Strona 12 z 12

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 13:56
autor: garg
Fabuła w dodatku jest moim zdaniem ciekawsza, ale rewolucji mechanicznych nie oczekuj :) .

Jest za to kilka fajnych nowych broni i opcji, które urozmaicają rozgrywkę.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 16:03
autor: arian
@Ardel12
Z opisu brzmi, jakbyś był w stanie robić wszystkie misje jakie chcesz. Ja mam kompletnie inne odczucia i mam wrażenie, że na wszystko brakowało czasu i zasobów. Nie wiem, czy to kwestia szczęścia może tak zmieniać odbiór gry, ale u mnie walki były od bardzo trudnych do niemożliwych do wygrania, a leczenie ran po każdej bardzo kosztowne.

Ciekaw jestem, gdzie jest ten moment, w którym gra rozgałęzia się na bardzo łatwą i bardzo trudną. :)

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 16:20
autor: japanczyk
W zlej interpretacji zasad xD
A na serio - ciekaw jestem co sprawilo, ze gra Ardela byla tak prosta

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 16:40
autor: Lossentur
arian pisze: 04 wrz 2023, 16:03
Spoiler:
Ciekaw jestem, gdzie jest ten moment, w którym gra rozgałęzia się na bardzo łatwą i bardzo trudną. :)
Możliwe, że to kwestia ilości prowadzonych postaci oraz podejścia do rozwoju bazy, a dokładnie olania tego elementu gry. Po opisie Ardel12 miałem dziwne wrażenie, jakbym już gdzieś coś podobnego czytał i na szybko sprawdzająć SwistakCZC miał chyba podobnie. Do tego stopnia, że odpalali wariant 4 osobowy (grając w 2) aby podbić poziom trudności.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 19:14
autor: bajbaj
Grałem raz z bazą, raz z pełnym pominięciem. Olewając bazę jest łatwiej (co zdobyłem, to sprzedałem, by kupić wypasione karabiny, kamizelki, granaty etc.). Na moje oko nie przetestowano niestety takiego stylu grania.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 04 wrz 2023, 19:45
autor: garg
bajbaj pisze: 04 wrz 2023, 19:14 Grałem raz z bazą, raz z pełnym pominięciem. Olewając bazę jest łatwiej (co zdobyłem, to sprzedałem, by kupić wypasione karabiny, kamizelki, granaty etc.). Na moje oko nie przetestowano niestety takiego stylu grania.
Drugą kampanię przeszliśmy właśnie bez bazy i faktycznie było mniej zamieszania, a baza okazała się niepotrzebna.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 05 wrz 2023, 07:44
autor: Ardel12
arian pisze: 04 wrz 2023, 16:03 Z opisu brzmi, jakbyś był w stanie robić wszystkie misje jakie chcesz. Ja mam kompletnie inne odczucia i mam wrażenie, że na wszystko brakowało czasu i zasobów. Nie wiem, czy to kwestia szczęścia może tak zmieniać odbiór gry, ale u mnie walki były od bardzo trudnych do niemożliwych do wygrania, a leczenie ran po każdej bardzo kosztowne.

Ciekaw jestem, gdzie jest ten moment, w którym gra rozgałęzia się na bardzo łatwą i bardzo trudną. :)
Moim zdaniem ułatwienie wynika z dwóch może trzech rzeczy:
1. Skalowanie na 2 postacie - po pierwsze nagrody często są nie tylko per postać ale dla całej grupy, więc więcej mam kasy na lepszy sprzęt. Po drugie w podstawkę grałem żołnierzem i myśliwym a jak kojarzę sam autor mówił, że żołnierz to bardzo dobra postać. Teraz gram snajperem i zwiadowca. Snajper moim zdaniem jest beznadziejny. Ma do bani broń, która całkowicie się w grze nie sprawdza. Od razu jak mogłem to wymieniłem na Karabin
2. Brak bazy - nie tracę czasu na chodzenie do bazy i to wydaje mi się, że oddaje mi jakieś 10 dni gdyż musimy dymac tam by zostawić moduły a potem po kilku dniach odebrać zamówienie. Ja z kolei idę do jednego z miast, sprzedaję wszystkie moduły jakie mogę i od razu kupuje. Wybieram też miasto gdzie mam rzeczy do kupna oraz najlepiej z kolejnymi misjami. Daje to dwa ułatwienia. Po pierwsze liczbę dni, których nie marnuje na bazę, po drugie natychmiastowość ulepszeń.
3. Odpowiedni rozwój. Tutaj trochę jakbym się chwalił, ale jak od połowy gry moje postacie rzucały zawsze na odległość jednego pola z trafieniem na 5 i miały tych kości od 4 do 6 no to większość wrogów można one hitowac. Zależy od obrony przeciwników i jak im pójdzie rzut.

Co do misji to w podstawce w sumie jeśli wróg zaczyna to często te misje były najcięższe. Misja w barze,.która jest jedną z początkowych to masakra. Tylko im dalej tym mniej takowych. A często nawet jak wróg zaczyna to większość tylko podejdzie.
japanczyk pisze: 04 wrz 2023, 16:20 W zlej interpretacji zasad xD
A na serio - ciekaw jestem co sprawilo, ze gra Ardela byla tak prosta
Błędy robiłem. A to o żarciu zapomniałem, a to o podwójnej akcji wrogów. W obu przypadkach męczące odtwarzanie lub rozgrywanie misji od nowa.
Zauważam też, że często trudność misji polegać będzie na tym ilu wrogów wykończe w pierwszym ruchu bohaterów. Sporo misji udało mi się przejść ubijając wszystkich w pierwszej turze a dla 2 graczy to często jest 1-2 wrogów. Wczoraj grałem w dodatek to miałem misje z krocząca maszyna, która ma aż 4 życia(skalowanie na 2) i finalnie zaczynając zadałem jej 6 xD jakbym jej nie zabił to obstawiam, że na luzie jedną postać by mi ubiła.

A i finalnie ja korzystam z tego co autor grał. Moje bronie mają tyle ulepszeń ile mogą mieć(zwykle +1 do celownika i jakaś amunicja typu heat, emp lub zwykły magazynek). Do tego granaty jak tylko mogę to kupuje(bardzo łatwo pokierować AI na jedno pole i walnąć we wszystkich). Miny są chyba najmniej u mnie używane. Za dużo zabawy a mapy za małe by móc nimi się pobawić(chyba, że mamy darmowe wystawienie w setupie). Do tego wszczepy. Pierwsze co biorę to oczy. Niwelują noc i jeszcze dodają do celowania. Staram się też wprowadzać wrogów na beczki. Wczoraj miałem misje przeciwki pythonowi z oczywiście pomniejszona liczbą życia. Wejście na beczkę dawało 3 pewne obrażenia z 6 jakie bodaj potrzebowałem. No to proszę was. Gdzie tu problem jak wystarczyło w pierwszej rundzie ruszyć się o 1 pole i czekać aż sam wejdzie. AI nie ma wpisane by unikać takich rzeczy, więc hulaj dusza :D

Niestety jak pisałem we wcześniejszych postach, niektóre misje są tak opisane, że czasem musze zgadywać lub ustalać jak to ma niby działać. Np jest napisane, że wróg poświęca jedną z akcji na ruch o 1 a drugą na atak. Ok, ale w jakiej kolejności? Dodatkowo w tej misji potwory ruszają się po zdefiniowanej ścieżce. Jak na niej nie stoimy a wróg atakuje wyłącznie z bliska no to w sumie człapie a my go rozwalamy xD

No i finalnie używam do ważnych rzutów morale plus oczywiście mam znaczone kości i fart :D no ale przy 5 ciężko wyrzucać same 6 czyli pudła.
A i misje jadę po kolei robiąc na początku tylko jednogwiazdkowe i fabularne. Niestety gra ma też trochę misji, które nie są ani fabularne ani oznaczone poziomem wyzwania. Wczoraj wbiegłem w taką xD i spokojnie poziom 2 jak nie 3 ech...oczywiście postacie zostały rozsmarowane. A i czasem gra robi takie z dupki misje, każe iść nam gdzieś, a tam się okazuje, że bez danego modułu nic nie wskóramy. Mnie to w sumie irytuje. Fabularnie spoko, ale jednak dzień w tyłek, a informacji by to skądś wiedzieć brak.
arian pisze: 04 wrz 2023, 16:03 @Ardel12
Z opisu brzmi, jakbyś był w stanie robić wszystkie misje jakie chcesz. Ja mam kompletnie inne odczucia i mam wrażenie, że na wszystko brakowało czasu i zasobów
A jak Ty grasz?

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 05 wrz 2023, 09:29
autor: jediwolf
Kurde przymierzam się do tej gierki i trochę żałuję, że baza jest w sumie niepotrzebnym elementem, który lepiej omijać. Fajnie jakby wyszła jakaś errata czy zmienione zasady, które nadałyby bazie większego znaczenia.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 05 wrz 2023, 09:54
autor: garg
jediwolf pisze: 05 wrz 2023, 09:29 Kurde przymierzam się do tej gierki i trochę żałuję, że baza jest w sumie niepotrzebnym elementem, który lepiej omijać. Fajnie jakby wyszła jakaś errata czy zmienione zasady, które nadałyby bazie większego znaczenia.
Ma to być zmienione w Łowcach A.D.1492. Tam bazę (czyli wóz "drabiniasty") wozisz ze sobą :)

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 05 wrz 2023, 21:50
autor: Dhel
Albo najprościej wprowadzić zasadę, że podróż do i z bazy robimy w tym samym dniu.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 05 wrz 2023, 22:11
autor: gogovsky
Dhel pisze: 05 wrz 2023, 21:50 Albo najprościej wprowadzić zasadę, że podróż do i z bazy robimy w tym samym dniu.
Od razu weźcie sobie 100 ogniw i tyle

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 06 wrz 2023, 13:20
autor: Ardel12
Dobra, zagrałem solo, prowadząc 2 bohaterów(snajper i zwiadowca) i zakończyłem drugą kampanię. Tak czas tej przygody na niewtajemniczonych zrobi wrażenie, ale miałem sporo czasu i długich nocek :D

Skupię się na różnicach względem podstawki. Po pierwsze obaj bohaterowie na start są tacy sobie. W porównaniu do poprzednich to jednak klasa niżej(gorsze bronie, które trzeba raz dwa zmienić, a to wiadomo kosztuje). Jak chodzi o karty akcji to tutaj jest dobrze, byłem w stanie wykreować postać jaką chciałem i nie odstawała ona od poprzednich. Hybrids okazał się kampanią ciekwszą znacząco pod względem fabuły, dostępnych misji oraz możliwych wyborów. W tej warstwie dla mnie wszystko jest lepsze od podstawki i spokojnie można rozgrywać ją ponownie(tym bardziej jeśli posiadamy małe dodatki by nie powtarzać znanych nam misji pobocznych). Ta kampania nauczyła mnie zapisywać numery wydarzeń fabularnych z ich miejscem. Znacząco ułatwia to śledzenie fabuły. W grach video często jednak śledziłem jeden wątek od początku do końca z pobocznych jak i głównych, tutaj jednak przez mijające dni musimy robić równolegle ile się da i ja czułem się często zagubiony(to teraz robię misję tą, a nie tamtą, a co tu się działo...). Na plus w hybrids również wypada poziom trudności misji, który w moim odczuciu rósł szybciej niż w podstawce, dalej nie było to wyzwanie, ale na pewno było ciekawiej. Podobało mi się, że doszło trochę misji z nowymi zasadami, których wcześniej nie spotkałem. Nowe przedmioty i pomocnicy bardzo dobrze wpasowują się w świat. Ja większość kampanii zwiedziełem z Lynx(robo rysiem) i potrafił on poratować tyłek. Dodatkowo w końcu dzięki pomocnikowi nie mamy problemu z taszczeniem modułów i innych śmieci w celu sprzedaży(to mnie wkurzało w podstawce).

Hybrids pokazuje jak autor mając już gotowy system mógł zająć się rozwinięciem misji jak i fabuły co dobrze rzutuje na jego kolejne dzieło(Łowców AD 1492, które wsparłem). Niestety dalej napotykałem błędy, które trzeba było sprawdzać w erracie. Część misji była stanowczo za prosta, a skalowanie na 2 graczy jest całkowicie do poprawki. Bazy znowu nie rozwijałem i ponownie miałem aż nadto dni by zrobić subquesty i czekać na odpowiedni dzień, który odblokuje mi dalszą fabułę. No niestety, ale większości minusów z podstawki dalej tutaj jest(spodziewane).

Finalnie spędziłem jakieś 3tygodnie przy tym tytule, co przekłada się na 30-40h. Mi wystarczy, czuję przesyt systemem jak i światem, ale jak ktoś wsiąknie to dzięki małym dodatkom spokojnie rozegra obie kampanie jeszcze raz bez znużenia. Finalnie daję 7.5/10. Jest to gra warta sprawdzenia, która ma świetnie wykreowany świat pełen brudu, nędzy i zła. Czy drogę na finał przejdziemy po trupach nurzając się z innymi, a może staniemy się prawdziwą ostoją. Acz gra sama tego nie śledzi to kończąc fabułę zawsze spoglądałem wstecz i zastanawiałem się a jak skończyła dana postać po spotkaniu ze mną(całkiem fajnie można poanalizować nasze zachowanie, ja w sumie zmieniłem się w typowego najemnika, acz dzieciom zawsze pomagałem, reszta do piachu :evil: )

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 25 lut 2024, 15:35
autor: Ayaram
Gra trochę u mnie przeleżała, aż w końcu czekało mnie kilka dni L4 więc stwierdziłem, że dobry moment by się z tytułem rozprawić. Generalnie to była moja pierwsza gra tego typu - tzn. nie pierwsza gra kampanijna jako taka, ale pierwsza gra z tak wyraźnie oddzieloną częścią "grową" i "fabularną". I z tą fabularnością jest całkiem sympatycznie tzn. w grach typu AH LCG czy Imperium atakuje bardziej się czuje, że to są scenariusze, które stanowią esencje gry połączone wstawkami fabularnami tworząc jedną całą historię, natomiast tutaj faktycznie czuć, że to przede wszystkim gra fabularna przerywana co jakiś czas stosunkowo krótki misjami.

Co natomiast do samej jakości fabuły... główny wątek to żart. Generalnie fabułę całego wątku głównego można by streścić na 1 z tych 400 kart i zostało by jeszcze sporo miejsca, i tu wcale nie przesadzam. Jakim cudem mając 400 gier powiązanych z fabułą oraz 60 stronicową księgą misji wątek jest tak biedny? A no bo widać, że twórca postawił raczej na zabawę światem i mnóstwo kart mają dać odczucie, że świat żyje. I to udało się fantastycznie. Mamy mnóstwo lokacji, scenariuszy pobocznych, opcjonalnych zleceń czysto na zarobek, które by było dziwnym zabiegiem, ale jako że w tej grze czas to po części zasób to się spina ładnie, z prostego odkrywania zdarzenia pomiędzy przechodzeniem z lokacji do lokacji nagle wybucha wielka misja - pod tym kątem jest super. I jako że zazwyczaj w grach bardziej cenie sobie świat przedstawiony niż fabułę jako taką - na plus.

Sama rozgrywka w części "growej" jest ok. Ot taktyczna mapka, gdzie aż tak dużo taktyki nie ma. Ogólnie jest ok - musimy pomyśleć jak się ustawić, by przeciwnik miał jak najmniej kostek obrony, pokombinować jak się ukryć. Jedyne co się mocno przyczepie to ilość zasad w stosunku do ciężaru. To nie jest mózgożer, większość scenariuszy się przejdzie "na pałę", zwłaszcza z zasadą, że początkową rękę sobie wybieramy. Jak na taką prostą grę zasad jest dziwnie dużo, rodzaje ataków, dziwne oznaczenia na przedmiotach, 6 różnych rodzajów obrony - przez większość gry częściej myślałem nad zasadami niż nad faktyczną taktyką. Co do zaś problemu trudności - przez połowę gry było ok - na początku było naprawdę ciasno. O nowy sprzęt trudno, o jedzenie trudno, wszystko co zarobimy wydajemy na leczenie/żarcie, czas nie ubłaganie leci - kurcze co ci ludzie narzekają na ten poziom trudności? I tak to mniej więcej trwało przez pierwsze 20-25 dni potem jak gra zaczęła wszystkim sypać, tak już się zrobiło faktycznie dość prosto.

Na plus liczba i różnorodność itemów - człowiek się cieszy jak dziecko znajdując nową zabawkę jak w zwykłych cRPGach :wink: Natomiast na minus rozwój postaci. Wraz z lvlem mamy silniejsze akcje niekoniecznie ciekawsze - przez całą grę rozgrywka postaciami wygląda mniej więcej to samo. Dodatkowo mechanika - z lvlem dokładamy silniejsze karty, które możemy dodać sobie na start gry, a stare karty dalej są w decku. Przez co z każdym lvlem zwiększa się dysproporcja między 1wszą turą a kolejnymi - w konsekwencji im dalej w las tym bardziej opłacalna wydaje się taktykę "na pałę i do przodu". Na plus jednak a pro po misji, że widać autor kombinował, by wszystko dawało wrażenie różnorodności - misji pod tytułem "wyczyść wszystko" jest mało i faktycznie na pierwszy rzut oka wydają się dość różnorodne. Ot kogoś eskortuj, ot nie daj komuś dojść gdzieś itp. itd.

Co do bazy - dementuje plotki jest w 100% przydatnych. Miałem rozwinięte na 3cim poziomie pokoje od zbroji i przedmiotów po kroju apteczek. Zrobiłem sobie zbroje - która przez całą grę dała mi 3 hp. Zrobiłem sobie apteczkę - którą zanim zdążyłem odebrać to każdy zaczął rozdawać na lewo i prawo, antidotum - którego jak zrobiłem tak nikt mnie zatruł no i last but not least - wszczep defensywny który nie zdążyłem sobie wszczepić :lol: no dobra coś tu jednak nie pykło :lol:

Na koniec największa wada dla mnie - mapka z kart. Połóż na/obok aweresem/rewersem przy 1 zdarzeniu dołóż kolejne 5 kart - Matko Boska jaki tu jest burdel na stole :lol: I to jest właściwie jedyny element który sprawia, że chcemy przejść grę za jednym rozstawieniem - chować i rozkładać i odtwarzać tą mapkę to masakra.

Całość zajeła mi 3,5 dnia - 21 małych misji. Na początku części fabularnej jest mocno dużo w stosunku do misji, natomiast pod koniec gry to już lecą misja za misją. Misja zajmowała najczęściej jakieś 30 min, więc stawiam, że całość wyszła jakieś ~15h.

Podsumowujac - wygląda jakbym więcej marudził niż chwailił, ale mimo wszystko na koniec odczucia mam dość pozytywne. Za dzieciaka sporo maniaczyłem w cRPGi i co jakiś czas próbuje do tego wrócił, ale jakoś za diabła w te komputerowe rzeczy nie chce się grać, a tutaj jednak grało się przyjemnie, trochę nawet wsiąkłem w ten świat i nie żałuje czasu spędzonego w grze. Na półce jeszcze zostaje póki co, póki półki o miejsca nie krzyczą - chciałbym kiedyś podejść jeszcze raz innymi postaciami, na większym poziomie trudności - no ale nie wiem czy finalnie do tego dojdzie biorąc pod uwagę tą głupią mapę. Za 2gim podejściem to chyba nie będzie aż tak absorbujące by trzymać grę przez tydzień na stole, a zapisywać to raczej też nie bardzo... no nic zobaczymy. Finalna ocena 6/10 - ma potencjał na dobrą grę 8/10, -1 punkcik bo kilka rzeczy jest jednak nie dopracowana, -1 punkcik przez upierdliwość zapisu - a to dla mnie, osoby która lubi raczej grać krótko, a często - gigantyczny minus.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 23 lip 2024, 15:08
autor: JollyRoger90
@matio2007

Czy byłaby szansa na udostępnienie najnowszej księgi misji oraz instrukcji do Podstawki Łowców 2114 w PDF?
Na BGA jest tylko stara instrukcja, a na zagramw.to już wygasł plik w dropboxie :)

Ewentualnie może, ktoś z was pobrał zawczasu i mogłyby udostępnić?

Będę wdzięczny :)

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 24 lip 2024, 00:20
autor: gogovsky
JollyRoger90 pisze: 23 lip 2024, 15:08 @matio2007

Czy byłaby szansa na udostępnienie najnowszej księgi misji oraz instrukcji do Podstawki Łowców 2114 w PDF?
Na BGA jest tylko stara instrukcja, a na zagramw.to już wygasł plik w dropboxie :)

Ewentualnie może, ktoś z was pobrał zawczasu i mogłyby udostępnić?

Będę wdzięczny :)
pisz pw do matio2007 :P

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 27 lip 2024, 10:43
autor: matio2007
JollyRoger90 pisze: 23 lip 2024, 15:08 @matio2007

Czy byłaby szansa na udostępnienie najnowszej księgi misji oraz instrukcji do Podstawki Łowców 2114 w PDF?
Na BGA jest tylko stara instrukcja, a na zagramw.to już wygasł plik w dropboxie :)

Ewentualnie może, ktoś z was pobrał zawczasu i mogłyby udostępnić?

Będę wdzięczny :)
Hej, wysłałem na PW (tutaj z jakiegoś powodu blokuje wstawienie linka na wetransfer).

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 27 lip 2024, 11:04
autor: Gromb
Mam pytanie matio2007, bo umknęło mi i nie pamiętam, czy przy najnowszym tytule A. D. 1492, będzie możliwość przy okazji dodruku kart z erratą i zakup ich za symboliczną złotówkę?

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 27 lip 2024, 14:24
autor: JollyRoger90
matio2007 pisze: 27 lip 2024, 10:43
JollyRoger90 pisze: 23 lip 2024, 15:08 @matio2007

Czy byłaby szansa na udostępnienie najnowszej księgi misji oraz instrukcji do Podstawki Łowców 2114 w PDF?
Na BGA jest tylko stara instrukcja, a na zagramw.to już wygasł plik w dropboxie :)

Ewentualnie może, ktoś z was pobrał zawczasu i mogłyby udostępnić?

Będę wdzięczny :)
Hej, wysłałem na PW (tutaj z jakiegoś powodu blokuje wstawienie linka na wetransfer).
Widziałem, dziękuję serdecznie :)

Warto by było też wrzucić na bgg, bo tam jest krótsza instytucja o 4 strony. Dla kogoś może to robić dużą różnicę :)

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 29 lip 2024, 08:27
autor: matio2007
Gromb pisze: 27 lip 2024, 11:04 Mam pytanie matio2007, bo umknęło mi i nie pamiętam, czy przy najnowszym tytule A. D. 1492, będzie możliwość przy okazji dodruku kart z erratą i zakup ich za symboliczną złotówkę?
Nie planujemy nowego dodruku tych kart, ale mamy jeszcze trochę w magazynie, prześlij proszę maila na officinamonstrorum@gmail.com.
Pozdrawiam,
Mateusz

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 29 lip 2024, 08:37
autor: AkitaInu
A czy druga wersja (ta z boxem i all inem do kupienia) z crowdfundingu ma juz te karty poprawione ?

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 29 lip 2024, 09:35
autor: Gromb
Spoiler:
Dziękuję, poszedł mail.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 29 lip 2024, 10:31
autor: JollyRoger90
AkitaInu pisze: 29 lip 2024, 08:37 A czy druga wersja (ta z boxem i all inem do kupienia) z crowdfundingu ma juz te karty poprawione ?
też jestem ciekaw, bo z tego co pamiętam była szansa na ich dodruk przy okazji kolejnego wydania łowców. Czy coś mnie ominęło w tej sprawie? :)

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 29 lip 2024, 21:32
autor: matio2007
JollyRoger90 pisze: 29 lip 2024, 10:31
AkitaInu pisze: 29 lip 2024, 08:37 A czy druga wersja (ta z boxem i all inem do kupienia) z crowdfundingu ma juz te karty poprawione ?
też jestem ciekaw, bo z tego co pamiętam była szansa na ich dodruk przy okazji kolejnego wydania łowców. Czy coś mnie ominęło w tej sprawie? :)

W drugim druku gry są już zawarte poprawione karty, które są również w update packu do pierwszego druku gry.

Re: Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)

: 09 sty 2025, 14:55
autor: lbyczy
A po czym poznać drugi druk, są jakieś oznaczenia na pudełku?