Oczywiście tym sposobem usunąć musimy zdolności które możemy kupować. Gra robi się trudniejsza, ale dzieki zdolnościom choćby healera gra robi się ciekawsza bo każdy wie co ma robić

AA i jeszcze jedno. Do gry wprowadziłem szanse na uderzenie krytyczne ( czyli 2x obrażenia) gdy podczas ataku wylosujemy 2x pusta kość, zadajemy uderzenie krytyczne
Każdy z graczy może wybrać 2 drzewka umiejętności i je rozwijać. Daje to multum pomysłów na postać. Oczywiście można też ustalić żeby wybrać tylko jedno.
Są to 4 drzewka umiejętności, a w każdym z nich po 2 podklasy i 3 umiejętności ostateczne.:
*Wojownik:
-Tank
- Berserker
*Mag:
- Mag bitewny
- Przywoływacz
*Support:
- Healer
- AntiMag
*Łotrzyk:
- Łucznik
- Assasin
Przykład drzewka Łotrzyka:

Przykład drzewka maga:

Skoro i drzewka, to i muszą być poziomy postaci.
Wystarczy że gracz dostaje PD = ilości HP zabitego potwora, jeśli inni gracze też danego potwora atakowali to dostają połowę tej wartości zaokrąglając w górę.
za każde 20 PD gracz może uzyskać 1 P - czyli jeden poziom i położyć znacznik na drzewku.
Idąc od dołu gracz musi wydać 5-4-4-3 pkt by móc wybierać dodatkowe zdolności z wiersza wyżej. Tak więc by np dodać punkt do "Ice Shield" gracz najpierw musi wydać 5 pkt w wiersz na samym dole.
Maxymalny lvl postaci to 20 z czego tylko jeden punkt Poziomu może zostać wydany na wiersz u samej góry (to zdolności ostateczne)
strzałki oznaczają że by móc dodać 1 P na daną zdolność to musimy mieć maxymalną ilość P tam gdzie strzałka się zaczyna. Wartości w nawiasach to ilość P ile możemy wydać na tą samą zdolność (czym samym dostajemy tą samą zdolność)
link poniżej z sendspace.com (w pdf bo skanowałem tel, już nie mam tego na moim lapku ;P )
Drzewka umiejętności w .PDF
może komuś przypasuje. Jeśli coś na drzewkach było by niejasne to śmiało pytać. W tym drzewku Maga Boogs to dodatkowa figurka którą Mag kontroluje
