Pawelec123456 pisze:
Grał ktoś może z Torfowiskiem? Jeszcze z pół roku/rok pogramy w podstawkę, ale gdzieś słyszałem że z dodatkiem jest ciekawiej (Agricola może być jeszcze ciekawsza?).
Ja po pierwszej partii z torfem komentowałam tak:
Torfowisko jest bardzo, bardzo dobre...
Opał - to nie tylko kolejna upierdliwość. To zmienia taktykę. Nagle nie opłaca się mieć wielkiej chaty jak najwcześniej.
Początkowe lasy i bagna na planszy - jeszcze nie wiem. Sporo utrudniają, nie umiem ich jeszcze dobrze wykorzystać. Np. strategia "a na koniec walnę lotnisko" ma teraz spory problem.
Akcje specjalne - będę zboczonym informatykiem, ale powiem, że wprowadzają wielowątkowość... Musisz odpuścić rywalizację w jednym wątku, żeby wygrać w drugim.
Nowe duże usprawnienia - w grze dwuosobowej nie były za bardzo widoczne, sądzę, że w wieloosobowej częściej będzie można się do nich dobrać.
Koniki - są śliczne
Graliśmy oczywiście full (ponoć Rosenberg uważa, że to za trudne i on się tak nie odważy) - nowe małe usprawnienia (118 nowych usprawnień, mrrrr) i pomocnicy z talii K. Skończyliśmy 51:50.
Generalnie gra sporo się zmienia i po kilkudziesięciu partiach w podstawkę, gdzie masz już pewne rutynowe zagrania, ciekawie Ci się wszystko komplikuje. Z drugiej strony uważam, że to dodatek tylko dla fanów mających podstawkę dobrze ograną, bo robi się faktycznie dużo tego wszystkiego.