STARSCREAM pisze:Wybaczcie, mam pytania z innej beczki, odnośnie umiejętności Młotowstrząs :
- rozumiem, że obejmuje swym działaniem 12 pól (po dwa w każdym kierunku i po skosie po 1) ?
- zakładam, że nie jest opcjonalna, Gror po prostu zawsze uderza w ten sposób?
- czy Protektor chroni przed tym atakiem? (zakładam, że tak) no chyba, że Rycerz Gwardii również znajduje się w zasięgu tego ataku (wtedy zakładam, że nie)
- czy dla tego ataku wykonuje się tylko jeden rzut ? (sądzę, że tak, w przeciwnym wypadku taka informacja zapewne znalazłaby się w opisie jak w innych, podobnych przypadkach)
- czy jeśli w tym samym momencie zginą obaj Przywoływacze, to czy uznaje się, że jest remis? Zakładam, że tak ale wolałem zapytać, nie znalazłem tej informacji w instrukcji
- i ostatnie, czy ta umiejętność nie jest zbyt mocna?
Po kolei:
1. Tak, 12 pól.
2. Tak, użycie tej reguły jest obowiązkowe.
3. Nie do końca rozumiem pytanie, więc wyjaśnię całą sytuację. Gror musi mieć legalny cel ataku, żeby użyć swojego specjalnego ataku - nie może atakować 'w powietrze'. Jeśli Gror styka się z Rycerzem, musi obrać Rycerza za cel ataku, ale nie wpływa to na sposób rozpatrzenia ataku specjalnego.
4. Tak, tylko jeden rzut. Rozpatrujesz poszczególne wyniki (ilości oczek) na kostkach, jeśli atak obejmuje jednostki, które są trafiane na różnych wynikach (np. Oldin podpierający ścianę)
5. Tak, ciężko tu coś innego wymyślić
6. Ile osób, tyle opinii

Ja uważam, że niekoniecznie zbyt mocna, bo da się to obejść, ale na pewno na tyle silna, że sprawia, że najbardziej optymalny (znów moim zdaniem) sposób gry talią Oldina jest nudny i przewidywalny - palenie talii aż na rękę dojdzie Gror i Heroic Feat, wyplucie go na planszę, atak, zamiatanie tego co przeżyło
