Strona 2 z 18
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 07:30
autor: Lukić
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 06:41
W angielskiej wersji jest "you and nearby heroes", wiec jasno że każdy pobliski.
W wersji angielskiej na Well provisioned jest "you and nearby hero". Także liczba pojedyncza. Z kolei na kartach Eleny już jest to pisane w liczbie mnogiej. Stąd moje wątpliwości.
Jeśli chodzi o moja drugą wątpliwość, to nie znalazłem tego nigdzie w kompendium.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 07:37
autor: Sarseth
Lukić pisze: ↑20 kwie 2019, 07:30
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 06:41
W angielskiej wersji jest "you and nearby heroes", wiec jasno że każdy pobliski.
W wersji angielskiej na Well provisioned jest "you and nearby hero". Także liczba pojedyncza. Z kolei na kartach Eleny już jest to pisane w liczbie mnogiej. Stąd moje wątpliwości.
Jeśli chodzi o moja drugą wątpliwość, to nie znalazłem tego nigdzie w kompendium.
Ok, możliwe. Ja mówiłem o dużej karcie Aragorna, bo na niej jest liczba mnoga. Jest jakaś niekonsekwencja w tłumaczeniu?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 14:38
autor: detrytusek
Le.Golas ma kartę (ogólnie ujmując) "po ataku możesz ją odrzucić aby pobliski bohater wykonał atak". Na marginesie zakładam, że ten pobliski ma co atakować, a nie może jeszcze się przemieścić. Right?
Zakładając, że Golas atakował w pierwszym ruchu to co...przerywamy jego akcję, robimy atak drugim bohaterem, potem wracamy do Golasa, robimy drugą akcję, a potem znów drugi bohater ma 2 akcje. Pytanie pierwsze czy to jest właściwa kolejność i pytanie drugie - czy jedną akcje ?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 15:52
autor: Bartoszeg02
Cześć!
Jestem jeszcze przed pierwsza gra ale mam kilka wątpliwości po przeczytaniu instrukcji:
1) jeżeli karta mówi ze mogę odrzucić kartę rany to jak rozumiem mogę odrzucić odkryta albo zakryta kartę?
2) czy zdolność obrony mogę używać na samego siebie?
3) jak rozumem zaczynamy grę z maksymalnie 1 przedmiotem dodatkowym. Czy jeżeli znajdę jakiś przedmiot to czy mogę go w trakcie akcji przekazać innej postaci?
4) między misjami mogę ulepszyć każdy przedmiot jeżeli nadrukowaną na nim wartość wiedzy jest mniejsza lub równa od tego co zdobyła drużyna? Ale jak mam np. 50 wiedzy i znajdę w trakcie gry zwykła pochodnie to mogę ja ulepszyć dopiero po zakończeniu scenariusza?
5) obrażenia domyślnie otrzymujemy odkryte?
6) potyczki przeprowadzamy na identycznych zasadach jak na głównej mapie? Kontrataki, ruch o 2 pola, zwiad i tak dalej?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 16:09
autor: Sarseth
detrytusek pisze: ↑20 kwie 2019, 14:38
Le.Golas ma kartę (ogólnie ujmując) "po ataku możesz ją odrzucić aby pobliski bohater wykonał atak". Na marginesie zakładam, że ten pobliski ma co atakować, a nie może jeszcze się przemieścić. Right?
Zakładając, że Golas atakował w pierwszym ruchu to co...przerywamy jego akcję, robimy atak drugim bohaterem, potem wracamy do Golasa, robimy drugą akcję, a potem znów drugi bohater ma 2 akcje. Pytanie pierwsze czy to jest właściwa kolejność i pytanie drugie - czy jedną akcje ?
ad. 1 Nie może, musiałoby być napisane że może się ruszyć i zaatakować.
ad. 2 Oczywiście że jest to bonusowa akcja. Tamten bohater mógł wykonać już swój ruch, ale nie musiał i nadal ma dwie akcje. Oczywiście po skończeniu tury Legolasa.
Trzeba traktować dosłownie te karty

Dodawanie sobie ruchu do ataku i odejmowanie akcji z głównej puli akcji nie ma sensu, bo nie ma tego napisanego na karcie.
Bartoszeg02 pisze: ↑20 kwie 2019, 15:52
Cześć!
Jestem jeszcze przed pierwsza gra ale mam kilka wątpliwości po przeczytaniu instrukcji:
1) jeżeli karta mówi ze mogę odrzucić kartę rany to jak rozumiem mogę odrzucić odkryta albo zakryta kartę?
2) czy zdolność obrony mogę używać na samego siebie?
3) jak rozumem zaczynamy grę z maksymalnie 1 przedmiotem dodatkowym. Czy jeżeli znajdę jakiś przedmiot to czy mogę go w trakcie akcji przekazać innej postaci?
4) między misjami mogę ulepszyć każdy przedmiot jeżeli nadrukowaną na nim wartość wiedzy jest mniejsza lub równa od tego co zdobyła drużyna? Ale jak mam np. 50 wiedzy i znajdę w trakcie gry zwykła pochodnie to mogę ja ulepszyć dopiero po zakończeniu scenariusza?
5) obrażenia domyślnie otrzymujemy odkryte?
6) potyczki przeprowadzamy na identycznych zasadach jak na głównej mapie? Kontrataki, ruch o 2 pola, zwiad i tak dalej?
ad.1 Tak, chyba że jest to akcja Rest, odpoczynek pozwala tylko odrzucać zakryte.
ad.2 Jest tak napisane na końcu zasad "Kiedy Ty lub inny bohater" czy coś tę deseń - tłumaczę live z angielskiej.
ad.3 Nie, zasady kampanii - ekwipunek drużyny. Bohaterowie NIE MOGĄ wymieniać się przedmiotami. Chyba że chodzi o trinkety (nie znam polskiego słowa)
ad.4 Tak, w aplikacji musisz ją polepszyć == czyli PO scenariuszu.
ad.5 Tak
ad.6 Identycznie, z tym że trzeba uważać na elementy otoczenia leżące na mapie. Jest to ładnie wyjaśnione w zaawansowanych zasadach które trzeba przejrzeć po skończeniu pierwszego scenariusza.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 16:11
autor: Casiliasplp
Witam jedno pytanko mam
Karta wielki łuk 1 sukces 2 hity 2 sukcesy 5 hitów
Jak mam 3 sukcesy mam 7 hitów ?
Czy mogę wybrać 1 z dwóch
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 16:42
autor: Bartoszeg02
Dzięki Sarseth!
Masz oba efekty. Nie moZna tylko używać kilka razy tego samego.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 17:42
autor: Lukić
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 16:09
detrytusek pisze: ↑20 kwie 2019, 14:38
Le.Golas ma kartę (ogólnie ujmując) "po ataku możesz ją odrzucić aby pobliski bohater wykonał atak". Na marginesie zakładam, że ten pobliski ma co atakować, a nie może jeszcze się przemieścić. Right?
Zakładając, że Golas atakował w pierwszym ruchu to co...przerywamy jego akcję, robimy atak drugim bohaterem, potem wracamy do Golasa, robimy drugą akcję, a potem znów drugi bohater ma 2 akcje. Pytanie pierwsze czy to jest właściwa kolejność i pytanie drugie - czy jedną akcje ?
ad. 1 Nie może, musiałoby być napisane że może się ruszyć i zaatakować.
ad. 2 Oczywiście że jest to bonusowa akcja. Tamten bohater mógł wykonać już swój ruch, ale nie musiał i nadal ma dwie akcje. Oczywiście po skończeniu tury Legolasa.
Trzeba traktować dosłownie te karty

Dodawanie sobie ruchu do ataku i odejmowanie akcji z głównej puli akcji nie ma sensu, bo nie ma tego napisanego na karcie.
Tu mam wątpliwości. Skoro mamy je traktować dosłownie, to na karcie jest napisane po ataku, a nie po zakończeniu tury. Jak dla mnie to użycie tej karty przerywa turę Legolasa.
Bartoszeg02 pisze: ↑20 kwie 2019, 15:52
Cześć!
Jestem jeszcze przed pierwsza gra ale mam kilka wątpliwości po przeczytaniu instrukcji:
1) jeżeli karta mówi ze mogę odrzucić kartę rany to jak rozumiem mogę odrzucić odkryta albo zakryta kartę?
2) czy zdolność obrony mogę używać na samego siebie?
3) jak rozumem zaczynamy grę z maksymalnie 1 przedmiotem dodatkowym. Czy jeżeli znajdę jakiś przedmiot to czy mogę go w trakcie akcji przekazać innej postaci?
4) między misjami mogę ulepszyć każdy przedmiot jeżeli nadrukowaną na nim wartość wiedzy jest mniejsza lub równa od tego co zdobyła drużyna? Ale jak mam np. 50 wiedzy i znajdę w trakcie gry zwykła pochodnie to mogę ja ulepszyć dopiero po zakończeniu scenariusza?
5) obrażenia domyślnie otrzymujemy odkryte?
6) potyczki przeprowadzamy na identycznych zasadach jak na głównej mapie? Kontrataki, ruch o 2 pola, zwiad i tak dalej?
Ad.1. Jeśli nie precyzuje, że tylko zakryte, to możesz dowolne.
Ad.2. Tak.
Ad.3. Zaczynasz z jednym przedmiotem dodatkowym. Jeśli znajdziesz w trakcie przygody nowy. To masz dwa. Przy kolejnej przygodzie musisz znowu wybrać tylko jeden. Przedmioty można przekazywać między postaciami tylko pomiędzy scenariuszami. Traktuje się je jako przedmioty drużyny.
Ad.4. Tak
Ad.5. Tak
Ad.6. Tak. Zwróć uwagę na dodatkowe możliwości lub ograniczenia, które dodają kafle terenu ( typu ściana, strumień, etc...)
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 18:11
autor: Sarseth
Lukić pisze: ↑20 kwie 2019, 17:42
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 16:09
detrytusek pisze: ↑20 kwie 2019, 14:38
Le.Golas ma kartę (ogólnie ujmując) "po ataku możesz ją odrzucić aby pobliski bohater wykonał atak". Na marginesie zakładam, że ten pobliski ma co atakować, a nie może jeszcze się przemieścić. Right?
Zakładając, że Golas atakował w pierwszym ruchu to co...przerywamy jego akcję, robimy atak drugim bohaterem, potem wracamy do Golasa, robimy drugą akcję, a potem znów drugi bohater ma 2 akcje. Pytanie pierwsze czy to jest właściwa kolejność i pytanie drugie - czy jedną akcje ?
ad. 1 Nie może, musiałoby być napisane że może się ruszyć i zaatakować.
ad. 2 Oczywiście że jest to bonusowa akcja. Tamten bohater mógł wykonać już swój ruch, ale nie musiał i nadal ma dwie akcje. Oczywiście po skończeniu tury Legolasa.
Trzeba traktować dosłownie te karty

Dodawanie sobie ruchu do ataku i odejmowanie akcji z głównej puli akcji nie ma sensu, bo nie ma tego napisanego na karcie.
Tu mam wątpliwości. Skoro mamy je traktować dosłownie, to na karcie jest napisane po ataku, a nie po zakończeniu tury. Jak dla mnie to użycie tej karty przerywa turę Legolasa.
A podasz nazwę karty? Patrzę na te 5 kart Legolasa i widzę tylko jedną, co daje dodatkową akcję na końcu tury, ale sobie. O jakiej karcie jest mowa?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 18:19
autor: detrytusek
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 18:11
Lukić pisze: ↑20 kwie 2019, 17:42
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 16:09
ad. 1 Nie może, musiałoby być napisane że może się ruszyć i zaatakować.
ad. 2 Oczywiście że jest to bonusowa akcja. Tamten bohater mógł wykonać już swój ruch, ale nie musiał i nadal ma dwie akcje. Oczywiście po skończeniu tury Legolasa.
Trzeba traktować dosłownie te karty

Dodawanie sobie ruchu do ataku i odejmowanie akcji z głównej puli akcji nie ma sensu, bo nie ma tego napisanego na karcie.
Tu mam wątpliwości. Skoro mamy je traktować dosłownie, to na karcie jest napisane po ataku, a nie po zakończeniu tury. Jak dla mnie to użycie tej karty przerywa turę Legolasa.
A podasz nazwę karty? Patrzę na te 5 kart Legolasa i widzę tylko jedną, co daje dodatkową akcję na końcu tury, ale sobie. O jakiej karcie jest mowa?
Ok to jest karta cechy.
Gdy wykonasz atak, możesz odrzucić tę kartę aby otrzymać 1 żeton natchn. i umozliwić pobliskiemu bohaterowi wykonanie ataku. - Dowódca natarcia.
Nie jarzę Twojego tłumaczenia bo raz piszesz, że jest to bonusowa akcja, a drugi, żeby nie dodawać sobie akcji.
Możesz krok po kroku w takim razie napisać jak powinna przebiegać tura?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 18:35
autor: Sarseth
detrytusek pisze: ↑20 kwie 2019, 18:19
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 18:11
Lukić pisze: ↑20 kwie 2019, 17:42
Tu mam wątpliwości. Skoro mamy je traktować dosłownie, to na karcie jest napisane po ataku, a nie po zakończeniu tury. Jak dla mnie to użycie tej karty przerywa turę Legolasa.
A podasz nazwę karty? Patrzę na te 5 kart Legolasa i widzę tylko jedną, co daje dodatkową akcję na końcu tury, ale sobie. O jakiej karcie jest mowa?
Ok to jest karta cechy.
Gdy wykonasz atak, możesz odrzucić tę kartę aby otrzymać 1 żeton natchn. i umozliwić pobliskiemu bohaterowi wykonanie ataku. - Dowódca natarcia.
Nie jarzę Twojego tłumaczenia bo raz piszesz, że jest to bonusowa akcja, a drugi, żeby nie dodawać sobie akcji.
Możesz krok po kroku w takim razie napisać jak powinna przebiegać tura?
Patrzę na wersję angielską i jest według mnie beznadziejnie opisana ;P "After you attack, you may discard this skill to gain 1 inspiration and for a nearby hero to also attack."
Ale widzę tylko jedno rozwiązanie dla tej karty.
Jest ten kapitan (bo jest to karta kapitana) i robi swoją pierwszą akcję. Atakuje wroga, na końcu ataku używa tej nieszczęsnej karty "Dowódca natarcia" i odrzuca ją by dostać inspirację oraz...
Bilbo Włamywacz który jest na polu obok (nie w tym samym miejscu) może teraz zaatakować coś.. nie może zaatakować tego samego, bo nie ma broni dystansowej (karta nie wymaga atakowania tej samej postaci co atakował kapitan), ale stoi razem z jakimś tam orkiem, to robi akcje ataku. Po zakończeniu akcji ataku kończy na razie.
Kapitan robi drugą akcję - obojetnie co, kończy drugą akcję i turę swoją.
Bilbo ma dwie akcje standardowe do wykonania teraz (lub nie ma JEŚLI wykonał je przed kapitanem, np podszedł do Kapitana i zaatakował raz tego orka wcześniej, dzięki Dowódcy Natarcia może zrobić to drugi raz, mimo że jego tura się skończyła).
Dla potwierdzenia postaram się zapytać o to na fanpagu gdize wiem że Hajek odpowiada na pytania, już raz potwierdził moje wyjaśnienie dla kogoś tam, więc mam chody

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 20 kwie 2019, 20:35
autor: Lukić
Sarseth, ja to rozumiem dokładnie tak, jak opisałeś.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 00:25
autor: detrytusek
Sarseth pisze: ↑20 kwie 2019, 18:35
Patrzę na wersję angielską i jest według mnie beznadziejnie opisana ;P "After you attack, you may discard this skill to gain 1 inspiration and for a nearby hero to also attack."
Ale widzę tylko jedno rozwiązanie dla tej karty.
Jest ten kapitan (bo jest to karta kapitana) i robi swoją pierwszą akcję. Atakuje wroga, na końcu ataku używa tej nieszczęsnej karty "Dowódca natarcia" i odrzuca ją by dostać inspirację oraz...
Bilbo Włamywacz który jest na polu obok (nie w tym samym miejscu) może teraz zaatakować coś.. nie może zaatakować tego samego, bo nie ma broni dystansowej (karta nie wymaga atakowania tej samej postaci co atakował kapitan), ale stoi razem z jakimś tam orkiem, to robi akcje ataku. Po zakończeniu akcji ataku kończy na razie.
Kapitan robi drugą akcję - obojetnie co, kończy drugą akcję i turę swoją.
Bilbo ma dwie akcje standardowe do wykonania teraz (lub nie ma JEŚLI wykonał je przed kapitanem, np podszedł do Kapitana i zaatakował raz tego orka wcześniej, dzięki Dowódcy Natarcia może zrobić to drugi raz, mimo że jego tura się skończyła).
Dla potwierdzenia postaram się zapytać o to na fanpagu gdize wiem że Hajek odpowiada na pytania, już raz potwierdził moje wyjaśnienie dla kogoś tam, więc mam chody
No to jest dokładnie ta wersja, którą zasugerowałem

. Tyle tylko ,że wcześniej przy innej okazji ktoś mówił, że nie można przerywać tury gracza...zakładam, że to wyjątek.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 08:52
autor: Sarseth
detrytusek pisze: ↑21 kwie 2019, 00:25
No to jest dokładnie ta wersja, którą zasugerowałem

. Tyle tylko ,że wcześniej przy innej okazji ktoś mówił, że nie można przerywać tury gracza...zakładam, że to wyjątek.
Ok, to coś nie skumałem, wybacz

Napisałem na fanpagu, Hayek polubił post, ale nie skomentował. Ktoś dopisał że też to tak rozumie. Zakładam więc że jest to prawidłowe.
Bo tutaj wchodzi złota zasada: że książka przegrywa z kartami, a karty przegrywają z aplikacją - jeśli chodzi o zasady.
Tury nie można przerywać według zasad z instrukcji, ale ta karta pozwala innemu graczowi zrobić konkretną akcję w trakcie tury kapitana, więc wszystko według całościowych mechanik gry

Dzięki tej złotej zasadzie mówiącej, że karty nadpisują zasady z książeczek.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 09:14
autor: swiety_1984
To ja mam pytanie odnośnie "stroju podróżnika". A właściwie chęć upewnienia się, bo mam wrażenie z gameplay'u Rolling Solo widziałem nieścisłość którą chciałbym wyeliminować. Otóż karta mówi:
"Zanim przyjmiesz zakryte karty ran, możesz zapobiec przyjęciu jednej z nich" - rozumiem ze dotyczy to tylko sytuacji kiedy przejmujemy zakryte rany (np. z innej karty). Czyli jeśli np. dobieramy ranę "klasycznie", rozpatrujemy jej tekst a na końcu mamy ją obrócić, albo gdy coś nakazuje nam obrócenie odkrytej karty ran, ta zdolność nie ma zastosowania? Dobrze rozumuję?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 10:25
autor: detrytusek
swiety_1984 pisze: ↑21 kwie 2019, 09:14
To ja mam pytanie odnośnie "stroju podróżnika". A właściwie chęć upewnienia się, bo mam wrażenie z gameplay'u Rolling Solo widziałem nieścisłość którą chciałbym wyeliminować. Otóż karta mówi:
"Zanim przyjmiesz zakryte karty ran, możesz zapobiec przyjęciu jednej z nich" - rozumiem ze dotyczy to tylko sytuacji kiedy przejmujemy zakryte rany (np. z innej karty). Czyli jeśli np. dobieramy ranę "klasycznie", rozpatrujemy jej tekst a na końcu mamy ją obrócić, albo gdy coś nakazuje nam obrócenie odkrytej karty ran, ta zdolność nie ma zastosowania? Dobrze rozumuję?
Kluczowe tutaj jest zanim przyjmiesz. Karta odkryta już jest przyjęta i nie możesz tej zdolności wtedy zastosować.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 11:51
autor: swiety_1984
Czyli tak jak myślałem. Dzięki!
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 14:43
autor: detrytusek
Niech mi ktoś jak krowie w rowie wyjaśni kolejność działania przy teście ostatecznym bo:
załóżmy, że jest to moja druga akcja i brakuje mi 1 do limitu strachu
- dostaję kontraktak ze strachem 2
- po pierwszym strachu już powinienem robić test ale jest jeszcze drugi, który odkryty znów mi dodaje odkryty strach
- do tego mam już odkryte strachy, które mi każą dodać kolejny
Mam sobie nastukać tych strachów pieprzytlion i dopiero potem testować? Przy pechowym dociągu może być test w pętli bo liczba odkrytych strachów będzie zbyt duża.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 14:52
autor: Sarseth
detrytusek pisze: ↑21 kwie 2019, 14:43
Niech mi ktoś jak krowie w rowie wyjaśni kolejność działania przy teście ostatecznym bo:
załóżmy, że jest to moja druga akcja i brakuje mi 1 do limitu strachu
- dostaję kontraktak ze strachem 2
- po pierwszym strachu już powinienem robić test ale jest jeszcze drugi, który odkryty znów mi dodaje odkryty strach
- do tego mam już odkryte strachy, które mi każą dodać kolejny
Mam sobie nastukać tych strachów pieprzytlion i dopiero potem testować? Przy pechowym dociągu może być test w pętli bo liczba odkrytych strachów będzie zbyt duża.
Na pewno musisz wszystkie strachy dociągnąć i z tym efekty dane zrobić najpierw, jest to opisane w kompendium (polskiego nie widzę online, więc daje cytat z angieslkiego):
When suffering multiple damage () or fear () from a single source—an enemy group or game effect—the hero does not determine if their damage or fear is equal to or greater than their damage and fear limits until all the damage or fear cards from that source are resolved completely.
Pytanie, bo ktoś gdzieś pisał co z last standem jak wszyskie horrory są np odkryte, a po teście apka kazała odrzucić tylko zakryte ;P chyba że apka kazała odrzucać wszystkie (miałem tylko raz last standa, a raz nieudanego wiec nie pamiętam)
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 15:00
autor: detrytusek
Dobrze pamiętasz tylko zakryte
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 16:44
autor: choczkins
detrytusek pisze: ↑21 kwie 2019, 10:25
swiety_1984 pisze: ↑21 kwie 2019, 09:14
To ja mam pytanie odnośnie "stroju podróżnika". A właściwie chęć upewnienia się, bo mam wrażenie z gameplay'u Rolling Solo widziałem nieścisłość którą chciałbym wyeliminować. Otóż karta mówi:
"Zanim przyjmiesz zakryte karty ran, możesz zapobiec przyjęciu jednej z nich" - rozumiem ze dotyczy to tylko sytuacji kiedy przejmujemy zakryte rany (np. z innej karty). Czyli jeśli np. dobieramy ranę "klasycznie", rozpatrujemy jej tekst a na końcu mamy ją obrócić, albo gdy coś nakazuje nam obrócenie odkrytej karty ran, ta zdolność nie ma zastosowania? Dobrze rozumuję?
Kluczowe tutaj jest zanim przyjmiesz. Karta odkryta już jest przyjęta i nie możesz tej zdolności wtedy zastosować.
Edit.
Zgadzam się

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 16:47
autor: niepooczach
Czy karta strachu Mroczne Szepty mówiąca "Zachowaj tę kartę odkrytą. Na koniec swojej tury przyjmujesz 1 kartę strachu" powoduje, że dobieram taką kartę na koniec tej i _każdej_ kolejnej mojej tury?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 17:50
autor: detrytusek
Boli nie?

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 18:53
autor: detrytusek
zanim wykonasz bieg, otrzymujesz 1 natchn.
Bieg 1 (odrzuć tę kartę aby się ruszyć....)
Czy to się ze sobą łączy? Czy ten bieg z pierwszego zdania musi być z innej karty?
Innymi słowy czy te dwa zdania to są 2 różne zdolności i do wyboru jest jedna czy mogę zdobyć żeton i potem biec?
I druga:
Gdy ty lub pobliski...wykonujecie test... możesz odrzuić tę umiejętność aby dodać 1 sukces i wykonać zwiad 1.
Bieg 1.
Kurna czy wykonać zwiad 1 i koniec czy zwiad i bieg??
Nie mogli dawać jakichś +, /. Odkreślić to jkoś jeśli to są 2 rożne bonusy...
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
: 21 kwie 2019, 20:16
autor: niepooczach
Czyli dobieram strach w każdej rundzie? Boli, tym bardziej, że gram na hardzie i do tej pory szło jako tako. Dzisiaj, na początku scenariusza Aragorn został drapnięty przez jakiegoś brudasa i wychodzi na to, że zejdzie w kilka tur. Nie bardzo jest, co z tym zrobić :/