Strona 47 z 51
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 wrz 2021, 15:19
autor: paracelsus444
Nie przy granacie chyba tylko przy bombie molocha, snajper i granat są o Żetonie a nie jednostce

własnie się upewniłem.

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 wrz 2021, 15:19
autor: Grzess0
1. Powszechnie wiadomo, że w aplikacji są błędy
2. Gdy na żetonie podłoża coś jest, to atakujący wybiera cel żetonu natychmiastowego i obrażenia przyjmuje tylko ten cel
3. Opis granatu powstał gdy nie było jeszcze żetonów podłoża
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 wrz 2021, 15:35
autor: paracelsus444
Tak, widzę teraz w instrukcji do neodżungli że to atakujacy wybiera cel żetonu natychmiastowego. Jest też w faq że można "zaatakować sztab zamiast żetonu podłoża na którym stoi mimo że sztab nie otrzyma obrażeń" to oznacza że tylko jeden z żetonów może być celem.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 wrz 2021, 18:10
autor: Czarnyx
A ja mam pytanie o tryb 3 osobowy pod nazwą: "Pojedynczy gracz kontra drużyna". W tym trybie jest tak, że pierwszy gracz (nazwijmy go "A"), walczy przeciwko drużynie dwóch pozostałych graczy (nazwijmy ich "B" i "C"). Żetony dociąga się według zasady A-B-A-C. I co jeśli gracz A dociągnie ostatni żeton. Czy wtedy jeden gracz z drużyny (ten którego teraz jest kolej) dociąga swoje żetony i ostateczna bitwa, czy obaj gracze z drużyny (według kolejności) dociągają żetony i wtedy ostateczna bitwa? Osobiście byłbym za opcją, że dociąga tylko jeden gracz z drużyny. A jak wy myślicie?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 30 wrz 2021, 18:44
autor: paracelsus444
Jeśli jest A - B - A - C no to logiczne że tylko jeden gracz. W przeciwnym razie gracze z drużyny przeciwnej mieliby więcej ruchów suma sumarum.

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 25 lis 2021, 18:40
autor: szafaaaa
Pytanie o Burzę Piaskową z Sand Runnersów. Jak ona oddziałuje na jednostkę z Jadem? Mam Sztab z 3 wrzuconymi żetonami Jadu, rzucam Burzę Piaskową wywołując bitwę i wybierając mój Sztab. Burza odpala się przed Bitwą a Jad na początku bitwy więc wg mnie chroni Sztab przed otrzymaniem 3 ran z Jadu. Dobrze kombinuje?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 25 lis 2021, 18:48
autor: paracelsus444
szafaaaa pisze: ↑25 lis 2021, 18:40
Pytanie o Burzę Piaskową z Sand Runnersów. Jak ona oddziałuje na jednostkę z Jadem? Mam Sztab z 3 wrzuconymi żetonami Jadu, rzucam Burzę Piaskową wywołując bitwę i wybierając mój Sztab. Burza odpala się przed Bitwą a Jad na początku bitwy więc wg mnie chroni Sztab przed otrzymaniem 3 ran z Jadu. Dobrze kombinuje?
Jad nie zadaje obrażeń. Jest to napisane w instrukcji w sekcji sytuacje szczególne.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 08 gru 2021, 20:54
autor: Ramiel92
Sztab posterunku, matka molocha - zacząłem się zastanawiać czy dają dodatkowy atak w inicjatywie o 1 poniżej czy umożliwiają powtórzenie ataku.
Jak mamy żołnierzy z domyślną wartością strzału 2 lub podwójnym ciosem (atakw swojej inicjatywie) to dzięki zdolnościom sztabu/matki zyskują jeden dodatkowy strzał (rana za 1) czy powtarzają swój podwójny strzał (rana za 2)?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 08 gru 2021, 21:12
autor: dizzit
Ramiel92 pisze: ↑08 gru 2021, 20:54
Sztab posterunku, matka molocha - zacząłem się zastanawiać czy dają dodatkowy atak w inicjatywie o 1 poniżej czy umożliwiają powtórzenie ataku.
Jak mamy żołnierzy z domyślną wartością strzału 2 lub podwójnym ciosem (atak w swojej inicjatywie) to dzięki zdolnościom sztabu/matki zyskują jeden dodatkowy strzał (rana za 1) czy powtarzają swój podwójny strzał (rana za 2)?
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale:
oba te kafle umożliwiają przyległym jednostkom atak w swojej inicjatywie i inicjatywie o jeden niższej.
Jeżeli jednostka wali w inicjatywie 2 to wali tez w 1
Jeżeli wali w inicjatywie 3 i 2 to jako dodatkowy atak wali tez w 1 (ale nie schodzi to nigdy ponizej 0)
A co do żołnierzy to nie jest tak że wybierasz który atak (w którą stronę) - jednostka wali na raz we wszystkich kierunkach które ma zaznaczone
A więc komplikując przykład jeżeli jednostka strzela w 3 kierunkach w inicjatywie 2 - to jak przyłączysz matkę albo stoi koło sztabu posterunku wali w inicjatywie 2 i inicjatywie 1 we wszystkich kierunkach
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 08 gru 2021, 21:19
autor: Ramiel92
dizzit pisze: ↑08 gru 2021, 21:12
Ramiel92 pisze: ↑08 gru 2021, 20:54
Sztab posterunku, matka molocha - zacząłem się zastanawiać czy dają dodatkowy atak w inicjatywie o 1 poniżej czy umożliwiają powtórzenie ataku.
Jak mamy żołnierzy z domyślną wartością strzału 2 lub podwójnym ciosem (atak w swojej inicjatywie) to dzięki zdolnościom sztabu/matki zyskują jeden dodatkowy strzał (rana za 1) czy powtarzają swój podwójny strzał (rana za 2)?
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale:
oba te kafle umożliwiają przyległym jednostkom atak w swojej inicjatywie i inicjatywie o jeden niższej.
Jeżeli jednostka wali w inicjatywie 2 to wali tez w 1
Jeżeli wali w inicjatywie 3 i 2 to jako dodatkowy atak wali tez w 1 (ale nie schodzi to nigdy ponizej 0)
A co do żołnierzy to nie jest tak że wybierasz który atak (w którą stronę) - jednostka wali na raz we wszystkich kierunkach które ma zaznaczone
A więc komplikując przykład jeżeli jednostka strzela w 3 kierunkach w inicjatywie 2 - to jak przyłączysz matkę albo stoi koło sztabu posterunku wali w inicjatywie 2 i inicjatywie 1 we wszystkich kierunkach
Chodzi mi bardziej o jedostki z siłą ataku 2 np :
czy dodatkowa inicjatywa zapewniona przez sztab/matkę daję rownież atak o sile 2 ? Czy po prostu daje dodatkowy atak o sile 1?
Zacząłem się zastanwiać po połączeniu skopera matki i posterunku.
W tym scenariuszu likwidator atakuje za 2 pkt obrażeń, dostaje atak w inicjatywie (od sztabu) atakuje ponownie za 2 pkt obrażeń, dostaje atak przez skopera atakuje ponownie za 2 pkt obrażeń. (kolejno w inicjatywie 2 , 1 i 0) Finalna wartość zadanych obrażeń 6
Jeśli sztab/matka umożliwia powtórzenie ataku to powyższy wniosek wydaje się prawidłowy.
Jeśli sztab/matka dają dodatkowy atak to przyjąłbym : 2 pkt obrażeń, 1 pkt obrazeń z umiejetnosci sztabu, 1 pkt obrazen przez skopera od matki. finalnie zadano 4 pkt obrażeń
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 08 gru 2021, 21:27
autor: azazelmo
tak, daje atak o sile dwa. Czyli jeszcze raz to samo.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 gru 2021, 10:58
autor: BOLLO
Sarrash:
Ładunek wybuchowy- czy jeżeli znajduje się w obrębie sztabu ale nie jest wycelowany w sztab to sztab z końcem bitwy go niszczy?
Dziura-po zniszczeniu jednostki pozostaje nadal na planszy i może wciągać kolejne jednostki?
Czy dziura jest jednostką i może zostać zniszczona w walce przez inną jednostkę lub sztab?
Jak zniszczyć można dziurę?
Smart:
Gracz grający smartem dobrał ostatni żeton jaki miał i wywołał tym samym ostatnią bitwę. W tej bitwie poległ biodroid który wraca mu na rękę. Czy gra mimo to zostanie zakończona czy ten gracz posiadający tylko ten jeden żeton na ręce nadal może grać.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 gru 2021, 12:24
autor: paracelsus444
BOLLO pisze: ↑27 gru 2021, 10:58
Sarrash:
Ładunek wybuchowy- czy jeżeli znajduje się w obrębie sztabu ale nie jest wycelowany w sztab to sztab z końcem bitwy go niszczy?
Dziura-po zniszczeniu jednostki pozostaje nadal na planszy i może wciągać kolejne jednostki?
Czy dziura jest jednostką i może zostać zniszczona w walce przez inną jednostkę lub sztab?
Jak zniszczyć można dziurę?
Smart:
Gracz grający smartem dobrał ostatni żeton jaki miał i wywołał tym samym ostatnią bitwę. W tej bitwie poległ biodroid który wraca mu na rękę. Czy gra mimo to zostanie zakończona czy ten gracz posiadający tylko ten jeden żeton na ręce nadal może grać.
Tak, ładunek wybuchowy ginie.
Dziura nie jest jednostką, może zostać na planszy i wciągać kolejne jednostki ale nie można jej zniszczyć zwykłym atakiem. Żetony podłoża jakim jest dziura można zniszczyc tylko żetonami natychmiastowymi typu lawina, bomba, snajper.
Smart nie może znowu grać mimo, że biodroid wrócił. Ostateczna bitwa to ostateczna bitwa.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 27 gru 2021, 22:14
autor: Tomzaq
Jeżeli po ostatecznej bitwie jest remis to można użyć biodroida przed dodatkową bitwą.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 sty 2022, 11:26
autor: miszcz
Pytanie o Bestie.
Czy Frendli Fire rani Sztab Bestii?
Czy w grze drużynowej Frendli Fire rani Sztab armii sojusznika?
Czy w grze drużynowej Arachnoid sieciuje jednostki armii sojusznika?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 sty 2022, 12:49
autor: Tomzaq
Wg mnie 3x tak
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 sty 2022, 12:51
autor: Grzess0
3x tak - sztab to jednostka, jednostki sojusznika też są jednostkami sojuszniczymi
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 sty 2022, 10:33
autor: BOLLO
Rozumiem że jeżeli Dziura (Sarrash) jest podłożem to nie można jej odepchnąć?
Czy jednostkę która jest na Dziurze można odepchnąć?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 07 sty 2022, 13:47
autor: Grzess0
BOLLO pisze: ↑07 sty 2022, 10:33
Rozumiem że jeżeli Dziura (Sarrash) jest podłożem to nie można jej odepchnąć?
Czy jednostkę która jest na Dziurze można odepchnąć?
Dziury nie można, bo to nie jednostka, ale jednostkę na dziurze można
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 01 lip 2022, 18:43
autor: Czarnyx
Neodżungla:
Czy po zasieciowaniu sztabu Neodżungli nadal może tworzyć macierz?
W instrukcji tej armii wyczytałem jedynie, że zasieciowana jednostka Neodżungli nadal jest częścią macierzy i że przynależenie do macierzy jest cechą bierną, zaś w faq, że moduł podłączony do zasieciowanej jednostki tej armii nadal przynależy do macierzy. Z tego należałoby wnioskować, że zasieciowanie sztabu nie przerywa macierzy. Z drugiej strony nie doczytałem się przepisów mówiących bezpośrednio o zasieciowaniu sztabu tej armii. Potrafi ktoś wskazać taki przepis? Czy też jest dokładnie tak jak wydedukowałem (czyli że zasieciowanie sztabu nie przerywa macierzy)?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 01 lip 2022, 18:51
autor: Zmij
Czarnyx pisze: ↑01 lip 2022, 18:43
Neodżungla:
Czy po zasieciowaniu sztabu Neodżungli nadal może tworzyć macierz?
W instrukcji tej armii wyczytałem jedynie, że zasieciowana jednostka Neodżungli nadal jest częścią macierzy i że przynależenie do macierzy jest cechą bierną, zaś w faq, że moduł podłączony do zasieciowanej jednostki tej armii nadal przynależy do macierzy. Z tego należałoby wnioskować, że zasieciowanie sztabu nie przerywa macierzy. Z drugiej strony nie doczytałem się przepisów mówiących bezpośrednio o zasieciowaniu sztabu tej armii. Potrafi ktoś wskazać taki przepis? Czy też jest dokładnie tak jak wydedukowałem (czyli że zasieciowanie sztabu nie przerywa macierzy)?
Zasieciowanie sztabu powoduje wyłączenie zdolnosci sztabu, czyli w tym wypadku możliwości tworzenia macierzy
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 01 lip 2022, 21:24
autor: Buchal300
Witam. Jak to jest z kolcem w Mephisto, gdy zostanie zaatakowany i zniszczony to według instrukcji znacznik kolca wraca do gracza, to znaczy że wszczep wraca do nas i znów go możemy użyć po bitwie?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 01 lip 2022, 23:00
autor: paracelsus444
Wraca znacznik kolca, ale jeśli wszczep został zniszczony na planszy to zostaje odrzucony na stos odrzuconych i nie wraca na rękę. Również w trakcie bitwy w momencie zniszczenia wszczepu znacznik spada i w niższej inicjatywie kolec nie pozwoli zadać obrażeń.
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 lip 2022, 12:36
autor: Urbos
Czy matka działa w swojej inicjatywie? Tzn czy np. Jednostka z inicjatywa 3 jest podłączona do matki, a matka ginie w inicjatywie 3., to czy jednostka ponawia atak w 2?
Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
: 06 lip 2022, 12:38
autor: Zmij
Urbos pisze: ↑06 lip 2022, 12:36
Czy matka działa w swojej inicjatywie? Tzn czy np. Jednostka z inicjatywa 3 jest podłączona do matki, a matka ginie w inicjatywie 3., to czy jednostka ponawia atak w 2?
Jezeli moduł matki zostanie zniszczony w ini3 to podłączona jednostka nie ma drugiego ataku w ini2