Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.mikeyoski pisze:To co mam robić? Cieszyć się z błędów w instrukcji, kiepskich tłumaczeń? Cieszyć się błędów w kartach? Cieszyć się, że z tego, że kolejne wydawnictwo dało ciała na wspieraczce? Pytam się serio. Powoli zaczynam mieć trochę dość tej bylejakości. Co gorsza dotyczy to wielu wydawcówDeem pisze:Ostatnio zapanowała jakaś moda na takie teksty :-/ Bo oczywiście wydawcy robią wszytsko, żeby wrzucić kilka błędów do swoich gier. Od tak, aby dowalić graczom.mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.
Tapnięte z mojego T800
Tapnięte z espiątki
CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
- Deem
- Posty: 1222
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 402 times
- Been thanked: 270 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
- mikeyoski
- Posty: 1524
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 172 times
- Kontakt:
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Wydawcy powinni mieć pewność, że wszystko będzie ok. A nie nadzieję Ja kupując grę oczekuję, że wszystko będzie w porządku. I mam nadzieję, że WWD nie spowoduje mojej irytacji z powodu jakiś fuckupów. I tego życzę wydawnictwu
Tapnięte z espiątki
Tapnięte z espiątki
- sztefyn
- Posty: 687
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 18:00
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
A propos przenoszenia sklepu internetowego.
Działa to już? Bo nie mogę się zalogować na stare dane (rejestracja w maju 2016).
Mam utworzyć nowe konto na http://www.factorycube.pl?
Działa to już? Bo nie mogę się zalogować na stare dane (rejestracja w maju 2016).
Mam utworzyć nowe konto na http://www.factorycube.pl?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
hej
sklep działa ale niestety będziesz musiał stworzyć nowe konto
a co do powyzszych to jestem pewien że ostatecznie będziecie z WWD zadowoleni!
sklep działa ale niestety będziesz musiał stworzyć nowe konto
a co do powyzszych to jestem pewien że ostatecznie będziecie z WWD zadowoleni!
-
- Posty: 464
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:57
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Poprawcie sobie to na stronie, trochę "kłuje w oczy"Opis seafall pisze:Podczas kampani gra będzie się zmieniać i rozwijać. Będziesz odkrywać moża, handlować z wyspiarzami, czy też atakować kogo zechcesz
Chętnie się podzielę ;)
-Planszostrefa.pl - 11%, 3trolle.pl - 6 %
-Planszostrefa.pl - 11%, 3trolle.pl - 6 %
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Czy wydawnictwo będzie obecne na targach Hobby a jeśli tak to czy będziecie prezentować Seefall? Jest to chyba jedyna gara typu Legendary, której zakup rozważam ale jestem pełen obaw czy spodoba się współgraczom a jednak dużo kosztuje.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
będziemy pokazywać na hobby chyba nawet ja osobiście choć to jeszcze nie jest do końca ustalone ja pierwsze rozgrywki w finalna wersje mam za sobą i jest moc
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Masz na mysli Seafall, czyli gre legacy?
Czy Cube wydaje jakiegos kooperacyjnego deckbuildera i ja nic o tym nie wiem?
Czy Cube wydaje jakiegos kooperacyjnego deckbuildera i ja nic o tym nie wiem?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
aa nawet nie zauwazylem ze Kolega pomylil Legendary z Legacy
Legendary nie mamy w planach, bo z tego co wiem, kto inny ma - ale jak tylko wyjdzie, to kupuje, bo gra zacna
Legendary nie mamy w planach, bo z tego co wiem, kto inny ma - ale jak tylko wyjdzie, to kupuje, bo gra zacna
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Dzisiaj na targach Hobby w Poznaniu miałem przyjemność oglądać (niestety z dwójką dzieci dało się tylko oglądać) najnowsze gry wydawnictwa Cube: Seafall i Chromsome. Seafall niestety muszę skreślić z listy zakupowej z powodu bardzo poważnej wady - nie podoba się żonie a jej mogą nie podobać się tylko gry w które nie będzie grać. Seafall chciałem kupić właśnie po to aby grać z żoną i trójką znajomych. Żona kręciła nosem przede wszystkim na oprawę graficzna (jej zdaniem zbyt szaro-bura), nie spodobała się jej ogólna koncepcja gry Legacy i mówiąc szczerze ja sam nie jestem do tej koncepcji przekonany (ale gotowy byłem zaryzykować). Chromosome za to wypadł pozytywnie, gra wygląda ciekawe i chętnie oczekuję recenzji, które potwierdza (albo zaprzecza), że za ciekawym wyglądem idzie ciekawa gra.
Edycja: Właśnie mi się przypomniało, że miałem się zapytać co z kostkami do Ashes? Bo jak tu grać postaciami z dodatków, które wykorzystują 10 kości jednego rodzaju przeciwko postacią, które domyślnie też wykorzystują te kości
Edycja: Właśnie mi się przypomniało, że miałem się zapytać co z kostkami do Ashes? Bo jak tu grać postaciami z dodatków, które wykorzystują 10 kości jednego rodzaju przeciwko postacią, które domyślnie też wykorzystują te kości
- uyco
- Posty: 1056
- Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 148 times
- Been thanked: 25 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
ja miałem okazję zagrać w Chromosome, z prawie w 100% poprawnymi zasadami . Wrażenia jak najbardziej pozytywne, mnóstwo kombinowania, fajny system rozwoju frakcji, asymetria zdolności, bardzo duża dynamika i krótki czas rozgrywki. niestety przyprawiona losowością, którą można jednak mitygować wydając "zielone" punkty na przerzut kością - trzeba jednak dobrze się zastanowić, bo każdy taki punkt na koniec gry daje 2 PZ, przy czym jednostki na planszy i pokonani wrogowie dają po 1 PZ. Reasumując, bardzo ciekawy tytuł - w tej cenie wart zarekomendowania.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Czołem
dzięki za miłe słowa na temat Chromosme'a . To zdecydownie jak dotąd nasza najlepsza premiera Essenowa i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie zarówno graczy, jak i potencjalnych partnerów wydawniczych. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, ale jak na razie wszystko wygląda bardzo pozytywnie
Co do kości Ashesowych, to wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. PHG ma na stanie kości tylko do swojej własnej sprzedaży detalicznej, a żeby wyciągnąć je od Chińczyków, trzeba czekać na kolejne dodruki. Staramy się jednak coś wykombinować (bo temat jest nam znany - tym bardziej, że sami mocno gramy turniejowo) i jak tylko się uda - dam znać!
dzięki za miłe słowa na temat Chromosme'a . To zdecydownie jak dotąd nasza najlepsza premiera Essenowa i wzbudziła bardzo duże zainteresowanie zarówno graczy, jak i potencjalnych partnerów wydawniczych. Zobaczymy, co z tego wszystkiego wyjdzie, ale jak na razie wszystko wygląda bardzo pozytywnie
Co do kości Ashesowych, to wbrew pozorom nie jest to taka prosta sprawa. PHG ma na stanie kości tylko do swojej własnej sprzedaży detalicznej, a żeby wyciągnąć je od Chińczyków, trzeba czekać na kolejne dodruki. Staramy się jednak coś wykombinować (bo temat jest nam znany - tym bardziej, że sami mocno gramy turniejowo) i jak tylko się uda - dam znać!
-
- Posty: 2617
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Dopiszcie wersję PL Seafalla do listy gier na BGG.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Zwalili mega termin dostawy, były błędy w kartach ich poprzednich gier. Mamy prawo oczekiwać w końcu dobrego produktu. Zwłaszcza jesli ma tyle opóźnienia...Deem pisze:Pisać o faktach. Taki post, podobnie jak te w stylu "mam nadzieję, że nie spieprzycie tłumaczenia", totalnie nic nie wnosi. Wydawcy też mają nadzieję, że nie będzie błędnych elementów ani wpadek tłumaczeniowych i aktywnie działają w tym kierunku. Jeśli już się wydarzy, to jako gracze mamy powód do narzekania, a wydawca powód do wstydu (czasami również obawy o sprzedaż), ale rzucanie takimi tekstami przed ukazaniem się gry to puste bicie piany.mikeyoski pisze:Mam nadzieję, że skoro przyjdzie nam trochę poczekać na WWD, to obędzie się bez błędów na kartach czy instrukcji. Inaczej będzie naprawdę kiepsko.
Tapnięte z mojego T800
Ja też mam nadzieje iż mimo tego czasu oczekiwania nie będą musieli nic poprawiać.
- karawanken
- Posty: 2365
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 98 times
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Grafika ciekawa, cała gra jest w takiej stylistyce?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.
Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
A jaka jest licytacja na 2 osoby ?:) Bo ten element jednak zawsze kuleje.Krwawisz pisze:Cała nie mogła być w takiej stylistyce bo nie można było na to patrzeć, szczególnie po ciemku Tym bardizej, że gra ma dużo różnych elementów wymagających szybkiej identyfikacji pod względem koloru, symboli itd. Ale na pewno duża część tak.
Co do samej gry. Mechanicznie hybryda mocno skręcająca w kierunku euro. Jest trochę deck-buildingu, "city-buildingu", licytacji plus zróżnicowane frakcje, nielosowa walka, sporo optymalizacji i kilka fajowych patentów mechanicznych 2-5 graczy. czas: jakies 20 min na gracza.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
daje rade choc licytacja to raczej tutaj element bardzo poboczny
- Lichu
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 kwie 2012, 00:09
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
A ja mam do wydawnictwa zgoła inne pytanie, bo mam wrażenie, że już wszyscy zdołali o tej grze zapomnieć: jak się ma druk dodatkowych kart do Strife?
W styczniu tego roku Was o to pytałem i w odpowiedzi otrzymałem następujące info: "Obecnie traktujemy ją jako jeden z priorytetów tego roku". Rozumiem, że albo szykujecie niespodziankę na święta albo jakoś tak... nie wyszło? Jeżeli to drugie to chociaż dajcie znać dlaczego i czy w ogóle można będzie kiedykolwiek liczyć na wspomniane karty.
W styczniu tego roku Was o to pytałem i w odpowiedzi otrzymałem następujące info: "Obecnie traktujemy ją jako jeden z priorytetów tego roku". Rozumiem, że albo szykujecie niespodziankę na święta albo jakoś tak... nie wyszło? Jeżeli to drugie to chociaż dajcie znać dlaczego i czy w ogóle można będzie kiedykolwiek liczyć na wspomniane karty.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Czy na Blueprints będzie można liczyć przed 6 grudnia czy raczej przed 24 grudnia ?