Raczej tak. Skoro jest informacja, że zawsze jak otrzymujesz zasoby możesz je umieścić na karcie klienta, to myślę, że dotyczy to również działania personelu. Choć pewności nie mam.dwainlittle pisze:Pozyskując dania z akcji - kość 1/2 możemy je od razu przydzielać do klientów. A w sytuacji gdy pozyskujemy dania/napoje jako bonus np z kart pomocników?
Właśnie nie ma takiego mechanizmu.dwainlittle pisze:I pytanie nr dwa - nie ma mechanizmu usuwania klientów z planszy głównej jeśli np podczas całej rundy nikt żadnego nie pozyskał prawda? Wiem, że to brzmi dziwnie dziś jednak mieliśmy taką sytuację - po 6 rundzie na planszy głównej leżało 5ciu żółtych klientów , których nikt nie chciał.
Myślę też nad jakąś domową regułą zrzucania najtańszego klienta na koniec rundy. Tylko nie wiem, czy to nie ułatwi i nie zepsuje gry.