Mage Knight (Vlaada Chvatil)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
Nie rozegraliśmy do końca całej partii Nasze wątłe i wyczerpane umysły w późnych godzinach wieczornych nie ogarnęły kwestii atakowanie i przydzielanie ran bohaterowi i jednostką. Trafiliśmy na ruiny ,a w nich dwóch wrogów. Troszkę zawiłe te zasady z odejmowaniem po jednej ranie od czegoś tam Dziś będzie kolejne starcie z grą ,ale najpierw muszę przeczytać i spróbować zrozumieć je od nowa Może tylko ja mam takie przeświadczenie że dało się to wytłumaczyć lepiej
-
- Posty: 2617
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: Mage Knight
Było o tym w tym wątku (str. 22).Salah Ad-Din pisze:Troszkę zawiłe te zasady z odejmowaniem po jednej ranie od czegoś tam
Pozdrawiam
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Mage Knight
Mój post z 22 strony:Salah Ad-Din pisze:Nie rozegraliśmy do końca całej partii Nasze wątłe i wyczerpane umysły w późnych godzinach wieczornych nie ogarnęły kwestii atakowanie i przydzielanie ran bohaterowi i jednostką. Trafiliśmy na ruiny ,a w nich dwóch wrogów. Troszkę zawiłe te zasady z odejmowaniem po jednej ranie od czegoś tam Dziś będzie kolejne starcie z grą ,ale najpierw muszę przeczytać i spróbować zrozumieć je od nowa Może tylko ja mam takie przeświadczenie że dało się to wytłumaczyć lepiej
pan_satyros pisze:Jest jedna zasadnicza różnica - czym innym jest pancerz, a czym innym blok. Wyobraź sobie blok, jako manewr bojowy, a pancerz jako zwyczajną klasę zbroi bohatera.Khasius pisze:Wlasnie jak to jest z ta tarcza. Czy jak wezme na siebie potworka, ktory ma 3 ataku i nie bede go blokowal, to przy przydzielaniu ran na siebie majac tarcze 4 (badz na jednostke z tarcza 4), otrzymam ta rane czy nie?
W poradniku i regulach jest to troche niejasno napisane, bo raz pisze, ze w takiej sytuacji nic sie nie dzieje i rana nie jest przydzielana, a innym miejscu ze to nie chroni od rany.
Jeśli nie postarasz się uniknąć/zablokować ciosu, a będziesz jedynie stał w miejscu to bez względu na pancerz i tak odczujesz na sobie pełną siłę uderzenia, może je stłumisz, ale obrażenia odniesiesz (stłuczenia/złamania). Blok natomiast sprawia, że przeciwnik nie uderzy w Ciebie, a w broń, którą odpowiednio do bloku ustawisz. itp.
Szkicowo przedstawiłem to w recenzji.
A mniej klimatycznie, a bardziej mechanicznie mówiąc:
1. Faza dystansowa - jeśli zabijemy wroga koniec walki
2. Blokowanie - jeśli nasz zagrany blok jest równy lub wyższy od wartości ataku wroga od razu przechodzimy do kroku 4, w innym wypadku pomijamy tę fazę i przechodzimy do 3
3. Zadawanie obrażeń przez wrogów - decydujemy kto odbiera obrażenia, jeśli jednostka zadajemy jej 1 ranę, a następnie od wartości ataku wroga odejmujemy wartość pancerza jednostki, która atak przyjęła, jeśli otrzymana liczba jest mniejsza lub równa 0 przechodzimy do 4, jeśli liczba jest dodatnia kontynuujemy przyznawanie ran zgodnie z tym schematem wybierając kolejną jednostkę lub bohatera. Wyjątkiem są jednostki z odpornością, takim w wypadku postępujesz odwrotnie - najpierw odejmujesz od wartości ataku wartość zbroi i ewentualnie gdy coś zostanie przydzielasz ranę i kontynuujesz proces.
4. Atak - Zagrywasz karty i umiejętności ataku w liczbie i rodzaju równym lub wyższym wytrzymałości wroga z uwzględnieniem, jego specjalnych umiejętności.
np Wróg siła 5 - blok 0 - jednostka 1 rana pancerz 2 - kolejny atak wroga tym razem z pozostałą siłą/impetem 3 - przyjmuje (rana na rękę) bohater pancerz 2 - atak wroga z pozostałą siła 1 - przyjmuje bohater (rana na rękę) pancerz 2 = siła wroga -1 Koniec fazy obrażeń
5-0=5
5-2=3 (rana na jednostkę)
3-2=1 (rana na bohatera)
1-2=-1 (rana na bohatera)
koniec
Ranę zawsze przydzielamy w momencie, gdy wróg uderza, jeszcze przed redukcją jego siły. Tak jak pisałem wyżej przyjmujemy impet "na klatę". Wyjątkiem są jednostki odporne, taki golem np. impetu nie odczuje
Oczywiście ww. opis to tylko skrót przedstawiający tylko podstawowy aspekt obrażeń. Pomijam odporności, lód, ogień itp.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
"np Wróg siła 5 - blok 0 - jednostka 1 rana pancerz 2 - kolejny atak wroga tym razem z pozostałą siłą/impetem 3 - przyjmuje (rana na rękę) bohater pancerz 2 - atak wroga z pozostałą siła 1 - przyjmuje bohater (rana na rękę) pancerz 2 = siła wroga -1 Koniec fazy obrażeń"
nie rozumiem tego esseju skrótowo myślowego bez obrazy
wróg ma siłę 5 , ja nie blokuję tego tak ? , potem jednostka ale jaka ? no i jaki kolejny atak wroga ?? co wymyśliłeś ich dwóch czy co ? eee szkoda mi czasu na rozszyfrowaniu tego kodu cyferkowo słownego
ale szukam dalej
nie rozumiem tego esseju skrótowo myślowego bez obrazy
wróg ma siłę 5 , ja nie blokuję tego tak ? , potem jednostka ale jaka ? no i jaki kolejny atak wroga ?? co wymyśliłeś ich dwóch czy co ? eee szkoda mi czasu na rozszyfrowaniu tego kodu cyferkowo słownego
ale szukam dalej
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Mage Knight
Salah Ad-Din pisze:"np Wróg siła 5 - blok 0 - jednostka 1 rana pancerz 2 - kolejny atak wroga tym razem z pozostałą siłą/impetem 3 - przyjmuje (rana na rękę) bohater pancerz 2 - atak wroga z pozostałą siła 1 - przyjmuje bohater (rana na rękę) pancerz 2 = siła wroga -1 Koniec fazy obrażeń"
nie rozumiem tego esseju skrótowo myślowego bez obrazy
wróg ma siłę 5 , ja nie blokuję tego tak ? , potem jednostka ale jaka ? no i jaki kolejny atak wroga ?? co wymyśliłeś ich dwóch czy co ? eee szkoda mi czasu na rozszyfrowaniu tego kodu cyferkowo słownego
ale szukam dalej
Rozwinę.
Jest jeden atakujący wróg, jedna należąca do bohatera (niewyczerpana) jednostka i jeden bohater.
Atakuje wróg o sile 5. Jako, że nie masz lub nie chciałeś zagrywać kart z Blokiem musisz przejść do fazy przydzielania obrażeń. Teraz decyzja - czy obrażenia przejmie jednostka, czy od razu bohater? W tym przykładzie najpierw idą na jednostkę. Jednostka ta nie ma odporności fizycznej, więc najpierw dostaję z automatu 1 ranę, a następnie należny od siły atakującego odjąć pancerz broniącej się jednostki - co daje nam pozostałą siłę ataku 3. Jednostka ma już na sobie ranę - więcej, zgodnie z zasadami nie przyjmie. Pozostaje nam bohater. Wróg atakuje bohatera - zadaje nam pierwszą kartę rany, następnie od pozostałej (po starciu z naszą jednostką) siły ataku wroga (3) odejmujemy nasz pancerz (2), to daje nam 1 pozostałej siły ataku wroga. Nadal jest to więcej niż 0, więc bierzemy kolejną ranę i ponownie odejmujemy od siły ataku wroga (w tej chwili już 1) nasz pancerz (2) co ostatecznie redukuje siłę wroga (impetu ataku) do zera i walka przechodzi do fazy naszego ataku.
Ostatecznie, gdybyś poległ mogę wytłumaczyć to i inne nieścisłości na Skype, Mk już co nieco ograłem.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
Kieruję pytanie bardziej do producenta LACERTA
kiedy będzie dodatek po polsku The Lost Legion ??
Gra nam się bardzo spodobała i pewne jest na 100% ,że lada moment kupimy dodatek
Jeśli wersja PL pojawi się w znośnym terminie to poczekam na wersje PL ,a jeśli nie to pytania nie było
kiedy będzie dodatek po polsku The Lost Legion ??
Gra nam się bardzo spodobała i pewne jest na 100% ,że lada moment kupimy dodatek
Jeśli wersja PL pojawi się w znośnym terminie to poczekam na wersje PL ,a jeśli nie to pytania nie było
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Mage Knight
Patrząc na inne wydawnictwa i czas, jaki mija od deklaracji chęci wydania do faktycznego pojawienia się gry, trudno spodziewać się dodatku wcześniej (jeśli wcale) niż w okolicach IV kwartału tego roku. Po pierwsze polski dodatek nie został zapowiedziany, po drugie wersja ANG jest w tej chwili dostępna, a druk PL zazwyczaj idzie wraz z dodrukami innych wersji językowych.Salah Ad-Din pisze:
Jeśli wersja PL pojawi się w znośnym terminie to poczekam na wersje PL ,a jeśli nie to pytania nie było
Ja zapobiegawczo kupiłem angielski na wypadek, gdyby rewersy kart ewentualnego druku polskiego miały mieć inny odcień (aktualne wydanie ANG dodatku było drukowane wraz z PL podstawką).
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
-
- Posty: 2617
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: Mage Knight
Info odnośnie dodatku (z forum Lacerty z 31.03.2013):
przemek administrator:
Popatrzmy na to z tej strony: sprzedaż 70% nakładu w 3 miesiące to duży sukces. Dodruku kolejnego nakładu możemy być już pewni.
Teraz sprawa leży w Waszych rękach. Jeśli będziecie zarażać kolejne osoby Mage Knightem i sprzeda się końcówka tego nakładu i część kolejnego, to dodatek może ukazać się wcześniej, niż niektórzy zakładają
Pozdrawiam
przemek administrator:
Popatrzmy na to z tej strony: sprzedaż 70% nakładu w 3 miesiące to duży sukces. Dodruku kolejnego nakładu możemy być już pewni.
Teraz sprawa leży w Waszych rękach. Jeśli będziecie zarażać kolejne osoby Mage Knightem i sprzeda się końcówka tego nakładu i część kolejnego, to dodatek może ukazać się wcześniej, niż niektórzy zakładają
Pozdrawiam
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
pan_satyros chcę sprawdzić czy tym razem wszystko robię ok.
Starcie 3 vs 2
Jeźdźcy basiorów [ 3 siła , 4 armor ]+Ognisty Smok [9 siła ,7 armor ] + Gargulec [5 siła , 4 Armor ] vs Bohater [ 3 armor ] + Amotep Kanonierzy [ 6 armor ]
[1.] – Blokowanie
a. Jeźdźcy basiorów blokuję kartami [ blok 5 + karta bokiem = 6 blok ] – zablokowany
b. Gargulca nie blokuje , bohater przyjmuje obrażenia :
rana za nie zablokowany atak [ 1 rana ]
5 siła – 3 armor = 2 [ 1 rana ]
2 siła – 3 armor = -1 [ 0 ran ]
Razem 2 rany dla bohatera.
c. Ognistego smoka nie blokuję , jednostka przyjmuję obrażenia
rana za nie zablokowany atak dla jednostki [ 1 rana ]
9 siła – 6 armor jednostki = 3
rana za nie zablokowany atak dla bohatera [ 1 rana ]
3 siła – 3 armor bohatera = 0 [ 0 ran ]
Razem 1 rana dla bohatera i 1 rana dla jednostki.
[2.] – Atak
- Atak 4 z karty na jeźdźca - zabity
- Z kart Atak z dystansu 3 +Atak 4 + karta bokiem na gargulca [ 8 Ataku ] – zabity
- Ognisty Smok zostaje nie naruszony.
[3.] – wycofuję się na miejsce z którego zaatakowałem , pozostaje Smok , tamte jednostki są zabite i biorę za nie doświadczenie.
END.
- pytanie ,czy jak jednostka ma atak 5 albo blok 5 to mogę te wartości powiększyć o +1 zagrywając kartę bokiem dla tej jednostki podczas walki ?
DZIĘKI OGROMNE ZA POMOC !!!!!!!!!!!!
Starcie 3 vs 2
Jeźdźcy basiorów [ 3 siła , 4 armor ]+Ognisty Smok [9 siła ,7 armor ] + Gargulec [5 siła , 4 Armor ] vs Bohater [ 3 armor ] + Amotep Kanonierzy [ 6 armor ]
[1.] – Blokowanie
a. Jeźdźcy basiorów blokuję kartami [ blok 5 + karta bokiem = 6 blok ] – zablokowany
b. Gargulca nie blokuje , bohater przyjmuje obrażenia :
rana za nie zablokowany atak [ 1 rana ]
5 siła – 3 armor = 2 [ 1 rana ]
2 siła – 3 armor = -1 [ 0 ran ]
Razem 2 rany dla bohatera.
c. Ognistego smoka nie blokuję , jednostka przyjmuję obrażenia
rana za nie zablokowany atak dla jednostki [ 1 rana ]
9 siła – 6 armor jednostki = 3
rana za nie zablokowany atak dla bohatera [ 1 rana ]
3 siła – 3 armor bohatera = 0 [ 0 ran ]
Razem 1 rana dla bohatera i 1 rana dla jednostki.
[2.] – Atak
- Atak 4 z karty na jeźdźca - zabity
- Z kart Atak z dystansu 3 +Atak 4 + karta bokiem na gargulca [ 8 Ataku ] – zabity
- Ognisty Smok zostaje nie naruszony.
[3.] – wycofuję się na miejsce z którego zaatakowałem , pozostaje Smok , tamte jednostki są zabite i biorę za nie doświadczenie.
END.
- pytanie ,czy jak jednostka ma atak 5 albo blok 5 to mogę te wartości powiększyć o +1 zagrywając kartę bokiem dla tej jednostki podczas walki ?
DZIĘKI OGROMNE ZA POMOC !!!!!!!!!!!!
- Brylantino
- Posty: 1384
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 192 times
Re: Mage Knight
wiem, że pytanie nie do mnie skierowane, ale pozwolę sobie odpowiedzieć
1a -> ok
1b -> zgadza się, dostajesz 2 rany, ale nie bierzesz rany za to że nie zablokowałeś, tylko to działa w ten sposób:
5 siła - 3 armor = 2 [1 rana]
2 siła - 3 armor = -1 [2 rana]
ogółem przydzielasz ranę, za każde wykonanie działanie odejmowania, a kończysz wykonywać odejmowania kiedy otrzymasz co najmniej 0.
1c -> ok, ale patrz 1b jeśli chodzi o interpretację
2,3 > ok
Co do pytania na końcu ja mam inne zdanie. Można w dowolnym legalnym momencie (czyli np. atak 1 w fazie walki) zagrać dowolną (poza raną) kartę bokiem aby uzyskać atak 1. Więc można uaktywnić jednostkę z atak 5, dodać do tego kartę zagraną bokiem i już masz atak 6.
1a -> ok
1b -> zgadza się, dostajesz 2 rany, ale nie bierzesz rany za to że nie zablokowałeś, tylko to działa w ten sposób:
5 siła - 3 armor = 2 [1 rana]
2 siła - 3 armor = -1 [2 rana]
ogółem przydzielasz ranę, za każde wykonanie działanie odejmowania, a kończysz wykonywać odejmowania kiedy otrzymasz co najmniej 0.
1c -> ok, ale patrz 1b jeśli chodzi o interpretację
2,3 > ok
Co do pytania na końcu ja mam inne zdanie. Można w dowolnym legalnym momencie (czyli np. atak 1 w fazie walki) zagrać dowolną (poza raną) kartę bokiem aby uzyskać atak 1. Więc można uaktywnić jednostkę z atak 5, dodać do tego kartę zagraną bokiem i już masz atak 6.
- pabula
- Posty: 2110
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 70 times
Re: Mage Knight
Można zagrywać. Karty bokiem to zawsze Atak, Blok, Wpływ lub Ruch 1.
Wszystkie efekty sumujesz nie ważne z jakiego źródła.
Z mojej strony z kolei pytanie.
Skąd wziąłeś takich wrogów?
Chyba komplikujesz sobie grę
W miastach nie ma Draconum.
Hm.... Chyba że ruiny z rozwścieczonym wrogiem....
Ale to wtedy tak nie wolno. Nie można dołączać orków podczas wizyty w ruinach czy innych miejscach przygodowych
hm... Albo:
Chyba że wariant Rampage jest aktywny
Wszystkie efekty sumujesz nie ważne z jakiego źródła.
Z mojej strony z kolei pytanie.
Skąd wziąłeś takich wrogów?
Chyba komplikujesz sobie grę
W miastach nie ma Draconum.
Hm.... Chyba że ruiny z rozwścieczonym wrogiem....
Ale to wtedy tak nie wolno. Nie można dołączać orków podczas wizyty w ruinach czy innych miejscach przygodowych
hm... Albo:
Chyba że wariant Rampage jest aktywny
- Salah Ad-Din
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:55
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
pabula
Wariant który sam sobie stworzyłem na potrzeby tego testu
Dodałem orka do obrońców kopalni.
Wariant który sam sobie stworzyłem na potrzeby tego testu
Dodałem orka do obrońców kopalni.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Mage Knight
Do osób z ogranym MK: jak wygląda czas rozgrywki przy płynnych ruchach? Można podchodzić do 3osobowej partyjki bez stresu o przedłużającą się rozgrywkę??
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- mat_eyo
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 806 times
- Been thanked: 1256 times
- Kontakt:
Re: Mage Knight
U mnie błyskawiczny podbój w 3 osoby (wszyscy grali już co najmniej dwa razy) skończył się po około dwóch godzinach, po rozegraniu wszystkich rund. Myślę, że pełen podbój udałoby się zamknąć w 3-3,5 h.
- sorfal
- Posty: 245
- Rejestracja: 23 paź 2012, 15:39
- Lokalizacja: Toruń
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 2 times
Re: Mage Knight
Przekazuję odpowiedź Lacerty z ich forum odnośnie do wyczekiwanego przez wielu dodatku:
"Wciąż jeszcze sprzedajemy pierwszy nakład, więc jeśli drugi wyprzeda się w podobnym tempie, to dodatek będzie dopiero na początku 2014".
"Wciąż jeszcze sprzedajemy pierwszy nakład, więc jeśli drugi wyprzeda się w podobnym tempie, to dodatek będzie dopiero na początku 2014".
Łowca anegdot
- espresso
- Posty: 1559
- Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
- Lokalizacja: poznań
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 103 times
Re: Mage Knight
Ważna jest, że Lacerta wreszcie otwarcie mówi, że dodatek będzie, a nie jakieś "jeśli sprzedaż będzie dobra". IMO dodatek rok po wydaniu podstawki przy tego typu grze to dobry termin. Regrywalność jest na tyle duża, że nie zanosi się, żeby podstawka mi się znudziła przed końcem roku
Re: Mage Knight
Nie był bym taki pewien co do ich chęci:espresso pisze:Ważna jest, że Lacerta wreszcie otwarcie mówi, że dodatek będzie, a nie jakieś "jeśli sprzedaż będzie dobra". IMO dodatek rok po wydaniu podstawki przy tego typu grze to dobry termin. Regrywalność jest na tyle duża, że nie zanosi się, żeby podstawka mi się znudziła przed końcem roku
Skoro jeszcze nie sprzedali pierwszego nakładu to z drugim może nie być tak łatwo. Sama Lacerta sugeruje że dodatek ukaże się w 2014 jeśli sprzedaż drugiego nakładu będzie w "podobnym tempie" - dla mnie to bardziej wróżenie z fusów i zostawianie sobie furtki na wypadek jak się gra nie będzie sprzedawać. Ba, może nawet i będzie szła, ale nie tak szybko jak zakłada wydawca..."Wciąż jeszcze sprzedajemy pierwszy nakład, więc jeśli drugi wyprzeda się w podobnym tempie, to dodatek będzie dopiero na początku 2014".
Nie rozumiem tego trochę, bo jeśli sprzedadzą cały 1 nakład, to spokojnie znajdzie się dużo chętnych na dodatek...
- espresso
- Posty: 1559
- Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
- Lokalizacja: poznań
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 103 times
Re: Mage Knight
@Karit
Racja, z tej wypowiedzi nie wynika, że dodatek na pewno będzie. Ale wcześniej Lacerta przyznała też, że tempo sprzedaży pierwszego nakładu to sukces. Więc ja dalej jestem dobrej myśli
Racja, z tej wypowiedzi nie wynika, że dodatek na pewno będzie. Ale wcześniej Lacerta przyznała też, że tempo sprzedaży pierwszego nakładu to sukces. Więc ja dalej jestem dobrej myśli
Re: Mage Knight
pierwszy PL naklad jeszcze nie zszedl - w efekcie czego 2-gi jest odroczony, dynamika sprzedazy drugiego bedzie duzo mniejsza niz 1-szego.
dodatek nie sprzedaje sie w takiej ilosci jak podstawka, z czego wnioskuje, iz mimo najlepszych checi Lacerty - wydanie dodatku moze okazac sie bardzo optymistycznym planem.
dodatek nie sprzedaje sie w takiej ilosci jak podstawka, z czego wnioskuje, iz mimo najlepszych checi Lacerty - wydanie dodatku moze okazac sie bardzo optymistycznym planem.
- poooq
- Posty: 1242
- Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa Wesoła
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 61 times
Re: Mage Knight
A ja bym zaryzykował stwierdzenie, że zostało to zrobione celowo: po skończonej grze wystarczy stuknąć bokiem talii kart w stół i jednym ruchem rozdzielić karty na talie podstawową i karty dołożone w trakcie gry. Jeśli miałbym rację, to sprytne rozwiązanie.Karit pisze:czyli masz moje 3 "ale" - ja tez jak ułozyłem karty pionowo to wszystko było ok,ale potem jak wziałem do reki to czułem lekka róznice i porównując ze sobą widac gołym okiem że niektóre karty róznią się szerokością...espresso pisze:Karit, mam dokładnie tak samo. Zauważyłam dodatkowo, że część kart jest minimalnie (jakiś 0,5 - 1 mm) wyższa i szersza niż pozostałe.
Czy ktoś testował walkę interakcyjną? Ciekawy pomysł, na razie mam za sobą tylko rozgrywki solo więc nie próbowałem.
Można by spróbować zaszaleć z dwoma kośćmi wzmocnienia wroga, jeśli zostałby wzmocniony dwoma różnymi kolorami jego wartość wzrosłaby o 2 pkt sławy, jeśli dwoma kostkami tego samego koloru wartość wzrosłaby o 3 pkt.
Aha, dorzuciłem się do dodatku.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
- espresso
- Posty: 1559
- Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
- Lokalizacja: poznań
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 103 times
Re: Mage Knight
Niestety, szersze karty pochodzą z różnych talii: kilka z podstawowych taktyk jednego z bohaterów, część to rany, połowo zaawansowanych taktyk.. Wrzuciłam wszystko w koszulki, żeby się nie irytować takim detalem i jest okpoooq pisze:A ja bym zaryzykował stwierdzenie, że zostało to zrobione celowo: po skończonej grze wystarczy stuknąć bokiem talii kart w stół i jednym ruchem rozdzielić karty na talie podstawową i karty dołożone w trakcie gry. Jeśli miałbym rację, to sprytne rozwiązanie.Karit pisze:czyli masz moje 3 "ale" - ja tez jak ułozyłem karty pionowo to wszystko było ok,ale potem jak wziałem do reki to czułem lekka róznice i porównując ze sobą widac gołym okiem że niektóre karty róznią się szerokością...espresso pisze:Karit, mam dokładnie tak samo. Zauważyłam dodatkowo, że część kart jest minimalnie (jakiś 0,5 - 1 mm) wyższa i szersza niż pozostałe.