Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Wassago
Posty: 918
Rejestracja: 09 sty 2012, 20:11
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times

Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Wassago »

http://natfka.blogspot.com/2015/04/assassin-game-teaser-video-is-up.html pisze:So what is the name of this new Assassin game, and what models will be coming with it? This morning we have some answers.


The name of the game is Assassinorum: Execution Force, and it comes with 4 new assassins, a Chaos Lord, 3 Chaos Marines, and 15 Cultist. Beyond this we know from the video that its a tile based game, which look fantastic if you watched the video for a glimpse of the new game.

Please remember that these are still rumors. Also I am sure we will start seeing some leaks come soon. Here is a link to the earlier article today where GW revealed its teaser trailer.
http://natfka.blogspot.com/2015/04/assa ... is-up.html

via a couple different sources on Faeit 212
The new Assassin game is called Assassinorum: Execution Force.
- New 4 assassins
- Chaos lord
- 3 chaos marines
- 15 cultists
£75

Full contents as per BrookM on Dakka:
A brand new co-operative game for one to four players who control four Imperial Assassins, as they attempt to assassinate a Chaos Sorcerer and end a dark ritual, which will destroy a star system.

It contains everything you need to play to defeat the Chaos Space Marines Sorcerer. The game comes with:
- 4 brand new multipart plastic Imperial Assassins – a Callidus, a Cullexus, an Eversor and a Vindicare
- A Chaos Space Marines Terminator Lord and familiar (existing 43-12)
- 3 Chaos Space Marines (existing 35-31)
- 15 Chaos Cultists (existing 3x 35-34)
- A rulebook, board sections, cards, counters and dice
- A missions book

Oraz najnowszy White Dwarf:
http://2.bp.blogspot.com/-pbMap5Tqt54/V ... 0411_n.jpg
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Muttah »

GW wreszcie się obudziło, że takie gry się sprzedają i że można na tym zrobić jakąś kasę, tyle że... Jakoś przy obecnym nasyceniu rynku ta propozycja (póki co) w ogóle nie robi na mnie wrażenia.

Lepiej wypuściliby jakiś dodatek do SH 3ed., barany...
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dabi »

A mi się podoba, że jest coś innego niż Space Marines - Officio Assassinorum to całkiem fajny temat. I tak kupią w większości ludzie grający w w WH 40K a nie dla samej planszówki. Ale sama idea zdecydowanie fajniejsza niż kolejny Space Hulk.
gervaz
Posty: 346
Rejestracja: 26 wrz 2009, 09:07
Has thanked: 8 times
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: gervaz »

Obudzili się, ale za późno... Gra ma kosztowac około 400 zeta.
Za mniejsze pieniądze można kupic imperial assault, descent, czy inne produkcje tego typu. I te inne tytuly, jeśli będą w czyms gorsze od gry GW - to tylko w jakosci figurek. Wszystko inne - zasady, dodatki, grywalnosc, ilość figurek jest lepsze u innych wydawców.

Mam spiskową teorię nt wydania tej gry. Być może chodzi o to, by FFG, mające prawa do gier planszowych, karcianych i rpg z uniwersum WH40k nie wydało własnego dungeoncrawla w tym klimacie. Dzięki takiemu posunięciu to GW zgarnia kasę za tego typu grę. Trzecie wznowienie space hulka 3 (gry która miała być wydana raz i potem już nie sprzedawana) mogłoby nie sprzedać się już tak dobrze.
http://bitewniakowepogranicza.blogspot.com/

Blog z pogranicza gier bitewnych i reszty rozrywki bez prądu (w tym picia).
pendzik
Posty: 81
Rejestracja: 04 kwie 2015, 22:42
Lokalizacja: Grodków
Has thanked: 4 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: pendzik »

Fajnie, że W40k. Fajnie, że coś innego niż marynaci. Pytanie jakie będą zasady i jak będzie toto wyglądało. To już nie te czasy gdy GW robiło najładniejsze figsy, a konkurencja mogła tylko pomarzyć o dogonieniu lidera. Mechanicznie GW też cudów na kiju nie prezentuje. Trzymam w kciuki i po cichu liczę, że będzie to coś mega, ale ciśnienia wielkiego nie mam. Po prostu mają już trochę konkurencji na rynku.
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ghostartur »

Czekam...jak zawsze zresztą gdy widzę GW :cry: .
Awatar użytkownika
Dexterus
Posty: 369
Rejestracja: 26 paź 2014, 20:41
Lokalizacja: Wrocław

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dexterus »

Też się z jednej strony cieszę, bo Officio Assassinorum zdecydowanie zbyt mało miłości otrzymało na przestrzeni dziejów (do dzisiaj nie potrafię przetrawić faktu, że taki Smurf "Greater Weeaboo!!!!" z Kasty Ognia doczekał się własnej gry komputerowej, a już np. taka Calliduska niet).

Z drugiej myślę GW, widzę dzisiejszą F1 - czyli grupkę odklejonych od rzeczywistości ludzi, obrośniętych tłuszczykiem samozadowolenia i piórkami nieokiełznanej chciwości, a którzy dopiero zaczęli zdawać sobie sprawę, iż świat im uciekł heeeen hen daleko. Space Hulk to jednak legenda i sam jestem świadom, że część słabości tej gry przykrywa sentyment oraz fluff. Boję się jednak, co wyjdzie z nowej gry. Cóż, może ta kasa okaże się wystarczająca i pomoże w zwerbowaniu takich osób, które wciągną GW za fraki w planszówkowy XXI wiek.

...a przy okazji jakoś ułagodzą absurdy pod tytułem "Vindicare, Eversor i Culexus w jednym stali domku".
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ajfel »

Lepiej wypuściliby jakiś dodatek do SH 3ed., barany...
Dla kogo lepiej? SpaceHulk to temat wyeksloatowany, trzy dodatki w formie elektronicznej jak dla mnie zamykają temat - zebrano
wszystko, co najlepsze z materiałów które powstawały przez ostatnie 25 lat i dodano kilka nowych smaczków. Kolejny dodatek
zapewne sprzedałby się gorzej, a i wielce prawdopodobne że zepsułby grę (jak po części przed laty Genestealers).

Dlatego mnie osobiście cieszy, że próbują czegoś nowego, aczkolwiek nie sądzę by próbowano tutaj wynaleźć koło od nowa.
Spodziewam się, że ta gra będzie mocno zainspirowana klasycznymi tytułami ze stajni GW, podobnie jak Dreadfleet - niby nowy, a nie do końca.

Btw Dreadfleet, mimo iż powalającego sukcesu nie odniosła, uważam że jest naprawdę udaną grą, dlatego myślę sobie, że i tym razem GW zrobią coś fajnego.

A w kontekście Descentów i innych Imperial Assaultów od FFG - z całą sympatią dla nich, w świetle moich doświadczeń dają bardziej po kieszeni i mniej wytrzymują próbę czasu.

Execution Force najprawdopodobniej wezmę w ciemno, chyba że nowe informacje w jakiś sposób skutecznie mnie zniechęcą (w co szczerze wątpię).
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Muttah »

Oj tam, wyeksploatowany... Ja tam nowe tajle i misje zawsze chętnie bym przygarnął ;)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ajfel »

Muttah pisze:Oj tam, wyeksploatowany... Ja tam nowe tajle i misje zawsze chętnie bym przygarnął ;)
A ograłeś wszystkie misje, które wyszły do tej pory?:) bo ja przez 20 lat nie dałem rady;-)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ajfel »

Tutaj można trochę podejrzeć jak wygląda gra:
http://www.belloflostsouls.net/2015/04/ ... mages.html

:arrow: Niestety potwierdziła się plotka, która liczyłem że się nie potwierdzi - znakomita większość figurek w grze, to są modele już jakiś czas obecne w ofercie GW, a nie nowe wzory. Mamy więc grę z wyśrubowaną ceną, której wydawca leci po taniości. Nowe figurki będą tylko cztery (assasins). Z drugiej strony zakup tych wszystkich modeli osobno dałby pewnie porównywalną cenę ;-)

:arrow: Na fotkach widać, że wśród elementów gry będą karty statystyk i karty zdarzeń. Na planszy zaś widać oznaczenia, które najprawdopodobniej odpowiadają za losowe poruszanie się CSM i kultystów (wyniki na kostce i strzałki, w którą stronę model pójdzie (?) ).

:arrow: plansze wyglądają mi na tak samo grubą tekturę jak w Space Hulku, za to tekturowe żetony są już dużo cieńsze

:arrow: ogólnie wizualnie mnie osobiście to wszystko w fotel nie wbija. Myślałem, że niewielka liczba figurek zrekompensowana będzie np plastikowymi elementami scenerii (drzwi na przykład, albo łączniki sekcji jak w Warhammer Quest) - a tu póki co nic takiego nie widać.
DeValor
Posty: 19
Rejestracja: 20 maja 2013, 22:07
Been thanked: 3 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: DeValor »

Trochę nowych zdjęć(zawartość pudełka) + zasady http://imgur.com/a/5npGV
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ajfel »

Wygląda to... biednie :)

Kompletnie nie widzę, co tu ma tyle kosztować. Dwie niemodularne plansze z tego co widać (większa rozkładana 3x wielkość pudełka, mam nadzieję że przynajmniej dwustronna).
Tyle tylko, że losowo się na niej będzie układało Room Tiles o wymiarach 2x3. Nie wykluczam że to będzie całkiem fajne i grywalne, ale jeżeli chodzi o komponenty to mało tego wszystkiego!

Jeden screen przedstawia cały zestaw - i prezentuje się to o wieeeele skromniej niż SpaceHulk i Dreadfleet.
Awatar użytkownika
Gothik
Posty: 498
Rejestracja: 02 sty 2012, 12:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times
Been thanked: 36 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Gothik »

No faktycznie, szału nie ma patrząc na stosunek zawartości do ceny. Co do reguł, to czytając to co jest zamieszczone na kartach również nie widzę żadnej sensacji. Z ostateczną oceną trzeba wstrzymać się do premiery, bo na podstawie tych zdjęć to aż wierzyć mi się nie chce, że GW wypuszcza jako limitowany stand-alone game coś tak przeciętnego (?). No chyba że GW chce za pomocą tej gry wprowadzić szerzej zabójców do WH40K (jednocześnie z grą ma być wypuszczony ich kodeks) i liczą na to, że to będzie taki box startowy Officium Assassinorum, tak jak wielu fanów 40K kupowało SH 3/4 ed. dla samych figurek terminatorów i genokradów.
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ghostartur »

Mój hype opadł jak to zobaczyłem :lol: .
Dreadnought
Posty: 180
Rejestracja: 01 cze 2012, 16:35

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dreadnought »

Skok na kase ? Czemu do Dark Vengeance dali tyle plastiku a tu malutko ?
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dabi »

Bo w to się da grać jako stand alone a w DV nie bardzo :D
No i GW ostatnio zmieniło podejście do wydawania swoich produktów. "Może nie lepiej ale więcej i drożej" :)
Dreadnought
Posty: 180
Rejestracja: 01 cze 2012, 16:35

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dreadnought »

Dabi pisze: No i GW ostatnio zmieniło podejście do wydawania swoich produktów. "Może nie lepiej ale więcej i drożej" :)
cytat podsumowujący ta gre :D
Dreadnought
Posty: 180
Rejestracja: 01 cze 2012, 16:35

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dreadnought »

Jednak częściowo trzeba zwrócić cześć tej grze, jest wyraźnie tańsza niż spacehulk np. W sklepie gamelord widzę za 285zl ale to może tylko przedpremierowo
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ghostartur »

Raczej nie jest wyraźnie tańsza. Space Hulka spokojnie kupiłem za 330zł, więc pewnie w niektórych miejscach można go było jeszcze taniej dostać.
Awatar użytkownika
Dexterus
Posty: 369
Rejestracja: 26 paź 2014, 20:41
Lokalizacja: Wrocław

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dexterus »

Dabi pisze:No i GW ostatnio zmieniło podejście do wydawania swoich produktów. "Może nie lepiej ale więcej i drożej" :)
"Ostatnio"? A to oni w bieżącym stuleciu mieli inne podejście?

-----------------------

Co do nowych informacji, niestety wpisują się one w te pesymistyczne spośród moich przeczuć. Czyli że ktoś tu utknął w poprzedniej epoce.

Cóż, nie ocenia się gry po kilku zdjęciach, ale póki co pozycja ta obsuwa się na mojej wishliście. To ja już bardziej na Forbidden Stars czekam, które też nie jest specjalnie odkrywcze (ot, weźmy Twilight Imperium, przytnijmy sekatorem, hexy zamieńmy na kwadraty, dorzućmy mobilny Warp Storm, voila! FFG również sprawia wrażenie, jakby wpadło w mentalne koleiny), ale chociaż jakoś bardziej mniej przekonuje w kwestii zestawienia ceny do zawartości (wiem, mówię to o grze w przedsprzedaży kosztującej 3 i pół stówy).
Awatar użytkownika
skolo
Posty: 1074
Rejestracja: 02 lis 2011, 19:52
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: skolo »

patrze patrze i stwierdzam - meh. pass
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Dabi »

"Ostatnio"? A to oni w bieżącym stuleciu mieli inne podejście?
"Ostatnio" to po odkryciu inspiracji w grach komputerowych i wydawaniu mikrokodeksów co chwilę jak DLC i możliwości ich mieszania. ^^

Nie wiem ja się odbiłem od WH40K po premierze kodeksu orków na który czekałem bardzo długo po jakiś paru grach "z tym czym się gra". Za dużo pieniędzy w zbyt małą ilość funu.
Chociaż uniwersum lubię.
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: Rocy7 »

Awatar użytkownika
ripsento
Posty: 115
Rejestracja: 03 sty 2007, 21:53
Lokalizacja: Rybnik okolice

Re: Assassinorum: Execution Force [Games Workshop]

Post autor: ripsento »

Zniżka w Rebel - 5% - Rybnik - pw jeśli ktoś jest zainteresowany.
ODPOWIEDZ