Hardkor pisze: ↑21 mar 2024, 10:44
To ja jakiś mierny jestem, bo byłem nim ostatni xD Wytłumacz mi czemu jest OP?
No to może zacznijmy od tego, ze to jest losowa gra

Bardziej losowa niż Szarlatani

Pewne rzeczy można poplanować, ale szczególnie w sytuacji, gdy wykonujesz questy, musisz wybierać czy się zatrzymać czy push-your-luck dalej. Ja ostatnią grę przegrałem przez 3 ostatnie walki: w jednej mając głęboki i pełen bag wyciągnąłem 4 razy z rzedu Madness chipa, w tym 2x chipa x2!!! (po obronie tarczą). W kolejnej walce Jabberwock wyciągnął 2x swój artefakt co ze skilem dawało mu bonus siły
Tak więc niezależnie jak grasz i planujesz - będziesz cierpiał. W sumie najbardziej bezpieczną grą jest gra w Questy - kolega zrobił ich 6 i wygrał choć był na szarym końcu całą grę. No ale nie przyszedłeś grać w WW na questy przeciez

Stąd daleki jestem od oceniania jak dobrze ktoś gra - w tej grze to nie ma większego znaczenia - moim zdaniem już w Dwellingsach łatwiej przyjąć strategię i ją realizować
Wracając do Jabbera - strategiczna część gry rozgrywa sie w czasie Herbatki - wykluczenie/rezerwacja 2 kart przy 5 osobach potrafi mieć bardzo duży wpływ na wybór kart przez przeciwników. Po patchu Jabber wykłada swoje chipy po rozdaniu kart herbatki - więc przed ruchem kogokolwiek - co pozwala mu zabezpieczyć 2 rzeczy: kartę Wonderlandianina albo Kartę wystawiającą dużą ilość Mepelków, alternatywnie (IMO) dobrym rozwiązaniem jest zostawienie niezlych karty, ale dajacych shardy. Oczywiscie - nikt nie broni przeciwnikom brać tych kart - ale złe planowanie w pierwszej rundzie potrafi przegrać grę - jeśli będziesz miał chudą torbę, zły dociąg i mało mepli to w rundach gdzie na herbatkę wchodzą dobre karty, będziesz musiał próbować wystawiać armię.
Tak wiec Jabber daje moim zdaniem najlepszą umiejętnośc pasywną na wczesną grę. Dwie postacie, które mają też świetne skile manipulujące herbatką: Alicja i Kapelusznik są tu najbardziej poszkodowane. Niezależnie, od decyzji innych graczy - Jabber będzie do przodu już w pierwszej herbatce. Może OP to za duże słowo, ale my co do zasady dajemy Jabbera nowym graczom
