Re: Kingdom Death: Monster (Adam Poots)
: 29 lis 2024, 19:55
brazylianwisnia
KDM ma też zaletę a propos figurek, że Twoi bohaterzy zmieniają się wraz ze zaawansowanym ekwipunkiem. Tu masz sporo do indywidualnej customizacji wyglądu, zbroja, wyposażenie itp. Ja swoje figsy magnetyzowałem, co wogóle pozwoliło mi na dowolne aranżacje ich wyglądu. Nie spotkałem się nigdzie z takim rozwiązaniem i odzwierciedleniem danej figurki, do tego co posiada na karcie wyposażenia. Figurki są o parę klas lepiej wykonane od w/w.
Walki w KDM mają dla mnie tą różnice, że możesz walczyć z tym samym bossem, na 2/3 sposoby i to jak ta walka będzie przebiegać, zależy od sprzętu jaki posiadasz. Przedmioty i wyposażenie to coś co nawet do ATO nie porównam, bo uważam, że są bardziej zróżnicowane i ciekawsze. Nie ma czegoś takiego, że zdobędziesz cudowną broń i zostaniesz z nią do końca. Nie chcę się tu rozpisywać, ale nie miałem takiego parcia ze zmianą przedmiotów w ATO, jak w KDM. Rozwój przeciwników, zawarty jest w ich poziomie. Inaczej walczysz na poziomie I, II, III itd. Tu jest zawarty progres AI w walce i jej cechy zmienne.
Spoiler:
Walki w KDM mają dla mnie tą różnice, że możesz walczyć z tym samym bossem, na 2/3 sposoby i to jak ta walka będzie przebiegać, zależy od sprzętu jaki posiadasz. Przedmioty i wyposażenie to coś co nawet do ATO nie porównam, bo uważam, że są bardziej zróżnicowane i ciekawsze. Nie ma czegoś takiego, że zdobędziesz cudowną broń i zostaniesz z nią do końca. Nie chcę się tu rozpisywać, ale nie miałem takiego parcia ze zmianą przedmiotów w ATO, jak w KDM. Rozwój przeciwników, zawarty jest w ich poziomie. Inaczej walczysz na poziomie I, II, III itd. Tu jest zawarty progres AI w walce i jej cechy zmienne.