Wyrm wymaga dobrej znajomości zasad lub kilku rozgrywek, żeby patrząc na niego po raz pierwszy załapać jak działa. Nie jest jednak taki dziwny jak się wydaje.
Rezowanie ice'ów tylko kiedy runner się z nimi spotyka - tak mówią zasady. Ale zasady, mówią też, że jeśli jakaś karta stoi w sprzeczności z zasadami, to karta ma pierwszeństwo nad instrukcją. Tak więc takie karty jak
Forged Activation Orders lub
Amazon Industrial Zone pozwalają na rezowanie ice'ów w innych okolicznościach.
I zasada ogólnogrowa - jeśli karty/zasady nie mówią, że coś się dzieje, to się nie dzieje. Czy Tinkerink mówi, że zmienia się siła ice'a? Nie - więc się nie zmienia. To naprawdę takie proste

Tinkerink sprawia, że wybrany ice dostaje keywords barier, sentry i codegate do końca tury, to znaczy, że możemy go łamać dowolnym icebreakerem. Siła, koszt, zdolności, kolor i wymiary karty pozostają bez zmian
Zainstaluj sobie OCTGN i poproś kogoś o testową rozgrywkę przez internet - wałkowanie kart i zasad na sucho, bez ogarnięcia chociaż jednej rozgrywki prowadzi do wielu nieporozumień i może być przytłaczające. Taka moja rada, ale oczywiście nie zmienia to faktu, że postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości jakie napotkasz czytając instrukcję i karty
