Warhammer: Inwazja LCG (Eric M. Lang)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: farmer »

O małych dodatkach ciężko napisać coś konkretnego, ale spróbuję.

Kilka uwag ogólnych:
Po pierwsze,
każdy mały dodatek dodaje do puli karty dla każdej z podstawowoych 6-ciu ras, oraz trochę kart neutralnych.
Tak więc, dowolne pudełeczko byś kupił, zawsze dostaniesz jakieś Orki, jakieś Elfy etc...

Po drugie,
małe dodatki wydawane były w cyklach po 6, które niejako tworzą całość (6 małych dodatków tworzących cykl warto rozpatrywać wspólnie). Cykli wyszło 6.

Po trzecie,
każdy mały dodatek zawiera przynajmniej kilka ważnych dla jakiejś rasy kart. Niektóre dodatki są oczywiście bardziej przydatne jednej rasie, ale niezbyt potrzebne z punktu widzenia innej, jednak ważna jest świadomość, iż nie istnieje coś takiego, jak żelazna lista kilku dodatków niezbędnych.
To dobrze (bo oznacza, że każde pudełeczko jest wartościowe i nie ma czegoś takego, jak pudełeczko pełne crap'ów),
i źle (bo nie da się zaopatrzyć w podstawowe i najważniejsze karty kupując tylko kilka pudełek - czyli tanio)

1 cykl
Poza normalnymi kartami (dla 6-ciu ras + neutrale) posiada sporo kart do 7-mej rasy, to jest Skavenów.
Ważna uwaga: w tym cyklu, jako jedynym, karty są w różnej ilości sztuk (niektóre po 1 egzempalrzu, niektóre po 2, niektóre po 3). Wszystkie kolejne cykle, każdy wzór karty mają w 3-ech egzemplarzach.

2 cykl
Nie wyróżnia się bodaj niczym szczególnym. Oczywiście posiada wiele fajnych, przydatnych i dobrych kart - jak każdy z pozostałych cykli.

3 cykl
Poza normalnymi kartami (dla 6-ciu ras + neutrale) posiada sporo kart do 8-mej rasy, to jest Leśnych Elfów.

4 cykl
Poza normalnymi kartami (dla 6-ciu ras + neutrale) posiada trochę kart dla każdej z ras neutralnych (to jest Leśnych Elfów, Skavenów, Jaszczuroludzi i Nieumarłych).

5 cykl
Wprowadza po 1 legendzie dla każdej z ras podstawowych,
oraz 6 kart potężnych artefaktów.
Dodatkowo, każda rasa otrzymuje nową mechanikę - misji, zagrywanej do strefy przeciwnika.
Poza normalnymi kartami (dla 6-ciu ras + neutrale) posiada trochę kart dla każdej z ras neutralnych (to jest Leśnych Elfów, Skavenów, Jaszczuroludzi i Nieumarłych).

6 cykl
Wprowadza po 1 (tzw.) małej Legendzie dla każdej z ras podstawowych - działają na trochę innej zasadzie i same w sobie tworzą nowe archetypy talii dla każdej z ras.
Dodatkowo, z ciekawszych kart, pojawiły się tzw. wioski rasowe dla każdej z podstawowych ras (wsparcie z 1 młotkiem za 1).
Jako ciekawostka, w pierwszym dodatku znajduje się jedna z najbardziej kontrowersyjnych kart Inwazji: Muster for War (swego czasu bardzo potężna), zaś w ostatnim dodatku cyklu kolejna potężna i ciekawa karta: End Times.


Lista i wyszukiwarka wszystkich kart, po angielsku.

Lista (skany) większości (kilku brakuje) kart po polsku. Aby je oglądąć, trzeba być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem tego forum.

Link do pierwszej z trzech części poradnika, opisującego dodatki z pierwszych 4-ech cykli pod kątem przydatności dla poszczególnych ras. Autorem jest znany, ceniony i utytułowany gracz sceny Inwazyjnej. Powstały w sumie 3 części tego poradnika - pozostałe 2 odnajdziecie gdzieś na blogu przema (do którego zaprowadzi Was wcześniejszy link).
Bardzo polecam lekturę felietonów przema.

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2622
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: sqb1978 »

Dzięki za czas poświęcony na odpowiedź. To naprawdę będzie mega pomocne. Postanowiłem, że jednak najpierw ogram podstawkę a wtedy potrzeby się lepiej wyklarują :)

pozdrawiam
sQb
Awatar użytkownika
syd3r
Posty: 164
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:28
Lokalizacja: Nidzica

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: syd3r »

Kilka uwag do tego co napisał farmer:

W cyklu spaczenia, w każdym dodatku jest 10 kart po jednej sztuce, oraz 10 kart po 3 sztuki (nie ma kart w dwóch sztukach).

Cykl wrogów trochę wyrównywał równowagę w stronę Porządku, po tym jak Spaczeń wzmocnił Zniszczenie. Dwie pierwsze części cyklu są uznawane za szczególnie dobre (mają sporo świetnych kart), ale nie można ich już kupić w sklepach.

Cykl Morrslieba mocno podkręcił, nieco wtedy zaniedbaną, mechanikę rozwinięć (dodatkowe korzyści za ich zagrywanie, bonusy za posiadanie i poświęcanie). Wprowadzano tam też kilka alternatywnych strategii dla każdej rasy np. Elfy dostały potężne smoki, Krasnoludy - grę na Dodatkach itp.

W cyklu Stolic każdy dodatek koncentruje się na jednej rasie. Oczywiście karty dla innych ras też się tam zawsze znajdują, ale dysproporcja jest wyraźna. To ma znaczenie głównie, gdy posiadasz tylko część cyklu, a bardzo zależy ci na równowadze wszystkich sześciu ras.
Awatar użytkownika
gocho
Posty: 173
Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:19
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 3 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: gocho »

Poza normalnymi kartami (dla 6-ciu ras + neutrale) posiada sporo kart do 8-mej rasy, to jest Leśnych Elfów
A czy skaveni i leśne elfy to pełnoprawne, grywalne - wartościowe talie?
Da się grać samymi skavenami lub leśnymi elfami przeciwko tym podstawowym?
Jakie szczególne cechy mają ( 7 i 8 ) armia?
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: farmer »

na poprzedniej stronie farmer pisze: Duży dodatek "Marsz Potępionych" - zawiera karty dla wszystkich ras, w tym szczególnie dużo kart dla dwóch nowych ras neutralnych, Jaszczuroludzi i Nieumarłych. Nie da się jednak jeszcze grać tymi rasami, jako samodzielnymi bytami (można je mieszać z którąś z pozostałych ras, oczywiście).

[...]

Duży dodatek "Ukryte Królestwa" - zawiera głównie karty dla 4-ech ras neutralnych (wspomniani już Jaszczuroludzie i Nieumarli, oraz dodatkowo Skaveni i Leśne Elfy) wraz ze stolicami dla nich. Karty są fajne i dają frajdę, jednak musisz mieć na uwadze, iż mając tylko Ukryte Królestwa oraz Marsz Potępionych będziesz miał za mało kart, aby złożyć samodzielne rasy Skavenów i Leśnych Elfów (zabraknie Ci kart, które były wydane w cyklach małych dodatków). Oczywiście, zawsze możesz wymieszać ich karty z kartami innych ras lub kartami stricte neutralnymi :).
Odpowiedź brzmi tak :).
A nawet więcej, bo dodatkowe rasy są 4 a nie 2.

Zarówno Skaveni, Leśne Elfy, plus dodatkowo Jaszczuroludzie (Slaanowie) oraz Nieumarli to w pełni grywalne rasy.
Swoje stolice rasy te dostały w ostatnim dużym dodatku (cytat powyżej).
Zasób kart do Elfów jest w 3-cim cyklu, dla Skavenów w 1-szym cyklu, dla Nieumarłych i Jaszczuroludzi w drugim dużym dodatku,
plus, trochę kart dla każdej z ras znajduje się w cyklach 4-6.

Skaveni to rasa specyficzna (tania, szybka, bardzo agresywna). W zależności od przyjętego buildu, kładzie akcnet na różne ze swoich cech, ale zawsze jest to rasa mocna i dość prosta w prowadzeniu opierająca się na szczurzej "płodności". Jeśli dać się skavenom rozwinąć, szybko rosną w ogromną potęgę ofensywną i zalewają wroga szczurzymi hordami. Za to obrona u szczurów prawie nie istnieje.
Skaveni spokojnie dotrzymują kroku rasom podstawowym, ostanio radzi sobie nad wyraz dobrze (wygrana 2-uch turniejów regionalnych), bo ludzie jeszcze nie nauczyli się za dobrze radzić sobie z tak agresywną talią.

Nieumarli to również specyfinczna rasa, potrafiąca wskrzeszać swoje (i nie tylko :P) jednostki, posiadają zestaw bardzo potężnych wojaków oraz bardzo ciekawą legendę z alternatywną możliwością wygrania gry. Rasa mocna, spokojnie radzi sobie w zestawieniu z rasami podstawowymi, zapewniająca graczowi mix zdolności obronnych, bardzo silnej ofensywy oraz kontroli.
W mojej opinii jest bardziej wymagająca, ale też bardziej satysfakcjonująca od pozostałych ras neutralnych (no, Leśne Elfy także wymagają kombinowania).

Jaszczuroludzie, najmniej specyficzna (:P) z ras, choć również ma swoje ciekawe smaczki. Mechanika świątyń dających bonusy ogólne, liczne silne jednostki (dużo życia, wysoki atak), zdolność zadawania obrażeń w odpowiedzi na zranienie (taki szał bitewny) oraz niezła kontrola jednostek przeciwnika czyni z nich solidnego przeciwnika, jeśli pozwolić się im rozkręcić. Jaszczury mają bardzo agresywną Legendę, któa czasem sama potrafi wygrać grę. Generalnie, Jaszczury to czysta siła, jednak z zupełnie innym akcentem niż szczury. Szczury są jak sowieci, zalewają przeciwnika hordami słabych (choć nie tylko) jednostek, które giną na potęgę. Jaszczury to trochę Wehrmacht ze swoimi panterami i tygrysami. Mniej, ale potężniej :).

Leśne Elfy, kolejna specyficzna talia. Twórcy udatnie zaprojektowali tą talię, jako mocno defensywną (Leśne Elfy zwabiają przeciwników do swojego lasu, gdzie czycha na nich wiele zasadzek i pułapek). Atakowanie LE bywa bardzo kosztowne i niebezpieczne. Granie elfami jest oparte na rozwinięciach (z którymi mogą robić cuda na kiju) oraz mechanince Zasadzki. Na obecnej scenie turniejowej, LE jednak nieco odstają od pozostałych ras (jeszcze nie wymyślono dla nich takiego buildu, który dałby im wysokie miejsce w turnieju), aczkolwiek w zwykłym graniu (poza regionalsami) radzą sobie bardzo przyzwoicie.

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
gocho
Posty: 173
Rejestracja: 10 wrz 2009, 14:19
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 3 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: gocho »

Wielkie dzięki za przybliżenie tematu. Cardgamedatabase mocno ogranicza wiedzę - nie wiedziałem, że wyszło coś takiego jak Ukryte królestwa :)
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2622
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: sqb1978 »

Zacząłem grać. Zasady niby proste, ale cała masa unikalnych kombinacji przyprawia o interpretacyjny ból głowy :)

Szukam na forum Galakty i w google ale nie znalazłem odpowiedzi, być może ze względu na banalne pytanie.
A dotyczy ono karty "Wyznawcy Morka" i generalnie do innych kart gdzie nie są sprecyzowane cele:
"Kiedy ta jednostka wchodzi do gry, każdy gracz otrzymuje 2 niebespośrednie obrażenia".
Czy to znaczy, że gracz, który zagrał tę kartę również je otrzyma?
W pierwszej chwili pomyślałem że nie, bo bez sensu jest karta, która traktuje wrogów tak samo jak "swoich".

Ale jest więcej takich nieścisłych wyrażeń, gdzie np można odebrać młotek jednej jednostce i dodać innej (też nie pisze czy odebrać z wroga czy ze swojej).

Reasumując:
1. jeśli jest napisane każdy gracz, to każdy bez wyjątku?
2. jeśli jest napisane, że można coś zabrać/dodać/zmienić, ale nie określono gdzie/komu to znaczy, że można wybrać cel dowolnie?
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4721
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 384 times
Been thanked: 886 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: BartP »

1. Każdy to każdy, ty też.
2. Raczej tak, może zależeć od karty.

Ale jest inny wątek z pytaniami o zasady.
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: farmer »

Najlepsze źródło wiedzy nt zasad znajdziesz na forum Inwazji, whinvasion.pl

Treść kart czytaj dosłownie - to rozwiąże większość problemów.
Każdy gracz to każdy gracz.
Każdy przeciwnik, to każdy przeciwnik.
Zniszcz wszystkie jednostki (trollowe rzygi), to wszystkie jednostki etc.

U orków, szybko się przyzwyczaisz, że nie dba się o własne jednostki. Rzuca się po prostu coraz to nowe masy zielonych na przeciwników.
Dodatkowo, orki mogą czerpać wiele korzyści z posiadania ran na jednostkach. Przyjdzie wraz z dodatkami :)
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1347
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 562 times
Been thanked: 284 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Atamán »

A pytania o zasady zadawaj proszę w odpowiednim wątku.
Awatar użytkownika
sqb1978
Posty: 2622
Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 41 times
Been thanked: 139 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: sqb1978 »

Ok, dzięki za odpowiedzi i poproszę w miarę możliwości o przeniesienie tych postów. Nie zauważyłem, że są osobne wątki.
Acaraje
Posty: 146
Rejestracja: 21 lip 2012, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Acaraje »

Chciałbym powrócić do talii kart Leśnych elfów i Skavenów... czyli żeby stworzyć z nich pełnoprawne talie do gry, muszę zakupić cały pierwszy cykl spaczenia dla Skavenów, oraz cały 3 (nie znam nazwy) cykl dla Leśnych Elfów?
Awatar użytkownika
syd3r
Posty: 164
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:28
Lokalizacja: Nidzica

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: syd3r »

Acaraje pisze:Chciałbym powrócić do talii kart Leśnych elfów i Skavenów... czyli żeby stworzyć z nich pełnoprawne talie do gry, muszę zakupić cały pierwszy cykl spaczenia dla Skavenów, oraz cały 3 (nie znam nazwy) cykl dla Leśnych Elfów?
Gdyby to było takie proste :(
Leśne elfy zaczęły się pojawiać od Legend/cyklu Morrslieba. Skaveny od cyklu Spaczenia (ale z tym cyklem jest problem, bo najciekawsze karty są tylko w jednej sztuce, więc aby uzbierać komplet potrzeba kupować dodatki kilka razy). Ale również w innych dodatkach jest dla nich kilka, mniej lub bardziej przydatnych, kart.

Najlepiej popatrz na deckboxa jak karty są porozmieszczane po dodatkach:
Karty Skavenów
Karty Leśnych Elfów

Pamiętaj też, że czasem dobrze jest dołożyć do talii rasy neutralnej również inne, nierasowe neutrale, albo coś z podstawowych ras.
Matrin
Posty: 55
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:58

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Matrin »

W zestawie podstawowym znajdują się 4 talie po 40 kart dla podstawowych frakcji, każda zawierająca 25 różnych wzorów kart. Na stronie cardgamedb.com dla imperium podane jest 25 wzorów kart, ale talia złożona z ilości jaką ta strona podaje dla jednego CS daje tylko 39 kart. Przy którejś karcie musi być zła wartość quantity. Gdzie jest błąd? link
Awatar użytkownika
syd3r
Posty: 164
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:28
Lokalizacja: Nidzica

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: syd3r »

Matrin pisze:Przy którejś karcie musi być zła wartość quantity. Gdzie jest błąd?
Forced March - jest 1, a powinno być 2.
Matrin
Posty: 55
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:58

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Matrin »

Dziękuję.
Awatar użytkownika
sewhoe
Posty: 343
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: sewhoe »

Wygląda na to że światowa, jak i polska premiera będzie miała miejsce 2 października. :)
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 380 times
Been thanked: 94 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: farmer »

Premiera Podboju? :>
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
sewhoe
Posty: 343
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: sewhoe »

Faktycznie, pomyliłem tematy. :oops: Chodzi oczywiście o Podbój. Moderatora prosiłbym o ewentualne skasowanie mylącej informacji :mrgreen:
Bowman
Posty: 112
Rejestracja: 12 gru 2012, 14:05
Been thanked: 1 time

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Bowman »

Czy w dużych dodatkach karty są wydawane po 3 sztuki czy też trzeba kupić każdy 3x (jak podstawkę) żeby mieć komplet?
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1347
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 562 times
Been thanked: 284 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Atamán »

Zależy które.

Szturm na Ulthuan jest jak podstawka, czyli część kart x3, część x2, a niektóre x1.

Pozostałe duże dodatki: Marsz Potępionych, Legendy, Ukryte Królestwa oraz Kataklizm mają już wszystkie karty x3.
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4135
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 315 times
Been thanked: 344 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: tomb »

Czy ktoś ma wersję elektroniczną lub mógłby zeskanować dla mnie instrukcję do Marszu potępionych? Proszę pisać pw.


Przy okazji - poszukuję wybranych kart z tego dodatku:
Spoiler:
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Bary »

Macie jakieś doświadczenia w graniu w Inwazję z dzieciakami? Zastanawiam się, czy nie zakupić podstawki z myślą o grze z 7 latkiem, ale boję się, że poziom skomplikowania może być zbyt wysoki.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Banan2
Posty: 2616
Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 118 times
Been thanked: 67 times

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Banan2 »

Bary pisze:Macie jakieś doświadczenia w graniu w Inwazję z dzieciakami? Zastanawiam się, czy nie zakupić podstawki z myślą o grze z 7 latkiem, ale boję się, że poziom skomplikowania może być zbyt wysoki.
Jeśli to "ograny" 7-latek to da radę. Ale, tak jak piszesz, tylko podstawka, bo łatwo rozłożyć, talie są praktycznie gotowe i można grać. To nie jest jakoś bardzo skomplikowana gra - przynajmniej na poziomie podstawki.
Pozdrawiam
Moja kolekcja
10% rabatu w planszomanii, 7% w 3Trollach, 5% w Battle Models
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Invasion LCG

Post autor: Bary »

Banan2 pisze:
Bary pisze:Macie jakieś doświadczenia w graniu w Inwazję z dzieciakami? Zastanawiam się, czy nie zakupić podstawki z myślą o grze z 7 latkiem, ale boję się, że poziom skomplikowania może być zbyt wysoki.
Jeśli to "ograny" 7-latek to da radę. Ale, tak jak piszesz, tylko podstawka, bo łatwo rozłożyć, talie są praktycznie gotowe i można grać. To nie jest jakoś bardzo skomplikowana gra - przynajmniej na poziomie podstawki.
Pozdrawiam
W Splendor, Talizman i kilka prostszych tytułów sam daje radę. W WP LCG z moją pomocą też w miarę ogarnia. Największe wyzwanie to duża ilość tekstów i deck building. Na razie jedynie podstawką będziemy pewnie gierczyć, więc deck building śladowy, a z tego co widzę, tekstu na kartach nie ma przesadnie dużo.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
ODPOWIEDZ