Winny się tłumaczy ;PLord Voldemort pisze:Do mocnego dewelopmentu znaczy sie
Coś już chyba wiecie nt. dodatku. To może moglibyście uchylić rąbka tajemnicy?
Winny się tłumaczy ;PLord Voldemort pisze:Do mocnego dewelopmentu znaczy sie
Tajemnicy to jest tutaj caly watek. Staram sie zakonczyc prace na tyle, zeby prosty i nie nadajacy sie do pokazywania publicznego prototyp, mogl zaczac przechodzic blind testy.Szaweł pisze: Coś już chyba wiecie nt. dodatku. To może moglibyście uchylić rąbka tajemnicy?
To ja się na takie testy chętnie zapiszę jeśli będą takowe w W-wie lub (rzadziej) 3city.Lord Voldemort pisze:Tajemnicy to jest tutaj caly watek. Staram sie zakonczyc prace na tyle, zeby prosty i nie nadajacy sie do pokazywania publicznego prototyp, mogl zaczac przechodzic blind testy.
To wiemy, ale może uchylicie rąbka tajemnicy i ujawnicie więcej danych niż "pracujemy"?ozy pisze:Pracujemy nad dodatkiem
Kiedy when? Ten rok?Comandante pisze:Nie jest dobrze, bo jestesmy zbyt kreatywni.
Ogolne zalozenia sa takie: dodatek bedzie stand-alone a jednoczesnie dodawal do gry
- Wolna Elekcja - nowy mechanizm
- Marszalek - nowe stanowisko
- Przeniesienie stolicy
- chyba 25 nowych kart praw
- nowy rod
- Jagiellonowie - czyli dodatkowe 3 etapy, ktore moga zmienic startowy uklad w Magnatach. Cos jakby Legacy
no i tak to wyglada
pozdrawiamy!
Jaro
Czyli na 99% nie 2016? Nie pytam o miesiące, kwartały czy nawet półrocza, w zaokrągleniu do 12 m-cy możecie chyba powiedzieć (przypuszczać)?Lord Voldemort pisze:Niestety, dodatek powoduje, ze jest to praktycznie zupelnie nowa gra, wymagajaca solidnych testow i ciaglego poprawiania balansu.
Trudno powiedziec. Bedziemy sie starac, zeby to jeszcze byl 2016 rok, ale plany sa napiete i nie mamy cisnienia aby wypuscic dodatek za wszelka cene do konca grudnia.Szaweł pisze:Czyli na 99% nie 2016? Nie pytam o miesiące, kwartały czy nawet półrocza, w zaokrągleniu do 12 m-cy możecie chyba powiedzieć (przypuszczać)?Lord Voldemort pisze:Niestety, dodatek powoduje, ze jest to praktycznie zupelnie nowa gra, wymagajaca solidnych testow i ciaglego poprawiania balansu.
Przeciez jedno drugiego nie wyklucza.kaimada pisze:Skoro nowa gra i stand-alone to jak się to będzie łączyć z podstawką?
I przyszedl Pan i powiedzial: Nie bedziesz wydawal, dopoki komukolwiek, w jakimkolwiek tescie wyjdzie zes niegotowy jeszcze...Hiu pisze:Panowie, boga w sercu nie macie (ewentualnie Chrystus was.nawiedzil) albo budda nad wami przestał czuwać
Ja tu na Essen słyszałem, że już po testach i dodatek w drodze a tu takie kwiatki
Dobrze. Pracujecie pilnie. Ja tym czasem przejdę w stan standby - bo dodatku wyczekiwalem jak Szczerbaty Sucharow
Swobodnie można zrobić to samemu dzieląc talie np. podłóg odpowiednich królów. ; ) Z pudełek / woreczków / podajników wyciągać odpowiednie, ułożone w porządku chronologicznym. Aczkolwiek nawet nie przeglądając talii wcześniej, a znając historię można domyślać się jakie regiony będą atakowane, a jakie bezpieczne, niektóre konflikty mogą zostać nierozstrzygnięte przez dłuższy czas itd. itp.. Także jest to przebudowywanie ważnego elementu mechaniki, ale spróbować nikt nikomu nie broni. ; )Przyznam, że trochę raził mnie brak podziału bitew i kart praw na okresy ich występowania - szczególnie że podział taki zastosowano w przypadku królów - choć z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że takie rozwiązanie zmniejszałoby w danym wieku ilość tych wydarzeń, co mogłoby powodować dużą powtarzalność i przewidywalność kolejnych rozgrywek. Niemniej jednak miałoby to solidne uzasadnienie fabularne i można o tym pomyśleć przy okazji tworzenia dodatku.
Oby poszło Wam szybciej niż Uwemu z MNozy pisze:Dziękuję za uwagi.
Z dodatkiem jest tak, że część rzeczy działa już dobrze, a z reszty nie jesteśmy jeszcze zadowoleni. Zastanawiamy się co dać, czego nie dać do dodatku, jest wiele wizji i opcji. W przyszły weekend robimy zjazd firmowy, to i na ten temat będziemy dyskutować. Może sprawy pójdą do przodu.
Czy wyrzucenie drewnianych dworków i ew. dodanie kolejnej familii w dodatku oznacza, że rozszerzenie nie będzie kompatybilne z pierwszą edycją?Nowości w drugiej edycji:
zastąpiono drewniane pionki dworków kartonowymi żetonami dworków z ilustracjami Andrzeja Gosika, jednego z najwybitniejszych współczesnych polskich akwarelistów, autora m.in. ilustracji do serii znaczków Dworki polskie Poczty Polskiej. Połączona grafika planszy i żetonów dworków jeszcze lepiej przenoszą graczy w świat I Rzeczpospolitej. Pozostałe drewniane komponenty gry pozostały bez zmian (5 pionków magnatów, 5 pionków sejmu niemego, 1 pionek czarnych chmur, 3 pionki rozbiorów, 1 pionek klasztor, 1 pionek pałac, 1 pionek twierdza),
dodano konspekt lekcji historii z wykorzystaniem gry. Gra Magnaci jest rekomendowanym przez instytucje naukowe i kulturalne narzędziem edukacyjnym, pozwalającym uczyć historii Polski poprzez symulację i zabawę. Dzięki temu pudełko Magnatów staje się gotowym narzędziem w rękach pedagoga, do natychmiastowego wykorzystania w celu przeprowadzenia atrakcyjnych zajęć,
dodano dodatkową kartę pomocy gracza, w związku z postulatami graczy,
dokonano korekt w instrukcji gry, wynikających z dotychczasowych uwag graczy.