Wasze Top 10 gier
- Tomzaq
- Posty: 1730
- Rejestracja: 09 maja 2014, 18:27
- Lokalizacja: Silesia Superior
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 86 times
Re: Wasze TOP 10 gier
to ja też sobie potopuję:
1. Rialto
2. Trajan
3. Terra Mystica
4. Bora Bora
5. Marco Polo
7. Terraformacja Marsa
8. Bruxelles 1893
9. Zamki Burgundii
10. Świat bez końca
Trudno było
1. Rialto
2. Trajan
3. Terra Mystica
4. Bora Bora
5. Marco Polo
7. Terraformacja Marsa
8. Bruxelles 1893
9. Zamki Burgundii
10. Świat bez końca
Trudno było
Who is John Galt?
Posiadam
Posiadam
- warlock
- Posty: 4678
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Wasze TOP 10 gier
@Tomzaq Troyes widzę wyleciało totalnie ?
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
To pochwał się gdzie u Ciebie jest Troyes! chociaż to oczywiste...warlock pisze:@Tomzaq Troyes widzę wyleciało totalnie ?
- kastration
- Posty: 1218
- Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 430 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Zimna Wojna
2. Robinson
3. Hannibal Barkas
4. Wojna Narodów
5. 1960: The Making of the President
6. Cywilizacja Sida Meiera
7. Kupcy i korsarze
8. Pandemia
9. Cyklady
10. Sukcesorzy Aleksandra Wielkiego
Pretendenci do TOP 10 (gdybym tylko miał z kim zagrać w to): Friedrich, Cywilizacja Poprzez Wieki, Dracula, Agricola, Labirynt: Wojna z terroryzmem)
2. Robinson
3. Hannibal Barkas
4. Wojna Narodów
5. 1960: The Making of the President
6. Cywilizacja Sida Meiera
7. Kupcy i korsarze
8. Pandemia
9. Cyklady
10. Sukcesorzy Aleksandra Wielkiego
Pretendenci do TOP 10 (gdybym tylko miał z kim zagrać w to): Friedrich, Cywilizacja Poprzez Wieki, Dracula, Agricola, Labirynt: Wojna z terroryzmem)
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Mia San Mia!
- warlock
- Posty: 4678
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Wasze TOP 10 gier
@WincentyJan
o miejsce #10 cały czas walczą Gra o Tron (II edycja) którą absolutnie kocham, 7 Cudów Świata (raz wpada, raz wypada), Cyklady i Agricola . Zobaczymy jak wypadnie Terraformacja Marsa (w przyszłym tygodniu ogram ).
Ale to tylko lista . Na szczęście mogę kochać wiele gier W sumie to czyni ze mnie poligramistę
Spoiler:
Ale to tylko lista . Na szczęście mogę kochać wiele gier W sumie to czyni ze mnie poligramistę
Ostatnio zmieniony 10 paź 2016, 13:17 przez warlock, łącznie zmieniany 8 razy.
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
- zakwas
- Posty: 1777
- Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
- Lokalizacja: Zgierz
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 12 times
Re: Wasze TOP 10 gier
A, też sobie wrzucę aktualną:
1. Zamki Burgundii
2. Tzolk'in: Kalendarz Majów
3. Wysokie Napięcie
4. Brass
5. Puerto Rico
6. Świat Dysku: Ankh-Morpork
7. Terra Mystica
8. Race for the Galaxy (ależ dawno nie grałem...)
9. Pandemic Legacy: Season 1
10. Tajniacy
1. Zamki Burgundii
2. Tzolk'in: Kalendarz Majów
3. Wysokie Napięcie
4. Brass
5. Puerto Rico
6. Świat Dysku: Ankh-Morpork
7. Terra Mystica
8. Race for the Galaxy (ależ dawno nie grałem...)
9. Pandemic Legacy: Season 1
10. Tajniacy
- Bludgeon
- Posty: 607
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 89 times
Re: Wasze TOP 10 gier
na dzień dzisiejszy
1. Cosmic Encounter
2. Eldritch Horror
3. Cyclades
4. Talisman 4e
5. Roll for the Galaxy
6. Dracula 3e
7. Innovation
8. Descent 2e
9. Glory to Rome
10. Caverna
1. Cosmic Encounter
2. Eldritch Horror
3. Cyclades
4. Talisman 4e
5. Roll for the Galaxy
6. Dracula 3e
7. Innovation
8. Descent 2e
9. Glory to Rome
10. Caverna
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- vinnichi
- Posty: 2391
- Rejestracja: 17 sty 2014, 00:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1304 times
- Been thanked: 790 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
U mnie mocna rotacja:
1. Pan lodowego
2. Zakazane gwiazdy
3. Age of discovery
4. Antiquity
5. Roads & boats
6. Clash of cultures
7. Terra mystica
8. Caylus
9. Brass
10. A few acres of snow
1. Pan lodowego
2. Zakazane gwiazdy
3. Age of discovery
4. Antiquity
5. Roads & boats
6. Clash of cultures
7. Terra mystica
8. Caylus
9. Brass
10. A few acres of snow
Re: Wasze TOP 10 gier
A to i ja sobie wpiszę moich 10 najwyżej ocenianych gier (kolejność przypadkowa:):
Lewis&Clark
Listy z Whitechapel
Wojna o Pierścień
Heroes of Normandie
Warhammer Quest
Star Wars Armada
Osadnicy: Narodziny Imperium
Magia i Myszy
7 Cudów Świata - Pojedynek
Flick'em Up
Lewis&Clark
Listy z Whitechapel
Wojna o Pierścień
Heroes of Normandie
Warhammer Quest
Star Wars Armada
Osadnicy: Narodziny Imperium
Magia i Myszy
7 Cudów Świata - Pojedynek
Flick'em Up
- DarkSide
- Posty: 3039
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 239 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Poza tym że minął prawie rok od ostatniej publikacji TOP10, poza tym że warlock zgapia ode mnie kolekcję , to i u mnie nastąpiły pewne przetasowania
1. Troyes
2. Robinson Crusoe
3. Cywilizacja - Poprzez wieki
4. Dogs of War
5. Zamki Burgundii
6. Pandemia z dodatkami
7. Terraformacja Marsa
8. Concordia
9. Nippon i Mombasa (nie mogę się zdecydować obie w tym samym ciężarze gatunkowym, obie miodne)
10. Chinatown
W poczekalni:
Sztuka Wojny - bo lubię, bo to najlepsza szybka dwuosobówka
Zimna Wojna - bo to najlepsza ciężka dwuosobówka
Tzolkin i Trajan - bo obie wielbię miłością choć nieodwzajemnioną, gdyż jestem w nie cienki jak d.pa węża
Survive - Escape from Atlantis - najlepszy gateway wszechczasów dla ludzi w każdym wieku
p.s.1. Byłoby łatwiej z TOP20
p.s.2. A jeszcze wciąż czekam na polskie wydania TIME Stories, Loyang i Sherlocka Holmesa
1. Troyes
2. Robinson Crusoe
3. Cywilizacja - Poprzez wieki
4. Dogs of War
5. Zamki Burgundii
6. Pandemia z dodatkami
7. Terraformacja Marsa
8. Concordia
9. Nippon i Mombasa (nie mogę się zdecydować obie w tym samym ciężarze gatunkowym, obie miodne)
10. Chinatown
W poczekalni:
Sztuka Wojny - bo lubię, bo to najlepsza szybka dwuosobówka
Zimna Wojna - bo to najlepsza ciężka dwuosobówka
Tzolkin i Trajan - bo obie wielbię miłością choć nieodwzajemnioną, gdyż jestem w nie cienki jak d.pa węża
Survive - Escape from Atlantis - najlepszy gateway wszechczasów dla ludzi w każdym wieku
p.s.1. Byłoby łatwiej z TOP20
p.s.2. A jeszcze wciąż czekam na polskie wydania TIME Stories, Loyang i Sherlocka Holmesa
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Dawniej :
1. Scythe
2. Terra Mystica
3. Nations
3. Blood Rage
4. Szogun
5. Alien Frontiers
6. Lords of Waterdeep
7. Cyklady
8. Caverna
9. Eclipse
10. Martwa Zima
Nie wiem czy jak top 10 się zmieniło to należy edytować post czy publikować nowy. U mnie w każdym razie teraz to tak wygląda.Bea pisze:Będzie można zmieniać? Bo to stan na chwilę obecną.
1. Caverna
2. Terra Mystica
3. Nations
4. Lewis & Clark
5. Alien Frontiers
6. Osadnicy: Narodziny Imperium
7. Summoner Wars
8. Cyklady
9. Lords of Waterdeep
10. Dominant Species
11. Shogun, Ora et Labora, The Speicherstadt, Tzolkin, Race for the Galaxy, Seasons...
1. Scythe
2. Terra Mystica
3. Nations
3. Blood Rage
4. Szogun
5. Alien Frontiers
6. Lords of Waterdeep
7. Cyklady
8. Caverna
9. Eclipse
10. Martwa Zima
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Wasze TOP 10 gier
U mnie update:
1. Zamki Burgundii
2. Zimna Wojna
3. Trajan
4. Terraformacja Marsa
5. Ginkgopolis
6. Fields of Arle
7. Dominant Spiecies
8. Pokolenia
9. Troyes
10. Shipyard
1. Zamki Burgundii
2. Zimna Wojna
3. Trajan
4. Terraformacja Marsa
5. Ginkgopolis
6. Fields of Arle
7. Dominant Spiecies
8. Pokolenia
9. Troyes
10. Shipyard
- warlock
- Posty: 4678
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Znakomite euro, ale Gospoda to imo MUS. Port również jest świetnym rozszerzeniem.8. Pokolenia
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
- orzeh
- Posty: 1282
- Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
- Lokalizacja: Mysłowice
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 194 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
Uff dla mnie to pierwszy raz, Paraliż Decyzyjny on, stan na dzień dzisiejszy w sensie "co bym na stół wyciągnął gdyby gracze zaakceptowali każdy mój wybór"
1. Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie
2. Innowacje+Echa
3. Legendary:Alien
4. Terraformacja Marsa
5. Cry Havoc
6. Bora Bora
7. Nippon
8. Kawerna
9. Neuroshima HEX
10. Impulse
Poza 10 ale łypie na nie okiem:
Leaving Earth
Signiorie
Zamki burgundii
Roads&Boats
Osadnicy:NI
Porta Nigra
Kiedyś byłby tu pewnie Blood Rage ale chyba mi się już przejadł i Cry havoc zamienia jego miejsce
1. Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie
2. Innowacje+Echa
3. Legendary:Alien
4. Terraformacja Marsa
5. Cry Havoc
6. Bora Bora
7. Nippon
8. Kawerna
9. Neuroshima HEX
10. Impulse
Poza 10 ale łypie na nie okiem:
Leaving Earth
Signiorie
Zamki burgundii
Roads&Boats
Osadnicy:NI
Porta Nigra
Kiedyś byłby tu pewnie Blood Rage ale chyba mi się już przejadł i Cry havoc zamienia jego miejsce
Ostatnio zmieniony 03 paź 2016, 11:54 przez orzeh, łącznie zmieniany 1 raz.
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Wasze TOP 10 gier
No tak, tak - z dodatkamiwarlock pisze:Znakomite euro, ale Gospoda to imo MUS. Port również jest świetnym rozszerzeniem.8. Pokolenia
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moja lista:
1. Twilight Imperium 3ed
2. Legendary: Alien
3. Five Tribes
4. Pathfinder Adventure Card Game (seria)
5. Horror w Arkham
6. Hansa Teutonica
7. Core Worlds
8. The Duke
9. Viticulture
10. Neuroshima Hex
- K.
1. Twilight Imperium 3ed
2. Legendary: Alien
3. Five Tribes
4. Pathfinder Adventure Card Game (seria)
5. Horror w Arkham
6. Hansa Teutonica
7. Core Worlds
8. The Duke
9. Viticulture
10. Neuroshima Hex
- K.
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 09 maja 2011, 13:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 21 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Age of Empires III (aka. Empires: Age of Discovery) - niezmiennie od kiedy poznałem
2. Power Grid: Factory Manager - tak, to nie pomyłka
3. 7 cudów (+miasta +liderzy)
4. Taluva
5. Puerto Rico
6. Cywilizacja: Poprzez Wieki
7. Neuroshima Hex!
8/9/10 - San Juan, Keflower, Master of Economy
2. Power Grid: Factory Manager - tak, to nie pomyłka
3. 7 cudów (+miasta +liderzy)
4. Taluva
5. Puerto Rico
6. Cywilizacja: Poprzez Wieki
7. Neuroshima Hex!
8/9/10 - San Juan, Keflower, Master of Economy
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Cywilizacja Poprzez Wieki
2. Android: Netrunner
3. Terraformacja Marsa
4. Labirynt: Wojna z terroryzmem 2001 - ?
5. Spartacus: A Game of Blood & Treachery
6. Dominant Species
7. Eclipse
8. Mage Knight
9. Pola Arle
10. Tajniacy
2. Android: Netrunner
3. Terraformacja Marsa
4. Labirynt: Wojna z terroryzmem 2001 - ?
5. Spartacus: A Game of Blood & Treachery
6. Dominant Species
7. Eclipse
8. Mage Knight
9. Pola Arle
10. Tajniacy
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2017, 13:13 przez mat_eyo, łącznie zmieniany 2 razy.
- warlock
- Posty: 4678
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Wasze TOP 10 gier
[czyszczę]
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 08:42 przez warlock, łącznie zmieniany 2 razy.
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Race for the Galaxy
2. Android: Netrunner
3. Roll for the Galaxy
4. A Study in Emerald 2nd edition
5. Scythe
6. Crokinole
7. Wiz-War
8. Blue Moon City
9. BattleLore 2nd edition
10. Inis
2. Android: Netrunner
3. Roll for the Galaxy
4. A Study in Emerald 2nd edition
5. Scythe
6. Crokinole
7. Wiz-War
8. Blue Moon City
9. BattleLore 2nd edition
10. Inis
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
A tam... miało być za trzy miesiące ale już się troche zmieniło!
1. Zamki Burgundii
2. Race for the Galaxy
3. Terraformacja Marsa
4. Dominion
5. Tajniacy
6. Terra Mystica
7. Trajan
8. Troyes
9. Gra o Tron (tylko wersja 6 osobowa)
10. Nippon
---------
11. Blood Rage
12. Kawerna/Pola Arle
13. Legendary Alien / Predator
1. Zamki Burgundii
2. Race for the Galaxy
3. Terraformacja Marsa
4. Dominion
5. Tajniacy
6. Terra Mystica
7. Trajan
8. Troyes
9. Gra o Tron (tylko wersja 6 osobowa)
10. Nippon
---------
11. Blood Rage
12. Kawerna/Pola Arle
13. Legendary Alien / Predator
Ostatnio zmieniony 26 paź 2016, 10:54 przez Wincenty Jan, łącznie zmieniany 1 raz.
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
Jakoś tak mi się literki zlały, że przeczytałem "Deformacja Marsa" to by był kawał dobrego ameriWincenty Jan pisze:A tam... miało być za trzy miesiące ale już się troche zmieniło!
3. Terraformacja Marsa
4. Dominion
- DarkSide
- Posty: 3039
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 239 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Ja z kolei przeczytałem Trajaniacy. Imprezowy Feld w czasach starożytnego RzymuWincenty Jan pisze: 5. Tajaniacy
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%