51. Stan - pytania i wątpliwości
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:41
- Lokalizacja: Tczew
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: 51. Stan Master Set
Cześć, mam pytanie o karty połączeń. Czy nie macie wrażenia, że one są trochę na siłę? Jak dotąd zawsze pierwsze ruchy to wystawienie 2 ludzie, żeby zebrać żetony z kart połączeń. a jak masz pecha i w rundzie, gdzie Ty jesteś jako pierwszy potrzeba dodatkowo broni, oprócz ludków, a ty tej broni nie masz, to po prostu masz pecha.
czy może źle gramy? a może karty połączeń nie są wcale tak silne jak nam się zdaje i niepotrzebnie wszyscy się tam pchają >?
jakie są wasze przemyślenia ?
czy może źle gramy? a może karty połączeń nie są wcale tak silne jak nam się zdaje i niepotrzebnie wszyscy się tam pchają >?
jakie są wasze przemyślenia ?
Mariusz Gekon - Angryboardgamer
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
Nie uważam, że karty połączeń są na siłę. W odpowiednim czasie zagrane są bardzo pomocne. Jak już wydasz dwóch ludzi na zabranie karty, to nie musisz jej w następnej swojej kolejce wydawać. Możesz je przetrzymać. Czyli możesz najpierw zabrać kartę a potem dopiero kombinować na pistolet
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:41
- Lokalizacja: Tczew
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: 51. Stan Master Set
no widzisz - my graliśmy, że wystawiasz ludków i od razu dostajesz żetony z karty. A one trafiają na rękę ? i dopiero w przyszłych kolejkach je wykorzystujesz ?Wrotek pisze:Nie uważam, że karty połączeń są na siłę. W odpowiednim czasie zagrane są bardzo pomocne. Jak już wydasz dwóch ludzi na zabranie karty, to nie musisz jej w następnej swojej kolejce wydawać. Możesz je przetrzymać. Czyli możesz najpierw zabrać kartę a potem dopiero kombinować na pistolet
interesujące
ale prawie wszystkie karty wymagają 2 ludków. tylko jedna czy dwie wymagają 2 ludków + broń. Wydaje mi się, że to zbyt małe zróżnicowanie. przez to droższa karta wydaje się być jak na złość pechowa. no chyba, że przypasuje akurat.
Mariusz Gekon - Angryboardgamer
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:41
- Lokalizacja: Tczew
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: 51. Stan Master Set
Ok. sam siebie sprostuję. jeszcze raz po długim czasie zajrzałem do instrukcji bo wyczułem, że ewidentnie czegoś nie zrozumiałem.GeQ pisze:no widzisz - my graliśmy, że wystawiasz ludków i od razu dostajesz żetony z karty. A one trafiają na rękę ? i dopiero w przyszłych kolejkach je wykorzystujesz ?Wrotek pisze:Nie uważam, że karty połączeń są na siłę. W odpowiednim czasie zagrane są bardzo pomocne. Jak już wydasz dwóch ludzi na zabranie karty, to nie musisz jej w następnej swojej kolejce wydawać. Możesz je przetrzymać. Czyli możesz najpierw zabrać kartę a potem dopiero kombinować na pistolet
interesujące
ale prawie wszystkie karty wymagają 2 ludków. tylko jedna czy dwie wymagają 2 ludków + broń. Wydaje mi się, że to zbyt małe zróżnicowanie. przez to droższa karta wydaje się być jak na złość pechowa. no chyba, że przypasuje akurat.
a w instrukcji stoi jak byk: kartę połączeń w swoim ruchu albo kupujesz za 2 ludków, albo zagrywasz i pobierasz żetony. Jeśli na karcie widnieje dodatkowy koszt (patrz wspomniana przeze mnie broń), to opłacasz go dopiero w momencie zagrywania
karty - czyli można się do tego przygotować - spoko.
Przepraszam za zamieszanie
Mariusz Gekon - Angryboardgamer
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
A już miałem wkleić ss z instrukcji dotyczącej właśnie kart połączeń
Tak na logikę biorąc, gdyby w pierwszej turze wypadła karta z użyciem jednej broni, to tylko mutanci by mieli okazję zabrać i zagrać tą kartę. A tak gra się staje ciekawsza gdyż możesz się siłować żeby nazbierać czerwone żetony, żeby kogoś zaatakować a tu boom - osoba pasuje i się robi lipa. A tak kartę zachowujesz na później i przeciwnik zapomina o niej i potem jest -oj oj, nie atakuj mnie ]:-> Najfajniejsza sytuacja w grze imo
Tak na logikę biorąc, gdyby w pierwszej turze wypadła karta z użyciem jednej broni, to tylko mutanci by mieli okazję zabrać i zagrać tą kartę. A tak gra się staje ciekawsza gdyż możesz się siłować żeby nazbierać czerwone żetony, żeby kogoś zaatakować a tu boom - osoba pasuje i się robi lipa. A tak kartę zachowujesz na później i przeciwnik zapomina o niej i potem jest -oj oj, nie atakuj mnie ]:-> Najfajniejsza sytuacja w grze imo
-
- Posty: 283
- Rejestracja: 13 lis 2015, 11:41
- Lokalizacja: Tczew
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: 51. Stan Master Set
Trzeba będzie to sprawdzić przy najbliższej rozgrywceWrotek pisze:A już miałem wkleić ss z instrukcji dotyczącej właśnie kart połączeń
Tak na logikę biorąc, gdyby w pierwszej turze wypadła karta z użyciem jednej broni, to tylko mutanci by mieli okazję zabrać i zagrać tą kartę. A tak gra się staje ciekawsza gdyż możesz się siłować żeby nazbierać czerwone żetony, żeby kogoś zaatakować a tu boom - osoba pasuje i się robi lipa. A tak kartę zachowujesz na później i przeciwnik zapomina o niej i potem jest -oj oj, nie atakuj mnie ]:-> Najfajniejsza sytuacja w grze imo
Mariusz Gekon - Angryboardgamer
Re: 51. Stan Master Set
Witam, czy dobrze rozumiem - jeżeli podczas załóżmy pierwszej TURY wezmę kartę połączeń (za dwóch ludków oczywiście), to mogę tą kartę połączeń przetrzymać do drugiej TURY ? czy to znaczy że podczas fazy czyszczenia mogę mieć ta kartę połączeń i nie odrzucam jej nawet jak jej nie wykorzystałem w tej turze ? można tak nazbierać np. 3 lub więcej karty połączeń i wykorzystać je dopiero po paru rundach ?
Re: 51. Stan Master Set
Mam jeszcze w sumie kilka pytań a mianowicie:
1. czy grając frakcją np. Nowy Jork, mając wybudowane lokacje: parking (51 stan) oraz mała fabryka (zima) otrzymuje w fazie produkcji trzy punkty z lokacji "mała fabryka" ? ja to rozumiem w ten sposób, że za frakcję dostaję 1 śrubkę, a za "parking" dostaję w fazie produkcji dwie śrubki, bo "parking" i "mała fabryka" mają śrubkę jako cechę, produkuję więc trzy śrubki razem więc za "małą fabrykę" otrzymuję też trzy punkty ? dobrze to kumam ?
2. grając także Nowym Jorkiem produkuję za tą frakcję od razu jedną śrubkę, czyli mając lokację "złomiarze" (zima) otrzymuję 1 szarą strzałkę już za tą produkcję tej jednej śrubki, chociaż nie produkuję ich więcej ? ORAZ - czy tą szarą strzałkę otrzymuję co TURĘ ? - bo lokacja "złomiarze" to cecha a nie produkcja
3. czy do fazy produkcji zalicza się CAŁA produkcja po fazie czyszczenia ? czyli za frakcję, za lokacje produkcyjne, oraz za UMOWY ? chodzi mi o to czy umowy także wliczają się jako produkcja - i tutaj powrót do pytania nr 2 - mając w umowie "śrubkę" traktuję ją jako PRODUKCJĘ tej śrubki ??
4. mając lokację "dostawcy" (zima) rozumiem, że podczas fazy produkcji wybieram dowolną lokację produkcyjną przeciwnika i ta produkcja ląduje u mnie ZAMIAST u niego ? czy podczas kolejnej TURY mogę wybrać inna lokację produkcyjna przeciwnika ?
5. mają lokację "łowcy skór" (zima) za jednego ludka USUWAM zasoby na lokacjach aby móc z tych lokacji ponownie skorzystać w tej turze ? usunięte zasoby lądują oczywiście obok - znaczy nie mogę z nich skorzystać ?
6. mając lokację "wieża patriotów" (również zima) produkując min. 5 ludków otrzymuję co każdą TURĘ 2 punkty ? lokacja to cecha
7. mając lokację "elektrownia" (zima) to tak jakbym sklonował inna swoją produkcję ?
1. czy grając frakcją np. Nowy Jork, mając wybudowane lokacje: parking (51 stan) oraz mała fabryka (zima) otrzymuje w fazie produkcji trzy punkty z lokacji "mała fabryka" ? ja to rozumiem w ten sposób, że za frakcję dostaję 1 śrubkę, a za "parking" dostaję w fazie produkcji dwie śrubki, bo "parking" i "mała fabryka" mają śrubkę jako cechę, produkuję więc trzy śrubki razem więc za "małą fabrykę" otrzymuję też trzy punkty ? dobrze to kumam ?
2. grając także Nowym Jorkiem produkuję za tą frakcję od razu jedną śrubkę, czyli mając lokację "złomiarze" (zima) otrzymuję 1 szarą strzałkę już za tą produkcję tej jednej śrubki, chociaż nie produkuję ich więcej ? ORAZ - czy tą szarą strzałkę otrzymuję co TURĘ ? - bo lokacja "złomiarze" to cecha a nie produkcja
3. czy do fazy produkcji zalicza się CAŁA produkcja po fazie czyszczenia ? czyli za frakcję, za lokacje produkcyjne, oraz za UMOWY ? chodzi mi o to czy umowy także wliczają się jako produkcja - i tutaj powrót do pytania nr 2 - mając w umowie "śrubkę" traktuję ją jako PRODUKCJĘ tej śrubki ??
4. mając lokację "dostawcy" (zima) rozumiem, że podczas fazy produkcji wybieram dowolną lokację produkcyjną przeciwnika i ta produkcja ląduje u mnie ZAMIAST u niego ? czy podczas kolejnej TURY mogę wybrać inna lokację produkcyjna przeciwnika ?
5. mają lokację "łowcy skór" (zima) za jednego ludka USUWAM zasoby na lokacjach aby móc z tych lokacji ponownie skorzystać w tej turze ? usunięte zasoby lądują oczywiście obok - znaczy nie mogę z nich skorzystać ?
6. mając lokację "wieża patriotów" (również zima) produkując min. 5 ludków otrzymuję co każdą TURĘ 2 punkty ? lokacja to cecha
7. mając lokację "elektrownia" (zima) to tak jakbym sklonował inna swoją produkcję ?
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
Wg mnie tak. Nigdzie w instrukcji nie jest napisane, że MUSIMY wykorzystać kartę połączeń po jej wcześniejszym zakupie.
Zresztą, ma to dla mnie sens fabularny - idę dogadać się z jedną grupą punków na nalot w późniejszym czasie. Za miesiąc idę do innej grupy i też ich namawiam. Po dwóch miesiącach - sorry kolego, fajny był ten ogromny sprzęt, który miałeś
Zresztą, ma to dla mnie sens fabularny - idę dogadać się z jedną grupą punków na nalot w późniejszym czasie. Za miesiąc idę do innej grupy i też ich namawiam. Po dwóch miesiącach - sorry kolego, fajny był ten ogromny sprzęt, który miałeś
- hipcio_stg
- Posty: 1804
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 337 times
Re: 51. Stan Master Set
sobee_ pisze:Witam, czy dobrze rozumiem - jeżeli podczas załóżmy pierwszej TURY wezmę kartę połączeń (za dwóch ludków oczywiście), to mogę tą kartę połączeń przetrzymać do drugiej TURY ? czy to znaczy że podczas fazy czyszczenia mogę mieć ta kartę połączeń i nie odrzucam jej nawet jak jej nie wykorzystałem w tej turze ? można tak nazbierać np. 3 lub więcej karty połączeń i wykorzystać je dopiero po paru rundach ?
karta zostaje na ręce do momentu kiedy chcesz ją wykorzystać. Karty to jedyny surowiec jaki nie jest usuwany z "grajołka".
Re: 51. Stan Master Set
Czy karty zniszczone liczą sie też do punktacji za budynki?
przygarnę geeka :D zapraszam do grupy śląscy planszomaniacy :) https://www.facebook.com/groups/596625973748489/
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
Wg mnie nie. Nie mam instrukcji przy sobie, ale chyba przy liczeniu jest powiedziane, że każdy BUDYNEK to 1 pkt. Ruiny to raczej nie budynek.
Do weryfikacji.
Do weryfikacji.
Re: 51. Stan Master Set
Tak też myślałam, wątpliwości pojawiły się gdy graliśmy z tym nowym dodatkiem i kolega miał karte, która pozwala kraść ruiny
przygarnę geeka :D zapraszam do grupy śląscy planszomaniacy :) https://www.facebook.com/groups/596625973748489/
- ozon
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 gru 2016, 21:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 22 times
Re: 51. Stan Master Set
Bo ruiny możesz przebudować w dowolną lokację. Może się zdarzyć, że masz na stole lokacje "niekompatybilne" z ręką i wtedy taka kradzież da Ci możliwość przebudowy (musisz oczywiście mieć cegłę).
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lis 2016, 16:23
Re: 51. Stan Master Set
Witam, mam pytanie.
Czy żeton policji trzeba jakoś wyprodukować? czy każdy ma po jednej sztuce np?
Grałem tylko podstawową talią i nie zauważyłem żeby tam była jakaś produkcja tego żetonu.
pozdrawiam
Czy żeton policji trzeba jakoś wyprodukować? czy każdy ma po jednej sztuce np?
Grałem tylko podstawową talią i nie zauważyłem żeby tam była jakaś produkcja tego żetonu.
pozdrawiam
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
Tak, niektóre karty produkują żetony policji. W podstawce, o ile dobrze pamiętam, nie ma tych kart.nowakowski116 pisze:Witam, mam pytanie.
Czy żeton policji trzeba jakoś wyprodukować? czy każdy ma po jednej sztuce np?
Grałem tylko podstawową talią i nie zauważyłem żeby tam była jakaś produkcja tego żetonu.
pozdrawiam
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Re: 51. Stan Master Set
Witam serdecznie wszystkich i pozdrawiam z Bielska-Białej:)
Od jakiegoś czasu sie namiętnie zagrywamy w Stan 51 i mam takie pytanie:
Po pierwsze czy takie kombo działa i jest dozwolone:
Mam w strefie produkcyjnej 1. Parking 2. Ciężki sprzęt 3. Mała fabryka 4 Elektrownia
Pierwsze 3 karty mają symbol złomu więc za parking dostaje w produkcji 3 koła zębate. Poprzez działanie małej fabryki dostaje również 3 punkty zwycięstwa (za każdy złom otrzymywany w fazie produkcji Maks 3). W momencie produkcji jesli wybiorę owa fabrykę z karty "Elektrownia" to dostaje rozumiem 6 punktów zwycięztwa. Zgadza się?
Po drugie pytanie odnośnie działania karty "Karawaniarze" czyli wybierz do trzech ze swoich umów i otrzymaj zasoby, których one dostarczają. czy w tym przypadku punkty zwycięstwa moga byc traktowane jako zasoby? W instrukcji jest to trochę niejasne. Tyle tylko, że pd hasłem ZASOBY widnieje równiez ikonka gwiazdki. Ostatnio miałem dwie umowy dostaczające własnie punkty zwycięstwa i mielismy tu dylemat.
Dzięki z góry za odpowiedz!
Od jakiegoś czasu sie namiętnie zagrywamy w Stan 51 i mam takie pytanie:
Po pierwsze czy takie kombo działa i jest dozwolone:
Mam w strefie produkcyjnej 1. Parking 2. Ciężki sprzęt 3. Mała fabryka 4 Elektrownia
Pierwsze 3 karty mają symbol złomu więc za parking dostaje w produkcji 3 koła zębate. Poprzez działanie małej fabryki dostaje również 3 punkty zwycięstwa (za każdy złom otrzymywany w fazie produkcji Maks 3). W momencie produkcji jesli wybiorę owa fabrykę z karty "Elektrownia" to dostaje rozumiem 6 punktów zwycięztwa. Zgadza się?
Po drugie pytanie odnośnie działania karty "Karawaniarze" czyli wybierz do trzech ze swoich umów i otrzymaj zasoby, których one dostarczają. czy w tym przypadku punkty zwycięstwa moga byc traktowane jako zasoby? W instrukcji jest to trochę niejasne. Tyle tylko, że pd hasłem ZASOBY widnieje równiez ikonka gwiazdki. Ostatnio miałem dwie umowy dostaczające własnie punkty zwycięstwa i mielismy tu dylemat.
Dzięki z góry za odpowiedz!
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
My tak gramy - punkty zwycięstwa to też zasób.
Aczkolwiek jak gramy z dodatkiem Zgliszcza i tam są karty, które mówią żeby wydać pasujący do karty zasób, żeby dostać np. Ruiny, to wtedy jest małe zamieszanie ale trzymam się tego, że punkty są zasobami.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Aczkolwiek jak gramy z dodatkiem Zgliszcza i tam są karty, które mówią żeby wydać pasujący do karty zasób, żeby dostać np. Ruiny, to wtedy jest małe zamieszanie ale trzymam się tego, że punkty są zasobami.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Re: 51. Stan Master Set
Mikołaj mnie obdarował (tak chwale się:))).... mam pytanko (tak przeczytałem cały wątek i nadal nie jestem pewny)
1. Faza akcji instrukcja mówi (strona nr 7): "Poczawszy od pierwszego gracza, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, kazdy gracz wykonuje po kolei swoje Akcje"... rozumiem że np gracz nr 1 buduje jedną lokalizacje pozniej akcje wykonuje kolejny gracz i tak w kółko - niby jednoznacznie wyjaśnione ale .... ta sama stron instrukcji tylko poniżej mówi: "....w Fazie Akcji mozna wykonac dowolna liczbe dowolnych Akcji w dowolnej kolejności. Nalezy jednak wykonywać je jedna po drugiej.... jak dla mnie jest to zaprzecznie tego co było wczesniej napisane ....W kilku video-instrukcjach jest to przedstawione raz tak że gracze wykonuja po 1 akcji na zmianę... a raz że jednen gracz wykonuje wszystkie akcje a pozniej to samo robi kolejny... Osobiście gramy że wykonujemy zmiane co każda akcję ale wole sie upewnic....
2. Przykładowa akcja z planszy frakcji mówiąca że mogę coś tam odrzucić że by pobrac kartę .... rozmumiem że chodzi o kartę ze stosu kart stanu - nie moge pobrac karty ze stosu kart połączeń. Tak gramy ale wolimy sie upewnić...
1. Faza akcji instrukcja mówi (strona nr 7): "Poczawszy od pierwszego gracza, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, kazdy gracz wykonuje po kolei swoje Akcje"... rozumiem że np gracz nr 1 buduje jedną lokalizacje pozniej akcje wykonuje kolejny gracz i tak w kółko - niby jednoznacznie wyjaśnione ale .... ta sama stron instrukcji tylko poniżej mówi: "....w Fazie Akcji mozna wykonac dowolna liczbe dowolnych Akcji w dowolnej kolejności. Nalezy jednak wykonywać je jedna po drugiej.... jak dla mnie jest to zaprzecznie tego co było wczesniej napisane ....W kilku video-instrukcjach jest to przedstawione raz tak że gracze wykonuja po 1 akcji na zmianę... a raz że jednen gracz wykonuje wszystkie akcje a pozniej to samo robi kolejny... Osobiście gramy że wykonujemy zmiane co każda akcję ale wole sie upewnic....
2. Przykładowa akcja z planszy frakcji mówiąca że mogę coś tam odrzucić że by pobrac kartę .... rozmumiem że chodzi o kartę ze stosu kart stanu - nie moge pobrac karty ze stosu kart połączeń. Tak gramy ale wolimy sie upewnić...
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 12 maja 2017, 16:05
- Lokalizacja: Kalisz
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 34 times
Re: 51. Stan Master Set
O dowolna ilość akcji chodzi o karty które mają napisane np. "Możesz użyć dwa razy". Ogólnie robisz jedną swoją czynność: np wysyłasz dwóch ludzików po kartę. Potem idzie następny gracz.
Z reguły musisz wydać dwóch ludzi żeby pobrać zasób lub kartę z zakrytej talii lub kartę połączeń, jeśli są dostępne.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Z reguły musisz wydać dwóch ludzi żeby pobrać zasób lub kartę z zakrytej talii lub kartę połączeń, jeśli są dostępne.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1353
- Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
- Lokalizacja: Gliwice/Katowice
- Has thanked: 416 times
- Been thanked: 573 times
- Kontakt:
Re: 51. Stan Master Set
Punkty 1-4, 6-7 - Taksobee_ pisze:Mam jeszcze w sumie kilka pytań (...)
5. Jako że zasobami tylko oznaczamy, że karta była juz odpalona to w żadnym wypadku nie można brać tych zasobów na rękę bo to już tylko markery, nie surowce. Inaczej: "Łowcy Skór" usuwają leżące na wskazanych kartach "markery" użycia danych akcji.
- Thorin
- Posty: 148
- Rejestracja: 28 lis 2010, 19:59
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Been thanked: 2 times
Re: 51. Stan Master Set
Pytanie odnośnie frakcji Teksas.
Wszystkie pozostałe frakcje mogą użyć akcji z planszy frakcyjnej tylko raz. Teksas ma napisane, że można użyć ponownie i to ponownie rozumiane jest jako jeszcze jeden i tylko jeden raz, czy dowolną liczbę razy (dopóki mam surowce).
Wszystkie pozostałe frakcje mogą użyć akcji z planszy frakcyjnej tylko raz. Teksas ma napisane, że można użyć ponownie i to ponownie rozumiane jest jako jeszcze jeden i tylko jeden raz, czy dowolną liczbę razy (dopóki mam surowce).
- Breżniew
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 122 times
Re: 51. Stan Master Set
W tym: https://boardgamegeek.com/thread/158278 ... on-ability temacie na bgg I. Trzewiczek pisze, że tylko raz.Thorin pisze:Pytanie odnośnie frakcji Teksas.
Wszystkie pozostałe frakcje mogą użyć akcji z planszy frakcyjnej tylko raz. Teksas ma napisane, że można użyć ponownie i to ponownie rozumiane jest jako jeszcze jeden i tylko jeden raz, czy dowolną liczbę razy (dopóki mam surowce).