rastula pisze:krótko - najlepszy dodatek do t2r
Zdecydowanie się zgadzam. Lubiłem zawsze tą grę ale nie miała tego elementu budowania silniczka. Teraz mapa UK to po prostu majstersztyk. Pensylwania już nie tak świetna ale też ma fajne rozwiązanie z kartami udziałów.
Mam jednak do graczy 2 pytania na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi w instrukcji.
1. Czy gracz może kupić więcej kart jednego rodzaju i czy ich efekty mogą się sumować?
Przykład 1: +1 za zbudowanie trasy ( czy 2 karty dają +2 do każdej trasy czy nie ?)
Przykład 2: czy jeden z graczy może wykupić wszystkie technologie dostępu do innych państw (np Walia) i tym samym zablokować innych graczy?
Zgodnie z instrukcją gracz może kupić dowolne karty, nic nie ma o zasadach, jednak karta dla jednego gracza.
2. Czy karta zaawansowanych technologii "Inżektory" nie powinna być zagrywana natychmiast po zakupie podobnie jak "prawo przejazdu"? W instrukcji nic nie ma na ten temat czyli teoretycznie można ją zakupić w pierwszym ruchu i przetrzymać przez całą grę. Tyle, że w moim odczuciu jej efekt powinien być natychmiastowy a dostęp podobny co karta "Prawo przejazdu"
Dajcie znać co sądzicie w tych kwestiach.