Hej,
skończyliśmy właśnie scenariusz z podstawki Time Stories i przymierzam się do zakupu dodatków. Czy ktoś może mi polecić z własnego doświadczenia, który z dodatkowych scenariuszy jest najciekawszy i wart zakupu jako pierwszy?
Time Stories-dodatki
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Time Stories-dodatki
To zależy co wam się najbardziej podobało w Asylum - historia, zagadki, walki...?
Dodam tylko, że ze sceariusza na scenariusz toczy się tam pomału i delikatnie globalna fabuła. Grając w dodatki nie w kolejności ich wydawania, można stracić odrobinę radości z jej odkrywania oraz zdziwić się, gdy gra przedstawi jakąś postać, którą powinniśmy już znać czy odniesie się do jakichś wydarzeń z przeszłości. Nic co psuje rozgrywkę, raczej smaczki, które umilają całą zabawę.
Dodam tylko, że ze sceariusza na scenariusz toczy się tam pomału i delikatnie globalna fabuła. Grając w dodatki nie w kolejności ich wydawania, można stracić odrobinę radości z jej odkrywania oraz zdziwić się, gdy gra przedstawi jakąś postać, którą powinniśmy już znać czy odniesie się do jakichś wydarzeń z przeszłości. Nic co psuje rozgrywkę, raczej smaczki, które umilają całą zabawę.
Re: Time Stories-dodatki
Wszyscy najbardziej zachwalają "Proroctwo smoków", ale ogólnie moim zdaniem najlepszym scenariuszem do T.I.M.E. Stories jest... "Azyl"
Więc chyba najlepiej żebyś wziął teraz "Proroctwo...".
Najgorszym scenariuszem jest "Sprawa Marcy" i wiele osób się ze mną zgodzi.
Więc chyba najlepiej żebyś wziął teraz "Proroctwo...".
Najgorszym scenariuszem jest "Sprawa Marcy" i wiele osób się ze mną zgodzi.
- Deem
- Posty: 1248
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 457 times
- Been thanked: 319 times
Re: Time Stories-dodatki
Tak samo jak wiele osób się nie zgodzi - dla nas Marcy Case była najlepszą częścią z uwagi na dynamiczną akcję i główną zagadkę, do której podpowiedzi były rozsiane w bardzo różnych miejscach i należało zachować czujność.Kamiru pisze:Wszyscy najbardziej zachwalają "Proroctwo smoków", ale ogólnie moim zdaniem najlepszym scenariuszem do T.I.M.E. Stories jest... "Azyl"
Więc chyba najlepiej żebyś wziął teraz "Proroctwo...".
Najgorszym scenariuszem jest "Sprawa Marcy" i wiele osób się ze mną zgodzi.
@johna
Bierz albo po kolei albo te klimaty, które najbardziej Ci odpowiadają - to gra, w której nie ma sensu kierować się opinią innych.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Re: Time Stories-dodatki
Uważam mimo wszystko że wszystkie scenariusze mają jakiś dobry poziom poniżej którego nie schodzą warto tak naprawdę sprawdzić wszystkie.Deem pisze:Tak samo jak wiele osób się nie zgodzi - dla nas Marcy Case była najlepszą częścią z uwagi na dynamiczną akcję i główną zagadkę, do której podpowiedzi były rozsiane w bardzo różnych miejscach i należało zachować czujność.Kamiru pisze:Wszyscy najbardziej zachwalają "Proroctwo smoków", ale ogólnie moim zdaniem najlepszym scenariuszem do T.I.M.E. Stories jest... "Azyl"
Więc chyba najlepiej żebyś wziął teraz "Proroctwo...".
Najgorszym scenariuszem jest "Sprawa Marcy" i wiele osób się ze mną zgodzi.
@johna
Bierz albo po kolei albo te klimaty, które najbardziej Ci odpowiadają - to gra, w której nie ma sensu kierować się opinią innych.
Re: Time Stories-dodatki
Dzięki wszystkim za rady. Chyba rzeczywiście będziemy przechodzić scenariusze po kolei.
- sin
- Posty: 675
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: Time Stories-dodatki
Sprawa Marcy
Proroctwo Smoków
Tajemnica Maski
Światło Wiary
Wyprawa Endurance
Aleja Gwiazd
Bractwo Wybrzeża
Madame
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.