Strona 5 z 5

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 19 lis 2024, 15:01
autor: czorbok
Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie Go On Board:
Spoiler:
https://www.skillshot.pl/jobs/35510-gam ... o-on-board
Jak ktoś z Poznania to może go zainteresuje...

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 14:33
autor: michcic
Dzisiaj ogłoszenie kolejnej nowej gry. :)

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 14:37
autor: japanczyk
michcic pisze: 24 mar 2025, 14:33 Dzisiaj ogłoszenie kolejnej nowej gry. :)
O ktorej?

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 14:39
autor: michcic
Jeśli nic się nie wywali to już o 15.

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 15:17
autor: Hardkor
Mamy to. Tekken zapowiedziany! Nie powiem jestem mocno ciekawy co z tego wyjdzie.

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 15:31
autor: baradnor
Uff, portfel bezpieczny ;)

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 15:47
autor: ave.crux
Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 15:52
autor: yrq
ave.crux pisze: 24 mar 2025, 15:47 Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.

Ale poza tym to to samo :)

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 16:34
autor: japanczyk
yrq pisze: 24 mar 2025, 15:52
ave.crux pisze: 24 mar 2025, 15:47 Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.

Ale poza tym to to samo :)
Szkoda, ze nie Mortal, ale jak sie nie ma co sie lubi
Szczerze wyglada najprosciej z obecnie dostepnych gier bijatykowych - Street Fightera, Stree Masters, BattleCONa... you have my interest

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 24 mar 2025, 18:23
autor: loaru
Dałem follow, ale pewnie i tak obrażę się na roster, jeśli zabraknie wielkiego nieobecnego w ostatnim Tekkenie - Lei Wulong :P

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 25 mar 2025, 20:05
autor: Luko_b
szczudel pisze: 25 mar 2025, 19:52 Ale weź coś rozwiń. To co teraz pokazujesz to zwykły hate.

Moje pierwsze wrażenie: "przecież to nie ma sensu". Ale taka bitka na interaktywnej mapie to może być cos świeżego. Także po wstepnym całkowitym szoku, zaczynam z zainteresowaniem spoglądać.
Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.

Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 25 mar 2025, 20:06
autor: killallpokemons
Znów będziemy grać w piotrusia i dopasowywać kolory, nie spodziewam się niczego innego niż wykorzystywanie uznanego IP do nauki projektowania. Czekaj, czekaj jakbyśmy to już przerabiali...

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 25 mar 2025, 22:20
autor: szczudel
Luko_b pisze: 25 mar 2025, 20:05
szczudel pisze: 25 mar 2025, 19:52 Ale weź coś rozwiń. To co teraz pokazujesz to zwykły hate.

Moje pierwsze wrażenie: "przecież to nie ma sensu". Ale taka bitka na interaktywnej mapie to może być cos świeżego. Także po wstepnym całkowitym szoku, zaczynam z zainteresowaniem spoglądać.
Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.

Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?
To jest opinia.

W sumie to co pisałes o Wiedźminie to też można napisac o Mass Effect ale za takie opinie na BGG bany dają :lol:

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 25 mar 2025, 23:08
autor: garg
szczudel pisze: 25 mar 2025, 22:20 To jest opinia.

W sumie to co pisałes o Wiedźminie to też można napisac o Mass Effect ale za takie opinie na BGG bany dają :lol:
Zakładam (poprawnie - mam nadzieję), że nie chciałbyś banowania za kulturalne wyrażanie opinii nawet, gdyby była niezgodna z Twoją?

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 25 mar 2025, 23:27
autor: Kluczyk
Tak samo jak chętniej kupuje się gry, wiedząc, że maczał w nich palce konkretny autor, tak samo można z nich zrezygnować, mając świadomość, co ten autor dostarcza.

Mam podobnie jak Luko_b – gdy słyszę "nowa gra Łukasza Woźniaka", myślę: "to pewnie kolejna wydmuszka". Tekken na pierwszy rzut oka nie wzbudza mojego zainteresowania. Z ciekawości będę się mu przyglądał – a nóż mnie zaskoczą – ale nie mam wielkich nadziei.

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 25 mar 2025, 23:51
autor: garg
Ja właśnie zaczynam ogrywanie Street Masters, więc poznam pewien benchmark dla tego typu gier :)

Co do gier Łukasza to także jestem ostrożny. Mam trochę autorów, których gry w ogóle lub prawie w ogóle mi nie podchodzą - jest to całkiem zacne grono i Łukasz nie musi się chyba wstydzić bycia zestawianym z Uwe Rosenbergiem, Alexandrem Pfisterem czy Martinem Wallacem :wink: .

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 26 mar 2025, 08:57
autor: Prototypowo
Misioł pisze: 25 mar 2025, 23:29 Ja w tekkena grałem już w latach 90 będąc ledwo wystającym znad stołu smarkiem. Więc fajnie by było, gdyby planszówka dojechała. Ale mam w głowie czerwone swiatełko, bo moim zdaniem wiedźmin mocno nie dojechał. Już pomijam oczywisty zarzut w postaci ogromnego downtimu... Ale zaprojektować grę która jest defacto wyścigiem po punkty i nawalić przy tym całą mapę (bardzo fajnych!) questów które tylko spowalniają i przeszkadzają w głównym celu.. na co to komu? Komu to potrzebne? Jeśli Tekken też będzie miał takiego (w mojej opinii) wielbłąda w designie to cóż - pewnie i tak sprzeda się świetnie - bo grę kupią fanatycy konsol a nie gracze planszowkowi. Dlatego z rezerwą podchodzę do tematu.
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 26 mar 2025, 10:24
autor: Mark442
Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 26 mar 2025, 10:26
autor: Hardkor
Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 26 mar 2025, 10:50
autor: tomp
Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Prototypowo pisze: 26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.

Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Są różne modele zarządzania. To, że w jakieś firmie jest dana kultura, to nie oznacza, że w każdej innej jest tak samo.
Generalizowanie w mojej opinii ma negatywne skutki.

Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)

: 26 mar 2025, 10:50
autor: Mark442
Hardkor pisze: 26 mar 2025, 10:26
Mark442 pisze: 26 mar 2025, 10:24
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.
Uwierzę we wszystko, tylko nie w zmiany stylu i charakteru gier Wookiego. Gry są nijakie i powtarzalne do bólu, dlatego poza zainteresowaniem z uwagi na właśnie te dwie cechy gier (styl i charakter poprzednich gier Wookiego aż nadto widoczny). Na marginesie, przy Wiedźminie pracował już zespół developerski i niczego to zmieniło...

Re: (Oficjalny) Go On Board

: 26 mar 2025, 11:04
autor: yrq
To nie miejsce na ujawnianie procesów działających w firmie, jednak mogę Was zapewnić, że zespół deweloperski ma dużą autonomię i przez to ogromny wpływ na kształt powstającej gry.