Strona 2 z 2

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 05 sty 2025, 20:12
autor: ArnhemHorror
Kurzynsky pisze: 02 sty 2025, 01:22 Hej,
Ja mam pytanie odnośnie wykładania żetonów wrogów na mapę podczas walki.
Gram na 4 os więc jest ich sporo. Aplikacja nie pokazuje gdzie powinien być żeton z jaką inicjatywą, jedynie pozkazuje wykrzykniki.
Do tej pory rozstawialiśmy żetony randomowo nie zwracając uwagi na numerki jednak podczas walki posługiwaliśmy się już nimi aby określać który konkretnie wróg wykonuje akcje.
Pytanie: czy przeoczyłem jakąś zasadę przy rozmieszczaniu ? Czy z uwagi na dość początkowy etap gry nie jest to istotne a w przyszłości już aplikacja konkretnie wskaże gdzie powinien być konkretny wróg ? Czy może gram dobrze ?
Pozdrawiam
Żetony wrogów zazwyczaj rozkładamy losowo, a więc tak jak pisali przedmówcy, ale to nie jest sztywna reguła. Bywają scenariusze, w których aplikacja sama wyznacza numery żetonów do rozmieszczenia, co można przegapić sugerując się wcześniejszymi rozgrywkami.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 05 sty 2025, 22:13
autor: Ardel12
ArnhemHorror pisze: 05 sty 2025, 20:12
Żetony wrogów zazwyczaj rozkładamy losowo, a więc tak jak pisali przedmówcy, ale to nie jest sztywna reguła. Bywają scenariusze, w których aplikacja sama wyznacza numery żetonów do rozmieszczenia, co można przegapić sugerując się wcześniejszymi rozgrywkami.
Jak dobrze kojarzę to apka przypomina o tym w tych scenariuszach w dodatku ciężko nie zauważyć numerka przy żetonie wroga jak rozkładamy. Nie powinno to być problemem.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 07 sty 2025, 10:30
autor: raiden25
Pytanie o misje z AKTu 2 związaną z kotami:
Spoiler:

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 07 sty 2025, 13:38
autor: Ardel12
raiden25 pisze: 07 sty 2025, 10:30 Pytanie o misje z AKTu 2 związaną z kotami:
Spoiler:
Grałem na angielskiej apce, więc może w tłumaczeniu zginęło albo przy aktualizacji, ale u mnie było by wziąć odpowiednie karty i teraz spoiler opisujący misję:
Spoiler:

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 07 sty 2025, 13:52
autor: raiden25
Ardel12 pisze: 07 sty 2025, 13:38
raiden25 pisze: 07 sty 2025, 10:30 Pytanie o misje z AKTu 2 związaną z kotami:
Spoiler:
Grałem na angielskiej apce, więc może w tłumaczeniu zginęło albo przy aktualizacji, ale u mnie było by wziąć odpowiednie karty i teraz spoiler opisujący misję:
Spoiler:
Domyślam się jaka byłaś treść ale nie kojarzymy tego komunikatu. Przeklikam się przez apke od nowa na nowej kampanii i sprawdzę czy to jest w wersji PL czy nie - osobą która czytała była zmęczona bo było późno więc być może coś ominęła. Niestety apka nie daje opcji cofania :( Dam znać by ewentualnie uprzedzić innych jak sprawdze :)

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 07 sty 2025, 14:38
autor: Seraphic_Seal
Tak, jest taki komunikat. I nie losuje się, tylko bierze na podstawie postaci.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 26 sty 2025, 20:56
autor: ravenone
1. Czy zaznaczacie jakoś stan oszołomienia? Bo żetonów dedykowanych jakoś brak.
2. Czy można sprzedawać przedmioty u kowala? Nie znalazłem tego zapisu w instrukcji.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 26 sty 2025, 21:11
autor: ArnhemHorror
1. Zielone kostki
2. Nie można sprzedawać przedmiotów

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 16 lut 2025, 11:31
autor: miras23
Oszołomiony wróg nie aktywuje się, traci zdolności i takie tam. Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć czy podczas ruchu taki wróg zadaje obrażenia.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 17 lut 2025, 09:42
autor: bartekb8
miras23 pisze: 16 lut 2025, 11:31 Oszołomiony wróg nie aktywuje się, traci zdolności i takie tam. Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć czy podczas ruchu taki wróg zadaje obrażenia.
Oszołomiony wróg nie porusza się i nie zadaje obrażeń, bo nie aktywuje się, jak sam napisałeś.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 17 lut 2025, 11:18
autor: miras23
bartekb8 pisze: 17 lut 2025, 09:42
miras23 pisze: 16 lut 2025, 11:31 Oszołomiony wróg nie aktywuje się, traci zdolności i takie tam. Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć czy podczas ruchu taki wróg zadaje obrażenia.
Oszołomiony wróg nie porusza się i nie zadaje obrażeń, bo nie aktywuje się, jak sam napisałeś.
Na logikę biorąc tak. Ale aktywacja to wg zasad następuje w reakcji lub turze wrogów. Sprawdź zasady oszołomienia. Domyślam się, że także powinno to dotyczyć podczas ruchu bohaterów, ale nie jest to wprost napisane. Więc jeśli mam dosłownie interpretować zasady, to oszołomiony wróg zada obrażenia podczas ruchu bohatera. Chyba że ktoś mi zacytuje odpowiedni fragment instrukcji.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 17 lut 2025, 19:27
autor: Ardel12
Uwielbiam takie problemy jak u góry, a graj sobie jak chcesz xD

Z angielskiej instrukcji dla Stun:
A stunned minion’s abilities, such as Blocker
or Frontliner, are ignored while it is stunned.
During Enemy Reactions, a stunned enemy does not
react but another token of that enemy type will react
instead. During Enemy Turns a stunned enemy will not
activate.When a hero stuns a minion, place a (green)
stun cube on them. The enemy’s stun cube - and thus
the stun effect - will be removed during Clean-Up.

Jasno oznaczone, że wróg z kostką Stun nie odpali się w reakacjach, a w trakcie tury wrogów się nie aktywuje. No to co w tym jest niejasne? A co ma do tego tura bohaterów? Kiedy wróg się poruszy i zaatakuje w trakcie trwania tury bohatera? Jak chodzi o umiejki to też są wyłączone.

A napisałeś jeszcze najpierw:
miras23 pisze: 16 lut 2025, 11:31 Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć czy podczas ruchu taki wróg zadaje obrażenia
I nie wskazałeś względem czyjego ruchu xD jak tu dyskutować, jak w domyśle tyle. Tak czy siak, no i co, mam turę bohatera, jak ten wróg ma wykonać jakąś akcję, dawaj przykład, ze zdjęciem, opisem umiejek, wycinkiem z zasad to się pochylę. A jak nie to graj jak powiedzieli wyżej.

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 24 lut 2025, 14:11
autor: Braderus
Moje wątpliwości dotyczą zdobywania żywności i złota. Czy wrogowie muszą być pokonani by je zdobyć ? I jak jest w przypadku skrzyń ? czy można je otworzyć jeśli wrogowie nie zostali pokonani na danym kafelku ?

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 27 mar 2025, 19:38
autor: Kaxtus
Mam pewną wątpliwość - czy ta karta daje możliwość podczas danej rundy walki zamiany tylko jednej czy dowolnej liczby kosci (scianek kosci) na mieczyk? Jak myślicie?


Obrazek

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan - pytania i wątpliwości

: 27 mar 2025, 19:39
autor: Kniaziu
Kaxtus pisze: 27 mar 2025, 19:38 Mam pewną wątpliwość - czy ta karta daje możliwość podczas danej rundy walki zamiany tylko jednej czy dowolnej liczby kosci (scianek kosci) na mieczyk?


Obrazek
Tylko jednej - broni można używać tylko naz na rundę.