Napisałem na stronie www portalu, ale momentalnie usunęli. Nie chce mi się pisać od nowa, więc po prostu przekleję:
Drogi Portalu, może i robicie dobre gry i znacie się na nich, ale w public relations ani trochę nie umiecie. Zamieszczony na waszej stronie komunikat (
https://portalgames.pl/pl/portal-games-dune) to jakiś horror i przykład, jak się NIE POWINNO redagować komunikatów PR-owych. "oparta na fabule gra przygodowa", "głęboko osadzone w klimacie doświadczenie", serio? Usiądźcie na spokojnie, weźcie głęboki oddech i przeczytajcie na głos to JEDNO zdanie: "Podczas rozgrywki gracze wykorzystują różnorodne fizyczne i cyfrowe komponenty gry: talię kart z niezbędnymi wskazówkami i zwrotami akcji, tuzin fizycznych materiałów informacyjnych oraz dedykowaną stronę internetową z dodatkowymi zasobami, dla naprawdę wciągającego doświadczenia, aby poprowadzić narrację w zabawne i zaskakujące kierunki." Czujecie? No właśnie. Ja wiem że z boku robienie public relations może wyglądać jako prosta zabawa z którą każdy by sobie poradził, ale może czasem jednak warto zasięgnąć rady specjalistów, zamiast robić to in-house Knurów-style i sie kompromitować... bo poźniej może być cięzko to odkręcić.
P.S. Serio GF9 zajmuje się sprzedażą nieruchomości? Czy translator google wam "property" na "nieruchomości" przełożył?
