Wszystko zależy od tego, jakie frakcje są w grze, z kim walczysz najczęściej(a raczej z kim zmuszony jesteś walczyć najczęściej), od kompozycji armii przeciwnika etc. Generalnie jednak karty, które są zawsze przydatne:
Wraithguard Advance
Biorę zawsze, bo to po prostu świetna karta sprzyjająca ofensywnemu stylowi gry Eldarów. Dodatkowa kostka, możliwość zadania dużej ilości obrażeń i możliwość rozbicia jednostki(szczególnie boli Marines), a gdyby nie udało się unicestwić wroga daje też ikonę morale pomagającą wygrać w 3 rundzie.
Fire Dragon's Vengeance
Najlepsza karta ofensywna w talii. 2 ikony ataku, pozbawienie żetonów obrony - potrafi być dewastujące, jeśli zagrane w dobrym momencie. Świetna kontra na Blessed Power Armour. Jakby tego było mało, daje też 2 obrony, aby nasze kruche jednostki mogły przetrzymać kontratak
Wave Serpent
Z każdą kolejną rozgrywką Eldarami utwierdzam się w przekonaniu, że jest to po prostu must have. Chyba najbardziej przydatna karta w talii. Kostka, masa obrony, trochę ataku i efekt dolny, który ciężko efektywnie wykorzystać, ale jak już jest możliwość to potrafi działać cuda(dwie walki jednym rozkazem!).
Ogólnie te 3 biorę w każdej rozgrywce. Reszta jest sytuacyjna. Na przykład niedoceniane Swooping Hawks jest kapitalne przeciwko Chaosowi, jeśli tylko wyczuje się, kiedy ma on zamiar zagrać Mark of Khorne. A Spiritseer's Guidance baaardzo boli Orków

najmniej lubię Wraithguard Support, bo wymaga zróżnicowanej kompozycji armii(najlepiej wraithguard + falcon + aspect warrior, co nie zawsze jest łatwe), ale i ta karta potrafi być świetna jeśli walka wymaga przetrzymania przez 3 rundy.
Wszystko jest więc sytuacyjne, tak jak już powiedziałem, ale jednak 3 wyróżnione przeze mnie karty warto po prostu zawsze mieć.