Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
orzeh pisze:Rozluźnie temat bo znowu się zaczyna
Jak to wszystko mieścicie w pudełku?
Muszę gumką pudło owijać żeby się nie ottwierało :/
Wywal wypraskę, pomoże.
Wywaliłem, włożyłem Combiboxy i niby wszystko się upycha ale jak dołoże kafle mapy to pudełko odstaje dobry centymetr.
Zaczynam rozglądać się za insertami.
Ja wywaliłem wypraske i dałem większość elementów do tamdem boxa. Tego największego. Karty do deckboxa. Reszta upchana do pudełka. Wszystko się zamyka ładnie.
Tycjan pisze:Postanowiłem zmierzyć się z kilkoma zarzutami stawianymi PM. Co z tą planszą, klimatem, trudnością, instrukcją, aplikacją... Ot taki adwokat diabła
Link: http://bit.ly/PierwsiMarsjaniePrzygodyN ... dPlanszypl
Przeczytałem. Fajnie się czytało choć zraziły mnie te "internety" zamiast l.poj. tegoż.
Ogólnie ładnie naświetliłeś wymienione zagadnienia. Można chyba się zgodzić z większością, poza pierwszym. To, że Mars do najładniejszych nie należy nie znaczy, że można zrobić brzydką planszę Ten czerwony z niebieskim tak piekielnie się gryzie, że aż ciężko się na to patrzy. Gier o Marsie ostatnio na pęczki, myślę, że można było podpatrzeć jak robi to konkurencja. Choćby zamienić te czerwone linie na pomarańczowe. Ale to wciąż, tylko moje osobiste odczucie
cezner pisze:A możesz powiedzieć coś więcej na temat wrażeń? Ale oczywiście bez spoilerów?
Przede wszystkim czy jest zdecydowanie lepiej w stosunku do pojedynczych scenariuszy?
I dlaczego się zawiedliście?
Jest bardziej przygodowo niż w pojedynczych scenariuszach. Klimat podobny. Jest więcej czasu na przywiązanie się do HUB-u i tego kawałka czerwonego pyłu dookoła. Rozwój postaci wychodzi całkiem fajnie do momentu aż stwierdzasz, że pozostałe zdolności Ci się nie przydadzą. Ja osiągnąłem ten max w 3 scenariuszu. Zawód wynikał głównie z fabuły - w połowie kampanii uciekła ze względu na zamieszanie zasad i nie spodobało nam się zakończenie. Jak dla mnie do połowy kampanii jest lepiej niż w pojedynczych scenariuszach, potem to siada, a końcówka sama jest gorsza niż scenariusze. Podkreślam, że to oczywiście ocena subiektywna - musisz spróbować samemu. Dodam też, że mi się pojedyncze scenariusze podobały.
Kontynuując offtoop dodam, że trzeba jeszcze umieć to ciąć prostopadle do podłoża, co (przynajmniej dla mnie) nie jest łatwe.
To fakt tyle że nie robisz tego na wystawę tylko dla siebie więc lekkie nie dociągnięcia są wybaczone to moje cacko też miejscami ciut ucieka ale ważne ze setup to 10 min a nie 20 jak wcześniej
crashbull pisze:To fakt tyle że nie robisz tego na wystawę tylko dla siebie więc lekkie nie dociągnięcia są wybaczone to moje cacko też miejscami ciut ucieka ale ważne ze setup to 10 min a nie 20 jak wcześniej
Estetyka nie jest dla mnie żadnym problemem, rzecz w tym, że przycięte pod kątem ścianki będą stały krzywo, co, szczególnie w przypadku małych przegródek, może zawalić funkcjonalność.
ja łapię pion do innych i jakoś to idzie cały czas szukam nożyka z taką fajna prowadnicą która utrzymuje nóż pod kontem prostym widziałem to na yt ale jak na razie nigdzie nie widziałem tego w sklepie jak trafie kupuje w ciemno, myślę że to też kwestia wprawy
H - to jest wysokość ścianki w cm ( wszystkie wymiary są w cm )
zewnętrzne wymiary to są wymiary podstawy czytaj podłogi
W razie nie jasności nie czytelności choć starałem się to jakoś czytelnie ogarnąć służę pomocą
do figurek wkładam folie bąbelkową żeby nie latały
Spoiler:
Spoiler:
a i jeszcze jedno dla zabezpieczenia żeby się nie wysypało sugeruje wyciąć dodatkową podstawę jak na zdjęciu
Czy moje pytanie będzie dziwne jeśli powiem ze brak mi zielonych kostek?
Misja 1 witamy....
Startując mamy modułów tak ze zużywamy łącznie z sekcja uszkodzeń (3x) około 43 kostki. W grze jest ich 44. Jeśli zbudujemy oxygeny solare i farmę dostaniemy 8 modułów czerwonych.
Misja wymaga żeby nie było więcej niż 6 na czerwono. Zatem jak to zrobić zakładając ze naprawimy moduł t zjedna zielona co zbywa i zostaje 7 czerwonych ( bo nie ma więcej zielonych)
Tez tak macie czy cos nakręciłem?
BIgBadWolf pisze:Czy moje pytanie będzie dziwne jeśli powiem ze brak mi zielonych kostek?
Misja 1 witamy....
Startując mamy modułów tak ze zużywamy łącznie z sekcja uszkodzeń (3x) około 43 kostki. W grze jest ich 44. Jeśli zbudujemy oxygeny solare i farmę dostaniemy 8 modułów czerwonych.
Misja wymaga żeby nie było więcej niż 6 na czerwono. Zatem jak to zrobić zakładając ze naprawimy moduł t zjedna zielona co zbywa i zostaje 7 czerwonych ( bo nie ma więcej zielonych)
Tez tak macie czy cos nakręciłem?
Tak, w grze jest delikatnie za mało kostek. Miałem podobny problem- trzeba ratować się niebieskimi.
BIgBadWolf pisze:Czy moje pytanie będzie dziwne jeśli powiem ze brak mi zielonych kostek?
Misja 1 witamy....
Startując mamy modułów tak ze zużywamy łącznie z sekcja uszkodzeń (3x) około 43 kostki. W grze jest ich 44. Jeśli zbudujemy oxygeny solare i farmę dostaniemy 8 modułów czerwonych.
Misja wymaga żeby nie było więcej niż 6 na czerwono. Zatem jak to zrobić zakładając ze naprawimy moduł t zjedna zielona co zbywa i zostaje 7 czerwonych ( bo nie ma więcej zielonych)
Tez tak macie czy cos nakręciłem?
Tak, w grze jest delikatnie za mało kostek. Miałem podobny problem- trzeba ratować się niebieskimi.
Mam tak samo. Zdarzyło to się w dwóch misjach (jedna to witamy... a druga już nie pamiętam ;P ) ale kostek brakuje mimo, że jest tyle ile w spisie elementów.
BIgBadWolf pisze:Czy moje pytanie będzie dziwne jeśli powiem ze brak mi zielonych kostek?
Misja 1 witamy....
Startując mamy modułów tak ze zużywamy łącznie z sekcja uszkodzeń (3x) około 43 kostki. W grze jest ich 44. Jeśli zbudujemy oxygeny solare i farmę dostaniemy 8 modułów czerwonych.
Misja wymaga żeby nie było więcej niż 6 na czerwono. Zatem jak to zrobić zakładając ze naprawimy moduł t zjedna zielona co zbywa i zostaje 7 czerwonych ( bo nie ma więcej zielonych)
Tez tak macie czy cos nakręciłem?
Tak, w grze jest delikatnie za mało kostek. Miałem podobny problem- trzeba ratować się niebieskimi.
Mam tak samo. Zdarzyło to się w dwóch misjach (jedna to witamy... a druga już nie pamiętam ;P ) ale kostek brakuje mimo, że jest tyle ile w spisie elementów.
Ja zastępowałem białymi. Ignacy Trzewiczek sam mówił że może być momentami za mało i trzeba sobie zamiennik znaleźć. Niestety :/
Ja zastępowałem białymi. Ignacy Trzewiczek sam mówił że może być momentami za mało i trzeba sobie zamiennik znaleźć. Niestety :/
To trochę słabo. Wiadomo, że nie jest problemem poradzenie sobie w takiej sytuacji ale było tyle info o testach Marsjan a jak co do czego to w pudełkach jest za mało zwyczajnych kostek. Gdyby to dotyczyło scenariuszy, które mogą być z czasem wydawane. Wtedy mozna byłoby to tłumaczyć tym, że "zrobiliśmy nowy scenariusz ale do niego może zabraknąć kostek". Tyle że dotyczy to scenariuszy dołączonych do podstawki.
Haloon pisze:
... kostek brakuje mimo, że jest tyle ile w spisie elementów.
... Ignacy Trzewiczek sam mówił że może być momentami za mało i trzeba sobie zamiennik znaleźć. Niestety :/
Skoro sam designer tak mówił, to z pewnością jest to zamierzone. Taki czynnik budujący klimat w grze (permanentne niedobory wszystkiego, konieczność improwizowania żeby pograć przeżyć).
tak że = w takim razie, więc także = też, również
Piszmy po polsku :)