Strona 2 z 3

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 30 sty 2019, 23:00
autor: phoenix_pl
w między czasie pracujemy nad konceptami kart.
co myslicie o tej propozycji ? (pomijając fakt że brakuje troche danych i konka t34 - to tylko robocza koncepcja)
w porównaniu do prototypowej wersji (po prawej)
Obrazek Obrazek

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 31 sty 2019, 09:50
autor: polwac
wirusman pisze: 29 sty 2019, 21:44
phoenix_pl pisze: 29 sty 2019, 13:31 Pan Piort z GameTrollTV podzielil sie uwagami na temat naszej gry :)
https://www.youtube.com/watch?v=7QPpGCq ... -kIL1BDuY0
... ale żeby tytuł gry bardziej sexy ? hmm jakieś pomysły ? :wink:
A może wypowiedzieć się inny recenzent?
Poprawiłem troszkę Twoje pytanie :wink:
Z Pana Piotra to bardziej influancer planszówkowy niż recenzent.

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 31 sty 2019, 11:02
autor: wirusman
Moim zdaniem druga opcja ciekawsza.

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 31 sty 2019, 14:06
autor: phoenix_pl
czesc,
masz na mysli drugą od lewej powyzej w poscie ;) czy drugą jako drugą zaprezentowaną na forum :D

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 31 sty 2019, 14:14
autor: wirusman
Drugą od poczatku, a pierwszą od końca :) chociaż ten opis na dolnej części karty bardziej mi się podoba na karcie pierwszej od początku, a drugiej od końca. :)

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 31 sty 2019, 14:55
autor: phoenix_pl
czyli prototypowa :)
ogolnie zamysl jest taki aby opis na karcie na dole był na tabliczce znamionowej zamiast na papierze z wybitym tekstem.
ale to musimy zobaczyc jak wyglada bo czesto w glowie wyglada lepiej niz pozniej w realu ;)

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 03 lut 2019, 19:30
autor: Kajmacki
Koncept gry oraz to, co już, Panowie, macie przygotowane bardzo mi się podoba. Mam jednak kilka zastrzeżeń, jeżeli chodzi o same napisy. Moim zdaniem rusycyzacja i zbędna germanizacja jest niepotrzebna. Czcionka dowódców i jednostek strony radzieckiej różnią się znacząco, sugerowałbym wprowadzić unifikację jak po stronie amerykańskiej, czy niemieckiej. Osobiście myślę, żeby wprowadzić jednolitą czcionkę dla każdej strony konfliktu, ew. podmienić ją z tą niemiecką, a frycowi dać jakąś prostszą czcionkę gotycką, kojarzoną z ichnimi materiałami propagandowymi. Zwykły maszynopis z epoki byłby bardzo klimatyczny, bezwarunkowo wobec każdej armii. Czcionka krasnoarmistów kłuje trochę w oczy, jest nieczytelna (np. przy czołgu T-34-85 czwórka wygląda jak Y, czy rosyjskie U), a umlaut snajpera można sobie darować. Myślę też, by nazwiska kacapskich dowódców spolszczyć całkowicie. Niech Kaczmaryov będzie Kaczmariowem a Szabrovnikov- Szabrownikowem! :D
Jeżeli chodzi o typy jednostek, to myślę, że zamiast Bombera, czy Gunnera również bardziej by pasował chociaż P.Panc., czy Wsparcie, a do drugiego po prostu Kaemista.

Tak, czy siak. Jestem urzeczony Waszym pomysłem i jestem skory do wsparcia po ruszeniu akcji. Powodzenia w dalszych pracach!

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 04 lut 2019, 16:40
autor: phoenix_pl
Kajmacki pisze:
Wielkie dzięki za uwagi :)
co do germanizacji i rusycyzacji ;) dodaliśmy takie nazwy przedrzeźniając naszych znajomych także z pewnoscią ulegną zmianie.
Chcielibyśmy zachować różne czcionki dla danej armii ale tak jak piszesz wymagają lekkiej poprawy - popracujemy nad tym.
Jeżeli chodzi o Typy jednostek to cały czas poszukujemy tych nazw własnie do dwóch przez Ciebie wymienionych, chcemy aby były krótkie ale wpadające w ucho i od razu kojarzyły się z daną cechą żołnierza także dzięki za sugstie.

pozdro

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 12 lut 2019, 23:05
autor: phoenix_pl
Witajcie,
Chciałbym się podzielić statusem prac.
Na chwilę obecna kończymy przygotowania aby odpalić akcje na wspieram - termin to 26.02, w piątek powinien pójść pierwszy newsletter.
Pracujemy też nad grafikami na ten moment mogę się podzielić takim oto motywem przewodnim naszego tytułu (taka zajawka, na newsy, reklamy, byc moze też na pudlo)
Z początku koncepcję mieliśmy na grafiki w stylu takim komiksowym, miała być taka lekko 'niechlujna' i niewyraźna (jak postacie na drugim zdjeciu i na kartach prototypow) ale teraz może jednak pójść w coś bardziej standardowego ? co myślicie ?
Obrazek Obrazek

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 13:59
autor: wirusman
Niewiem dlaczego , ale przypominaja mi się gierki z androida, jak patrzę na tą grafikę.

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 14:49
autor: Muad'Dib
W ogóle mi się nie podobają. Kompletnie nie pasują do przedstawionej szaty graficznej. Okładka powinna nawiązywać do tego co znajdziemy w środku.

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 18:20
autor: phoenix_pl
hey,
na ten moment jak pisałem jest to ilustracja pod katem promocji a być może trafi po zmianach na pudło - to nie jest przesądzone.
Po zakonczeniu akcji na 'wspieram.to' gra przejdzie graficzny "tuning" aby całość była w jednym spójnym klimacie, co nie ma miejsca w przypadku prototypu.

Co do nawiązania ilustracji z pudła do zawartości, to moim zdaniem nie jest to chyba reguła ale zgadzam się stylowo powinna być jakaś spójność.
Jak narazie to tylko grafika koncepcyjna na potrzeby akcji promocyjnej.
Ale jeżeli mielibyście wybrać to jaki styl ? bardziej komiksowy mniej szczegółowy czy jednak standardowe ilustracje ?

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 18:23
autor: Muad'Dib
Miałem na myśli, że stylem graficznym powinna przypominać grafiki, które są w środku :)

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 18:25
autor: phoenix_pl
tak, zorientowalem sie za pozno :) i widze, ze zdazyles skomentowac zanim skonczylem edycje :mrgreen:

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 13 lut 2019, 18:34
autor: Muad'Dib
Mam subskrypcję w Waszym temacie :)

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 14 lut 2019, 20:16
autor: phoenix_pl
Hey,
Teraz mamy w tle nawiązanie do elementow gry :mrgreen:
Obrazek

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 16 lut 2019, 18:21
autor: phoenix_pl
Witajcie,
mamy juz oficjalną strone na 'wspieram.to.
na ten moment jest tam oczywiście odliczanie do kampani ale link zostanei ten sam.
https://wspieram.to/TRIANGWARS

Zainteresowanym mogę przesłać 'roboczą' wersje kampanii - miło by było otrzymać informację zwrotną z uwagami.

pozdrawiam
https://www.facebook.com/DucksGames/

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 17 lut 2019, 00:36
autor: Goldberg
Hmmmmmm dla kogo ta gra jest?
Dla eurograczy? Nie wydaje mi sie....
Ameri....tym bardziej nie
Historycznych....wybacz ale na pewno nie....
Kilka OSOBISTYCH uwag (gracza spaczonego klasycznymi heksami i żetonami)
Plansza.....co to jest? tzn nie chodzi mi o to , że magnetyczna, ale o to czym jest ta brazowa papka? To mapa europy? Wyglada jak obraz w muzeum sztuki nowoczesnej.
Karty; Ilustracja czołgu zdecydowanie ta z prawej karty, a reszta jak z lewej.
Ikony; Wolałbym jednak Balkenkreuz zamiast Eisernes Kreuz, chyba bardziej poprawnie by było....
Tyle uwag na razie.

Edit; okładka, dla mnie koszmarna, przypomina etykieta z paczki plastikowych ludzików z PRL.

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 17 lut 2019, 10:58
autor: phoenix_pl
Hey,
Dzięki za uwagi.
Obecne grafiki to tylko prototyp. (BTW - plansza to mapa europy przed 2WŚ)
Tak czy siak to prototyp i zmianie ulegną praktycznie wszystkie grafiki, karty, żetony czy plansza.
Balkenkreuz - bedzie finalnie wybrany.

Jak wspominałem wcześniej ilustracja nie jest okładką, a rysunkiem tematycznym gry na potrzeby akcji. Wspominałem że być może trafi na pudło - żadne decyzje nie zapadły, temat otwarty na pomysły.

A dla kogo ta gra ?
Przygotowując tą grę nie zastanawialiśmy się nad "targetem", nie podchodziliśmy korporacyjnie do tematu w stylu: ten schemat czy klimat to się sprzeda wiec robimy a to nie i nie robimy. Po prostu odłożyliśmy wszystkie schematy na bok i zrobiliśmy grę, którą chcieliśmy, wzorując się lekko serią gier komp. battlefield. I tak powstał TriangWars (tak wiem nie ma takiego słowa jak Triang :) - to gra słów) lekka gra bitewna luźno nawiązująca do 2WŚ. Celem było zrobić grę dynamiczną, 'w miarę prostą', w którą za każdym razem możemy grać inaczej z różnymi możliwościami rozgrywki i rożnymi drogami do zwycięstwa.

Prototyp, miał nam potwierdzić bardziej grywalność niż aspekty graficzne, gdzie jednocześnie przelewają się różne nie pasujące do siebie pomysły i style. Ale zrobiliśmy to celowo by zobaczyć jak dany element wygląda na żywo. Jedno wyszło fajnie inne mniej.

Wszytko dotychczas robiliśmy własnymi możliwościami z prywatnych funduszy ale worka bez dna niestety nie mamy i stąd akcja na wspieram.to gdzie chcemy uzbierać fundusze na dokończenie prac i "profesjonalne' wydanie naszego pomysłu w najlepszej jakości i w stylu w jakim spodoba się 'wspierającym. Wydaje nam się, że na tym właśnie powinny polegać zbiorki społecznościowe pokazując pomysł by go dopracować i ładnie oprawić, a nie tylko na badaniu "rynku czy jest zapotrzebowanie i przedsprzedaży".

Być może z motyką na księżyc ... ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz :D

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 17 lut 2019, 13:12
autor: Goldberg
phoenix_pl pisze: 17 lut 2019, 10:58 (BTW - plansza to mapa europy przed 2WŚ)
--------

Jak wspominałem wcześniej ilustracja nie jest okładką, a rysunkiem tematycznym gry na potrzeby akcji. Wspominałem że być może trafi na pudło - żadne decyzje nie zapadły, temat otwarty na pomysły.
-------

Prototyp, miał nam potwierdzić bardziej grywalność niż aspekty graficzne, gdzie jednocześnie przelewają się różne nie pasujące do siebie pomysły i style. Ale zrobiliśmy to celowo by zobaczyć jak dany element wygląda na żywo. Jedno wyszło fajnie inne mniej.
Hej, pozwolisz, że odniose sie do tego;
ad 1; Nie wiem czego to mapa, bo wyglada , jakby ktoś zwymiotował czymś szarym na karton...imho....ale moge byc zmanierowany grami strategicznymi gdzie mapa to....mapa
ad 2 ; wybacz nie doczytałem, nieeee lepiej nie dawajcie jej na pudło...
ad 3; za kilka dni startuje wasz KS, co mia zamierzacie tam sprzedac (jestem potencialnym klientem)? To co pokazujecie tutaj? Czy macie juz ostateczny projekt gotowy? Bo jesli mam cos wspierac chciałbym wiedziec co. Bo za obietnice nie zapłace, a o tym, jak to grywalne sie nie dowiem, poki nie zagram...

Re: Triang Wars (Duck's Games)

: 17 lut 2019, 17:09
autor: phoenix_pl
Cześć,
Grafiki będą ewolucją prototypu w kierunku przykładowej nowej karty (z wyjątkiem tego zarysu czołgu) ale w taki sposób aby wszystkie grafiki były stylowo spójne całości.

Co zamierzamy sprzedać?
Jak wspominałem na ten moment sprzedajemy pomysł, który wymaga nieco lepszej oprawy. Mamy gotowy projekt gry, a nie gotowy produkt z finalnymi grafikami. Mamy zamysł jak to ma wyglądać ale jest to koszt, którego nie jesteśmy w stanie ponieść i stąd (jak pisałem) zbiórka społecznościowa by pomoć nam ten cel zrealizować.

Moim zdaniem każdy projekt na "zbieraczkach" wydaje się kotem w worku i każdy ocenia czy jest w stanie ponieść to ryzyko. Niektórzy oceniają tylko pod kątem wspaniałych grafik, inni pod kątem grywalności inni pod jednym i drugim albo jeszcze pod innym sobie znanym. Niestety nie każdego będziemy w stanie przekonać naszą propozycją, być może w decyzji pomoże film z przedstawieniem zasad czy z rozgrywki który chcemy zamieścić jeszcze przed startem - ewentualnie na start.

pozdr.

Re: Triang Wars (Duck's Games) - 26.02 na wspieram.to

: 26 lut 2019, 15:53
autor: phoenix_pl
Cześć,
Wystartował w końcu nasz projekt na wspieram to :) https://wspieram.to/TRIANGWARS
Pewnie się powtórzę za FB ale miesiące ciężkiej pracy, nowego mega doświadczenia ale też doskonałej zabawy za nami🤪

Na Wspieram.to zbieramy fundusze nie tylko na wydanie gry, ale też na zakończenie prac nad grą, a dokładnie mówiąc na wypłatę dla "ilustratora" 🤓 ponieważ nasza gra wymaga jeszcze profesjonalnego szlifu graficznego.
Jeżeli uda nam się zebrać fundusze myślę, że jesteśmy w stanie wydać małą perełkę wśród gier planszowych 😁

Sporo pracy za nami, ale też sporo jeszcze przed nami 👊. Podobnie zresztą jak i doświadczenie, sporo się nauczyliśmy ale też jeszcze wiele do ogarnięcia - tak jesteśmy żółtodzioby ;) - w końcu Duck's Games ;)

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem na wspieram.to ale też i do wsparcia naszego pomysłu, a tych mamy jeszcze trochę na kolejne akcje.

https://wspieram.to/TRIANGWARS

pozdrawiam

Re: Triang Wars (Duck's Games) - już na wspieram.to

: 03 mar 2019, 16:44
autor: phoenix_pl
Witajcie,

Tak ja wspominaliśmy, pracujemy cały czas nad graficznymi aspektami naszej gry (jest to jeden z celów naszej zbiórki aby sfinansować pracę grafika), chcielibyśmy wspólnie z Wami rozważyć kierunek w którym powinna ewoluować plansza.

Obecnie motywem planszy jest symboliczna mapa Europy przed 2WŚ i nie odgrywa żadnej roli pod kątem rozgrywki. Nie ma znaczenia na jakim terytorium jesteśmy oraz czy jesteśmy na lądzie czy morzu a w większości plansza i tak będzie zakryta przez żetony fortyfikacji, ale co byście powiedzieli aby grafika planszy była polem bitwy ? Mogła by zawierać takie elementy jak rzekę, którą w zależności od bardziej lub mniej realistycznej rozgrywki należałoby sforsować, tereny bagienne czy skały które należy ominąć czy góry, skały dające naturalne schronienie przed atakiem z lądu ?

Poniżej ilustracja poglądowa:
Obrazek

Re: Triang Wars (Duck's Games) - tylko na wspieram.to

: 12 mar 2019, 20:50
autor: phoenix_pl
hey,
ciekawostka, GRAnatowa cafe oficjalnie obejmuje patronat nad naszą grą #TriangWars 🤓👍
https://www.facebook.com/GRAnatowaCafe
Kafejka jest w posiadaniu prototypu więc gracze z okolic mogą się tam wybrać na testowanie naszej gry :)

Re: Triang Wars (Duck's Games) - już na wspieram.to

: 12 mar 2019, 21:06
autor: mauserem
phoenix_pl pisze: 03 mar 2019, 16:44 Witajcie,

Tak ja wspominaliśmy, pracujemy cały czas nad graficznymi aspektami naszej gry (jest to jeden z celów naszej zbiórki aby sfinansować pracę grafika), chcielibyśmy wspólnie z Wami rozważyć kierunek w którym powinna ewoluować plansza.

Obecnie motywem planszy jest symboliczna mapa Europy przed 2WŚ i nie odgrywa żadnej roli pod kątem rozgrywki. Nie ma znaczenia na jakim terytorium jesteśmy oraz czy jesteśmy na lądzie czy morzu a w większości plansza i tak będzie zakryta przez żetony fortyfikacji, ale co byście powiedzieli aby grafika planszy była polem bitwy ? Mogła by zawierać takie elementy jak rzekę, którą w zależności od bardziej lub mniej realistycznej rozgrywki należałoby sforsować, tereny bagienne czy skały które należy ominąć czy góry, skały dające naturalne schronienie przed atakiem z lądu ?
...
pomysł sam w sobie wydaje się być "smakowity", ale odnoszę nieodparte wrażenie, że takie pomysły powinniście mieć już dawno przemyślane, przetestowane, zbalansowane i zaproponowane w SG żeby to miało sens - teraz może być krucho z czasem na to wszystko, chyba że idziecie na żywioł i się "zobaczy w praniu" bo "klient i tak kupi"