DEATHLOK pisze:8 modeli to juz mozna pograc gangiem nawet do końca. Bo po 4 grach juz powinien być widoczny efekt kuli snieznej
Niezwykle istotni sa Heavy najdrozsze i najlepsze modele, mogly byc 2 na bande a ich bron np wyrzutnia rakiet potrafily kosztowac tyle co 3czlonkow gangu.
Pamiętam, ze kolega mial gang startowy 4 modele van star z super sprzetem, slabo im przez to szlo ale 6 figsow to juz w miare.
Przy sześciu modelach, tracisz dwa i zaczynają się bottle testy. Jak by nie byli wyposażeni, tak skromny skład nie działa imho.
Raczej nie dam się przekonać, że da się w pełni grać w Necromundę posiadając 8 figurek. Leader + heavy, czterech gangerów. Niech jeden Juve awansuje i już brakuje ci modelu. Albo jak zechcesz mieć więcej Juve (o 2x heavy nie wspominam nawet).
Poza tym Necromunda to skirmish WYSIWYG, więc trzeba mieć figurki w różnych wariantach uzbrojenia.
DEATHLOK pisze:
Ale wygodniej miec przynajmniej z 13 modeli. Bo tu jest Bardzo Ciezko kogoś zabic, zbyt ciężko. Musi rzucić 1 na k6 po potyczce (a wcześniej musi być out of action w czasie rozgrywki). Zabijasz go w czasie gry a on ma 85proc szans, że to przezyl... Najczesciej nawet nie jest trwale okaleczony, trzeba to zmienic w nowej edycji.
Jestem całkowicie odmiennego zdania, nie ma tu czego zmieniać
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jedynka na k6 to wcale nie jest mała śmiertelność. Statystycznie lekką ręką daje to utratę przynajmniej jednego gangera na dwie przegrane potyczki (przyjmując tylko trzech out of action w bitwie, a przecież nierzadko jest więcej). Pal licho, jak jest to żółtodziób, ale utrata weterana, którego rozwijałeś przez kilka miesięcy spotkań boli i to bardzo.
Ja ze swoich rozgrywek nie zapomnę jak mój Leader Goliatów zdobył meltagun (podpierdzielony leaderowi Orlocków). Od momentu zdobycia padło na tą broń jakieś fatum. Trafiał na 2+, używał go w wielu bitwach i nie trafił tą bronią NIGDY. Jak strzelał z czegoś innego to nie było problemu, ilekroć wziął w łapy meltę, na kostce wypadała jedynka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)