaz mozliwosc dokupienia pojedynczych elementow, bo jesli to bedzie postepowac w takim tempie - gra bedzie do wyrzucenia przed koncem roku

Pozdrawiam
<brawo>folko pisze:Ja bym zaproponował inaczej. Wydanie nowej gry, mechanika jak w NH, grafika, żetony itp. np. fantasy. Zresztą kiedyś na ten temat rozmawiałem z Ignacym. Gra powinna być wydana BARDZO DOBRZE, najlepiej z figurkami i hicior pewny. Battle Lore niech się chowa...
Być może. Ale jeśli porównamy Piratów za 69 pln i NH za 55 PLN to dzieli je przepaść. Nie rozumiem tego dążenia do jak najniższej ceny kosztem wszelkich standardów jakości. W tej chwili Portal kojarzy mi się z grami może i dobrymi, ale wykonanymi tak chałupniczymi metodami, że mój portfel się zamyka.AvantaR pisze: Ps. Nie chwalmy az tak tego Imperium, bo to troche niesprawiedliwe. Tez mieli troche wpadek w wydawaniu gier (pudelko, ktorego nie dalo sie otworzyc, zetony w polowie poucinane itd.)
No co ty gadasz, jest tak samo dobry jak kazdy inny - tutaj to juz kwestia zaprojektowania odpowiedniego wygladu (w HEX'ie wyraznie poszli w czytelnosc zetonow, co sprawia, ze sa po prostu brzydkie).Geko pisze:Bo klimat postapokaliptyczny jest, generalnie rzecz biorąc, raczej mało atrakcyjny i graficznie, i tematycznie.
A jakiej odpowiedzi się spodziewasz? Koń jaki jest każdy widzi. Przecież trzewik nie robi specjalnie brzydkiej, czy też rozpadającej się gry. Przyjął takie założenia wydawnicze i już. Moim zdaniem powinien roić gry droższe i ładniejsze, ale to jego decyzja.AvantaR pisze: No, ale poczekajmy na jakas odpowiedz wydawnictwa (mam nadzieje, ze taka bedzie).
Raczej będę się trzymał swojej wersjiAvantaR pisze:No co ty gadasz, jest tak samo dobry jak kazdy inny - tutaj to juz kwestia zaprojektowania odpowiedniego wygladu (w HEX'ie wyraznie poszli w czytelnosc zetonow, co sprawia, ze sa po prostu brzydkie).Geko pisze:Bo klimat postapokaliptyczny jest, generalnie rzecz biorąc, raczej mało atrakcyjny i graficznie, i tematycznie.
No, ale poczekajmy na jakas odpowiedz wydawnictwa (mam nadzieje, ze taka bedzie).
Pozdrawiam
Ale jak na figurkach zaznaczyc w ktora strone atakuja, jakim rodzajem ataku, itp.folko pisze:Ja bym zaproponował inaczej. Wydanie nowej gry, mechanika jak w NH, grafika, żetony itp. np. fantasy. Zresztą kiedyś na ten temat rozmawiałem z Ignacym. Gra powinna być wydana BARDZO DOBRZE, najlepiej z figurkami i hicior pewny. Battle Lore niech się chowa...
Najwyraźniej nie widziałeś Mage Knighta, MechWarriora i innych produktów WizKids Games. =)Ale jak na figurkach zaznaczyc w ktora strone atakuja, jakim rodzajem ataku, itp.
Taka jest niestety prawda, w polskich realiach nie wyobrazam sobie gry ze specjalnie robionymi figurkami (chyba, ze siakis bitewniak). Za to zetony na pewno mozna dobrze wypiescic :>Lim-Dul pisze:Wszystko masz na podstawkach. A tutaj można zrobić podstawki heksagonalne. Niemniej jednak uważam, że figurki mogłyby niepotrzebnie wywindować cenę w górę i tak naprawdę mogłyby być mniej estetyczne i praktyczne, niż ładne żetony.
Wszystko rozbija się o koszty, a o problemach z wykonaniem wszystkich gier portalu (chyba oprócz Zombiaków) jest dosyć głośno. Stąd nie sądzę, byś usłyszał coś nowego, bo też nic nowego nie napisałeś niestety...AvantaR pisze:Don Simon - mimo wszystko, mysle, ze trzewikowi zalezy na tym, zeby produkt nie rozsypywal sie po tygodniu. Nie wiem, moze warto zmienic drukarnie, tez z checia zaplace troche wiecej, ale niech to sie trzyma kupy.
LOL, fakt - w ogole zapomnialem o tymMisiołak pisze:Przecież w tej grze losuje się żetony, więc figurki powinny być nie rozróżnialne - przynajmniej w obrębie armii. Różnorodnością zatem by nie zachwycałyTo samo dotyczyłoby podstawek, bo co sprytniejsi macaliby sobie te znaczniki obrażeń
Ależ czyż nie coś takiego sam napisałem wyżej? Rozumiem, że taka, a nie inna jakość gier wynika z jakiś ekonomicznych przyczyn, a nie z Waszej chęci i czystej złośliwości. Twoja firma - Ty wybierasz jakimi torami podążasz. Mi osobiście wydaje się, że lepiej wydać mniej gier, ale lepiej zrobionych (czyli pieniądze zainwestować w mniejszą ilość projektów). Ale to takie teoretyzowanie - sam wiesz najlepiej co robić... Oby w przyszłości udawało się wydawać coraz lepsze gry...trzewik pisze:1. Don Simon, sprawa jest elementarnie prosta i trudno mi aż uwierzyć, że muszę to tłumaczyć. To nie jest tak, że Portal uparł się na wydawanie gorszej jakości gier. Nie sprawia nam to frajdy. Nie czyni dumnymi. Nie powoduje, że spełniamy nasz tajny plan.
Sprawa rozbija się o koszty.
Nie chodzi o to, że HEX w takiej formie, jak jest obecnie kosztuje 60, a w lepszej kosztowałby 85 i byli by wszyscy zadowoleni. Chodzi o to, że produkcja Hex w takiej formie jak jest kosztowała około 20 tys. złotych, a w wersji lepszej kosztowałaby np. 30 tys. złotych.
Wydawnictwo Portal nie ma takich sum na inwestycje. Zwrot nakładów poniesionych przy produkcji HEXa trwa praktycznie cały rok. Zamrożenie dodatkowych 10 tys. złotych jest dla nas niemożliwe.
Po prostu.