Metallum
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Metallum
Witam, rozegrałem już sporo meczów i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami (są to także wskazówki moich kumpli).
1.Planeta Alfa jest zdecydowanie zbyt 'mocna' -> od momentu odkrycia wszystkich planet (powiedzmy 2 runda) teoretycznie można nie ruszać się z tej planety , zrzucać roboty i rozmieszczać je na całym układzie kontrolując sytuację. Gracz na Alfie w późniejszej fazie ma zbyt dużą przewagę taktyczną. Rozwiązaliśmy to w ten sposób że instalacja planetarna Alfy ogranicza się do dwóch robotów zamiast czterech. Siły instalacji planetarnych są teraz bardziej zrównoważone, co zmusza do intensywniejszego kombinowania.
2.Switch złóż -> Gra jest o wiele dynamiczniejsza kiedy mogę mojemu przeciwnikowi nagle zmienić złoża z bogatych na ubogie (wkurzona mina rywala bezcenna )
3.Zgadzam się z wcześniejszymi wpisami odnośnie użyteczności niektórych kart. Uważam że Konglomerat, Stacja wydobywcza i Odzyskiwacz surowców powinny kosztować mniej.
4.Ostatnia uwaga dotyczy Sabotażu i Impulsu -> Zwiększyłem trochę koszty tych kart, ale teraz szkodzą one jedynie przeciwnikowi, teraz w końcowej rundzie bywa jeszcze ostrzej.
Na koniec: Grę oceniam na 8/10. Mechanika jest genialna w swojej prostocie i łatwo przyswajalna. Jedyną rzeczą która kuleje wg mnie jest bezużyteczność niektórych kart i nie oszukujmy się trochę suchy klimat. Na szczęście nie ma on dla mnie dużego znaczenia, bo siadam do rozgrywki żeby zrobić siłownię moim szarym komórkom, ponapalać się na piękne grafiki i dojechać mojego rywala (ewentualnie wygrać piwko )
Pozdrawiam
p.s. macie jeszcze te karty akcji 'atak robotów'?
1.Planeta Alfa jest zdecydowanie zbyt 'mocna' -> od momentu odkrycia wszystkich planet (powiedzmy 2 runda) teoretycznie można nie ruszać się z tej planety , zrzucać roboty i rozmieszczać je na całym układzie kontrolując sytuację. Gracz na Alfie w późniejszej fazie ma zbyt dużą przewagę taktyczną. Rozwiązaliśmy to w ten sposób że instalacja planetarna Alfy ogranicza się do dwóch robotów zamiast czterech. Siły instalacji planetarnych są teraz bardziej zrównoważone, co zmusza do intensywniejszego kombinowania.
2.Switch złóż -> Gra jest o wiele dynamiczniejsza kiedy mogę mojemu przeciwnikowi nagle zmienić złoża z bogatych na ubogie (wkurzona mina rywala bezcenna )
3.Zgadzam się z wcześniejszymi wpisami odnośnie użyteczności niektórych kart. Uważam że Konglomerat, Stacja wydobywcza i Odzyskiwacz surowców powinny kosztować mniej.
4.Ostatnia uwaga dotyczy Sabotażu i Impulsu -> Zwiększyłem trochę koszty tych kart, ale teraz szkodzą one jedynie przeciwnikowi, teraz w końcowej rundzie bywa jeszcze ostrzej.
Na koniec: Grę oceniam na 8/10. Mechanika jest genialna w swojej prostocie i łatwo przyswajalna. Jedyną rzeczą która kuleje wg mnie jest bezużyteczność niektórych kart i nie oszukujmy się trochę suchy klimat. Na szczęście nie ma on dla mnie dużego znaczenia, bo siadam do rozgrywki żeby zrobić siłownię moim szarym komórkom, ponapalać się na piękne grafiki i dojechać mojego rywala (ewentualnie wygrać piwko )
Pozdrawiam
p.s. macie jeszcze te karty akcji 'atak robotów'?
Re: Metallum
Dzięki za opnie i wszelkie komentarze. Fajnie że tworzycie swoje warianty bo ostatecznie gra ma Wam sprawiać najwięcej przyjemności. Kilka uwag:
1. Siła Alphy (i każdej innej planety) w dużej mierze zależy od tego jakie i gdzie są rozłożone inne planety. Myślę jednak że przeceniacie jej siłę (zwłaszcza w końcówce):
- Alpha sama w sobie nie daje przewagi nad przeciwnikiem w liczbie RW. Można uzyskać podobny do niej efekt latając mądrze i wykorzystując inne akcje po drodze i zyskiwać długofalowo przewagę w liczbie RW.
- Alpha jest dużo słabsza jeżeli przeciwnik zmusi nas do grania pierwszemu. Wtedy stosunkowo łatwo akcje przeciwnika zniwelować.
- Najgorzej w Metallum być przewidywalnym w swoich posunięciach. Jeżeli przeciwnik cały czas gra na Alpha łatwo go zaskoczyć (np. zakłócić planetę na której ma dużo RW i zablokować je tam na wieki)
- Natomiast Alpha jest silna jeżeli przeciwnik bardzo mocno pójdzie w eksplorację na początku. Wtedy można odskoczyć na samym początku. Min. tak pokonał mnie WC na pionku (chciałem mu pokazać fajny trick na pierwszą rundę no i się zemściło bo to bardzo wytrawny gracz i zaraz mnie skontrował ). W bardziej zaawansowanych testach często nieodkryte planety były w grze nawet do końca drugiej tercji (zwłaszcza jeżeli nikt nie zdecydował się na strategię Alpha + Omega)
2. Ta opcja była rozważana ale wyleciała w czasie testów. Czyni ona akcję raport o stanie złóż bardzo słabą (My robimy podbicie, przeciwnik obniża w następnej turze i jesteśmy stratni akcje i punkty)
3. Tutaj z grubsza się powtórzę. Niektóre moduły są bardzo sytuacyjne, ich cena jest zbyt wysoka w większości partii ale wynika to z tego że potencjalnie mają bardzo wysoki zwrot i przez to cena została ustalona tak a nie inaczej. Jeżeli chcecie aby częściej lądowały na stole to grajcie na obniżonych cenach z tym że raz na n partii mogą okazać się przegięte.
PS. co do ataków robotów to najlepiej łapać Galaktę na różnych imprezach. Myślę że mają jeszcze zapas. Jeżeli byłby z tym duży problem to napisz zobaczę co da się zrobić.
1. Siła Alphy (i każdej innej planety) w dużej mierze zależy od tego jakie i gdzie są rozłożone inne planety. Myślę jednak że przeceniacie jej siłę (zwłaszcza w końcówce):
- Alpha sama w sobie nie daje przewagi nad przeciwnikiem w liczbie RW. Można uzyskać podobny do niej efekt latając mądrze i wykorzystując inne akcje po drodze i zyskiwać długofalowo przewagę w liczbie RW.
- Alpha jest dużo słabsza jeżeli przeciwnik zmusi nas do grania pierwszemu. Wtedy stosunkowo łatwo akcje przeciwnika zniwelować.
- Najgorzej w Metallum być przewidywalnym w swoich posunięciach. Jeżeli przeciwnik cały czas gra na Alpha łatwo go zaskoczyć (np. zakłócić planetę na której ma dużo RW i zablokować je tam na wieki)
- Natomiast Alpha jest silna jeżeli przeciwnik bardzo mocno pójdzie w eksplorację na początku. Wtedy można odskoczyć na samym początku. Min. tak pokonał mnie WC na pionku (chciałem mu pokazać fajny trick na pierwszą rundę no i się zemściło bo to bardzo wytrawny gracz i zaraz mnie skontrował ). W bardziej zaawansowanych testach często nieodkryte planety były w grze nawet do końca drugiej tercji (zwłaszcza jeżeli nikt nie zdecydował się na strategię Alpha + Omega)
2. Ta opcja była rozważana ale wyleciała w czasie testów. Czyni ona akcję raport o stanie złóż bardzo słabą (My robimy podbicie, przeciwnik obniża w następnej turze i jesteśmy stratni akcje i punkty)
3. Tutaj z grubsza się powtórzę. Niektóre moduły są bardzo sytuacyjne, ich cena jest zbyt wysoka w większości partii ale wynika to z tego że potencjalnie mają bardzo wysoki zwrot i przez to cena została ustalona tak a nie inaczej. Jeżeli chcecie aby częściej lądowały na stole to grajcie na obniżonych cenach z tym że raz na n partii mogą okazać się przegięte.
PS. co do ataków robotów to najlepiej łapać Galaktę na różnych imprezach. Myślę że mają jeszcze zapas. Jeżeli byłby z tym duży problem to napisz zobaczę co da się zrobić.
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
- Cin
- Posty: 822
- Rejestracja: 17 wrz 2007, 01:19
- Lokalizacja: Warszawa, czasem Kielce
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 31 times
Re: Metallum
Ale przecież akcja ruchu jest obowiązkowa, więc nie można zostać na tej samej planecie...Lavson pisze: teoretycznie można nie ruszać się z tej planety
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Metallum
To pewnie taki skrót myslowy był.
Co do balansu, pamiętam na samym początku też pisałem do Woja, że to i tamto za mocno a owo za słabo. Po kilkunastu partiach i troche innych schematach gry, wszystko się rzeczywiście zaczyna rozkładać. Znamienne jest, że pierwsze rozgrywki oscylują wysoko ponad 100, w okolicach 150 nawet, a potem, przy większym zaawansowaniu, czasem nie dobijają nawet do 100.
Co do balansu, pamiętam na samym początku też pisałem do Woja, że to i tamto za mocno a owo za słabo. Po kilkunastu partiach i troche innych schematach gry, wszystko się rzeczywiście zaczyna rozkładać. Znamienne jest, że pierwsze rozgrywki oscylują wysoko ponad 100, w okolicach 150 nawet, a potem, przy większym zaawansowaniu, czasem nie dobijają nawet do 100.
Re: Metallum
1.
Wojo: Właśnie najczęściej korzystałem ze strategii rozwiniętej eksploracji, przykładowa sytuacja -> Końcówka 2 rundy, wszystkie planety odkryte i skolonizowane. Jest klika planet na których liczba robotów różni się tylko o 1, lub są remisy (typowa cecha tej strategii). Wtedy wracam na Alfę zrzucam najwięcej robotów ile mogę zrzucić(lub korzystam z Omegi czy innej mocno skolonizowanej planety) i rozsyłam 4 roboty tam gdzie trzeba. Bywa że przejmuję w ten sposób 2,3 planety i przeciwnik jest zdruzgotany w tej rundzie.
Za to przyznam że nie wziąłem pod uwagę Zakłócania, które sprytnie blokowałoby Alfę/Omegę czy inną, pełną robotów planetę.
2.
Myślę że zostanę przy mojej opcji ze złożami. Mimo wszystko przeciwnik też musi wykorzystać swoją akcję, żeby zmienić moje złoża, być może bardziej opłaca mu się zrobić bogate dla siebie.
3.
Wojo: Właśnie najczęściej korzystałem ze strategii rozwiniętej eksploracji, przykładowa sytuacja -> Końcówka 2 rundy, wszystkie planety odkryte i skolonizowane. Jest klika planet na których liczba robotów różni się tylko o 1, lub są remisy (typowa cecha tej strategii). Wtedy wracam na Alfę zrzucam najwięcej robotów ile mogę zrzucić(lub korzystam z Omegi czy innej mocno skolonizowanej planety) i rozsyłam 4 roboty tam gdzie trzeba. Bywa że przejmuję w ten sposób 2,3 planety i przeciwnik jest zdruzgotany w tej rundzie.
Za to przyznam że nie wziąłem pod uwagę Zakłócania, które sprytnie blokowałoby Alfę/Omegę czy inną, pełną robotów planetę.
2.
Myślę że zostanę przy mojej opcji ze złożami. Mimo wszystko przeciwnik też musi wykorzystać swoją akcję, żeby zmienić moje złoża, być może bardziej opłaca mu się zrobić bogate dla siebie.
3.
Chodziło o to żeby znajdować się jak najczęściej na Alfie, chociaż czasem graliśmy na zasadzie, że nie ma obowiązku rozpatrywania programu ruchu.Cin pisze:Ale przecież akcja ruchu jest obowiązkowa, więc nie można zostać na tej samej planecie...Lavson pisze: teoretycznie można nie ruszać się z tej planety
Re: Metallum
Niestety matematyka punktacji w takim przypadku jest przeciwko Tobie. W wariancie z zamianą żetonu zawsze bardziej opłaca się zmienić przeciwnikowi bogate złoża na ubogie niż dokładać nowe bogate złoża (chyba że uda się przejąć kontrolę nad "jego" bogatymi złożami). Min. dlatego ta opcja wyleciała.Lavson pisze:2. Myślę że zostanę przy mojej opcji ze złożami. Mimo wszystko przeciwnik też musi wykorzystać swoją akcję, żeby zmienić moje złoża, być może bardziej opłaca mu się zrobić bogate dla siebie.
Swoją drogą w testach zauważyliśmy, że duża część graczy przechodzi następującą "ewolucję strategi": przecenianie żetonu bogatych złóż -> niedocenianie podprogramu raport o stanie złóż -> odkrycie siły ubogich złóż. Jest to jeden z powodów tego o czym pisał Rattkin:
Przy okazji: Pojawiła się recenzja gry w serwisie Planszolandia.pl. Jak zwykle przypominam że linki do recenzji są dostępne w pierwszym poście (gdybym coś pominął proszę o info).rattkin pisze:Znamienne jest, że pierwsze rozgrywki oscylują wysoko ponad 100, w okolicach 150 nawet, a potem, przy większym zaawansowaniu, czasem nie dobijają nawet do 100.
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Re: Metallum
mi najbardziej brakuje opcji gry na 3-4 graczy, sam polaczylem sobie dwie gry by to umozliwic ale fajnie by bylo dostac taki dodatek z nowymi planetami, kartami modulow no i zestawem akcesoriow dla 3 i 4 gracza
POLSKIE FORUM SW LCG
http://starwars.sztab.com.pl/index.php
TEOKRATA GameBlog
https://www.facebook.com/TeokrataBlog
http://starwars.sztab.com.pl/index.php
TEOKRATA GameBlog
https://www.facebook.com/TeokrataBlog
Re: Metallum
Mamy pomysł jak ograniczyć chaos na więcej osób jednak na chwilę obecną jest to pieśń przyszłości.
Natomiast w obecnej formie pełna zgoda z Ratkinnem - gra staje się bardzo chaotyczna. Oczywiście pewnie w takiej formie przypadłaby do gustu części osób (zresztą była tak testowana swego czasu i zebraliśmy w miarę dobre opinie) jednak my jako autorzy (podobnie jak wydawca) byliśmy zdania że lepiej wydać świetną grę dwuosobową niż podciągać grę do większej ilości osób. Zwłaszcza że spora część tych którzy zagraliby w nią w większym składzie stwierdziłaby że to nie dla nich nawet nie próbując wariantu 2-osobowego.
Natomiast w obecnej formie pełna zgoda z Ratkinnem - gra staje się bardzo chaotyczna. Oczywiście pewnie w takiej formie przypadłaby do gustu części osób (zresztą była tak testowana swego czasu i zebraliśmy w miarę dobre opinie) jednak my jako autorzy (podobnie jak wydawca) byliśmy zdania że lepiej wydać świetną grę dwuosobową niż podciągać grę do większej ilości osób. Zwłaszcza że spora część tych którzy zagraliby w nią w większym składzie stwierdziłaby że to nie dla nich nawet nie próbując wariantu 2-osobowego.
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Metallum
Ja taką decyzję bardzo pochwalam, ponieważ nic mnie bardziej nie irytuje jak fałszywe napisy na pudełkach, mówiące jakoby gra chodziła na 2, 3, 4, 6, i ile tam jeszcze osób. W zależności od mechaniki gry i podejścia, gra albo się świetnie skaluje, albo jest pomyślana dokładnie pod konkretną liczbę osób, a pozostałe tryby są wrzucone "na wariata". Lepiej powiedzieć jasno i wprost, że gra jest na tylu i tylu graczy i już.
Jako dwuosobówka, Metallum jest fantastyczną grą - ale cały jej design jest raczej pomyślany na dwie osoby, na bycie pierwszym albo drugim i reagowanie na planetach w skali "mniej lub więcej od drugiego gracza".
Jako dwuosobówka, Metallum jest fantastyczną grą - ale cały jej design jest raczej pomyślany na dwie osoby, na bycie pierwszym albo drugim i reagowanie na planetach w skali "mniej lub więcej od drugiego gracza".
Re: Metallum
zgadzam sie ale to wcale nie powstrzymuje mnie od grania np w 3 osobywojo pisze:Mamy pomysł jak ograniczyć chaos na więcej osób jednak na chwilę obecną jest to pieśń przyszłości.
Natomiast w obecnej formie pełna zgoda z Ratkinnem - gra staje się bardzo chaotyczna. Oczywiście pewnie w takiej formie przypadłaby do gustu części osób (zresztą była tak testowana swego czasu i zebraliśmy w miarę dobre opinie) jednak my jako autorzy (podobnie jak wydawca) byliśmy zdania że lepiej wydać świetną grę dwuosobową niż podciągać grę do większej ilości osób. Zwłaszcza że spora część tych którzy zagraliby w nią w większym składzie stwierdziłaby że to nie dla nich nawet nie próbując wariantu 2-osobowego.
POLSKIE FORUM SW LCG
http://starwars.sztab.com.pl/index.php
TEOKRATA GameBlog
https://www.facebook.com/TeokrataBlog
http://starwars.sztab.com.pl/index.php
TEOKRATA GameBlog
https://www.facebook.com/TeokrataBlog
Re: Metallum
Bardzo się cieszę że w tym wariancie gra też sprawia Wam przyjemność.
Dla podpowiedzi planowaliśmy następujący system inicjatywy na więcej osób. Jest on nieco zakręcony ale oddaje dobrze to co mamy dla dwóch osób:
Dla podpowiedzi planowaliśmy następujący system inicjatywy na więcej osób. Jest on nieco zakręcony ale oddaje dobrze to co mamy dla dwóch osób:
Spoiler:
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Re: Metallum
Dzisiaj przyszedł do mnie mój egzemplarz Metallum, rozegrałem dwie pierwsze partie i muszę powiedzieć, że gra się naprawdę zacnie. Z początku zasady wydawały mi się chaotyczne, ale już w połowie pierwszej rozgrywki wszystko stało się jasne. Pomysł z podprogramami jest świetny. Jakość wykonania... cud, miód i orzeszki. Grafik, który projektował obrazki powinien dostać medal. Takich klimatycznych grafik nie mają nawet Star Wars LCG.
Re: Metallum
W FAQ-u zamieszczonym na stronie Galakty pojawia się wyjaśnienie działania instalacji planetarnej PSI, ale nie ma informacji o sposobie jej wprowadzenia do gry. Jak gracie - czy losowo odrzucacie jedną ze startowych planet i do zestawu dodajecie nową, czy też powiększacie układ o jedną planetę? Na pierwszy rzut oka powiększenie układu nie powinno nic zepsuć, ale wolę się dopytać o to, czego uczy praktyka .
Re: Metallum
Psi zwiększa pulę planet, spośród których losujesz 5 i rozkładasz je między Alfą i Omegą. Czyli w grze nie biorą udziału 3 pozostałe planety (zamiast 2).krys pisze:W FAQ-u zamieszczonym na stronie Galakty pojawia się wyjaśnienie działania instalacji planetarnej PSI, ale nie ma informacji o sposobie jej wprowadzenia do gry.
"Jak kto ma swój rozum, ten głupi nie jest [...] Głupie są te, co cudzy rozum mają."
Re: Metallum
Tomasz Maroński. Mówiłem nie raz i pewnie nie raz jeszcze powtórzę, że mamy fantastycznych ilustratorów.Sokoov pisze:Grafik, który projektował obrazki powinien dostać medal. Takich klimatycznych grafik nie mają nawet Star Wars LCG.
Spoiler:
Re: Metallum
tomb pisze:Psi zwiększa pulę planet, spośród których losujesz 5 i rozkładasz je między Alfą i Omegą. Czyli w grze nie biorą udziału 3 pozostałe planety (zamiast 2).krys pisze:W FAQ-u zamieszczonym na stronie Galakty pojawia się wyjaśnienie działania instalacji planetarnej PSI, ale nie ma informacji o sposobie jej wprowadzenia do gry.
Dzięki za odpowiedź, która uświadomiła mi, że moje pytanie było bezzasadne (źle zapamiętałem i potem wbiłem sobie do głowy, że wykładamy wszystkie planety).
Re: Metallum
Nie moge znaleźć informacji w jakim formacie są karty do Metallum i ile ich w sumie jest bo planuję kupno razem z koszulkami. Będę wdzięczny za informację
Re: Metallum
Karty w Metallum są standardowego rozmiaru (takie jak w MtG/LCG), kart jest 21 (+1 dodatkowa karta promo). Na BGG jest bardzo pomocna geeklista (która jest też podpięta do podstrony BGG poświęconej Metallum): LINK - tu także znajdziesz konkretne marki/modele koszulek jakie pasują.
Tak na marginesie (bo ilu graczy tyle podejść do koszulkowania) to ponieważ kart w grze praktycznie się nie trzyma w ręce (leżą na stole) to rekomendowałbym granie bez koszulek.
Tak na marginesie (bo ilu graczy tyle podejść do koszulkowania) to ponieważ kart w grze praktycznie się nie trzyma w ręce (leżą na stole) to rekomendowałbym granie bez koszulek.
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
- michalldz90
- Posty: 572
- Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 60 times
Re: Metallum
Dziś zakupiłem swój egzemplarz i już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie i rozegramy pierwszą partię. Gra zapowiada się wyśmienicie
widziałem też na BGG, że jest dodatkowa karta modułu jako promo. Można ją gdzieś nabyć/dokupić ?
widziałem też na BGG, że jest dodatkowa karta modułu jako promo. Można ją gdzieś nabyć/dokupić ?
Re: Metallum
Mam nadzieję że gra sie Wam spodoba.
Co do karty promo (atak robotów), to nie rozmawiałem na jej temat z Galaktą już dawno, natomiast gdy mówiliśmy o tym ostatnio rozważali kilka opcji rozdawania/sprzedawania karty promo:
- Na turniejach Metallum - odbył się chyba tylko jeden na Galaktikonie (niestety nie mogłem być)
- Na konwentach
- Dla wszystkich posiadaczy gry (paragon?)
Niestety nie wiem czy i jakie ostateczne ustalenia podjęto. Myślę że warto do Galakty podejść na jakimś konwencie i zapytać czy nie mają jakiś promo kart na sprzedaż/do rozdania. Jeżeli to jest poza Twoimi możliwościami zaryzykowałbym e-mail do nich (może np. wstawią do swojego sklepiku)?
Co do karty promo (atak robotów), to nie rozmawiałem na jej temat z Galaktą już dawno, natomiast gdy mówiliśmy o tym ostatnio rozważali kilka opcji rozdawania/sprzedawania karty promo:
- Na turniejach Metallum - odbył się chyba tylko jeden na Galaktikonie (niestety nie mogłem być)
- Na konwentach
- Dla wszystkich posiadaczy gry (paragon?)
Niestety nie wiem czy i jakie ostateczne ustalenia podjęto. Myślę że warto do Galakty podejść na jakimś konwencie i zapytać czy nie mają jakiś promo kart na sprzedaż/do rozdania. Jeżeli to jest poza Twoimi możliwościami zaryzykowałbym e-mail do nich (może np. wstawią do swojego sklepiku)?
Kolekcja na BGG, sprzedam
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum
Jestem (współ)autorem: Bitwa pod Grunwaldem, Ora et Labora, Proch i Stal, Metallum