Barrage - rzucasz czterema kostkami na wybraną przez siebie jednostkę wroga (jeden hex), nie musi ona być w zasięgu żadnej Twojej jednostki. mało tego, atak ten nie podlega żadnym modyfikacjom ze względu na teren
Air Power ma podobne działanie, z tym że:
- wybierasz cztery jednostki wroga będące jedna obok drugiej (mogą nawet rozciągać się wzdłuż lub wszerz, byle tworzyły nieprzerwany ciąg, heks przy heksie)
- Alianci rzucają po dwie kostki na każdy hex, Axis - po jednej
- tu również ignoruje się wpływ terenu, ale ponadto trafia się również na gwiazdkach
rzuty wykonujesz w dowolnej kolejności, tj. wskazujesz jednostkę, której będzie dotyczył atak (przy czym oczywiście każdą z tych maksymalnie czterech można zaatakować tylko jeden raz) i go przeprowadzasz. atak można naturalnie przeprowadzić na mniej niż 4 jednostkach, jedyny warunek jest taki, że muszą się znajdować jedna obok drugiej
w obu przypadkach jednostki zaatakowane nie mogą zignorować symbolu flagi. obie te karty należy traktować jako coś w rodzaju ataku off-board, bez konieczności posiadania swojej jednostki w zasięgu jednostki atakowanej
nieco łopatologicznie, ale powinno wyjaśnić wszelkie wątpliwości
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)