Jak ktoś z Poznania to może go zainteresuje...
(Oficjalny) Go On Board
Re: (Oficjalny) Go On Board
Dzisiaj ogłoszenie kolejnej nowej gry. 

Członek Stowarzyszenia Pamper - Grupa Testerska - organizatora Designer Camp.
Game developer w wydawnictwie Go On Board.
Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
Game developer w wydawnictwie Go On Board.
Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12802
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3732 times
- Been thanked: 3932 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: (Oficjalny) Go On Board
Jeśli nic się nie wywali to już o 15.
Członek Stowarzyszenia Pamper - Grupa Testerska - organizatora Designer Camp.
Game developer w wydawnictwie Go On Board.
Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
Game developer w wydawnictwie Go On Board.
Dziękuję za pomoc w zakupach: grabash4u, Quaku, Banan2, donmakaron
- Hardkor
- Posty: 5257
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1567 times
- Been thanked: 1142 times
- Kontakt:
Re: (Oficjalny) Go On Board
Mamy to. Tekken zapowiedziany! Nie powiem jestem mocno ciekawy co z tego wyjdzie.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- ave.crux
- Posty: 1905
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 923 times
- Been thanked: 1494 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
Wzięli walkę ze starego świata, przemalowali karty na tekkenowo i zrobili z tego osobną grę
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
- yrq
- Posty: 1070
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 446 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.
Ale poza tym to to samo

- japanczyk
- Moderator
- Posty: 12802
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3732 times
- Been thanked: 3932 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
Szkoda, ze nie Mortal, ale jak sie nie ma co sie lubiyrq pisze: ↑24 mar 2025, 15:52Prawie ;P
Wzięliśmy walkę z wiedźmina, dodaliśmy aspekt przestrzenny areny i że każda z nich działa nieco inaczej, zmieniliśmy zasady robienia kombosów, dodaliśmy możliwość kontrowania ataków, uwzględniliśmy elementy charakterystyczne dla Tekkena i wywaliliśmy wiedźminów.
Ale poza tym to to samo![]()
Szczerze wyglada najprosciej z obecnie dostepnych gier bijatykowych - Street Fightera, Stree Masters, BattleCONa... you have my interest
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.
Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 lip 2015, 18:47
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 3 times
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Znów będziemy grać w piotrusia i dopasowywać kolory, nie spodziewam się niczego innego niż wykorzystywanie uznanego IP do nauki projektowania. Czekaj, czekaj jakbyśmy to już przerabiali...
-
- Posty: 1787
- Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
- Has thanked: 130 times
- Been thanked: 198 times
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
To jest opinia.Luko_b pisze: ↑25 mar 2025, 20:05Ale co ma rozwinac? Gry tego autora sa w najlepszym wypadku srednie (chociaz moim zdaniem to i tak za wysoka ocena). Sciagnij z ostatnich jego produkcji IP Wiedzmina, CP (i teraz Tekkena) a dostaniesz mierne gry na ktore bez tych IP nik nie zwrocilbym uwagi.
To zaden „hejt” tylko zdanie wyrobione w oparciu o doswiadczenie z poprzednimi produkcjami.
Pojawiaja sie tez oceny tego ostatniego Wiedzmina (tej abberracji na sciezce). Ktos napisal, ze nawet ciezko to gra nazwac - to tez „hejt”?
W sumie to co pisałes o Wiedźminie to też można napisac o Mass Effect ale za takie opinie na BGG bany dają

- garg
- Posty: 4831
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1807 times
- Been thanked: 1301 times
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Zakładam (poprawnie - mam nadzieję), że nie chciałbyś banowania za kulturalne wyrażanie opinii nawet, gdyby była niezgodna z Twoją?
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Re: (Oficjalny) Go On Board
Tak samo jak chętniej kupuje się gry, wiedząc, że maczał w nich palce konkretny autor, tak samo można z nich zrezygnować, mając świadomość, co ten autor dostarcza.
Mam podobnie jak Luko_b – gdy słyszę "nowa gra Łukasza Woźniaka", myślę: "to pewnie kolejna wydmuszka". Tekken na pierwszy rzut oka nie wzbudza mojego zainteresowania. Z ciekawości będę się mu przyglądał – a nóż mnie zaskoczą – ale nie mam wielkich nadziei.
Mam podobnie jak Luko_b – gdy słyszę "nowa gra Łukasza Woźniaka", myślę: "to pewnie kolejna wydmuszka". Tekken na pierwszy rzut oka nie wzbudza mojego zainteresowania. Z ciekawości będę się mu przyglądał – a nóż mnie zaskoczą – ale nie mam wielkich nadziei.
- garg
- Posty: 4831
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1807 times
- Been thanked: 1301 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
Ja właśnie zaczynam ogrywanie Street Masters, więc poznam pewien benchmark dla tego typu gier
Co do gier Łukasza to także jestem ostrożny. Mam trochę autorów, których gry w ogóle lub prawie w ogóle mi nie podchodzą - jest to całkiem zacne grono i Łukasz nie musi się chyba wstydzić bycia zestawianym z Uwe Rosenbergiem, Alexandrem Pfisterem czy Martinem Wallacem
.

Co do gier Łukasza to także jestem ostrożny. Mam trochę autorów, których gry w ogóle lub prawie w ogóle mi nie podchodzą - jest to całkiem zacne grono i Łukasz nie musi się chyba wstydzić bycia zestawianym z Uwe Rosenbergiem, Alexandrem Pfisterem czy Martinem Wallacem

Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
- Prototypowo
- Posty: 173
- Rejestracja: 13 cze 2022, 08:16
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 127 times
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.Misioł pisze: ↑25 mar 2025, 23:29 Ja w tekkena grałem już w latach 90 będąc ledwo wystającym znad stołu smarkiem. Więc fajnie by było, gdyby planszówka dojechała. Ale mam w głowie czerwone swiatełko, bo moim zdaniem wiedźmin mocno nie dojechał. Już pomijam oczywisty zarzut w postaci ogromnego downtimu... Ale zaprojektować grę która jest defacto wyścigiem po punkty i nawalić przy tym całą mapę (bardzo fajnych!) questów które tylko spowalniają i przeszkadzają w głównym celu.. na co to komu? Komu to potrzebne? Jeśli Tekken też będzie miał takiego (w mojej opinii) wielbłąda w designie to cóż - pewnie i tak sprzeda się świetnie - bo grę kupią fanatycy konsol a nie gracze planszowkowi. Dlatego z rezerwą podchodzę do tematu.
WYDAWNICTWO COCONUTSALAD: https://coconutsalad.com/
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Prototypowo pisze: ↑26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Mark
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
- Hardkor
- Posty: 5257
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1567 times
- Been thanked: 1142 times
- Kontakt:
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.Mark442 pisze: ↑26 mar 2025, 10:24Prototypowo pisze: ↑26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Są różne modele zarządzania. To, że w jakieś firmie jest dana kultura, to nie oznacza, że w każdej innej jest tak samo.Mark442 pisze: ↑26 mar 2025, 10:24Prototypowo pisze: ↑26 mar 2025, 08:57
Od czasów "Witcher: Old World" Łukasz z tego co wiem stworzył zespół projektantów, który z nim współpracuje. Na pewno usprawni to jego warsztat i pozwoli unikać większych błędów designerskich.
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Generalizowanie w mojej opinii ma negatywne skutki.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Re: Tekken: The Board Game (Łukasz Woźniak)
Uwierzę we wszystko, tylko nie w zmiany stylu i charakteru gier Wookiego. Gry są nijakie i powtarzalne do bólu, dlatego poza zainteresowaniem z uwagi na właśnie te dwie cechy gier (styl i charakter poprzednich gier Wookiego aż nadto widoczny). Na marginesie, przy Wiedźminie pracował już zespół developerski i niczego to zmieniło...Hardkor pisze: ↑26 mar 2025, 10:26To, że w innych firmach jest januszex nie oznacza, że należy teraz każdej przypinać taką łatkę.Mark442 pisze: ↑26 mar 2025, 10:24
Zespół developerski nic nie zmienia. Najwyżej skład osobowy się zmieni, a nie wizja firmy i jej rozwoju przez szefa firmy. Podobnie jak u Trzewiczka w Portalu, warsztat zespołu developerskiego bez zmian, bo decydujące zdanie ma "szef"!! To on płaci i wymaga... bezwzględnego posłuszeństwa dla własnych wizji gier i ich rozwoju.
Mark
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
___________________________
Patchwork to nie moja bajka !!
- yrq
- Posty: 1070
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 446 times
Re: (Oficjalny) Go On Board
To nie miejsce na ujawnianie procesów działających w firmie, jednak mogę Was zapewnić, że zespół deweloperski ma dużą autonomię i przez to ogromny wpływ na kształt powstającej gry.