Olgierdd pisze:1. wg. zasad nie można mieć dwóch takich samych kart stanów lub zaklęć i gdy gra mówi, żeby taką kartę dobrać, to się nakaz ignoruje.
A co w przypadku użycia artefaktu (nazwy nie pamiętam), który pozwala mi poświęcić 1 poczytalności, po czym dobrać dwa zaklęcia i jedno z nich odrzucić... a oba zaklęcia są takie same i posiadam już trzecią kopię?
Nic nie dostaję i po prostu tracę poczytalność, czy jednak jakiś przepis/faq pozwala dobrać inne zaklęcie?
Czym innym jest otrzymywanie określonych kart (np. "Otrzymujesz Zaklęcie Mgły Releh"), a czym innym otrzymywanie losowych kart lub tylko z określoną cechą (np. Otrzymujesz 1 Zaklęcie). Polecam ponowne zapoznanie się z Almanachem str. 5 - Otrzymywanie wyposażenia i stanów. Korzystając z Necronomiconu dobierasz do skutku, aż będziesz miał dwa Zaklęcia, których jeszcze nie posiadasz.
Olgierdd pisze:2. Czy Zombie po rozrachunku rozmnaża Hordę Zombie, jeżeli ta już jest na planszy? Sądzę, że nie, ale mam wątpliwość.
Almanach str. 4 - Limit elementów pisze:Potworów odłożonych na bok nie można rozmnażać,
jeżeli wszystkie Potwory o danej nazwie znajdują się już na planszy.
Karit pisze:Jak dokładnie poruszamy się między obszarami na Antarktydzie? Nigdzie w instrukcji nie widzę informacji jak mam traktować szlak nieznany
Hmmm, to jak graliście w podstawkę?
Almanach str. 9 - Szlak pisze:Każdy szlak łączy dwa sąsiednie pola i należy do jednego z trzech
typów: Kolejowy, Morski lub Nieznany. Legenda na planszy pozwala
rozróżnić typy szlaków.
Działa jak każdy szlak, tylko nie ma na niego biletów.
filip404 pisze:Kultyści w prawym dolnym rogu mają czerwony znaczek uaktywniany przez karty Mitów. Co się dzieje przy uaktywnieniu Kultysty?
Almanach str. 4 - Kultyści pisze:Każdy żeton Potwora Kultysty posiada symbol
i
na awersie.
Symbole te przypominają graczom, aby sprawdzać na arkuszu
Przedwiecznego, czy opis Kultysty zawiera polecenie „Kiedy
ten Potwór jest rozmnażany” albo efekt
.