Ja korzystam z miejsca, na którym jest legenda z rodzajami szlaków.antymon pisze:skoro miejsce na odsłonięte zasoby jest, to na na kartę tajemnicy też by się może znalazło.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja korzystam z miejsca, na którym jest legenda z rodzajami szlaków.antymon pisze:skoro miejsce na odsłonięte zasoby jest, to na na kartę tajemnicy też by się może znalazło.
Spróbuj innych konfiguracji postaci. Dobrze jest przemyśleć combo jakie można robić z umiejętności. Spróbuj też, o ile już nie używasz, wariantu łatwego czyli kart mitów zwykłych i tych z niebieską pieczęcią. Macki zostaw na lepsze czasy : )akahoshi pisze:Ja rozkładam... stół :D
Powiem szczerze, Przedwieczni poniewierają mną jak tylko mogą.
Siedem gier i siedem porażek :roll: .
Nie poddaję się i próbuję ósmego podejścia.
Z miłą chęcią.antymon pisze:akahoshi, widzę, żeś z Krk- może kiedyś wspólna partia? ;>
Próbuję różnych kombinacji. Masz może coś "pewnego"? W ostatniej rozgrywce padło mi 4 Badaczy.c08mk pisze:Spróbuj innych konfiguracji postaci. Dobrze jest przemyśleć combo jakie można robić z umiejętności. Spróbuj też, o ile już nie używasz, wariantu łatwego czyli kart mitów zwykłych i tych z niebieską pieczęcią. Macki zostaw na lepsze czasy : )
akahoshi pisze:Próbuję różnych kombinacji. Masz może coś "pewnego"? W ostatniej rozgrywce padło mi 4 Badaczy.
Nie stosuję wariantu łatwego, ale chyba czas go wypróbować.
Z innej beczki.
Znacie może jakieś ciekawe motywy muzyczne, które by jeszcze podkreślały klimat gry?
Skład badaczy powinien być dostosowany do Przedwiecznegoakahoshi pisze: Próbuję różnych kombinacji. Masz może coś "pewnego"? W ostatniej rozgrywce padło mi 4 Badaczy.
Nie stosuję wariantu łatwego, ale chyba czas go wypróbować.
U mnie (w grze solo) szamanka jest jedną z najlepszych postaci. Normalnie każda postać musi tracić akcje na zdobywanie biletów, ruch, znowu zdobywanie biletów i ruch jeżeli trzeba się gdzieś dalej przemieścić. Szamanka nie traci na to akcji, po prostu przemieszcza się tam gdzie trzeba czyli na bramy albo na wskazówki (używając zdolności). W trakcie całej gry to jest zaoszczędzone co najmniej kilkanaście akcji.Alwirin pisze: Poza tym w naszym gronie zgodnie uznaliśmy szamankę za postać najsłabszą, której nikt nie bierze.
chyba cos zle grasz szamanka (chyba, ze uzyles jakiegos skrotu myslowego).c08mk pisze:U mnie (w grze solo) szamanka jest jedną z najlepszych postaci. Normalnie każda postać musi tracić akcje na zdobywanie biletów, ruch, znowu zdobywanie biletów i ruch jeżeli trzeba się gdzieś dalej przemieścić. Szamanka nie traci na to akcji, po prostu przemieszcza się tam gdzie trzeba czyli na bramy albo na wskazówki (używając zdolności). W trakcie całej gry to jest zaoszczędzone co najmniej kilkanaście akcji.Alwirin pisze: Poza tym w naszym gronie zgodnie uznaliśmy szamankę za postać najsłabszą, której nikt nie bierze.
Drugi efekt to możliwość podglądnięcia bram i położeniu jednej z nich na wierzchu stosu. To znacząco ułatwia planowanie podróży do różnych części świata.
Tak, skrót myślowy : ) Nie raz bramy pojawiają się to tu to tam i trzeba by bardzo dużo akcji poświęcić na ruch. Nawet jeżeli jeden czy dwa ruchy się wykona na piechotę to i tak przemieszczanie się po zamknięciu bramy na inną bramę czy wskazówkę daje ogromne korzyści. A do tego można planować gdzie się otworzy kolejna brama dzięki drugiej umiejętności.Morsereg pisze: chyba cos zle grasz szamanka (chyba, ze uzyles jakiegos skrotu myslowego).
Wiele osób poleca polityka (Charlie Kane), szczególnie przy większej ilości badaczy (chociaż u nas sprawdza się już przy 4+). Jego umiejętność rozrzucania przedmiotów po całej mapie jest OP (szczególnie przy wpływie który na starcie wynosi 4). Niektóre jego tury wyglądają: 1. pozbądź się długu 2. pozyskanie zasobów + dług. Dodatkowo jego druga umiejętność także jest bardzo silna (choć sytuacyjna) - zwróć uwagę, że w polskiej wersji wkradł się błąd w tłumaczeniu tej zdolności: badacz nie musi być na tym samym polu co Kane aby wykonać jedną dodatkową akcję (wiec polityk rozrzuca po mapie i przedmioty i akcjeakahoshi pisze: Próbuję różnych kombinacji. Masz może coś "pewnego"?
Ustawiasz go jeszcze na Londynie i za chwilę masz całą mapę usłaną wskazówkami (główny efekt Londynu to rozmnażanie wskazówek).unfever pisze:Wiele osób poleca polityka (Charlie Kane), szczególnie przy większej ilości badaczy (chociaż u nas sprawdza się już przy 4+). Jego umiejętność rozrzucania przedmiotów po całej mapie jest OP (szczególnie przy wpływie który na starcie wynosi 4). Niektóre jego tury wyglądają: 1. pozbądź się długu 2. pozyskanie zasobów + dług. Dodatkowo jego druga umiejętność także jest bardzo silna (choć sytuacyjna) - zwróć uwagę, że w polskiej wersji wkradł się błąd w tłumaczeniu tej zdolności: badacz nie musi być na tym samym polu co Kane aby wykonać jedną dodatkową akcję (wiec polityk rozrzuca po mapie i przedmioty i akcje :D).akahoshi pisze: Próbuję różnych kombinacji. Masz może coś "pewnego"?
Tu masz obszerne statystki EH z 5000+ gier które wysyłają ludzie codziennie (można z nich wyczytać którzy bohaterowie mają największy win-rate, chociaż nic tak nie kłamie jak statystyka - najważniejszy jest odpowiedni dobór ról dla badaczy). Możesz sobie natomiast sprawdzić który przedwieczny jest najłatwiejszy, jakie są szanse na wygraną - sporo ciekawych informacji :)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=3
Biorąc pod uwagę humorystyczny ton wypowiedzi, jest szansa że piramidy będą końcem lata, a biorąc pod uwagę standardowe opóźnienia to się ich spodziewam w jesieni.Słyszałem, że piramidy najlepiej odwiedzać w lecie, ale jak ktoś chce zimą, to nie powinno być to większym problemem niż zwykle ;)
Gdyby im się udało do lata skończyć i wydać piramidy to bym z radości skakała, ale im nie wierze jakośc08mk pisze:Biorąc pod uwagę humorystyczny ton wypowiedzi, jest szansa że piramidy będą końcem lata.
Najnowszy jest zapowiedziany na drugą połowę 2016. 16 marca będą Tajemnicze Ruiny.bulaxyz82 pisze:Galakta zaktualizowała także plany wydawnicze. Na 16 marca będzie najnowszy dodatek