Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 25 lip 2022, 01:12
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 48 times
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
Ruszyła przedsprzedaż, w tej chwili najtaniej za 80,95 na aleplaszówkach
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
Dzięki za info. Zamówiłem na grybezpradu bo na ap jakoś nie chciało mi wejść zatwierdzenie koszyka - cena ta samaDerwisz-14 pisze: ↑12 maja 2024, 13:15 Ruszyła przedsprzedaż, w tej chwili najtaniej za 80,95 na aleplaszówkach
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 145 times
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
Na chwilę obecna za mną jedna rozgrywka na Pyrkonie, nota bene zaliczona dokładnie na styk ostatnim ruchem
Na swój sposób proste, do szybkiego wytłumaczenia, ale przy tym uruchamia się kombinacja: co zrobić aby swoim ruchem zasygnalizować nasze możliwości co do kostek i wartości, by wskazać kierunek ruchu dla współgracza.
Gdy ja w przedostatnim ruchu w grze "poszedłem po kawę" choć już jedna jest wywołałem małą konsternacje, bo jak to, już lądujemy, mamy jeszcze samolot inny na torze i inne, a ja nic.. więc zaraz rozmyślanie co to sie zadziało i wykonanie dzialania innego niż planowane wstepnie. Potem mój ruch i decyzja 'użyć jedną z dwóch kaw, czy nie', ryzyko podjęte mówię 'zostaje'. Po tym druga osoba kładzie kostkę, używa kawę i... Uff udało się
Ten element, przeważył iz postanowiłem zakupić grę by móc eksplorować dalej zawartość tej gry, wraz z dalszymi mechanikami. Zobaczymy co będzie dalej, niemniej na start wydaje się być dobrze (jak na to czego oczekiwałem i jaki to "pułap gier).
Ps: To co jednak mnie osobiście, uderzyło najbardziej to chyba "trend eko". To że papierowy woreczek to ok, żaden wielki problem. Jednak kompletny brak zabezpieczenia pudełka, a przede wszystkim użycie kolistych naklejek, aby uniemożliwić otwieranie pudełka w transporcie/sklepie, to już coś co mnie osobiście nieco martwi - w sensie by nie stało się to standardem..

Na swój sposób proste, do szybkiego wytłumaczenia, ale przy tym uruchamia się kombinacja: co zrobić aby swoim ruchem zasygnalizować nasze możliwości co do kostek i wartości, by wskazać kierunek ruchu dla współgracza.
Gdy ja w przedostatnim ruchu w grze "poszedłem po kawę" choć już jedna jest wywołałem małą konsternacje, bo jak to, już lądujemy, mamy jeszcze samolot inny na torze i inne, a ja nic.. więc zaraz rozmyślanie co to sie zadziało i wykonanie dzialania innego niż planowane wstepnie. Potem mój ruch i decyzja 'użyć jedną z dwóch kaw, czy nie', ryzyko podjęte mówię 'zostaje'. Po tym druga osoba kładzie kostkę, używa kawę i... Uff udało się

Ten element, przeważył iz postanowiłem zakupić grę by móc eksplorować dalej zawartość tej gry, wraz z dalszymi mechanikami. Zobaczymy co będzie dalej, niemniej na start wydaje się być dobrze (jak na to czego oczekiwałem i jaki to "pułap gier).
Ps: To co jednak mnie osobiście, uderzyło najbardziej to chyba "trend eko". To że papierowy woreczek to ok, żaden wielki problem. Jednak kompletny brak zabezpieczenia pudełka, a przede wszystkim użycie kolistych naklejek, aby uniemożliwić otwieranie pudełka w transporcie/sklepie, to już coś co mnie osobiście nieco martwi - w sensie by nie stało się to standardem..
- Neoptolemos
- Posty: 2095
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 1049 times
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
To się (stety niestety) popularyzuje - kupione na Pyrkonie Horrified od Ravensburgera i Zamek Tajemnic od Foxgames były tak samo zabezpieczone. Mi to nie przeszkadza, o ile pudełka nie są wyraźnie poobcierane (a nie były), zresztą gry od Funko też tak przychodziły i były bez zarzutu.
Na konwencie byłem niesłużbowo, ale trochę się pokręciłem przy stoisku LDG Polska i oba wystawione egzemplarze były cały czas grane, a wszystkie pudełka się ostatecznie sprzedały (były po 80 zł). Ja swój polski egzemplarz odbieram w tym tygodniu i mega się jaram, bo to jedna z niewielu szybkich dwuosobówek, które tak spodobały się żonie, że mogliśmy zagrać kilka dni po kilka partii z rzędu
Na konwencie byłem niesłużbowo, ale trochę się pokręciłem przy stoisku LDG Polska i oba wystawione egzemplarze były cały czas grane, a wszystkie pudełka się ostatecznie sprzedały (były po 80 zł). Ja swój polski egzemplarz odbieram w tym tygodniu i mega się jaram, bo to jedna z niewielu szybkich dwuosobówek, które tak spodobały się żonie, że mogliśmy zagrać kilka dni po kilka partii z rzędu

-
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 maja 2021, 18:59
- Has thanked: 10 times
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
Czy wydawnictwo potwierdziło, kiedy dokładnie gra trafi do sklepów?
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 maja 2019, 10:26
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 25 times
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
wszedzie pisza ze 30.06. ale po cichu licze na wczesniejsza datePrawdziwySobek pisze: ↑17 cze 2024, 13:06 Czy wydawnictwo potwierdziło, kiedy dokładnie gra trafi do sklepów?
Re: Sky Team / Halo wieża (Luc Rémond)
Tu bardzo pozytywna recenzja SOLO:
https://boardgamegeek.com/thread/320267 ... f-sky-team
Link do pobrania dodatkowej zawartości Print&Play:
https://www.scorpionmasque.com/en/sky-team
https://boardgamegeek.com/thread/320267 ... f-sky-team
Link do pobrania dodatkowej zawartości Print&Play:
https://www.scorpionmasque.com/en/sky-team
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
a kilka postów wyżej....
czasami zastanawiam się ilu forumowiczów czyta posty choćby tylko na tej samej stronie...NeXuS AlphA pisze: ↑17 cze 2024, 01:08 Ps: To co jednak mnie osobiście, uderzyło najbardziej to chyba "trend eko". (...) Jednak kompletny brak zabezpieczenia pudełka, a przede wszystkim użycie kolistych naklejek, (...)
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 maja 2021, 18:59
- Has thanked: 10 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Do mnie już dziś dotarła. Trochę jest roboty z klejeniem pulpitu i boli brak woreczków strunowych na małe elementy, takie jak żetony suwaków.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Też dzisiaj odebrałem. 5 rozgrywek z synem w początkowe lotnisko i 5 porażek. Graliśmy trochę beztrosko i zwykle źle dobieraliśmy prędkość. Jutro spina i trzeba będzie w końcu wylądować. Świetna gra - świeża, bardzo szybka, emocjonująca, nieprzekombinowana, tematyczna - jestem pod wrażeniem.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sie 2021, 17:15
- Has thanked: 56 times
- Been thanked: 20 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
W pudełku są dołożone naklejki - kawałki taśmy dwustronnej, którymi da się skleić wszystkie potrzebne elementy.
Osobiście jestem fanem takich rozwiązań, gdzie można obniżyć koszty produkcji, a jednocześnie uzyskać docelowo dwuwarstwowe planszetki.
Pamiętam, że podobnie było np. w Boonlake. Tam też przed pierwszą rozgrywką trzeba było "zmontować" planszetki graczy.
Osobiście jestem fanem takich rozwiązań, gdzie można obniżyć koszty produkcji, a jednocześnie uzyskać docelowo dwuwarstwowe planszetki.
Pamiętam, że podobnie było np. w Boonlake. Tam też przed pierwszą rozgrywką trzeba było "zmontować" planszetki graczy.
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 145 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
No minus jest taki że w takim ujęciu "klejenie" jest punktowe więc np. u góry jak są mniejsze/wyższe elementy to tam taka planszetka się rozłazi (pojawiały się już u mnie problemy z wsuwaniem lotniska/wysokości, bo wchodziły w ów boki). No ale wiadomo, jak komuś to wadzi może od razu kleić klejemdarioinvader pisze: ↑25 cze 2024, 21:47 Osobiście jestem fanem takich rozwiązań, gdzie można obniżyć koszty produkcji, a jednocześnie uzyskać docelowo dwuwarstwowe planszetki.


Po powrocie z Pyrkonu, gra była już rozgrywana ileś razy i póki co (większość modułów czeka w pudełku) uważam że to przyjemna gra, a jej czas rozgrywki pozwala rozegrać spokojnie 2-3 partie pod rząd z radością. Ogólnie prosty ale przyjemny uzupełniacz cięższych tytułów.
Ciekaw jestem jak się realnie sprzeda pod kątem pojawienia sie u nas dodatku Turbulencje.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Z kodami InPost cena gry bywa wyjątkowo atrakcyjna, zwłaszcza jak na tytuł nominowany do Spiel des Jahres
Ostatnio zmieniony 26 cze 2024, 12:16 przez Beskid, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
A pytanko do tych co już mają: macie tą promkę z lotniskiem Okęcie? Na profilu Laków Daków informują że w nie każdym egzemplarzu będzie i do otrzymania będą tylko na konwentach. Jestem ciekaw jaka jest skala problemu
- kurdzio
- Posty: 958
- Rejestracja: 26 paź 2019, 13:18
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 483 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Na FB i w temacie wydawnictwa na forum już jest rozkręcona inba - podsumowując możesz odebrać sobie tę promkę na konwentach, sklepy ich nie dostały. Kilka osób pisało że udało im się ją wytargać na Pyrkonie.
e:literówki
Ostatnio zmieniony 26 cze 2024, 08:31 przez kurdzio, łącznie zmieniany 1 raz.
Gramy głównie w 2 osoby, służę radą :)
- yrq
- Posty: 1063
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 445 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
A jak nie, to wydaje się, że ten scenariusz i tak będzie w dodatku (jest lotnisko WAW).
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 145 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Jezeli chodzi o planszetkę lotniska to widać różnice miedzy tą którą dostałem przy zakupie gry na Pyrkonie a tym co jest pokazane na stronie Scorpion Masque jeśli chodzi o dodatek Turbulencje.
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
No i dopiero dzisiaj wyczailiśmy, że jak na torze wysokość zostaje tylko samolot to nie jest natychmiastowy koniec gry, tylko zostaje jeszcze jedna runda. To zmienia zupełnie postać rzeczy, teraz to na luzie lądujemy. Czas na kolejne lotniska.
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 106 times
- Been thanked: 145 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
W sensie ze lotnisko juz jest ale samolot jeszcze nie wylądował czy że jak samolot juz wylądował a jeszcze przed lotniskiem?


- kurdzio
- Posty: 958
- Rejestracja: 26 paź 2019, 13:18
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 483 times
Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)
Generalnie trzeba przyswoić sobie tę zasadę, z początku może być nieco zamieszania, ale nie jest to nic trudnego.


Gramy głównie w 2 osoby, służę radą :)