Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
3. czy można zagrywać artefakty od razu po ich zdobyciu, czy dopiero w następnej turze?
4. czy to normalne, że kupujemy po 8 - 10 kart i mamy na koniec gry około 70 punktów albo więcej?
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
3. czy można zagrywać artefakty od razu po ich zdobyciu, czy dopiero w następnej turze?
4. czy to normalne, że kupujemy po 8 - 10 kart i mamy na koniec gry około 70 punktów albo więcej?
- pabloviega
- Posty: 131
- Rejestracja: 08 mar 2012, 13:35
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
A ja mam wątpliwość odnośnie podliczania punktów. W instrukcji pisze:
Czy w takim razie karty które zostaną nam na ręce też liczą się do końcowej punktacji?Podliczcie zdobyte Punkty Zwycięstwa (...) widniejące na: kartach Pilotów w Talii Gracza i w Strefie Kart Odrzuconych, zdobytych kartach Osiągnięć oraz zdobytych żetonach Artefaktów.
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Na szybko, bez instrukcji przed oczami mogę odpowiedzieć na poniższe:errorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
3. czy można zagrywać artefakty od razu po ich zdobyciu, czy dopiero w następnej turze?
4. czy to normalne, że kupujemy po 8 - 10 kart i mamy na koniec gry około 70 punktów albo więcej?
1. Tak. Chyba że żaden z graczy nie zauważy, że cel został spełniony przez całą turę gracza.
3. Artefaktów możesz używać od razu.
To nadgorliwość redaktora. Jak w dominionie- zliczasz PZ z Artefaktów, karty celów, oraz wszystkich kart pilotów z ręki, stosu kart odrzuconych oraz talii.pabloviega pisze:A ja mam wątpliwość odnośnie podliczania punktów. W instrukcji pisze:
Czy w takim razie karty które zostaną nam na ręce też liczą się do końcowej punktacji?Podliczcie zdobyte Punkty Zwycięstwa (...) widniejące na: kartach Pilotów w Talii Gracza i w Strefie Kart Odrzuconych, zdobytych kartach Osiągnięć oraz zdobytych żetonach Artefaktów.
Kampanie:
Aktualna: Dodatki do Najeźdźców z Północy - http://www.wspieram.to/najezdzcydodatki
Archiwalne: https://wspieram.to/profil/GamesFactoryPublishing
Aktualna: Dodatki do Najeźdźców z Północy - http://www.wspieram.to/najezdzcydodatki
Archiwalne: https://wspieram.to/profil/GamesFactoryPublishing
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Wydaje się okej. Generalnie Wiertła pozwalają na takie combosyerrorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
I tak dodatkowo, w razie gdyby pojawiły się wątpliwości:
Z artefaktów można korzystać w dowolnym momencie swojej tury, nawet w czasie wykonywania akcji.
Bonusy z wiercenia (wykopując minerały i np. dodatkowe karty):
- otrzymujesz surowce z wiercenia - kładziesz minerał na pilocie, dobierasz kartę
po wykonaniu akcji z wiercenia kupujesz pilota, na którym położyłeś w tej akcji minerały
odkładasz pilota na stos kart odrzuconych
jeśli kupiony pilot pozwalał dobrać karty, a nie masz już ich w talii, to tasujesz całość, RAZEM z dopiero co kupionym pilotem
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Raczej niedopatrzenie, a nie nadgorliwość. Tak samo jest w oryginale.Piettrucha pisze:To nadgorliwość redaktora. Jak w dominionie- zliczasz PZ z Artefaktów, karty celów, oraz wszystkich kart pilotów z ręki, stosu kart odrzuconych oraz talii.pabloviega pisze:A ja mam wątpliwość odnośnie podliczania punktów. W instrukcji pisze:
Czy w takim razie karty które zostaną nam na ręce też liczą się do końcowej punktacji?Podliczcie zdobyte Punkty Zwycięstwa (...) widniejące na: kartach Pilotów w Talii Gracza i w Strefie Kart Odrzuconych, zdobytych kartach Osiągnięć oraz zdobytych żetonach Artefaktów.
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Nadgorliwość pewnie w tym sensie, że zarówno karty do dociągu jak i odrzucone stanowią talię gracza.
- AkitaInu
- Posty: 4054
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Panie i Panowie - jest limit jednego major i jednego minor ale na gracza, nie na turęerrorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
3. czy można zagrywać artefakty od razu po ich zdobyciu, czy dopiero w następnej turze?
4. czy to normalne, że kupujemy po 8 - 10 kart i mamy na koniec gry około 70 punktów albo więcej?
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
To był chyba skrót myślowy, bo w przykładzie 1. jest dobrze to opisaneAkitaInu pisze:Panie i Panowie - jest limit jednego major i jednego minor ale na gracza, nie na turęerrorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
3. czy można zagrywać artefakty od razu po ich zdobyciu, czy dopiero w następnej turze?
4. czy to normalne, że kupujemy po 8 - 10 kart i mamy na koniec gry około 70 punktów albo więcej?
e: W sensie 1 na gracza na 1 jego turę. Bo jeśli po 1 na całą grę, to... chyba nie
e2:
You may claim a maximum of 1 Major and 1 Minor Achievement card
in a turn.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2016, 15:30 przez Yavi, łącznie zmieniany 2 razy.
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
A z czego to wyczytałeś?AkitaInu pisze:Panie i Panowie - jest limit jednego major i jednego minor ale na gracza, nie na turęerrorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
1. dobieranie i pojawianie się małych osiągnięć:
- gracz A zdobywa jedno osiągniecie w swojej turze.
- pojawia się nowe osiągnięcie - kup przynajmniej po jednej karcie pilota.
- gracz A, chociaż ma spełnione to osiągnięcie, nie może go wziąć gdyż jest limit jednego osiągnięcia na turę.
- do gry przystępuje gracz B, który także ma spełnione to osiągnięcie, więc na początku swojej tury je zdobywa i potem wykonuje swoje akcje, tak?
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Zacytuj, bo ja tam nie widzę, żeby gracz mógł zdobyć tylko jedno Duże i jedno Małe osiągnięcie (w domyśle w całej grze, skoro wspomniałeś że "na gracza, nie na turę").AkitaInu pisze:Z angielskich zasad
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Wrzuciłem to do poprzedniego posta - każdy gracz może zdobyć po 1 osiągnięciu w 1 turze.
Nie ma ograniczenia dotyczącego całej gry.
Nie ma ograniczenia dotyczącego całej gry.
You may claim a maximum of 1 Major and 1 Minor Achievement card
in a turn.
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
No to ja też wiem. Może według AkitaInu jest jakiś niuans, który stanowi inaczej (ograniczenie na gracza, nie na turę).Yavi pisze:Wrzuciłem to do poprzedniego posta - każdy gracz może zdobyć po 1 osiągnięciu w 1 turze.
Nie ma ograniczenia dotyczącego całej gry.You may claim a maximum of 1 Major and 1 Minor Achievement card
in a turn.
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
- AkitaInu
- Posty: 4054
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 23 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Ok widze że źle to napisałem. Chodziło mi oczywiście że raz na ture każdy może 1 major i 1 minor spełnić a nie tak jak mówiliście 1 objective na całą turę (wszystkich graczy, tak to zrozumiałem).morris pisze:No to ja też wiem. Może według AkitaInu jest jakiś niuans, który stanowi inaczej (ograniczenie na gracza, nie na turę).Yavi pisze:Wrzuciłem to do poprzedniego posta - każdy gracz może zdobyć po 1 osiągnięciu w 1 turze.
Nie ma ograniczenia dotyczącego całej gry.You may claim a maximum of 1 Major and 1 Minor Achievement card
in a turn.
Sorki za zamieszanie.
- romeck
- Posty: 2875
- Rejestracja: 20 sie 2009, 22:22
- Lokalizacja: Warszawa / Łódź
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 5 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Mam prośbę: niech jakaś poczciwa dusza napisze PO LUDZKU (a na pewno po polsku) co można, a czego nie w przypadku osiągnięć.
Właśnie czytasz kompletnie bezużyteczne zdanie.
- Yavi
- Posty: 3186
- Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 40 times
- Kontakt:
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Każdy gracz w swojej turze może zdobyć maksymalnie 1 duże (te, które się nie uzupełniają) i 1 małe osiągnięcie (te, które się uzupełnia po dobraniu).romeck pisze:Mam prośbę: niech jakaś poczciwa dusza napisze PO LUDZKU (a na pewno po polsku) co można, a czego nie w przypadku osiągnięć.
Osiągnięcia nie są zdobywane automatycznie - jeśli spełniasz wymogi, ale się zagapisz i skończysz turę, to musisz czekać do następnej.
Chyba wszystko, co przewinęło się w dyskusji
Planszówki we dwoje - blog o grach planszowych nie tylko dla dwojga!
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
Pytania o zasady - grupa na Facebooku
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Proszę bardzo.romeck pisze:Mam prośbę: niech jakaś poczciwa dusza napisze PO LUDZKU (a na pewno po polsku) co można, a czego nie w przypadku osiągnięć.
W swojej turze gracz może zdobyć 1 Małe i/lub 1 Duże osiągnięcie. Nie może zdobyć 2 (lub więcej) Małych ani 2 (lub więcej) Dużych. Jeśli spełnia warunki kilku Małych osiągnięć, nie może ich zdobyć na raz w jednej turze, tylko zdobywanie ich musi sobie rozłożyć na kilka swoich tur. Tak samo jest z Dużymi osiągnięciami - jeśli spełnia warunki 2 (lub 3), to dobywanie ich musi sobie rozłożyć na 2 (lub 3) tury. Oczywiście pod warunkiem, że nikt z pozostałych graczy mu tych osiągnięć nie sprzątnie sprzed nosa
Załóżmy, że gracz A spełnia warunki 3 Małych i 2 Dużych osiągnięć. W bieżącej turze może zdobyć 1 Małe i 1 Duże. Pozostają 2 Małe i 1 Duże, których warunki spełnia. Zatem w swojej kolejnej turze może zdobyć 1 Małe i 1 Duże. A w jeszcze kolejnej 1 Małe. Zdobycie 5 osiągnięć rozłożył na 3 tury.
Gdyby na początku spełniał warunki tylko 3 Małych osiągnięć, ich zdobycie również musiałby rozłożyć na 3 tury (po jednym na turę).
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Wg instrukcji zdolność podwajania klejnotu przy zakupie nie pozwala ci podwoić kamienia którego użyłeś do zakupu tego pilota, czyli jeśli użyłeś szmaragdu do zakupu niebieskiego pilota który pozwala podwoić jakiś kamień, to szmaragdu nie możesz podwoić.Yavi pisze:AkitaInu pisze:errorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
- morris
- Posty: 605
- Rejestracja: 21 lis 2010, 10:52
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 145 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Nie może podwoić tego szmaragdu, ale może podwoić inny szmaragd. Wszak napisał, że szmaragd, który chce podwoić po zakupie niebieskiej karty, leży też na innej karcie (kolorowej).kosmos pisze:Wg instrukcji zdolność podwajania klejnotu przy zakupie nie pozwala ci podwoić kamienia którego użyłeś do zakupu tego pilota, czyli jeśli użyłeś szmaragdu do zakupu niebieskiego pilota który pozwala podwoić jakiś kamień, to szmaragdu nie możesz podwoić.errorr pisze:Instrukcja niby wszystko dokładnie wyjaśnia, ale jednak pojawiło się kilka wątpliwości:
2. korzyści z artefaktów i z zakupu kart:
- posiadam szmaragd na kolorowej karcie.
- zagrywam artefakt z podwojeniem minerału i dokładam szmaragd do niebieskiej karty o wartości 10, kupuję tą kartę.
- korzystam z jej zdolności przy zakupie, czyli podwojenia i dokładam szmaragd do czerwonej karty o wartości 10, kupuję tą kartę i wykonuję swoje akcje, tak?
M.O.R.R.I.S.: Mechanical Obedient Replicant Responsible for Infiltration and Sabotage
m_knox @ BGG
m_knox @ BGG
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
dokładnie, chodzi o szmaragd podwojony za pierwszym razem, a nie ten drugi.. czyli w ograniczeniu podwajania nie chodzi o typ minerału tylko o konkretny minerał.morris pisze:Nie może podwoić tego szmaragdu, ale może podwoić inny szmaragd. Wszak napisał, że szmaragd, który chce podwoić po zakupie niebieskiej karty, leży też na innej karcie (kolorowej).
dziękuję wszystkim za pomoc..
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
Takzomboni pisze:Czy można przeglądać swój stos kart odrzuconych?
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Super Motherload - Wiertła, Skały, Minerały
a co jeśli masz artefakt z akcją "podwojenie" czy wtedy można podwoić kamień, który leżał na kupowanej w danej turze karcie? Np. jednym nawiertem dostałem rubin, któy pozwoli na zakup karty, ale też chcę go tym żetonem skopiować ?kosmos pisze:
Wg instrukcji zdolność podwajania klejnotu przy zakupie nie pozwala ci podwoić kamienia którego użyłeś do zakupu tego pilota, czyli jeśli użyłeś szmaragdu do zakupu niebieskiego pilota który pozwala podwoić jakiś kamień, to szmaragdu nie możesz podwoić.
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%