Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Faktycznie, nie pomyślałem o tym, żeby obrócić samą jednostkę
Co do terminali, to przed zakupem czytałem wiele narzekań, ale u mnie wniosły wiele świeżości i zlikwidowały największy mankament w postaci złych dociągów, zwiększyły też rozkminianie każdego ruchu. czego tu nie lubić?
Jeśli pograsz dłużej (i z innymi armiami), sam zobaczysz
Terminale wg mnie to nieprzemyślana i dodana na siłę zasada, którą zresztą teraz praktycznie wszyscy, łącznie z wydawcą, zupełnie olewają. Dlatego też nie widzę sensu, aby specjalnie się w nie angażować.
BGG Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
sztab posterunku jest zasieciowany, przy nim sa jednostki strzelajace w 3 inicjatywie
sieciarz pada w 3 inicjatywie
czy jednostki bedace przy posterunku moga strzelic w 2 inicjatywie ?(korzystajac z wlasciwosci sztabu)
Czy aby aktywować zdolność Dancera "leczenie" musimy rzucić żeton akcji stricte na ścianę z leczeniem i użyć tylko tej opcji.
Czy mogę użyć żetonu akcji na ściankę z np. strzałem innego Dancera i zdolność leczenia także się aktywuje. Jeśli tak to czy mogę użyć jej 2 razy wykorzystując 2 żetony akcji na dancerów ze strzalem i ciosem odzyskujac 4 pkt?
siawq pisze:
Czy aby aktywować zdolność Dancera "leczenie" musimy rzucić żeton akcji stricte na ścianę z leczeniem i użyć tylko tej opcji.
Czy mogę użyć żetonu akcji na ściankę z np. strzałem innego Dancera i zdolność leczenia także się aktywuje. Jeśli tak to czy mogę użyć jej 2 razy wykorzystując 2 żetony akcji na dancerów ze strzalem i ciosem odzyskujac 4 pkt?
Przecież to jest strasznie wydziwione a zasada jest prosta - albo używasz tego do strzelania albo do leczenia - stykanie się żetonów nie ma tu nic do rzeczy.
Ok, a więc jeśli chodzi o Neodżunglę i moduły w Macierzy, dopytałam MOracza i sytuacja wygląda tak:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
BGG Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Senthe pisze:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
Czy ktoś zatem może jeszcze potwierdzić, że w wersji androidowej zastosowano błędną regułę i moduły przypięte "gdzieś tam" do macierzy nie działają na sztab? Jeśli tak, zgłoszę problem programiście, pisałem już z nim kiedy po wyjściu Smarta okazało się, że zawiera on tylko 34 żetony
PS Nie mogę sprawdzić u siebie, bo emulator androida mam na innym komputerze i w tej chwili nie pod ręką.
Senthe pisze:
Wszystkie moduły podłączone do Macierzy powinny działać na Sztab. Wyjątek z instrukcji Babel13 (Sytuacje szczególne/Kwestia Macierzy), mówiący o tym, że na Sztab działają tylko moduły podłączone bezpośrednio, jest błędny i nie powinno być go w instrukcji.
Czy ktoś zatem może jeszcze potwierdzić, że w wersji androidowej zastosowano błędną regułę i moduły przypięte "gdzieś tam" do macierzy nie działają na sztab? Jeśli tak, zgłoszę problem programiście, pisałem już z nim kiedy po wyjściu Smarta okazało się, że zawiera on tylko 34 żetony
PS Nie mogę sprawdzić u siebie, bo emulator androida mam na innym komputerze i w tej chwili nie pod ręką.
Na Andku zasady są dobre. Moduły podpięte gdziekolwiek na planszy działają na jednostki, moduły, sztab.
W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
Tak.
Oczywiście pod warunkiem, że Sztab Neodżungli nie zostanie zasieciowany (wtedy Macierz jako taka przestaje funkcjonować).
BGG Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Jeśli pograsz dłużej (i z innymi armiami), sam zobaczysz
Terminale wg mnie to nieprzemyślana i dodana na siłę zasada, którą zresztą teraz praktycznie wszyscy, łącznie z wydawcą, zupełnie olewają. Dlatego też nie widzę sensu, aby specjalnie się w nie angażować.
Nie bez powodu (moim zdaniem bardzo słusznie) przerzucono się na pojedyncze armie dopasowane do idealnej, macierzystej wersji NH. Działa to o niebo lepiej aniżeli dodawanie scenariuszy (Babel13) czy innej planszy (Duel). Nie odnalazłem w w.w Duelu ani trochę radości. Planszę z tego dodatku wykorzystuje do normalnej gry ze względu na jej zoptymalizowaną wielkość względem mojego plecaka.
W gwoli potwierdzenia. Moduł wchodzący w skład macierzy (tj. skierowany przynajmniej w jedną z jednostek macierzy) daje bonus/boosta wszystkim jednostką znajdującym się w tejże (wymienionej po raz trzeci) macierzy.
Tak.
Oczywiście pod warunkiem, że Sztab Neodżungli nie zostanie zasieciowany (wtedy Macierz jako taka przestaje funkcjonować).
Jak i pod warunkiem, że sieciarz sieciujący sztab Neo nie jest sieciowany...bla bla bla
Ale to jest istotne, bo np. sieciowanie jednostki nie zdejmuje jej zdolności przekazywania macierzy.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
Prawda to - nie traci. Ale Senthe pisała o Sztabie. To sztab jest odpowiedzialny za byt lub niebyt macierzy. Każdy sztab, będący pod działaniem jednostki sieciującej traci swoje właściwości. Tylko tyle.
No chyba że jest to sztab Vegas skierowany na sieciującego go sieciarza
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
Dwa pytanka.
1. Dancer VS. Vegas. Żółty obiekt sieciuje sztab. Czy sztab może użyć żetonu obrotu uwalniając się z sieci (za 1 PW rzecz jasna) i ustawić się tak, by przejąc obiekt?
2. Sharrash. Rozumiem, że przeciwieństwie do Miny, Dziura zostaje po bitwie?
edit: Jednak trzy. Też o Sharrash. Nie widzę, by w instrukcji było ograniczenia odnośnie wykonanych na turę podziemnych roszad. Zatem jak wykonam roszadę i znajdę się w ten sposób koło innej podziemnej jednostki, to czy mogę wykonać ją jeszcze raz?
powermilk pisze:Dwa pytanka.
1. Dancer VS. Vegas. Żółty obiekt sieciuje sztab. Czy sztab może użyć żetonu obrotu uwalniając się z sieci (za 1 PW rzecz jasna) i ustawić się tak, by przejąc obiekt?
2. Sharrash. Rozumiem, że przeciwieństwie do Miny, Dziura zostaje po bitwie?
edit: Jednak trzy. Też o Sharrash. Nie widzę, by w instrukcji było ograniczenia odnośnie wykonanych na turę podziemnych roszad. Zatem jak wykonam roszadę i znajdę się w ten sposób koło innej podziemnej jednostki, to czy mogę wykonać ją jeszcze raz?
1. Tak. Masz dokładnie ten przypadek opisany w instrukcji
2. Dziura, tak jak mina, ZOSTAJE po bitwie. Dziura, w przeciwieństwie do miny, ZOSTAJE po zniszczeniu jednostki.
3. Możesz wykonać roszadę raz na turę, tak jak jednostki z cechą mobilności mogą się raz na turę poruszyć. Była o tym rozmowa już wcześniej i taki był jej wynik.