Strona 12 z 12
Re: CUDowne ikonki (antyfantastyczna przygoda)
: 16 cze 2011, 14:52
autor: tito
ok na potrzeby testów przyję że kupiec jest wszędzie tam jdzie jednorożec.
wartośc przeciwników przyjmę wg. przelicznika
1 pkt łupu + 1 dodatkowy pkt łupu za każde 3 punkty (żetony) jakie należy zużyć na walkę z przeciwnikiem.
koszt talentu przyję na razie roboczo uśredniony = 4 pkt łupu
koszt przedmiotów/skarbów/artefaktów/wierzchowców przyjmę od 1 do 4
tito
Re: CUDowne ikonki (antyfantastyczna przygoda)
: 17 cze 2011, 15:04
autor: Jagmin
Możesz tak przyjąć.
Poniżej załączam robocze próbki elementów testowych, czyli przykład płytki planszy i karty. Wszystko w skali 1:1.
Małe wyjaśnienie, co do oznaczeń. Na płytce planszy mamy oprócz nazwy płytki, miejsce na karty, pole wewnętrzne i zewnętrzne oraz przypisane im ikony terenu i wymagane żetony cech. Na przykładowej karcie mamy: nazwę, miejsce na ilustrację, po lewo koszt pokonania w żetonach, po prawo dodatkowy koszt pokonania zależny od okoliczności, poniżej rodzaj karty i słowa kluczowe, instrukcja karty podzielona między obszar zewnętrzny (Z) i wewnętrzny (W). W prawym dolnym rogu mamy tzw. łup czyli wartość karty podczas wymiany.
Wszystko to w oparciu co do tej pory napisaliśmy. Jak macie kolejne uwagi, piszcie.
Re: CUDowne ikonki (antyfantastyczna przygoda)
: 17 cze 2011, 16:30
autor: poooq
Ekstra, można pokusić się o eksperymentalny arkusz czystych kafelków i kart do własnoręcznego, manualnego uzupełnienia i testów: tak by w czasie wakacyjnych eskapad można było powypełniać puste elementy i od razu przetestować w praktyce.
Re: CUDowne ikonki (antyfantastyczna przygoda)
: 21 wrz 2011, 17:50
autor: Mucha
Hej, dawno się nie udzielałem, jak posuwają się prace?
Re: CUDowne ikonki (antyfantastyczna przygoda)
: 17 lut 2012, 16:58
autor: tito
pomysł fajny
postępu brak