Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Po początkowym zajaraniu steampunkowym klimatem trochę zaczynam odczuwać rozczarowanie. Spodziewałem się więcej dziwnych maszyn, urządzeń i automatonów, a tu macki i setki klaunów. No i w ogóle wydaje mi się, że figurek jakoś dużo mniej niż w ostatnich kampaniach CMON.
Osobiście wolę jakość niż ilość, bo łatwiej to wszystko pomalować i przechować, a i tak nigdy nie używamy wszystkich modeli. Figurki klimatem, dynamiką i wykonaniem mnie rozwaliły kompletnie, chyba nawet bardziej niż te z KDM. Zamierzam wziąć wszystko jak leci
Czekam też, aż nakręcą jakiś sensowny gameplay, bo obecny jest tragiczny... emocje graczy autentycznością kojarzą mi się z grą aktorską żywcem z W11
Mi tez klimat przypadl do gustu. Fakt, ze mogloby byc wiecej steampunkowych maszyn ale akurat dla mnie motyw klaunow jest ok. Gorzej ze znowu wcisneli tam zombiaki... to juz jest nudne. Pewnie tez bede wspieral
Kampania rzeczywiście jest taka sobie, ale od strony artystycznej Rise of Moloch naprawdę zachwyca. Ja prawie na pewno się zdecyduję, aczkolwiek czekam jeszcze na dodatkową zawartość, która zwiększyłaby regrywalność. Podobno twórcy pracują nad ciekawą oprawą fabularną, a same misje nie będą sie ograniczać do przejdź z punkt A do punktu B.
Mam podobnie- jestem urzeczony grafiką i klimatem i mimo posiadania The Others wchodzę w Smog.
Jedyne "ale" to cena gry- nawet mając EB wyrzucam 110 USD za zdecydowanie mniej zawartości niż w wypadku chociażby Massive darkness. Ale rozumiem, że nakład będzie mniejszy..
Czytając treść na kartach, nie widzę skomplikowanych poleceń i słownictwa, a pojedyncze trudniejsze słowa z pewnością rozszyfrujesz z pomocą słownika. Większą trudnością będzie instrukcja jak i cała otoczka fabularna. Zerknij najlepiej na instrukcję, jest dostępna na stronie kampanii.
Malibu pisze:Jak myślicie osoba ze średnim ang poradzi sobie z tą grą? To by była moja pierwsza gra po Ang jak bym ją zamówił i nie chce się wpakować niepotrzebnie
Zależy jak patrzysz na swój ang, jeśli rozwojowo to gry CMON nie stanowią wielkiego wyzwania.
To już bardzo zależy od preferencji indywidualnych. Sam wciąż się waham czy brać tę grę. Wydaje mi się, że warto sięgnąć po te addony z dodatkowymi lokacjami i scenariuszami, czyli Dragon, Mekasylum oraz Wheel. Mi spodobał się szczególnie ten ostatni (baba jaga jest niesamowita).
A powiedzcie mi jak to jest, mogę na teraz wesprzeć tylko za 120$ a później dodać jeszcze kasę (po kampanii) na dodatki jakbym się na któryś zdecydował czy muszę od razu wpłacić odliczoną kwotę? Bo dokupił bym ze dwa dodatki ale za jesteś 2 miechy dopiero.
Za niedługo uruchomia pledge manager. Wtedy jest dodatkowy czas na zakupy i dobieranie dodatków. Powinno to być akurat za 1-2 miesiące, ale dokładnie kiedy to jeszcze sam CMON chyba nie wie. Sprawdź na dole strony kampanii na KS tabelę z terminami
The Rise of Moloch Kickstarter has just over 24 hours left!
As the campaign has gone on, we’ve managed to unlock a number of different Heroes and Villains that can take part in the adventure. We’ve also announced several exciting optional buys that include new minis, new city tiles, and new missions. There’s still time to get on board with an Arcanist or Ambassador pledge, but it’s running out fast!
Ok zdecydowałem się i Moloch jest moją pierwszą Kickstarterówką
Mam wrażenie, że tym razem się chłopaki z CMON przeliczyli i nie zebrali tyle ile chcieli. Kicktraq pokazuje, że średnia wpłata na wspierającego to 146 USD, co przy podstawowym pakiecie za 120 USD zdaje się być mało. Podejrzewam, że stąd ostrzeżenia o limitowanym druku dodatków i jestem przekonany, że Baker Street miało być pierwotnie zestawem SG.
Całą kampanię napędzały te dodatki, bo poza pierwszym dniem to licznik szedł bardzo powoli. Może budżety graczy są mocno nadwyrężone po kampaniach Mythic Battles; Pantheon, i szczególnie Kingdom Death: Monster. World of Smog to też zasadniczo brak innowacyjności jeśli chodzi o mechanikę.
To jak Moloch prezentuje się w porównaniu to reszty np. Blood Rage czy The Others? Teraz dopiero zacząłem się interesować KS i mam nadzieję, że Rising Sun pójdzie bardzo dobrze
Z Blood Rage to nie ma zupełnie porównania, inne gry kompletnie. Tutaj zasadniczo masz postacie ze zdolnościami. Dodatkowo lider Dżentelmenów nadaje graczom role, które wiążą się z jakąś specjalną zdolnością, np. Samarytanin może leczyć towarzyszy, a strażnik (wykidajło) przyjmować obrażenia na siebie. Kolejność wykonywania akcji w rundzie determinują zakryte karty aktywacji. Same akcje w grze to głównie ruch i walka. Ta druga to w sumie rzut kośćmi i wykorzystanie zdolności, aby więcej kości rzucić albo część przerzucić, to tak w ogólnym zarysie.
W the Others nie grałem, ale tam walka to też rzuty kośćmi, podobno duża losowość na którą ma się mały wpływ, ale lepiej jak swoje 3 grosze dorzuci ktoś, kto tę grę zna bardzo dobrze.