Wasze Top 10 gier
- splocki
- Posty: 540
- Rejestracja: 06 mar 2013, 09:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
#1: Puerto Rico
#2: Race for the Galaxy
#3: Ascension: Deckbuilding Game
#4: Terraforming Mars
#5: Through the Ages: A New Story of Civilization
#6: Stone Age
#7: The Castles of Burgundy
#8: San Juan
#9: Lewis & Clark
#10: Citadels
#2: Race for the Galaxy
#3: Ascension: Deckbuilding Game
#4: Terraforming Mars
#5: Through the Ages: A New Story of Civilization
#6: Stone Age
#7: The Castles of Burgundy
#8: San Juan
#9: Lewis & Clark
#10: Citadels
Ostatnio zmieniony 23 maja 2017, 12:27 przez splocki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Zamki Burgundii
2. Race for the galaxy
3. Robinson Crusoe
4. Game of thron, druga edycja
5. Patchwork
6. Dice Masters
7. Siedem cudów/ siedem cudów pojedynek
8. Tzolkin
9. Stone Age
10. Zamki szalonego króla Ludwika.
2. Race for the galaxy
3. Robinson Crusoe
4. Game of thron, druga edycja
5. Patchwork
6. Dice Masters
7. Siedem cudów/ siedem cudów pojedynek
8. Tzolkin
9. Stone Age
10. Zamki szalonego króla Ludwika.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, 13:40 przez Wincenty Jan, łącznie zmieniany 1 raz.
- michalldz90
- Posty: 572
- Rejestracja: 07 wrz 2014, 20:47
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 60 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. TZOLKIN
2. Keyflower
3. Lewis & Clark
4. Imperial 2030
5. Cyklady
6. Metallum
7. Archipelago
8. Five Tribes
9. Agricola
10. Jaipur
2. Keyflower
3. Lewis & Clark
4. Imperial 2030
5. Cyklady
6. Metallum
7. Archipelago
8. Five Tribes
9. Agricola
10. Jaipur
Re: Wasze TOP 10 gier
Nie tylko Ty Jesteśmy pod wrażeniem ile osób daje go do top 10. Sami odkryliśmy go przypadkiem (nie znając serialu i nie będąc w ogóle nim zainteresowanymi).donmakaron pisze:Wypowiedziało się 30 osób, zrobiłem na szybko małe podsumowanie
(...)
Osobiście najbardziej cieszę się z popularności Spartacusa
- Consolamentum
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 lis 2012, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 85 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1.Osadnicy: Narodziny imperium
2. Patchwork
3. Le Havre
4. Jaipur
5. Troyes
6. Rój
7. Wsiąść do Pociągu: Europa
8. Tikal
9. Na chwałę Rzymu
10. Splendor
2. Patchwork
3. Le Havre
4. Jaipur
5. Troyes
6. Rój
7. Wsiąść do Pociągu: Europa
8. Tikal
9. Na chwałę Rzymu
10. Splendor
Ostatnio zmieniony 02 lut 2016, 17:44 przez Consolamentum, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 08 wrz 2005, 10:34
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 6 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Maelstrom:Vortex
2. Gra o Tron
3. Puerto Rico
4. Runewars
5. 7 Cudów Świata
6. Cave Troll
7. Kemet
8. Wysokie Napięcie
9. Clash of Cultures
10. Steam
2. Gra o Tron
3. Puerto Rico
4. Runewars
5. 7 Cudów Świata
6. Cave Troll
7. Kemet
8. Wysokie Napięcie
9. Clash of Cultures
10. Steam
- DarkBogas
- Posty: 433
- Rejestracja: 10 wrz 2013, 19:43
- Lokalizacja: Krapkowice
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 10 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Wojna o Pieścień
2. Agricola
3. Świat Dysku Ankh-Morkpork
4. Zimna Wojna
5. Neuroshima Hex
6. Trains
7. Eclipse
8. Wallenstein
9. Wyścig do Renu
10. Android Netrunner
2. Agricola
3. Świat Dysku Ankh-Morkpork
4. Zimna Wojna
5. Neuroshima Hex
6. Trains
7. Eclipse
8. Wallenstein
9. Wyścig do Renu
10. Android Netrunner
- uyco
- Posty: 1056
- Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 148 times
- Been thanked: 25 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Cywilizacja poprzez wieki
2. Eldritch Horror
3. Zamki Burgundii
4. Eclipse
5. Zimna wojna
6. Patchistory
7. Battlestar Galactica
8. Clash of Cultures z dodatkiem
9. Mage Knight
10. 504
2. Eldritch Horror
3. Zamki Burgundii
4. Eclipse
5. Zimna wojna
6. Patchistory
7. Battlestar Galactica
8. Clash of Cultures z dodatkiem
9. Mage Knight
10. 504
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Macao (pierwsze miejsce głównie z sentymentu, ale wciąż uwielbiam tę grę)
2. Call of Cthulhu LCG (bo nigdy mi się nie nudzi)
3. Dominion (bo z dodatkami to jest najbardziej regyrywalna gra ever)
4. Zimna wojna (za to wieczne napięcie)
5. Wsiąść do pociągu: Europa (bo najlepszy gateway, 100% skuteczności)
6. Agricola (za regrywalność, balans, stres)
7. Puerto Rico (za interakcję w euro)
8. Zamki Burgundii (za miłość kobiet do tej solidnej gry)
9. A Few Acres of Snow (za moją ulubioną implementację deck buildingu)
10. Tzolk'in (bo fajnie się kręcą zębatkami, bo lubię euro, a Felda i tak już za dużo)
2. Call of Cthulhu LCG (bo nigdy mi się nie nudzi)
3. Dominion (bo z dodatkami to jest najbardziej regyrywalna gra ever)
4. Zimna wojna (za to wieczne napięcie)
5. Wsiąść do pociągu: Europa (bo najlepszy gateway, 100% skuteczności)
6. Agricola (za regrywalność, balans, stres)
7. Puerto Rico (za interakcję w euro)
8. Zamki Burgundii (za miłość kobiet do tej solidnej gry)
9. A Few Acres of Snow (za moją ulubioną implementację deck buildingu)
10. Tzolk'in (bo fajnie się kręcą zębatkami, bo lubię euro, a Felda i tak już za dużo)
- Yooreck
- Posty: 159
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 53 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1-6 Caylus, Terra Mystica, Bora Bora, Puerto Rico, MtG, Bruxelles 1983
7-10 Dead of Winter, Quantum, Forbidden Stars, Mythotopia
Runner up: Arcadia Quest i Hyperborea
7-10 Dead of Winter, Quantum, Forbidden Stars, Mythotopia
Runner up: Arcadia Quest i Hyperborea
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Aktualizacja 2024
1. Baseball Highlights 2045 (bezapelacyjnie)
2. Shogun
3. Neuroshima Hex
4. Ghost Stories
5. Catan kaciany
6. RFtG -z Robotem i na 2 os.
7. Seria Legendary Encounters (Alien,Predator)
8. Wings of War
9. Airborne Commander
10. Wojenne gry solo (seria Field Commander, Fires of Midway, Phantom Leader i inne)
1. Baseball Highlights 2045 (bezapelacyjnie)
2. Shogun
3. Neuroshima Hex
4. Ghost Stories
5. Catan kaciany
6. RFtG -z Robotem i na 2 os.
7. Seria Legendary Encounters (Alien,Predator)
8. Wings of War
9. Airborne Commander
10. Wojenne gry solo (seria Field Commander, Fires of Midway, Phantom Leader i inne)
Ostatnio zmieniony 18 mar 2024, 21:13 przez maciejo, łącznie zmieniany 5 razy.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Forbidden Stars
* Alchemists
* Chaos in the Old World (ze Szczurem!)
* Cosmic Encounter (z Reward Deckiem!)
* Cyclades (z Hadesem!)
* Heroes of Normandie
* Legendary Encounters: Alien
* Neuroshima Hex! 3.0
* Relic
* Terra Mystica
Listę szturmuje Burgle Bros, który zdecydowanie wygryza Wok Stara w kategorii radosnej gry kooperacyjnej i udowadnia, że Tim Fowers robi naprawdę prześwietne gry w swej kategorii. Jest jednak jeszcze zbyt mało ograny, by już go gdzieś tu wciskać. Podobnie jest z Blood Rage, który nie raz był już tu wzmiankowany...
* Alchemists
* Chaos in the Old World (ze Szczurem!)
* Cosmic Encounter (z Reward Deckiem!)
* Cyclades (z Hadesem!)
* Heroes of Normandie
* Legendary Encounters: Alien
* Neuroshima Hex! 3.0
* Relic
* Terra Mystica
Listę szturmuje Burgle Bros, który zdecydowanie wygryza Wok Stara w kategorii radosnej gry kooperacyjnej i udowadnia, że Tim Fowers robi naprawdę prześwietne gry w swej kategorii. Jest jednak jeszcze zbyt mało ograny, by już go gdzieś tu wciskać. Podobnie jest z Blood Rage, który nie raz był już tu wzmiankowany...
- piton
- Posty: 3422
- Rejestracja: 13 lut 2011, 22:15
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 1181 times
- Been thanked: 627 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
heavy euro-suchar top 9
1. Brass
1. Cywilizacja: Poprzez Wieki
3. Dominant Species
4. Wysokie Napięcie
5. Agricola
6. Caylus
7. Le Havre
8. Age of Steam
9. El Grande
.....
9,9. RFtG
10. Ruskie koleje z dodatkiem
10,5. Terra Mystica
(poza tym na liście pomijam Splottery i gry 18xx, bo za rzadko w te tytuły gram, a są genialne )
1. Brass
1. Cywilizacja: Poprzez Wieki
3. Dominant Species
4. Wysokie Napięcie
5. Agricola
6. Caylus
7. Le Havre
8. Age of Steam
9. El Grande
.....
9,9. RFtG
10. Ruskie koleje z dodatkiem
10,5. Terra Mystica
(poza tym na liście pomijam Splottery i gry 18xx, bo za rzadko w te tytuły gram, a są genialne )
Każda gra ma cenęęę, trzeba po prostu pytać, a nie czaić się z kwiatami... GrY na SpRZedaŻ
może nie najlepiej, ale jakotako-> YT dżentelmeni przy stole <-czasem cośtam powiem
może nie najlepiej, ale jakotako-> YT dżentelmeni przy stole <-czasem cośtam powiem
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
Mówiłem, że Spartacus jest świetny, zanim to było modneBasiekD pisze:Nie tylko Ty Jesteśmy pod wrażeniem ile osób daje go do top 10. Sami odkryliśmy go przypadkiem (nie znając serialu i nie będąc w ogóle nim zainteresowanymi).donmakaron pisze:Wypowiedziało się 30 osób, zrobiłem na szybko małe podsumowanie
(...)
Osobiście najbardziej cieszę się z popularności Spartacusa
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Cywilizacja: Poprzez wieki
2. Cosmic Encounter z dodatkami
3. Runewars
4. Terra Mystica z dodatkiem
5. Diuna
6. Chaos w starym świecie + Szczur
7. Pandemic Legacy
8. Starcraft z dodatkiem
9. Wsiąść do pociągu: Europa
10. Potion Explosion
2. Cosmic Encounter z dodatkami
3. Runewars
4. Terra Mystica z dodatkiem
5. Diuna
6. Chaos w starym świecie + Szczur
7. Pandemic Legacy
8. Starcraft z dodatkiem
9. Wsiąść do pociągu: Europa
10. Potion Explosion
Re: Wasze TOP 10 gier
Zastanawiam się w jakim stopniu na proces tworzenia takiej listy wpływa chwilowa chęć zagrania w daną pozycję a także to, co w danym momencie najczęściej ląduje na stole...
Nie jest łatwo wybrać takie top 10, gdyż godnych kandydatów jest naprawdę wielu. Na chwilę obecną niech będzie coś takiego, kolejność alfabetyczna:
Agricola + Torfowisko - za regrywalność, wykonanie i klimat
Bora Bora - za różnorodność strategii, mimo irytujących czasem celów do wypełniania
Le Havre - co tu dużo mówić, solidna ekonomiczna pozycja
Luna - niby trochę powtarzalna, jednak coś w sobie ma
Pokolenia + Gospoda + czasem Port - za ciekawy motyw następstwa pokoleń i ogólnie klimat wsi
Pupile Podziemi + Dark Alley - trochę długa i losowa, jednak rozpieszczanie pupili jest dosyć zabawne
Taluva - świetne połączenie prostoty reguł z głębią rozgrywki oraz krótkim czasem gry
Tzolkin + Plemiona i Przepowiednie - za ciekawy mechanizm kół zębatych i ogólnie regrywalność
Vinhos - dobrze czasem zagrać w coś cięższego
W Roku Smoka - interesujące zmagania z nadciągającymi wydarzeniami
Nie jest łatwo wybrać takie top 10, gdyż godnych kandydatów jest naprawdę wielu. Na chwilę obecną niech będzie coś takiego, kolejność alfabetyczna:
Agricola + Torfowisko - za regrywalność, wykonanie i klimat
Bora Bora - za różnorodność strategii, mimo irytujących czasem celów do wypełniania
Le Havre - co tu dużo mówić, solidna ekonomiczna pozycja
Luna - niby trochę powtarzalna, jednak coś w sobie ma
Pokolenia + Gospoda + czasem Port - za ciekawy motyw następstwa pokoleń i ogólnie klimat wsi
Pupile Podziemi + Dark Alley - trochę długa i losowa, jednak rozpieszczanie pupili jest dosyć zabawne
Taluva - świetne połączenie prostoty reguł z głębią rozgrywki oraz krótkim czasem gry
Tzolkin + Plemiona i Przepowiednie - za ciekawy mechanizm kół zębatych i ogólnie regrywalność
Vinhos - dobrze czasem zagrać w coś cięższego
W Roku Smoka - interesujące zmagania z nadciągającymi wydarzeniami
- bogas
- Posty: 2806
- Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Has thanked: 361 times
- Been thanked: 639 times
Re: Wasze TOP 10 gier
- 1. Le Havre
2. Agricola
3. Caylus
4. Brass
5. Zamki Burgundii
6. Race for the Galaxy
7. Ora et Labora
8. Colosseum
9. Goa
10. ? Za dużo kandydatów... (Trajan, Wsiąść do pociągu:Europa, Tzolkin, Egizia, St. Petersburg, Orleans, Neuroshima Hex, TZAAR, Dominion itd. itp.
- magole
- Posty: 714
- Rejestracja: 12 sty 2010, 12:39
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 33 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Dominant Species
2. Caylus
3. Terra Mystica
4. Troyes
5. Puerto Rico
6. Cywilizacja Poprzez Wieki
7. Keyflower
8. The Gallerist
9. Mage Knight
10. Wojna Narodów
2. Caylus
3. Terra Mystica
4. Troyes
5. Puerto Rico
6. Cywilizacja Poprzez Wieki
7. Keyflower
8. The Gallerist
9. Mage Knight
10. Wojna Narodów
Zawsze chętnie zagram i zapraszam na naszego bloga http://www.railsonboards.com/.
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Doomtown Reloaded ECG
2. Legend of the Five Rings CCG
3. Android: Netrunner LCG
4. Carcassone
5. High Command Warmachine i inne
6. Cuba (nawet bez dodatku)
7. Robinson Crusoe
8. Chaos w Starym Świecie z dodatkiem
9. Osadnicy NI
10. Wsiąść do Pociągu: Europa
Edit: zapomniałem o High Command, wcisnąć trzeba było, więc LL spadło z listy.
2. Legend of the Five Rings CCG
3. Android: Netrunner LCG
4. Carcassone
5. High Command Warmachine i inne
6. Cuba (nawet bez dodatku)
7. Robinson Crusoe
8. Chaos w Starym Świecie z dodatkiem
9. Osadnicy NI
10. Wsiąść do Pociągu: Europa
Edit: zapomniałem o High Command, wcisnąć trzeba było, więc LL spadło z listy.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2015, 12:04 przez Darboh, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Będzie można zmieniać? Bo to stan na chwilę obecną.
1. Caverna
2. Terra Mystica
3. Nations
4. Lewis & Clark
5. Alien Frontiers
6. Osadnicy: Narodziny Imperium
7. Summoner Wars
8. Cyklady
9. Lords of Waterdeep
10. Dominant Species
11. Shogun, Ora et Labora, The Speicherstadt, Tzolkin, Race for the Galaxy, Seasons...
1. Caverna
2. Terra Mystica
3. Nations
4. Lewis & Clark
5. Alien Frontiers
6. Osadnicy: Narodziny Imperium
7. Summoner Wars
8. Cyklady
9. Lords of Waterdeep
10. Dominant Species
11. Shogun, Ora et Labora, The Speicherstadt, Tzolkin, Race for the Galaxy, Seasons...
Ostatnio zmieniony 10 gru 2015, 13:53 przez Bea, łącznie zmieniany 1 raz.
- kudlacz135
- Posty: 645
- Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Pory Roku
2. Imperial Assault
3. Alchemicy
4. Listy z Whitechapel
5. Szogun
6. Ninjato
7. Takenoko
8. Koncept
9. Rój
10.* Dungeon Fighter
*Marvel Legendary, Avalon. 11. Herosi - obchodzenie zasady TOP 10 mnie bawi, więc swoją listę prawie wrzucałem i usuwałem kilka razy, za każdym razem mając przetasowania w pozycjach, więc ja też muszę wyjść poza ramę
2. Imperial Assault
3. Alchemicy
4. Listy z Whitechapel
5. Szogun
6. Ninjato
7. Takenoko
8. Koncept
9. Rój
10.* Dungeon Fighter
*Marvel Legendary, Avalon. 11. Herosi - obchodzenie zasady TOP 10 mnie bawi, więc swoją listę prawie wrzucałem i usuwałem kilka razy, za każdym razem mając przetasowania w pozycjach, więc ja też muszę wyjść poza ramę
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Wasze TOP 10 gier
zmieniać zawsze można pytanie raczej czy osoby robiace podsumowania będą je aktualizować uwzględniając modyfikacje postow;)Bea pisze:Będzie można zmieniać? Bo to stan na chwilę obecną.
- Ayaram
- Posty: 1579
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 208 times
- Been thanked: 605 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Można by podejść do tego bardziej poważniej i zrobić jakaś tabele z grami i przyznawać pkt na podstawie list ludzi. Wtedy hasło "zmiana: agricola -1 pkt, caverna +1 pkt" zaktualizować łatwo i wszystko jest łatwe, proste i logiczne
- Deem
- Posty: 1222
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 270 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Here I Stand
2. Fief: France 1429
3. Wojna o Pierścień
4. Virgin Queen
5. Spartacus: A Game of Blood and Treachery
6. Notre Dame
7. Crockinole
8. Caylus
9. Twilight Struggle
10. Dixit
2. Fief: France 1429
3. Wojna o Pierścień
4. Virgin Queen
5. Spartacus: A Game of Blood and Treachery
6. Notre Dame
7. Crockinole
8. Caylus
9. Twilight Struggle
10. Dixit
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Agricola
2. Le Havre
3. Caylus
4. Caverna
5. Brass
6. Shipyard
7. Fields of Arle
8. Puerto Rico
9. Dominant Species
10. Ora et Labora
2. Le Havre
3. Caylus
4. Caverna
5. Brass
6. Shipyard
7. Fields of Arle
8. Puerto Rico
9. Dominant Species
10. Ora et Labora