takich jak Wieże Oblężnicze i Katapulty (ostrzał z Katapult) oraz Statki Korsarzy z Umbaru. Zmodyfikowany został sposób przeprowadzania Oblężeń (np.: Niszczenie Murów), a także w pewnym stopniu sposób przeprowadzania Bitew (np.: Karty Rozkazów, Stosunek Sił) . Jednostki Elitarne i Regularne poszczególnych Narodów posiadają Statystyki Ataku i Obrony, dzięki czemu różnią się swoją skutecznością w walce jak na przykład jednostka Elitarna Elfów jest nieporównywalnie lepsza od na przykład jednostki Regularnej Sił Saurona, co jest według mnie zgodne z rzeczywistością.
Wszystkie Machiny Wojenne czy Statki Korsarzy z Umbaru reprezentowane są przez żetony, a także można tutaj znaleźć Tabele ze statystykami jednostek czy też Tabelę Ostrzału Bitwy (Katapulty). Zastosowanie tych zasad zmusza graczy do całkowicie odmiennego podejścia do planowania swoich posunięć militarnych w rozgrywce. Zasady zostały przetestowane i w mojej i moich współgraczy ocenie są interesujące

link1: http://wrzucacz.pl/file/2741392652224
link2: http://boardgamegeek.com/filepage/10042 ... -dodatkowe
link do Stosunek Sił + poprawka do rundy Rzutów Bitwy: http://wrzucacz.pl/file/6661392824177 (POPRAWKA: w przypadku Stosunku Sił 1:2 = +1 do wyniku rzutu Kośćmi Bitwy Obrońcy, 1:3 = +2 itd.)
Alternatywne Zakończenie Gry: http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 19&t=28339
PS: Konstruktywna krytyka oraz sugestie zmian mile widziane
