c08mk pisze:
Może pomijasz jakieś zasady? Chyba, że to ja gram zbyt rygorystycznie.
Mam nadzieje że nie, przygotowałem się czytając instrukcję, almanach i FAQ.
Przejrzałem karty mitów z tamtej rozgrywki, w pierwszych 10 trafiły się 4 łatwe, 3 normalne i 3 trudne.
3 pozytywne dały błogosławieństwo, 2 poczytalności i zamknięcie jednej bramy.
2 pogłoski(łatwa i trudna) zostały rozwiązane przed odpaleniem.
Pozostałe 5 łącznie spowodowały przesunięcie zagłady o 1 oraz utratę 1 poczytalności w zamian zamykając 1 bramę.
Ogólnie specjalne efekty kart mitów chyba bardziej mi pomogły niż zaszkodziły. Tak samo było z rozliczeniami stanów i długów, po wykonaniu testu brak efektu albo nawet jakiś mały bonus.
Wyposażony w błogosławieństwo, teleportację, czary bojowe, sojuszników i Magiczny Kluczyk, astronom okazał się bardzo sprawnym wojownikiem oraz negocjatorem. W walce z potworami pomogła usługa Kwarantanny która oczyściła Arkham z 3 dość mocnych potworów. Na starcie 11 rundy astronom wyposażony był w tyle opcji przerzutu kostek i leczenia że trudno mi było wyobrazić sobie porażkę.
Mam nadzieję że to tylko przypadek i następna rozgrywka, tym razem w większym składzie będzie bardziej emocjonująca.